T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

08:59:34
28.06.2011
havlik
-> T: sežen chrom nárazníky a bude to oživení jako prase, pak třeba nějakou čáru máru na boku jako je tedka v modě. Prostě to černo černý auto je hrozně nudný a nevýrazný4
08:53:41
28.06.2011
-> Tuner#2: : OK

-> Eidy: : v pohodě, jen se ptám na náory a poslední rozhodnutí bude na mě,ale ptam se pro zajímavost...chtěl jsme auto nějak oživit, kromě kol 8 4
23:53:52
27.06.2011
Eidy
-> T: No já nevím. Já bych tam nedal ani jedny. Tedy pokud bych netůnil eRko do moderního stylu. Moderní kola, trochu vymodernit a vyhladit kastli atd.

Jinak dneska tě ksenóny vyjdou stejně jako tyhle světla mimochodem.

Raději bych tedy šel cestou nových origo parabol a silnějších žárovek třeba, pokud nechceš ksenón. Ale je to tvoje auto.
21:50:53
27.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 27.06.11 19:57:33: Hrozný, nebrat!
21:12:17
27.06.2011
-> Pavel P..: , -> Péďa17: : no tak zatím máme dva názory a moc mi to neusnadňujete klucí 3



-> Pavel P..: : ksenóóón néé 40 to už je moc provokace a moc peněz, když to auto v noci nejezdí vlastně 3
21:10:50
27.06.2011
U-Geen
asi to nechapu :) zrusis puvodni naporak jako funkcni upravu a ted tam chces davat tuningovy svetla? :)
21:07:49
27.06.2011
Péďa17
-> T: podle mě by si předek zabil,když už optiku tak tuhle vw-tuning.cz/?p=Predni-s. ..
20:03:21
27.06.2011
Pavel P..
-> T: hrozný tyhle světla na golfa... já bych tu měl nový čirý paraboly orig. PAL.. ty by tam sedli daleko líp ale bude to svítít na všechny strany.. musel bys do toho vsadit nějakej ten ksenón3
19:57:33
27.06.2011
pořád koukám,čim bych udělal erku radost 40

a od samého začátku koukám po čirých světlech,ale nejsem si 100% jistý jestli ano nebo ne 8

vw-tuning.cz/?p=Predni-s. .. co říkáte? 5
15:22:37
20.06.2011
-> skodovak: : no jenže já asi radši budu souhlasit s Pavlem a vrátim je 12
00:46:16
20.06.2011
afro100
Ako uzke tycky na hreben mozno pouzit aj uzke tycky zo spojovacky na matku ... sice nie su uplne rovnake ako hrebenove, ale pouzit sa daju a funguje to ...



Nez kdesi pracne zhanat garde hreben ...
upraveno 1x, naposled 20.06.2011 00:46:35
22:27:00
19.06.2011
skodovak
já mám taky ouzký ranena a tyčky kuli magelsum 3 3
22:22:25
19.06.2011
Pavel P..
Myslim že kvůli kolům je to moc úprav.. na předku bys musel dát ouzký ramena a gardesový tyčky hřebenu.
21:14:10
19.06.2011
-> Eidy: : napadlo mě to,ale nejni to trošku downgrade...nebo jak se to píše.....10 neni to kravina? je pravda, že ty kola se mi líbí moc....8
19:49:52
19.06.2011
havlik
-> Eidy: jo
19:45:59
19.06.2011
Eidy
-> T: Ne, dopředu dej ouzkej hřeben 1

-> havlik: Ty jsi kecal v Táboře s Molčanem?
18:42:10
19.06.2011
-> havlik: : kuš.. :-D a ouzkej předek na matici co? 3

zadek neřešim, jsem skoro rozhodnutej, jak ho vyřešim bohužel 10 a na předek sahat nebudu,takže musim najít jiný kola no :-)
18:38:41
19.06.2011
havlik
-> T: no jo :) tak dej ouzkou kyvku
18:36:28
19.06.2011
-> havlik: : jasný, to jsi říkal,ale molčana jsem na 99% procent stejně zavrhnul...pro mě je to podle mě zbytečná investice....
18:27:29
19.06.2011
havlik
-> T: jenže molčán když tam u nás večer seděl na pivu řikal že už nestíhaj a skoro žádný díly nevyrabí, ale dá se to sehnat i od jinejch výrobců případně.
Extreme Tyres