T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:22:37
20.06.2011
T
-> skodovak: : no jenže já asi radši budu souhlasit s Pavlem a vrátim je 12
00:46:16
20.06.2011
afro100
Ako uzke tycky na hreben mozno pouzit aj uzke tycky zo spojovacky na matku ... sice nie su uplne rovnake ako hrebenove, ale pouzit sa daju a funguje to ...

Nez kdesi pracne zhanat garde hreben ...
upraveno 1x, naposled 20.06.2011 00:46:35
22:27:00
19.06.2011
skodovak
já mám taky ouzký ranena a tyčky kuli magelsum 3 3
22:22:25
19.06.2011
Pavel P..
Myslim že kvůli kolům je to moc úprav.. na předku bys musel dát ouzký ramena a gardesový tyčky hřebenu.
21:14:10
19.06.2011
T
-> Eidy: : napadlo mě to,ale nejni to trošku downgrade...nebo jak se to píše.....10 neni to kravina? je pravda, že ty kola se mi líbí moc....8
19:49:52
19.06.2011
havlik
-> Eidy: jo
19:45:59
19.06.2011
Eidy
-> T: Ne, dopředu dej ouzkej hřeben 1
-> havlik: Ty jsi kecal v Táboře s Molčanem?
18:42:10
19.06.2011
T
-> havlik: : kuš.. :-D a ouzkej předek na matici co? 3
zadek neřešim, jsem skoro rozhodnutej, jak ho vyřešim bohužel 10 a na předek sahat nebudu,takže musim najít jiný kola no :-)
18:38:41
19.06.2011
havlik
-> T: no jo :) tak dej ouzkou kyvku
18:36:28
19.06.2011
T
-> havlik: : jasný, to jsi říkal,ale molčana jsem na 99% procent stejně zavrhnul...pro mě je to podle mě zbytečná investice....
18:27:29
19.06.2011
havlik
-> T: jenže molčán když tam u nás večer seděl na pivu řikal že už nestíhaj a skoro žádný díly nevyrabí, ale dá se to sehnat i od jinejch výrobců případně.
18:23:54
19.06.2011
T
-> havlik: : no tak i tak mi to přijde jako darda, když tohle stojí pomalu molčan 8
ale napíšu, že s těma kotoučema a držákama je ta cena zajímavější 40
18:15:51
19.06.2011
havlik
-> T: já nevim jim zavolej nebo napiš:)
18:13:47
19.06.2011
T
-> havlik: : to je ale to co vidim na fotce tak jak to je, nebo jsem to špatně pochopil a je to bez držáků třmenů a kotoučůl 8
18:10:29
19.06.2011
havlik
18:09:33
19.06.2011
T
havlik 19.06.11 17:42:57 napsal:
→ T: tak udělej vlečku s tim ramenem uchycenym do kastle
jako to maj na skoda.130rs.cz/gallery/.. ./092_24.6.2007_%20012.jpg ?tmp=118279... schodou okolností to ta nabízejí ale
cena je dost velká ale myslim že je to slušnej mezistupen mezi molcánovkou
a kyvkou
: kde to kdo nabízí? 4
17:58:03
19.06.2011
T
-> havlik: : tak tohle je prostě na mě moc blbý ET no 8 rozdíl mezi apollem a tímhle je cca 2,5 cm, takže jako bych teď dal 2,5 cm podložku vepředu a to nepočítám gumu 8 takže pro mě jsou prostě asi tabu no 12
17:51:58
19.06.2011
havlik
-> T: já tam mam spoustu místa vepředu
17:49:02
19.06.2011
T
-> havlik: : jojo....zadek neřeším, že je možností dost,ale ten předek mi přijde, že je moc venku 12
nevíš kolik máš ty tvoje kola? ikdyž ty zase máš emko 8
17:43:00
19.06.2011
T
ale na předek je to asi moc 8
je to nějakých cca 7,5 cm od dosedací plochy a originál teď apolla jsou cca 5,5cm a to už je moc venku 8
řekněte mi rychle někdo nějaký kola,který jezdíte jak jsou na tom s tímhle rozměrem?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.06.2011 17:43:00
Extreme Tyres