skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:42:57
19.06.2011
19.06.2011

havlik
-> T: tak udělej vlečku s tim ramenem uchycenym do kastle jako to maj na skoda.130rs.cz/gallery/..
./092_24.6.2007_%20012.jpg
?tmp=118279... schodou okolností to ta nabízejí ale cena je dost velká ale myslim že je to slušnej mezistupen mezi molcánovkou a kyvkou
17:41:04
19.06.2011
19.06.2011

havlik
-> T: to máš to kolo od pavla?
17:40:08
19.06.2011
19.06.2011

T
tak zadek dobrý asi...buď ouzká náprava nebo vlečka se změnou rozteče 

07:23:15
16.06.2011
16.06.2011

T
-> Vojťas: : jo tojo...po práci šup na auto a končim v 7 a nepřijde, že bych byl fit jako nezaměstnanej


21:30:02
15.06.2011
15.06.2011

Vojťas
-> T: Hele, ty seš asi nezaměstnanej že máš tolika času se v tom vrtat, coo? 

18:40:59
15.06.2011
15.06.2011

T
tak řadiřku jsem dneska dodělal a projel a i pětka už super, jen ta zpátečka pořád špatná
dam ji tam,ale hodne špatne 
tak jsem pro jistotu schrastil náhradní 5q serii a řeknu vám, že už bych ji tam nechtěl ani zadarmo...to zkrácení drah je super a teď jsem si ji ještě přiblížil k ruce a naprosto super
zítra namontovat a umýt auto snad stihnu a jsem připraven na sobotu
dam ji tam,ale hodne špatne 
tak jsem pro jistotu schrastil náhradní 5q serii a řeknu vám, že už bych ji tam nechtěl ani zadarmo...to zkrácení drah je super a teď jsem si ji ještě přiblížil k ruce a naprosto super

zítra namontovat a umýt auto snad stihnu a jsem připraven na sobotu

15:02:25
15.06.2011
15.06.2011

T
-> havlik: : už jsem mu psal, dík zatím
zjičťuju ET totiž....
zjičťuju ET totiž....
10:35:03
15.06.2011
15.06.2011

havlik
-> Tuner#2: Asi takhle no monza.homestead.com/files
/79blueSunbirdFormulahatch
.jpg
10:33:43
15.06.2011
15.06.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 15.06.11 09:37:07: Tak to je mrda, vidím je v černé + soustruh = porno...
09:37:07
15.06.2011
15.06.2011

havlik
-> T: www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.
php?advert=215... podle mě to bude bez problémů na 4x100 pasovat případně plovoucí hlava šroubu
e: tak ne ale určo by to šlo probrousit o ty necely 2mm a pak excentrickou podložku a rovnou matku mluvil sem s majitelem. což je místní pavlík p.
e: tak ne ale určo by to šlo probrousit o ty necely 2mm a pak excentrickou podložku a rovnou matku mluvil sem s majitelem. což je místní pavlík p.
19:43:01
14.06.2011
14.06.2011

T
a když už jsem v tom byl, tak jsm ji rovnou prodlouřil a už padne do ruky jak má, kvalty super, jen 5-ka a zpátečka moc nejdou
a to už jsem s tim dělal všechno možný a pořád mi to přijde, že to neni ono, zítra to musim projet...
a to už jsem s tim dělal všechno možný a pořád mi to přijde, že to neni ono, zítra to musim projet...18:05:42
14.06.2011
14.06.2011

T
tak co? vydrží nebo ne?
15:41:57
14.06.2011
14.06.2011

T
-> Eidy: : měl jsem daleko na ni, tak sjem ji tak přiblížil k ruce...
13:53:47
14.06.2011
14.06.2011

Eidy
-> afro100: Já vím, že jsem ji kdysi zkracoval a točil na konci novej závit a že se tomu moc nechtělo.
5Q jsem ohýbal, to vím, ale z toho 4Q klacku jsem měl pocit, že je fakt tvrdej.
5Q jsem ohýbal, to vím, ale z toho 4Q klacku jsem měl pocit, že je fakt tvrdej.
13:50:24
14.06.2011
14.06.2011

afro100
-> Eidy: to ohnes v klidu, ja som ju raz ohol uz aj v aute ...
13:33:47
14.06.2011
14.06.2011

Eidy
-> T: A proč jsi to dělal?
13:32:30
14.06.2011
14.06.2011

T
-> Eidy: : ve svěráku,asi sjem měl velkou snídani


13:29:32
14.06.2011
14.06.2011

Eidy
-> T: To by mělo. Stejnak nechápu, jak jsi ohnul tu 4Q páku. Vždyť je to tvrdý jako hrom.
13:28:01
14.06.2011
14.06.2011

T
-> Eidy: : pak by to mělo vydržet i na řazení ne? 

13:26:32
14.06.2011
14.06.2011

Eidy
-> m8rinek: Nevšiml jsem si. Pardón.
-> T: Ohneš a nepraskne. To se vsadím.
-> T: Ohneš a nepraskne. To se vsadím.
T/Éro

