-> Eidy: : no celej jsem ho čistil a vyfoukal před smontováním a jinak bez sytiče šlape...teda na místmě, za chvilku to zkusim projet,co to udělá...
jinak blbne jen ten sytič no, takže trysky týkající se sytiče spíš, když to pojede bez něj, že?
filtr mám...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:48:25
06.07.2011
06.07.2011
T
11:43:57
06.07.2011
06.07.2011
Eidy
-> T: Zabordelenej karbec? Nějaká ucpaná tryska nebo kanálek. Máš tam filtr? Ale i tak se může v karbu něco odloupnout.
10:46:14
06.07.2011
06.07.2011
T
tak jsem dneska prolejzal a kontroloval na autě co se dalo a snad je všechno připraveno před větším výletem
jen mě trošku zaskočil sytič...nikdy nevyskočily otáčky nad 2t. otáček,ale motor držel a prostě to šlo...ale dneska to nastartuju a na sytič to nedrží otáčky a ani nijak plyn nechce poslouchat....když ho schodim, tak bez sytiče je to OK....kde je chyba? špatný sytič nebo co to může být...jinak sytič se mi povedlo sehnat úplně novej při repasu, takže má najeto tak max 1000km
jen mě trošku zaskočil sytič...nikdy nevyskočily otáčky nad 2t. otáček,ale motor držel a prostě to šlo...ale dneska to nastartuju a na sytič to nedrží otáčky a ani nijak plyn nechce poslouchat....když ho schodim, tak bez sytiče je to OK....kde je chyba? špatný sytič nebo co to může být...jinak sytič se mi povedlo sehnat úplně novej při repasu, takže má najeto tak max 1000km
15:41:33
03.07.2011
03.07.2011
T
-> Danster: : já se v něm i něco najezdil...tátovo první auto
15:34:34
03.07.2011
03.07.2011
Danster
-> T: 03.07.11 11:24:18 Koukám že jsme na tom stejně taky nás poznamenalo auto u kterého jsme v dětství vyfocení viz. karta mého MBčka
14:40:14
03.07.2011
03.07.2011
T
-> ZdenoR: : to je správně
13:31:54
03.07.2011
03.07.2011
T
-> minno: : těsně vedle
13:20:29
03.07.2011
03.07.2011
minno
-> T 03.07.11 11:24:18: to neviem, ale ty určite nie
11:24:18
03.07.2011
03.07.2011
T
na co jsem to dneska doma nenarazil...kdopak je asi ta malá postava před autem
19:52:42
02.07.2011
02.07.2011
Eidy
-> T: Já dávám normálně DOT4 od Coyote a nema problema
19:01:35
01.07.2011
01.07.2011
T
-> afro100: , -> m8rinek: : dík
17:42:56
01.07.2011
01.07.2011
m8rinek
VELVANA SYNTOL HD 205
16:52:29
01.07.2011
01.07.2011
afro100
-> T: dot 3 ...
16:51:30
01.07.2011
01.07.2011
T
-> m8rinek: : a jaká DOT atd. jako doporučení?
16:19:40
01.07.2011
01.07.2011
m8rinek
-> T: doporučuje to na všechny svoje repasovaný komponenty a hlavně pro starší gumky. Leju Velvanu a nemam problem....
16:16:40
01.07.2011
01.07.2011
T
-> m8rinek: : ikdyž teď přemýšlím proč starý komponenty? tam neni nic starýho
13:40:05
01.07.2011
01.07.2011
T
-> minno: : dík
12:03:54
01.07.2011
01.07.2011
minno
-> T: brzdovka značky Velvana
11:16:00
01.07.2011
01.07.2011
T
-> m8rinek: : nejsem si jist, jestli chápu