skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:35:24
31.07.2011
31.07.2011
Radek Retro eLeSo
-> Péďa17: ty maj ale do karbonu hodně daleko(sou i chromový a pěkně hnusný-taiwan)
15:25:01
31.07.2011
31.07.2011
Péďa17
-> T: asi jsem je viděl na ob autodílech,tuším polské výroby
15:14:55
31.07.2011
31.07.2011
Radek Retro eLeSo
-> T: v poho,já to myslel jako když sem s nima jezdil já ,ale znova už by je asi nedělal
15:12:31
31.07.2011
31.07.2011
T
-> Radek Retro eLeSo: : psal jsem ti email....jinak nechci kecat,ale myslim, že už jsem je někde tady na virtu viděl na nějakym autě
14:38:34
31.07.2011
31.07.2011
Radek Retro eLeSo
-> T: pošlu ti na mejla moje karbonový beskydy co sem s nima jezdil před nějakejma rokama,pořád je mám a nedám ,kámoš mi je dělal a nikdo je nemá
14:33:25
31.07.2011
31.07.2011
T
-> Zivosek: : díky :-) jinak beskydky by byly parádní a klidně přiznam, že už jsem je zkoušel,ale zatím marně a okýnko? no uvidíme...
13:04:33
31.07.2011
31.07.2011
Zivosek
Parádní eRko ty karbonové věci jsou mazec, nejdřív jsem myslel že to je jen potažené tou fólií jako mají někteří... Ale on je to pravý karbon, klobouk dolů! Ten Eidyho nápad s tim střešním oknem je super, a co takhle beskydy v karbonu?
21:37:03
25.07.2011
25.07.2011
T
-> Eidy: : to nevim, víš sám, že tam bubliny jsou a ne jen ty
půjčím ti formu za to zpětný a uvidíme
půjčím ti formu za to zpětný a uvidíme
21:02:17
25.07.2011
25.07.2011
Eidy
-> T: tak pěkný lízátko jako máš ty, bych neudělal.
18:36:28
25.07.2011
25.07.2011
T
-> Eidy: : možná zdá a nebo to tak je no
17:48:35
25.07.2011
25.07.2011
Eidy
-> T: to se ti jen zdá
17:39:51
25.07.2011
25.07.2011
T
-> Eidy: : a já bych toho chtěl ale moc nejsem spokojenej,ale mam formu, tak ti ji dam a udělaš mi taky jedno, jsi šikovnější mi přijde
17:35:23
25.07.2011
25.07.2011
Eidy
-> T: hezkýýýý, to ci taky.
16:51:58
25.07.2011
25.07.2011
T
-> Eidy: , -> M@rtin: : Eidyho odpověď číslo 2 je správně
16:30:51
25.07.2011
25.07.2011
Eidy
-> T: máš karbon na zrcátku nebo karbonový zrcátko?
16:19:52
25.07.2011
25.07.2011
M@rtin
-> T: karbon na zpětný zrcátku?
16:18:26
25.07.2011
25.07.2011
T
-> Tuner#2: : a víc neřeknu vždyť tady už snad je vidět něco uprostřed skla nahoře ne?
16:16:05
25.07.2011
25.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
T 25.07.11 15:51:03 napsal: → Eidy: : a teď? :-PVidím stejný ho*no jako včera
08:04:35
25.07.2011
25.07.2011
T
-> Eidy: : luxusní nápad ale vedle...blbá fotka...v plnym to vidět je...dam odpoledne další foto :-)