skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
13:13:40
24.08.2011
24.08.2011
Radek Retro eLeSo
-> T: však já vim,já jen že to našel zkus třeba ebay,nákup můžu pořešit
13:04:15
24.08.2011
24.08.2011
ZdrubT
-> T: 24.08.11 10:43:13 Tyhle pásy taky nejsou odepínací. Jo a co jsi vymyslel za sklopný sedačky, já bych taky nějaký potřeboval a aby měly dítu na pásy
12:57:29
24.08.2011
24.08.2011
T
-> Eidy: : když já bych rád odepínací stejně tak jako sklápěcí sedačky pak přední...zase takový závoďák to neni a když kouknu na tu cenu na speedpru, tak jsem o litr dražší na pásu no speedpro.cz/tuningove-ode
pinaci-bodove-pasy-strada3
-p-3947.html, tak koukám po levnějších odepínacích, tak se ptám....říkáš teda, že bys sis je do auta nedal?
-> Radek Retro eLeSo: : všechno dobrý, jen ta barva no a když už za ně mam něco kupovat, tak v barvě černá nebo v nejhorším šedá
-> Toušík: : červenou nebrat právě, že už jsem mohl mít mraky pásu,ale to jsou všude jen červený a modrý
-> Radek Retro eLeSo: : všechno dobrý, jen ta barva no a když už za ně mam něco kupovat, tak v barvě černá nebo v nejhorším šedá
-> Toušík: : červenou nebrat právě, že už jsem mohl mít mraky pásu,ale to jsou všude jen červený a modrý
12:30:29
24.08.2011
24.08.2011
Toušík
12:20:20
24.08.2011
24.08.2011
Radek Retro eLeSo
12:17:11
24.08.2011
24.08.2011
Toušík
Hele já mám doma nějaký odepínaci a navíjecí schroth. jeden jak novej a druhej je horší ale za nějakou cenu se můžem domluvit možná bych našel i fotky
12:03:15
24.08.2011
24.08.2011
Eidy
-> T: Homologaci bych až tak neřešil. Raději bych ale koupil tyhle speedpro.cz/letni-akce-tu
ningovy-bodovy-road3-p-850
6.html
Třebas je to jiný jen v nášivce, ale přesto bych se cejtil líp.
Třebas je to jiný jen v nášivce, ale přesto bych se cejtil líp.
10:43:13
24.08.2011
24.08.2011
T
co říkáte na tohle? tuning.autodoplnky.cz/spo
rtovni-pasy/sportovni-pasy
-3bodove-uni-cerne-kus-s30
5736 levná šunka,ale josu v tom rozdíly? přeci se mi to nerozthne při nárazu ne? a co znamená E-homologace?
08:26:44
23.08.2011
23.08.2011
T
-> Eidy: : ještě nee,ale koukám po nich dlouho a teď mě napadlo na tohle se zeptat, že se sedačkama to byla paleta moc no :-/ takže pásy koupim, ale nevim jaký ještě...chtěl bych odepínací,ale zase stojej 2x tolik, tak koukam, že bych místo pevný kotvy koupil s "karabinama" teda podle ceny...jinak nevim,
klidně mi dávejde návrhy :-)
klidně mi dávejde návrhy :-)
00:05:11
23.08.2011
23.08.2011
Eidy
-> T: Tak pásy sis koupil jo? Tak se pochlub.
21:35:12
22.08.2011
22.08.2011
Péďa17
-> T: prostredek
21:32:21
22.08.2011
22.08.2011
T
-> m8rinek: : dík
17:35:34
22.08.2011
22.08.2011
m8rinek
-> T: prostredek...
15:34:14
22.08.2011
22.08.2011
T
tak jinak...je nutný dělat postraní poutka, nebo to vleze prostředkem? 3 bodový pás
skoda-virt.cz/cz/.../1499 89-sportovni-sedacka-pasy
skoda-virt.cz/cz/.../1499 89-sportovni-sedacka-pasy
21:05:26
31.07.2011
31.07.2011
T
-> peter55: : dík
18:01:52
31.07.2011
31.07.2011
peter55
auti vipada pekne,a ta cierna farba jej slusi strasne
17:44:24
31.07.2011
31.07.2011
T
-> Radek Retro eLeSo: : taky jsem je měl na 120
17:42:34
31.07.2011
31.07.2011
Radek Retro eLeSo
-> T: měl sem chvíly chromy a už nikdy více ,sou někde v krabici a asi poletěj do smetí
17:41:03
31.07.2011
31.07.2011
T
-> Péďa17: : jak píše Radek...to nemá s carbonem moc společnýho
15:39:07
31.07.2011
31.07.2011
Péďa17
-> Radek Retro eLeSo: nevím nezkoumal jsem je,akorát jsem je jednou chtěl koupit