T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:19:16
01.09.2011
-> Eidy: : jojo necham si udělat přípo pod nábu a delší šrouby, jasný...

s gumama neprovokuj 10 3 bych je bral všema deseti,ale stojí jedna pomlau, co mě stály všechny 4 10

pedály vyzkoušíme a uvidíme...ty proužky jsem původně chtěl,ale mě to tu krásně zakreje okolo šroubu,kde je možnost, že mi popraská pryskyřice víš 8
23:38:40
31.08.2011
Eidy
-> T: Volant řeší podložka pod volant.

Gumy? Vím o pěknejch tuning-centrum.cz/product /59322-yokohama-a048-17550 13---soft 1

Šrouby na nášlapy určitě černý a ten pedál plynu si zkus takhle a uvidíš, jestli tu bude klouzat noha. Rally nejezdíš, tak by neměla. I když možná s mokrejma botama... Co třeba nakrájet 5mm proužky a dát je s 2cm mezerou od sebe ve stejným sklonu jako na dalších pedálech?
19:50:18
31.08.2011
jinak zjišťuju postupem času věci, který bych měl vědět od začátku,ale...chybama se člověk učí a stářím moudří 40 takže volant blíž ke mě nebo předělat trošku sedačku, aby šla naklonit ještě víc kolmo 8 mam nějaký krátký ruce při zatáčení...



jo a moje gumy? no děs aniž bych zkusil nějaký jiný už to vím 10
19:39:33
31.08.2011
a co takhle teda? ještě se zkusim zeptat na černý šrouby jestli nemají a uvidíme.....



-> vhml: : jen když ne grip na plyn, tak nevim nevim....mi bude praskat pryskyřice po utažení na plynu 8 tak, když bych dal jen kousek, aby to nebylo na dotykové ploše, pak by to šlo snad.....nebo důvod proč nedát na plynový pedál grip?



-> ZdenoR: : tam bych se bál vylomení....zkusim to takhle s těma zápustnejma hlavama a pod to ještě něco z toho co píšeš....4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.08.2011 19:39:33
10:16:29
31.08.2011
vhml
-> T: grip na plyn ne-e
21:27:03
29.08.2011
ZdenoR
-> T: Teď mě napadlo ještě jedno řešení. Zespoda zalaminovat šrouby a chytnout přes matky.

Na přilepení asi bitumen, Patex, nebo podobné "polosilikony". Ideální je ten bazmek na lepení autoskel.
20:43:59
29.08.2011
-> ZdenoR: : no ot bych nejradši,ale čim, aby to vydrželo? 131
20:41:59
29.08.2011
ZdenoR
-> T: Co tak pedály přilepit a vyhnout se tak šroubům.
19:23:30
29.08.2011
tak šrouby jsem nevyřešil, ale plynovej pedál hotov...teda jestli tam nebudu dávat taky grip...měl bych?

a varianta gripu na brzdu č.2
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.08.2011 19:23:30
09:11:32
29.08.2011
vhml
-> m8rinek: to jsem mel na motce na nadrzi :-D Ale ta oboustrana lepenka casem slezla
09:02:21
29.08.2011
-> Eidy: : no mě taky ne,ale jak jsem psal...bojim aby se to se zápušťákama neprošláplo ,ale asi to budu muset zkusit no :-( a je to větší asi o 5mm na každé straně a nemam starch, že by se to ulomilo...spíš o ty šrouby,když tam dam zápušťáky :-( dneska budu laborovat a uvidíme...



-> m8rinek: , -> U-Geen: : když tady jde jen o design a já si to prostě dělám rád sám no 3 jinak je spousta pedálů na trhu,to vím, ale 4
23:08:01
28.08.2011
U-Geen
-> m8rinek: a nebo nejakej klasickej tuzing v podobe kopie RS/Cupra pedalu. Neurazi, nenadchne :-)
22:57:32
28.08.2011
m8rinek
-> Eidy: já bych na plech pedálu nalepil šmirgl a nazdar :))).
22:45:46
28.08.2011
Eidy
-> T: Vraťáky se mi nelíbí. Podle mě jsou na auto fuj. No a grip bych nedělal takhle do kulata, ale jako trojúhelníky a karbon by koukal šikmo.

O kolik větší je tohleto než nášlap pedálu? Měl bys to mít stejný, abys neušlápnul hranu. A pak je otázkou, proč nedat grip rovnou na pedál.
20:48:46
28.08.2011
-> De&coN: : no chtěl sjem,ale tohle je sice pevný, ale křehký a to jádro...no prostě to neni kus železa, tak se bojim aby mi zápošťák neprojel zkrz časem :-( ale asi to budu msuet zkusit8



-> Eidy: : nelíbí co? 8 klidně dej jinej nápad gripu 4



-> Bedřich: : grip místo gumy jsi používal? :-) no jiank šrouby jsem už púsal proč tohle a bohužel mi bylo řečeno, že menší vraťáky nejsou 8
19:34:01
28.08.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Vidím že používáš to co kdysi já na modré.Nic jiného už bych si na pedály nedal.Měl jsem trochu obavu z vlhkosti při mokrých podrážkách, ale byla zbytečná.Dobře to funguje i při mokrých botách které na gumě kloužou...

Šrouby bych já osobně použil menší(tak M4 větší je zbytečnost) a zapustil, vratový šroub má zbytečně velkou hlavu.
19:01:26
28.08.2011
Eidy
-> T: 8
14:04:25
28.08.2011
Deacon
-> T: Taky se mi to moc nezamlouvá. Navíc bych tam dal třeba zapuštěnej černej inbus, nebo tak něco. Tady ti ty velký šrouby brání přímému styku s "gripem".
13:57:06
28.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vhml: Mě taky ne, navíc na většině pedálů bejvají šrouby zapuštěný.
13:55:48
28.08.2011
-> m8rinek: : je viď? 8



-> vhml: : je to griptape, co se používá na skateboardu a když ti neuteče tam noha, tak myslim, že by neměla ani tady 8 jinak gumu jsem chtěl,ale našel jsem tohle, tak jsem si říkal, proč ne.... speedpro.cz/kompletni-sad a-pedalu-hliniku-eloxovany m-povrchem-p-4213.html 8
Extreme Tyres