skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
Já jsem do svého RSa dal sedačku, pásy a pak ovladače. Eště budu muset hejbat volanten, ale to až bude konkrétní.
-> Eidy: : no to já je měl i před tim,ale nějak asi prostě začínám chápat všechny ty tvoje úpravy v pravém slova smyslu
zraju
a tak místo tjůning řadičky , co se válí po zemi jsem ji prodloužil k sobě a ručku zkrátil atd, jen ten volant ještě doladit no....a spínačku nevim,ale ta stačí otočit klíčkem a pak se rychtovat, možná spíš vytvořim tlačítko na tunel a nebo celou tu spínačku....to a v zimě,ale na volant se chci kouknout ještě teď...
měl jsem něco od Bizona a pak lepidlo na sklo a nic :-( den to vydrí a druhý den je to dole.....ta pryskyřice mi přijde, že se to nechce svést
provrtam a bude klid
-> Milan 136: : viz. Eidy...chce to mít po ruce všechno


měl jsem něco od Bizona a pak lepidlo na sklo a nic :-( den to vydrí a druhý den je to dole.....ta pryskyřice mi přijde, že se to nechce svést


-> Milan 136: : viz. Eidy...chce to mít po ruce všechno

-> T: já se taky vždycky v tisícovce připnu a pak na nic nedosáhnu
spínačka jen tak tak, ale zbytek je bída

spínačka jen tak tak, ale zbytek je bída
-> T: Copak, už máš krátký ruce? Občas se sám sebe ptám, proč jsem ještě nedal spínačku na tunel. Ale já bych potřeboval posunout celou palubku.
Noa čím jsi to lepil?Ze svý zkušenosti doporučuju lepidlo Mamut. Lepil jsem s tím přední spoiler a drží to nehorázně.
Noa čím jsi to lepil?Ze svý zkušenosti doporučuju lepidlo Mamut. Lepil jsem s tím přední spoiler a drží to nehorázně.
tak dneska nás bylo na jedno auto moc na motokáry, tak jsem konečně vytáhnul erko :-)
takže : pásy super, pedály super...plynový nechám jak je, jen teď ten volant...dosáhnu,ale není to ono a asi musim kouknout na zapalování...že nějak nedosáhnu :-D jo a akce střešní okénko se odkládá....druhý pokus lepidla a nic nedrží jak má, takže je tam zpět sklo, abych si ještě zajezdil a přez zimu seženu nějaký "špunty" a udělam do něj díry a po srandě...nepotřebuju lepidlo...:-)
takže : pásy super, pedály super...plynový nechám jak je, jen teď ten volant...dosáhnu,ale není to ono a asi musim kouknout na zapalování...že nějak nedosáhnu :-D jo a akce střešní okénko se odkládá....druhý pokus lepidla a nic nedrží jak má, takže je tam zpět sklo, abych si ještě zajezdil a přez zimu seženu nějaký "špunty" a udělam do něj díry a po srandě...nepotřebuju lepidlo...:-)
-> Eidy: : no já ji mám a už v dešti opravdu nemůžu
dokud to nevyřeším
ale možná bych se taky sklouznul
-> stika87: : už mam nabídku od Radka,ale klidně koukni...vím o vrakáči,ale tam než jim dát 10kč, tak dam radši tobe 20, to nejlze pochopit,ale na vrakáč v nouzi



-> stika87: : už mam nabídku od Radka,ale klidně koukni...vím o vrakáči,ale tam než jim dát 10kč, tak dam radši tobe 20, to nejlze pochopit,ale na vrakáč v nouzi

hmmm takze na most v plne polni :) po tech krytkach se si podivam se toho vsude vali staci zajit na vrak a oddloubout sroubovakem :)
-> T: Já výmluvu nepotřebuju. Já prostě v dešti nejezdím
Ale na okruhu by malinko sprchnout mohlo. Jen ráno. Aspoň by se dalo pořádně driftit 


-> Eidy: , -> Milan 136: : no legrace
ale co teď? asi vážně nebudu jezdit v dešti
mam to pojištěný, že prostě nemůžu
a myslim, že Tobe by se to taky hodilo jako výmluva co Eidy?








-> T 19.09.11 19:37:19: krytky bych měl mít nebo zkus jestli nepásnou z eMka ty na šrouby pásů
ale mít bych je měl určitě,klidně sz
ale mít bych je měl určitě,klidně sz

-> Milan 136: No jasně, červená je +10 respekt 

-> Eidy: červeným

-> T: můžeš to zaplácat silikonem 

a okýnko i vnitřek hotov komplet....není to vidět, ale ve skutečnosti je vnitřek oproti venku tragedie
jen jsem asi měl dát ještě jednu vrstvu, že se mi to trošku kroutí a nedoléhá moc...jsem zvědav za jízdy,když dobrý, tak alespoň mam důvod nejezdit v dešti
ale radši bych to nějak vymyslel 



jen jsem asi měl dát ještě jednu vrstvu, že se mi to trošku kroutí a nedoléhá moc...jsem zvědav za jízdy,když dobrý, tak alespoň mam důvod nejezdit v dešti


a takhle plato....ty vlnky si sednou
jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby...kdyby někdo měl...prosím prosím

jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby...kdyby někdo měl...prosím prosím


-> sikula: : dík 

Hezká práce
-> vhml: : to je různý jak píše radek,ale většinou tyhle větší výrobky mam jsem teď měřil asi 2,5 mm,ale jak tu píše Eidy, tak ani nechci vědět kolik z toho je jen pryskyřice
-> bezmozekk: : děkuji

-> bezmozekk: : děkuji

moc pěkná práce
viděl jsem ho naživo v Blatné a fakt nádhera 

