T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

11:43:00
30.09.2011
havlik
-> T: Jinak pokud ty kola nenechas vyrazny tak dostanes na drzku :)
11:18:59
30.09.2011
m8rinek
-> T: To je, ale na konickou matku? Nicméně šteft by měl být minimálně zároveň s hranou matky, méně bych nedával...
11:17:15
30.09.2011
Eidy
-> T: Na kolik závitů natočíš matku?
11:11:52
30.09.2011
11:11:09
30.09.2011
teď musim letět,ale pak dam spousty info s porovnáním s apollama, teď jen....nechci lamináťáka podceňovat, že říkal na klasický štefty,ale pro jistotu...tohle by mohlo stačit....?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.09.2011 11:11:09
10:44:21
30.09.2011
Eidy
-> T: O kolik blíž je to k zemi? Ale vypadá to parádně. I s tou zlatou je to lepší než jsem čekal. Hodit tam nějaký zlatý linky a je z toho Lotus

www.glv88.dial.pipex.com/ jps.1.jpg

upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Lotus_77_Sears_P oint.jpg

4
upraveno 1x, naposled 30.09.2011 10:44:44
10:36:58
30.09.2011
VeTeV
-> havlik: přidal byh i nějakou zlatou linku někam, ať se rozbije ta nekonečná černá... souhlas4
10:26:10
30.09.2011
m8rinek
-> T: v pohodě, po přepočítání kol co mam doma jsem investici posunul jinam ;). Ať slouží ;).
10:17:20
30.09.2011
-> havlik: : no taky o tom přemýšlím 5 možná jen límec vyleštit 40



-> Pavel P..: : ti dam poklice 40



-> De&coN: : nevim nevim,jak jsem psal havlikovi 4



-> matoo: : prej konečně, bych se asi měl urazit 40 3



-> m8rinek: : pozdě 168
10:10:28
30.09.2011
m8rinek
-> T: hehe, taky jsem nad nima uvažoval :))).
09:52:04
30.09.2011
matoo
-> T: konecne to vyzera ako auto 4
09:51:06
30.09.2011
Deacon
-> T: Parádní kolečka, gratulace! 4 Jenom já bych na to hodil asi jinou barvičku 5
09:40:31
30.09.2011
Pavel P..
no vida, pěkné poklice1
09:38:51
30.09.2011
havlik
-> T: ja bych to ani nepřebarvoval:)
09:38:26
30.09.2011
-> Jirik_Tuňák: : pravda....zkusím 4



-> Eidy: : tak co říkáš? jen před barákem, odpo bych to rád vytahnul na silnici....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.09.2011 09:38:26
22:53:10
29.09.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
T 19.09.11 19:37:19 napsal:

a takhle plato…ty vlnky si sednou

jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby…kdyby někdo

měl…prosím prosím 5

156
Co zkusit prodejnu se spojovacím materiálem? Tam mívají krytek přes šrouby všech druhů v nabídce dostatek.
22:45:19
29.09.2011
Eidy
-> Milan 136: eRko má spínačku už na tyči, ale i tak by se to dalo v litru vymyslet. Beztak mám do stěny kufru přišroubovanou pomocnou vzpěru celýho držáku. Na normální délku to bylo ok, ale jak jsem prodloužil hřídel, bylo to moc pružící.
22:42:48
29.09.2011
Eidy
-> T: Ty už jsi je přivezl?! 9 Gratuluju k pořádnejm ehmmm, no to si prozraď sám 40. Ale pěkný pane. Chci fotky na autě, šup, šup. 1
21:43:56
29.09.2011
není 175 jako 175....více zítra 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.09.2011 21:43:56
Extreme Tyres