T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:08:52
01.10.2011
Herbal
Paráda 157
21:04:23
01.10.2011
havlik
Podle mě na tom ty kola vypadaj dost dobře včetně velikosti pnemaitky
19:46:17
01.10.2011
Milan 136
-> T: na tom límci mám alespoň já na obojich 7mičkách nápis Wolfrace a v druhým prolisu 7x13.

to tam nemáš?

já mám za to, že ty 6ky nemají takhle vytáhlý paprsky



jinak je to pecka na těch kolech

na kolik to vyšlo smím-li se zeptat?
19:26:40
01.10.2011
pitrs-84@
krásný,,,,,,, 4
upraveno 1x, naposled 01.10.2011 19:26:52
19:04:24
01.10.2011
castrol
na new kolach perfektne farba ostava alebo sa bude cez zimu striekat
19:02:59
01.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> T: luxus kola, fakt proměna jak prase. 4 s těma apollama to bylo moc černý..., dobrá volba 2
18:05:25
01.10.2011
bajou
Moc pěkná změna 32
18:04:15
01.10.2011
Lukyn Fakír
ty jo moc pěkný erko,moc pekny,luxus4
17:49:27
01.10.2011
Eidy
-> T: Vypadá to fantasticky. A ty gumy, neříkal jsem ti to?3 4

V Mostě to bude teď jiný svezeničko.
17:41:37
01.10.2011
Péďa17
-> T: krásné kola a erko
17:06:13
01.10.2011
ToHo
Moc hezký erko!!5
17:03:25
01.10.2011
-> TTomas: : no jasný,ale já trošku ten vzhled řešim 4 a nejde o profil 35 na porsche, ale 50 na 13" gumě. to je fakt mrňous 3 ale zvyknul jsem si už teď 40

maximálka nevim,ale přijde mi to svižnější 4 km budu vědět, až přdělam magnet ( origo tacho nejde, tak mam cyklo...)
16:58:27
01.10.2011
TTomas
-> T: Ja s tim problem nemam..jezdim na nich uz leta a hlavne tady nejde o vzhled. Navic, kdyz je k tomu auto rozumne snizeny, tak neni co resit. To mas jako by nekdo tvrdil, ze to porsche je hnusny na pneu s profilem 35:) Jak to mas ted s prevodovkou resp s maximalkou?
16:48:02
01.10.2011
-> Placko: : dik 4



-> TTomas: : jojo hledal jsem sice dlouho,ale myslim, že našel ty správný...4 a nakonec to tak divne nevypada myslim na tech 50-kách, ne? :-)
16:42:29
01.10.2011
TTomas
-> T: Parada, konecne jsi nasel ty spravny kola:)



-> vhml: Jako by jsi zrovna ty nekdy resil jak to na aute vypada. Navic ja si myslim, ze to neni vubec zle...mam je na aute taky.
16:40:18
01.10.2011
Placko
na tých nových kolách vyzerá prekráásne 2 4
16:31:33
01.10.2011
tak projeto dneska.....a jiný kola s jinýma gumama už nechci 3 sedí a poslouchá jak má, rozdíl neskutečnej s těma předešlějma....131

a nakonec ty 50-ky nejosu tak hrozný, ne? 4 viz.fotky...



jo a nába je udělaná nakonec asi o 6 cm ke mě a taky spokojenost, konečně pracoviště, jak má být...vše při ruce...až na to zapalování 8 3



a jedna technická...je možný, že užovkovej náboj je širší než emko?

mam to tak a když sjem s tim začínal a dával to, tak mi tu bylo řečeno, že to nevadí, že je každej jinej,ale teď mi přijde, že mi levé kolo leze minimálně o 1cm víc ven, než pravé.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.10.2011 16:31:33
09:38:54
01.10.2011
-> vhml: : bohužel souhlas 8
08:49:07
01.10.2011
vhml
-> Tuner#2: spolu s 13" diskem to vypadá jak kolo od kočárku...
22:58:35
30.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.09.11 17:20:11: Proč je profil 50 obecně špatně? 9
Extreme Tyres