skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:52:30
30.09.2011
30.09.2011
VeTeV
-> havlik: jj prima, neco v tom stylu, decentniho.... pomohlo by to neskutecne... snad to nebude zase celocerny no
11:43:00
30.09.2011
30.09.2011
havlik
-> T: Jinak pokud ty kola nenechas vyrazny tak dostanes na drzku :)
11:33:29
30.09.2011
30.09.2011
havlik
-> VeTeV 30.09.11 10:36:58: img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../420_42725_395.
jpg
img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../420_42726_395. jpg
asi tak?:))
img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../420_42726_395. jpg
asi tak?:))
11:18:59
30.09.2011
30.09.2011
m8rinek
-> T: To je, ale na konickou matku? Nicméně šteft by měl být minimálně zároveň s hranou matky, méně bych nedával...
11:17:15
30.09.2011
30.09.2011
Eidy
-> T: Na kolik závitů natočíš matku?
11:11:09
30.09.2011
30.09.2011
T
teď musim letět,ale pak dam spousty info s porovnáním s apollama, teď jen....nechci lamináťáka podceňovat, že říkal na klasický štefty,ale pro jistotu...tohle by mohlo stačit....?
10:44:21
30.09.2011
30.09.2011
Eidy
-> T: O kolik blíž je to k zemi? Ale vypadá to parádně. I s tou zlatou je to lepší než jsem čekal. Hodit tam nějaký zlatý linky a je z toho Lotus
www.glv88.dial.pipex.com/ jps.1.jpg
upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Lotus_77_Sears_P oint.jpg
www.glv88.dial.pipex.com/ jps.1.jpg
upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Lotus_77_Sears_P oint.jpg
10:36:58
30.09.2011
30.09.2011
VeTeV
-> havlik: přidal byh i nějakou zlatou linku někam, ať se rozbije ta nekonečná černá... souhlas
10:26:10
30.09.2011
30.09.2011
m8rinek
-> T: v pohodě, po přepočítání kol co mam doma jsem investici posunul jinam ;). Ať slouží ;).
10:17:20
30.09.2011
30.09.2011
T
-> havlik: : no taky o tom přemýšlím možná jen límec vyleštit
-> Pavel P..: : ti dam poklice
-> De&coN: : nevim nevim,jak jsem psal havlikovi
-> matoo: : prej konečně, bych se asi měl urazit
-> m8rinek: : pozdě
-> Pavel P..: : ti dam poklice
-> De&coN: : nevim nevim,jak jsem psal havlikovi
-> matoo: : prej konečně, bych se asi měl urazit
-> m8rinek: : pozdě
10:10:28
30.09.2011
30.09.2011
m8rinek
-> T: hehe, taky jsem nad nima uvažoval :))).
09:52:04
30.09.2011
30.09.2011
matoo
-> T: konecne to vyzera ako auto
09:51:06
30.09.2011
30.09.2011
Deacon
-> T: Parádní kolečka, gratulace! Jenom já bych na to hodil asi jinou barvičku
09:40:31
30.09.2011
30.09.2011
Pavel P..
no vida, pěkné poklice
09:38:51
30.09.2011
30.09.2011
havlik
-> T: ja bych to ani nepřebarvoval:)
09:38:26
30.09.2011
30.09.2011
T
-> Jirik_Tuňák: : pravda....zkusím
-> Eidy: : tak co říkáš? jen před barákem, odpo bych to rád vytahnul na silnici....
-> Eidy: : tak co říkáš? jen před barákem, odpo bych to rád vytahnul na silnici....
22:53:10
29.09.2011
29.09.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
T 19.09.11 19:37:19 napsal:
a takhle plato…ty vlnky si sednou
jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby…kdyby někdo
měl…prosím prosím
Co zkusit prodejnu se spojovacím materiálem? Tam mívají krytek přes šrouby všech druhů v nabídce dostatek.
a takhle plato…ty vlnky si sednou
jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby…kdyby někdo
měl…prosím prosím
Co zkusit prodejnu se spojovacím materiálem? Tam mívají krytek přes šrouby všech druhů v nabídce dostatek.
22:45:19
29.09.2011
29.09.2011
Eidy
-> Milan 136: eRko má spínačku už na tyči, ale i tak by se to dalo v litru vymyslet. Beztak mám do stěny kufru přišroubovanou pomocnou vzpěru celýho držáku. Na normální délku to bylo ok, ale jak jsem prodloužil hřídel, bylo to moc pružící.
22:42:48
29.09.2011
29.09.2011
Eidy
-> T: Ty už jsi je přivezl?! Gratuluju k pořádnejm ehmmm, no to si prozraď sám . Ale pěkný pane. Chci fotky na autě, šup, šup.