-> Eidy: : no já ji mám a už v dešti opravdu nemůžu dokud to nevyřeším ale možná bych se taky sklouznul
-> stika87: : už mam nabídku od Radka,ale klidně koukni...vím o vrakáči,ale tam než jim dát 10kč, tak dam radši tobe 20, to nejlze pochopit,ale na vrakáč v nouzi
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:17:12
20.09.2011
20.09.2011
T
10:04:53
20.09.2011
20.09.2011
stika87 - Maschinenführer
hmmm takze na most v plne polni :) po tech krytkach se si podivam se toho vsude vali staci zajit na vrak a oddloubout sroubovakem :)
22:31:35
19.09.2011
19.09.2011
Eidy
-> T: Já výmluvu nepotřebuju. Já prostě v dešti nejezdím Ale na okruhu by malinko sprchnout mohlo. Jen ráno. Aspoň by se dalo pořádně driftit
22:16:11
19.09.2011
19.09.2011
T
-> Eidy: , -> Milan 136: : no legrace ale co teď? asi vážně nebudu jezdit v dešti mam to pojištěný, že prostě nemůžu a myslim, že Tobe by se to taky hodilo jako výmluva co Eidy?
21:39:01
19.09.2011
19.09.2011
Radek Retro eLeSo
-> T 19.09.11 19:37:19: krytky bych měl mít nebo zkus jestli nepásnou z eMka ty na šrouby pásů
ale mít bych je měl určitě,klidně sz
ale mít bych je měl určitě,klidně sz
21:32:42
19.09.2011
19.09.2011
Eidy
-> Milan 136: No jasně, červená je +10 respekt
21:23:10
19.09.2011
19.09.2011
Milan 136
-> Eidy: červeným
21:20:56
19.09.2011
19.09.2011
Eidy
-> T: můžeš to zaplácat silikonem
19:40:21
19.09.2011
19.09.2011
T
a okýnko i vnitřek hotov komplet....není to vidět, ale ve skutečnosti je vnitřek oproti venku tragedie
jen jsem asi měl dát ještě jednu vrstvu, že se mi to trošku kroutí a nedoléhá moc...jsem zvědav za jízdy,když dobrý, tak alespoň mam důvod nejezdit v dešti ale radši bych to nějak vymyslel
jen jsem asi měl dát ještě jednu vrstvu, že se mi to trošku kroutí a nedoléhá moc...jsem zvědav za jízdy,když dobrý, tak alespoň mam důvod nejezdit v dešti ale radši bych to nějak vymyslel
19:37:19
19.09.2011
19.09.2011
T
a takhle plato....ty vlnky si sednou
jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby...kdyby někdo měl...prosím prosím
jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby...kdyby někdo měl...prosím prosím
19:33:11
19.09.2011
19.09.2011
T
-> sikula: : dík
21:36:48
18.09.2011
18.09.2011
sikula
Hezká práce
11:46:12
18.09.2011
18.09.2011
T
-> vhml: : to je různý jak píše radek,ale většinou tyhle větší výrobky mam jsem teď měřil asi 2,5 mm,ale jak tu píše Eidy, tak ani nechci vědět kolik z toho je jen pryskyřice
-> bezmozekk: : děkuji
-> bezmozekk: : děkuji
11:29:10
18.09.2011
18.09.2011
bezmozekk - zrušená registrace
moc pěkná práce viděl jsem ho naživo v Blatné a fakt nádhera
10:47:47
18.09.2011
18.09.2011
radekp
-> Eidy: Nejlepší pevnosti se dosahuje při poměru 50/50.
-> vhml: jdou koupit i desky různých tlouštěk...
-> vhml: jdou koupit i desky různých tlouštěk...
09:59:34
18.09.2011
18.09.2011
vhml
-> T: a jaký tloustky standartne delas?
09:53:38
18.09.2011
18.09.2011
T
-> vhml: : to ti neřeknu to je tak vzít destičku toho a destičku toho, což nemam pro porovnání
09:48:57
18.09.2011
18.09.2011
vhml
Jak je na tom karbon v běžných tlouštkách v porovnání s 0,8mm hliník?
09:37:31
18.09.2011
18.09.2011
T
-> Josifek: : no tak to nevim jak se ti povedlo :-D
-> Eidy: : no tuhle teorii taky zvládám,ale nějak mi nejde praxe...:-/ ale verim, ze to vakuum udela svoje :-)
-> Zivosek: : neni, má mnoho chyb, to se pozná na vlastní oči až to někdo uvidí
-> Eidy: : no tuhle teorii taky zvládám,ale nějak mi nejde praxe...:-/ ale verim, ze to vakuum udela svoje :-)
-> Zivosek: : neni, má mnoho chyb, to se pozná na vlastní oči až to někdo uvidí