skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: karbon na zpětný zrcátku?
-> Tuner#2: : a víc neřeknu
vždyť tady už snad je vidět něco uprostřed skla nahoře ne? 


T 25.07.11 15:51:03 napsal: → Eidy: : a teď? :-PVidím stejný ho*no jako včera 

-> Eidy: :
luxusní nápad
ale vedle...blbá fotka...v plnym to vidět je...dam odpoledne další foto :-)


-> T: No, nejsem jistej, že by něco se střešákem? Karbon místo skla?
no a jelikož jsem si nechtěl nějak natahovat ruce....tak jsem radši "poladil" ručku 

tak kdo najde něco nového?
jinak nejsem úplně spokojenej, takže to asi budu muset předělat..uvidíme


jinak nejsem úplně spokojenej, takže to asi budu muset předělat..uvidíme


tak jsem to projel a netušil jsem jak to auto jede
a taková kravina
já vůl 500 krásných km a s takovou kravinou a jen se trápil,proč to nejede
jen jsem zvědav jakto teď bude zase s chlazenim






-> Eidy: : no, pošahanej plynovej pedál
dneksa to projedu,když to půjde...uvidíme....

-> T: No tak vidíš 

tak dneska jsem to všechno prošel a problém číslo 3 je asi vyřešen....zítra zjistím,ale mohlo by to být ono...proč se divit, že to nejede,když mam klapku otevřenou napůl že
a problém číslo 4 vyřešen sám...nikde žádná vůle, tak nevim

a problém číslo 4 vyřešen sám...nikde žádná vůle, tak nevim

-> afro100: : já to věděl
nojo ale kdo to seřídí 


-> T: tak to mas rozladene ...
-> afro100: : ale v Mostě mi to docela jelo, teda na rozdíl od současnýho stavu....
maximálka na cílovce 120km/h je momentálně nemyslitelná mi přijde :-(
-> Bucin: : no půl jedný je asi málo...ale jinak jel...
děkuji 

-> Bucin: : no půl jedný je asi málo...ale jinak jel...


-> T: nejels takhle náhodou kolem pul jedny přez Jindřichův Hradec ? viděl jsem tě na kruháči u lidlu. pěkně se ti to plazilo po zemi 

-> T: je mozne ze ten tvoj motor je mrtvola ... kamarat kupil rapida s motorom z fava, kt. koncil na 4,5 tis. ot a dalej proste nic ...
tak jsem zpět
pátek vyrážení směr Znojmo a dneska příjezd...celkem najeto cca 480 km a mam pár poznámek :
1) jediný defekt byla špatná pojistka číslo 2 ( již po několikáté...nevím kde může být chyba :-( )
2) chlazení super, sice si hlídám kopce, že necham kvalt a trošku si to občas ochladim,ale jinak super :-) jen jsem tak 2dcl dolejval před cestou zpět...
3) jen ten motor :-( jedu si celou cestu krásně 90, ale jak se dostanu nad 3,5t. ot., tak jsem bez výkonu,ale úlně.....to je to tak špatný se sériovym motorem,nebo je možnost, že jsou rezervy v nastavení? :-/
4) jo a tak po 300 km mi přišlo, že se mi šoupnul opěrný krožek ložiska na levém zadním kole,ale po dalších dvou kontrolách mi to přošlo OK, tak nevim :-D
no a přidávám pár fotek....

pátek vyrážení směr Znojmo a dneska příjezd...celkem najeto cca 480 km a mam pár poznámek :
1) jediný defekt byla špatná pojistka číslo 2 ( již po několikáté...nevím kde může být chyba :-( )
2) chlazení super, sice si hlídám kopce, že necham kvalt a trošku si to občas ochladim,ale jinak super :-) jen jsem tak 2dcl dolejval před cestou zpět...
3) jen ten motor :-( jedu si celou cestu krásně 90, ale jak se dostanu nad 3,5t. ot., tak jsem bez výkonu,ale úlně.....to je to tak špatný se sériovym motorem,nebo je možnost, že jsou rezervy v nastavení? :-/
4) jo a tak po 300 km mi přišlo, že se mi šoupnul opěrný krožek ložiska na levém zadním kole,ale po dalších dvou kontrolách mi to přošlo OK, tak nevim :-D
no a přidávám pár fotek....
-> T: 

-> Péďa17: : ale neboj,když by něco, tak nevydržim dlouho dělat tajnýho
-> jerrom: : vim co myslíš a tim to bylo,když jsem ho smontoval,ale to se odstranilo,ale teď se s karbecem nic nedělalo....že by to vypadlo třeba?
to snad ne, když je víko nasazený ne? 

-> jerrom: : vim co myslíš a tim to bylo,když jsem ho smontoval,ale to se odstranilo,ale teď se s karbecem nic nedělalo....že by to vypadlo třeba?

