
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:52:42
02.07.2011
02.07.2011

Eidy
-> T: Já dávám normálně DOT4 od Coyote a nema problema 

19:01:35
01.07.2011
01.07.2011

T
-> afro100: , -> m8rinek: : dík 

17:42:56
01.07.2011
01.07.2011

m8rinek
VELVANA SYNTOL HD 205
16:52:29
01.07.2011
01.07.2011

afro100
-> T: dot 3 ...
16:51:30
01.07.2011
01.07.2011

T
-> m8rinek: : a jaká DOT atd. jako doporučení? 

16:19:40
01.07.2011
01.07.2011

m8rinek
-> T: doporučuje to na všechny svoje repasovaný komponenty a hlavně pro starší gumky. Leju Velvanu a nemam problem....
16:16:40
01.07.2011
01.07.2011

T
-> m8rinek: : ikdyž teď přemýšlím proč starý komponenty?
tam neni nic starýho 
tam neni nic starýho 
13:40:05
01.07.2011
01.07.2011

T
-> minno: : dík 

12:03:54
01.07.2011
01.07.2011

minno
-> T: brzdovka značky Velvana
11:16:00
01.07.2011
01.07.2011

T
-> m8rinek: : nejsem si jist, jestli chápu


23:04:56
30.06.2011
30.06.2011

m8rinek
-> T: Fígr doporučuje na starý komponenty jedině Velvanu...
14:58:48
30.06.2011
30.06.2011

T
jo a pro dnešek zase nějaký nákup
už jen brzdovka nějaká, až si vyberu a pak asi nervy na výměnu

už jen brzdovka nějaká, až si vyberu a pak asi nervy na výměnu

14:49:34
30.06.2011
30.06.2011

T
-> Péďa17: : díky 

11:28:39
30.06.2011
30.06.2011

Péďa17
-> T: pěkná palubní deska,jinak auto je celé krásné
23:01:18
29.06.2011
29.06.2011

Athlonek
-> afro100: 

21:51:14
29.06.2011
29.06.2011

afro100
-> Athlonek 29.06.11 21:44:41: alebo viac ho... posilovat
BTW. nie si lavak ? :D
BTW. nie si lavak ? :D21:50:30
29.06.2011
29.06.2011

T
-> Athlonek: : no pružina to podle mě nebude....mě jde všechno super, až na zpátečku


21:44:41
29.06.2011
29.06.2011

Athlonek
-> T: Tak to mám asi stejně, ale dát tu paku do strany je trochu makačka, chtělo by to slabší pružinu.
21:15:51
29.06.2011
29.06.2011

T
tak tady je ta slibovaná "novinka" jako prase
nebo spíš 2...pár lidí to pozná a zvlášť pán od kterého jsem tu jednu věc okoukal tak trošku
ale je to tam konečně po 2 letech po laku

jinak přidávám pár fotek zase po delší době po dneštní projížďce...snad se alespoň nějaká povedla
jo a první silniční kontrola bez pokuty a bodu musim zaťukat
nebo spíš 2...pár lidí to pozná a zvlášť pán od kterého jsem tu jednu věc okoukal tak trošku
ale je to tam konečně po 2 letech po laku

jinak přidávám pár fotek zase po delší době po dneštní projížďce...snad se alespoň nějaká povedla

jo a první silniční kontrola bez pokuty a bodu musim zaťukat

21:12:33
29.06.2011
29.06.2011

T
-> Athlonek: : člověče ani nevim,ale myslim, že 2,5 cm...mužu přeměřit kdyžtak 

T/Éro

