T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:05:42
14.06.2011
tak co? vydrží nebo ne?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.06.2011 18:05:42
15:41:57
14.06.2011
-> Eidy: : měl jsem daleko na ni, tak sjem ji tak přiblížil k ruce...
13:53:47
14.06.2011
Eidy
-> afro100: Já vím, že jsem ji kdysi zkracoval a točil na konci novej závit a že se tomu moc nechtělo.

5Q jsem ohýbal, to vím, ale z toho 4Q klacku jsem měl pocit, že je fakt tvrdej.
13:50:24
14.06.2011
afro100
-> Eidy: to ohnes v klidu, ja som ju raz ohol uz aj v aute ...
13:33:47
14.06.2011
Eidy
-> T: A proč jsi to dělal?
13:32:30
14.06.2011
-> Eidy: : ve svěráku,asi sjem měl velkou snídani 1 3
13:29:32
14.06.2011
Eidy
-> T: To by mělo. Stejnak nechápu, jak jsi ohnul tu 4Q páku. Vždyť je to tvrdý jako hrom.
13:28:01
14.06.2011
-> Eidy: : pak by to mělo vydržet i na řazení ne? 8
13:26:32
14.06.2011
Eidy
-> m8rinek: Nevšiml jsem si. Pardón.

-> T: Ohneš a nepraskne. To se vsadím.
13:18:48
14.06.2011
-> havlik: : hezký, budu sledovat 4



-> Eidy: : takže ji asi zkusim ohnout a když neprastkne, tak ji beru a když jo, tak zkusim navrtat tu kuličku a je to 4



-> vhml: : normální šuplerou je asi o 0,5 mm větší, takže je festovnější,ale jde tam bez problému 4
13:17:05
14.06.2011
m8rinek
-> Eidy: ehm ,,skončeno,,?



E: jinak nabídl jsem kolik jsem aktuálně měl a za kolik to pro mě ještě mělo smysl. Vím, že hodnota je ještě klidně o 15 a víc větší, ale co s tim? :)
upraveno 1x, naposled 14.06.2011 13:18:50
13:14:59
14.06.2011
Eidy
-> m8rinek: A ty už tu kastli nechceš? Vypadá celkem schopně.
13:02:53
14.06.2011
m8rinek
-> Eidy: mě to je vcelku buřt, měly to bejt mokrý kola na tohle aukro.cz/karoserie-zavodn i-skoda-felicia-i165367700 8.html
12:33:11
14.06.2011
Eidy
-> havlik: To je ale moc pěkná cenovka. Zatím. Že bych z matičko-šroubku vymáčknul nějakou stovku navíc? Jen tak ze sportu 47
upraveno 2x, naposled 14.06.2011 12:33:50
11:52:32
14.06.2011
m8rinek
-> havlik: huš hajzle! D
11:48:57
14.06.2011
havlik
11:46:57
14.06.2011
Eidy
-> havlik: ATS jsou daleko hezčí podle mě.8
11:29:29
14.06.2011
vhml
-> Tuner#2: ach so.



A to je prumerove stejny jo? Bych cekal ze bude vetsi
11:26:45
14.06.2011
Eidy
Ta spojovačka nebude tvrdá, aby při ohnutí nepraskla. Já si myslím, že to bude spíš nějaká "houževnatější" ocel, aby to pobralo vibrace, nárazy atd. Kulička je stejně v plastových pouzdrech a tam není tvrdost potřeba.
Extreme Tyres