T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:11:02
13.06.2011
afro100
-> vhml: on ju ma upravenu, skor ide o tu gulicku na tycke riadenia (ze je kovova)
19:09:42
13.06.2011
vhml
-> T: jakoze radicku ohnes? To musi byt 5q kulisa, jinak se ti to pootoci
19:09:33
13.06.2011
afro100
-> T: toto asi nebude len taka prdel ohnut ...
19:06:11
13.06.2011
tak mě napadla jedna taková věc a ono ejhle, myšlení bylo správné 40 má někdo nějaké připomínky k tvrdosti nebo křehkosti materiálu?

mam v plánu trošku dole zůžit, celé ohnout a navařit kus na konci ještě....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.06.2011 19:06:11
12:18:55
13.06.2011
-> Eidy: : no spíš se mi vyžvekla, jak je to jen plast a nedrží už na tyčce 8

takže seženu nějakou kuličku a navařim to a bude 40
11:55:28
13.06.2011
Eidy
-> T: Hodnoty ok. Já dávám to samý.



A tobě kulička v kulise padá nebo se rozpadá? Já s tím teda nikdy neměl problém (ťuk ťuk na hlavu).
09:26:08
13.06.2011
-> havlik: : na tu jsem ještě nesáhl...dneska asi...



-> vhml: : jak píše Eidy



-> Eidy: : dobré hodnoty?



-> m8rinek: : pokusím se,když ne, tak necham vytočit asi z něčeho 8 a snad to stihnu do pátku 10
20:52:41
12.06.2011
afro100
-> Eidy: ta gulicka na konci je kovova
20:40:16
12.06.2011
Eidy
-> m8rinek: V čem je litrová kulisa jinčí?
20:39:38
12.06.2011
Eidy
-> vhml: 0,7mm mezi elektrodama na svících a mezi kladívkama 0,45mm 4.
19:30:47
12.06.2011
m8rinek
-> T: sežeň kulisu z litra...
19:27:41
12.06.2011
vhml
-> T: odtrhu 7 a na rozdělovači 4,5 nerozumím. Co to je za hodnoty?
18:25:57
12.06.2011
havlik
-> T: přidal si směs?
18:16:06
12.06.2011
takže dnešek...

projížďka motoru po sežízení ventilů na volnější 0,2

odtrh myslim 7...jestli nekecam a v rozdělovači na 4,5 a první dojmy super, jen střílení nepřestalo...do 2t. nic a nad 2t. otáček to občas střelí a kolem těch 3 už je to častější....

jinak auto od 2 do 4t. jede bez chyby a jsem na serii spokojenej,ale od 4t. mi to přijde mrtvý...je to seriovou vačkou?

jinak při jízdě domu, se studenějšim motorem mi to chcípalo,ale v tomhle počasí a po 45 minutách nemůže být studený ne?

jinak ta cívka a kabel jsou zatím stejné, to sjem zapomněl vyměnit :-(

a na závěr jako bonus se mi vyj...la ta kulička v kulise řazení, takže jestli mi někdo neudělá novou,nebo neseženu náhradní kulisu, tak mam po FCC

8

nějaká rada ohledně motoru a kuličky? nechat z něčeho vytočit, nebo se dá z něčeho použít?už nechci plastovou
15:17:58
12.06.2011
-> LUKÁŠ PD: : děkuju 42 4
14:46:38
12.06.2011
LUKÁŠ PD
-> T: najkrajšia erka aku som kedy videl156
09:47:00
12.06.2011
-> Vojťas: : motor jsem cistil jen když byl venku, takže to asi nee 8
09:08:30
12.06.2011
Vojťas
-> T: no proč se ptá...protože od toho by mohl zoxidovat ten kabel na rozdělovač
08:49:29
12.06.2011
-> Eidy: : to nee, proč se ptáš?
17:33:38
11.06.2011
Eidy
-> T: Nemyl jsi motor nějakým silným sajrajtem?
Extreme Tyres