
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:42:56
30.05.2011
30.05.2011

rapydak
krasna prace ja to porad rikam ze rapydi a era sou nejhesci skodovky.

11:39:32
30.05.2011
30.05.2011

T
-> radekp: : uvidíme, ještě je čas, než to nasadim
ale jak píšeš no...uvidim až zkusim kola
ale jak píšeš no...uvidim až zkusim kola11:37:00
30.05.2011
30.05.2011

radekp
-> T: Mě taky odvzdušňováky na ARC drhly o závažíčka, ale uvidíš se svými koly,no.
16:25:54
27.05.2011
27.05.2011

T
člověk by neřekl, kolik je toho třena jedny brzdy
a to ještě není všechno

jinak jsou doma i podložky, takže je podvozek připravenej na jinou rozteč...teď jen ty kola
a to ještě není všechno

jinak jsou doma i podložky, takže je podvozek připravenej na jinou rozteč...teď jen ty kola

21:20:24
23.05.2011
23.05.2011

T
-> Eidy: : no připravenej bych na ně měl bejt během týdne asi
ale kola samotný nic zatím 
ale kola samotný nic zatím 
21:16:18
23.05.2011
23.05.2011

Eidy
-> T: Ty ještě nemáš kola? Tak šup.
21:11:00
23.05.2011
23.05.2011

T
-> Eidy: : no to nevím
takhle jsem to koupil na virtu, že u nás něco sehnat je zázrak :-(
-> m8rinek: : ty mají jiný rozměry oproti apollům, nebo ne?
to abych sehnal ty kola rychlejc koukam :-D
takhle jsem to koupil na virtu, že u nás něco sehnat je zázrak :-(-> m8rinek: : ty mají jiný rozměry oproti apollům, nebo ne?

to abych sehnal ty kola rychlejc koukam :-D
21:06:32
23.05.2011
23.05.2011

m8rinek
-> T: mě dlouhý drhly o loukotě...
21:05:48
23.05.2011
23.05.2011

Eidy
-> T: Přimlouval bych se k jedné variantě šroubů. Je to opruz pak lítat kolem auta a pořád měnit nářadí. V tomhle případě jen jednou, ale je to opruz. A je to druhoška nebo origo? Ty nový jsou prej měkký, ale osobní zkušenost nemám.
20:24:29
23.05.2011
23.05.2011

T
zase něco málo k brzdám...už toho moc nechybí 
jinak je jen jeden malej ovzdušňovák a podle toho co sjem dohledal, je lepší mít víc větších než malých...nebo je to špatně?
jo aj e to máznutý no, ale lepší fotku asi dělat nechci, vidět to je

jinak je jen jeden malej ovzdušňovák a podle toho co sjem dohledal, je lepší mít víc větších než malých...nebo je to špatně?
jo aj e to máznutý no, ale lepší fotku asi dělat nechci, vidět to je

20:22:48
23.05.2011
23.05.2011

T
-> Vojťas: : já též


13:21:51
22.05.2011
22.05.2011

Vojťas
-> T: řekl bych že na Radka, taky mě to překvapilo, ale co no :-) ( ano, jsem flegmatik
)
)10:44:01
22.05.2011
22.05.2011

T
-> U-Geen: , -> Fifa: : jen nevim na koho je to myšlené 

22:21:42
21.05.2011
21.05.2011

Fifa
-> U-Geen:
vidím to podobně
vidím to podobně00:57:37
21.05.2011
21.05.2011

U-Geen
zasnu co dokaze lidi nastvat a vyprovokovat k takove akci :)
15:32:55
20.05.2011
20.05.2011

T
já myslím, že radekp sem celý ten náš "rozhovor" dal a tak si to každý může přečíst a udělat si obrázek sám, ale rád bych se obhájil, že mi nepřijde kompenzace slevy cca 60kc za jistotu vyzvednutí ( platba předem, všichni víme,jak to občas chodí s balíčkama na dobírku ) není zase asi tak moc sleva ne
ale rozhodnutí respektuju, jen mě mrzela ta urážka,za kterou se omluvil a já to beru
ale rozhodnutí respektuju, jen mě mrzela ta urážka,za kterou se omluvil a já to beru
15:22:37
20.05.2011
20.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 20.05.11 15:11:31:
sakra to jsem myslel že víc... Přece jen Radka už znám dlouho. NJ ale tak mladší je to bez debat

sakra to jsem myslel že víc... Přece jen Radka už znám dlouho. NJ ale tak mladší je to bez debat

15:11:31
20.05.2011
20.05.2011

minno
-> Tuner#2: hehe, iróniou je že T je od radekp o rok starší :)) tá dnešní mládež :))
14:51:22
20.05.2011
20.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 20.05.11 14:18:17: Radku tohle je ta dnešní mladá generace naučená smlouvat a mít vše se slevou... Nevím kam to jednou dospěje, každý dnes přijde do obchodu a chtěl by to nejlépe za cenu na netu + plný servis a nejlépe naladit zdarma... Je mě z toho taky na blití...
Na druhou stranu jsem s Téčkem neměl nikdy problém, jednou jsem dokonce chtěl něco koupit, poslal peníze předem na účet, ale pak podle větší fotek jsem po poradě s kamarádem couvnul a Téčko mě vrátil na účet vše v plné výši byť jsem nabízel méně jako kompenzaci za převod apod. Takže za mě jednání super, možná je to teda i tím že se známe, ale fakt nebyl problém. Mohl to napsat jinak, ale v podstatě šlo o klasické smlouvání a to zda mu to za to prodáš a nebo ne je na Tobě. Já když prodával svoje stará kola, tak jsem měl taky nabídky za trojku a přitom jen leštění stálo 2500,- Nakonec se prodali na Mazdu za "plnou" cenu a majitel byl spokojen jak dobře koupil.
Na druhou stranu jsem s Téčkem neměl nikdy problém, jednou jsem dokonce chtěl něco koupit, poslal peníze předem na účet, ale pak podle větší fotek jsem po poradě s kamarádem couvnul a Téčko mě vrátil na účet vše v plné výši byť jsem nabízel méně jako kompenzaci za převod apod. Takže za mě jednání super, možná je to teda i tím že se známe, ale fakt nebyl problém. Mohl to napsat jinak, ale v podstatě šlo o klasické smlouvání a to zda mu to za to prodáš a nebo ne je na Tobě. Já když prodával svoje stará kola, tak jsem měl taky nabídky za trojku a přitom jen leštění stálo 2500,- Nakonec se prodali na Mazdu za "plnou" cenu a majitel byl spokojen jak dobře koupil.
14:40:29
20.05.2011
20.05.2011

radekp
-> T: jak říkám, o 60 Kč mi nejde, naštvalo mě jak jsi to napsal, no nic, nedohodli jsme se. Už to neřeším.
-> vhml: Samozřejmě máš pravdu. Já na takový handl nejsem
-> vhml: Samozřejmě máš pravdu. Já na takový handl nejsem
T/Éro

