T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:33:38
11.06.2011
Eidy
-> T: Nemyl jsi motor nějakým silným sajrajtem?
16:31:48
11.06.2011
jo a složil si jeden brzdič 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.06.2011 16:31:48
16:29:32
11.06.2011
dneska seřízení motoru...vůle ventilů a všeho co šlo :-D,předstih,odtrh,svíšky ven a snad všechno dobrý šlape jak má,ale tohle se mi nelíbí....

co je špatně?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.06.2011 16:29:32
00:19:50
10.06.2011
m8rinek
-> T: na strankach maj mapu
18:10:13
09.06.2011
-> m8rinek: : aha, tak ty jsou u nas 2, kouknu tam,ale nějasi nepamatuju, že bych tohle někde u nás viděl 8
18:06:07
09.06.2011
m8rinek
-> T: Benzina?



E: ha tak tak Verva má snad 100klokanů. je na stojanech je, že splňuje normu 98, bo pro 100 nejsou normy či co... bůh suď
upraveno 1x, naposled 09.06.2011 18:11:00
18:04:43
09.06.2011
-> m8rinek: : to je jaká benzinka?
15:40:09
09.06.2011
m8rinek
-> T: Co Verva 100? Ta má klokanů jen 98.
15:33:46
09.06.2011
-> Tuner#2: : jasný, já mam trošku delší kabely, tak musíš polopatě 40 4
14:42:50
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.06.11 14:35:32: Celou dobu se tu bavíme o předstihu, takže myslím rozdělovač. 4 Pokud je motor v sérii nemá cenu ani s ničím jným laborovat.
upraveno 1x, naposled 09.06.2011 14:43:04
14:35:32
09.06.2011
-> vhml: : moc tomu nerozumim,ale přidal bych ještě na 97,374 4

3 3 3

jinak jsem koukal a mam rozdělovač 443 213 204 a ještě je tam vyraženo za tím 540,ale hledam a náchazim hlavy,vačky a všechno,ale rozdělovače ne 8



-> Tuner#2: : seriové nastavení myslíš jen ten rozdělovač,nebo ještě něco?
13:52:03
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: doporučil bych 97,372 3
13:47:01
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.06.11 12:34:44: Ne i ano současně. Na KP 10,5 jak vidíš už je doporučená 98čka tudíš ono ta 96 u 130cky nebyla jen tak z bůh darma a když bude jezdit na mix někde kolem 97čky tak si myslím že jenom dobře...
upraveno 1x, naposled 09.06.2011 13:47:29
12:34:44
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: a tvrdím někde něco jinýho snad? 8
12:21:56
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.06.11 12:01:08: No vidíš, sám píšeš, že to má 10,5:1 a aby to chodilo jak má, musí to mít 98.
12:01:08
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: však taky 1,4 16V má KP 10,5 a 98 oktanů předepsáno aby těch údajnejch 100koní měli alespoň malou šanci v tom motoru najít.
11:53:09
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Osobně bych jezditl půl napůl 95 a 100vku a s předstihem šel malinko nahoru...
11:52:08
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.06.11 11:01:27: Ano tehdy byl, dnes není a taky většina aut aby dosahovalo oprimálního výkonu má předepanou 98čku a to počínaje Fabií 1,4 16V až po většinu motorů BMW a přitom mnohdy nemají zdale tak velký kompresní poměr... Ano umí to ject i 95tku, ale s menším výkonem a přenastaveným předstihem což umí ŘJ podle čidel klepání.
11:01:27
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: samozřejmě mě to na 100vku při tý kompresy jede líp, protože se to využije, ale umí to ject i na 95tku.

96tka byla předepsaná, protože se prodávala. Stejně jako dneska máš předepsaný 95tky.



Já osobně bych do takového motoru lil Carreru 95, nebo jinou z nabízených lepších 95tek. Obsahuje to aditiva čistící, snižující tření atd, věci které využiješ víc než 100oktanů u sériovýho motoru. Na škodu to není, ale zase na druhou stranu je to i trošku zbytečný
upraveno 1x, naposled 09.06.2011 11:02:14
Extreme Tyres