skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:26:45
14.06.2011
14.06.2011
Eidy
Ta spojovačka nebude tvrdá, aby při ohnutí nepraskla. Já si myslím, že to bude spíš nějaká "houževnatější" ocel, aby to pobralo vibrace, nárazy atd. Kulička je stejně v plastových pouzdrech a tam není tvrdost potřeba.
11:03:03
14.06.2011
14.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 14.06.11 10:37:22: Na druhém konci tyčky kde je kulák...
10:44:50
14.06.2011
14.06.2011
T
-> havlik: : no to doma asi nenajdu a kupovat ho kvůli jedný dirce nevim
uvidíme jak se rozhodnu...ale tohle by mohlo fungovat na věky ne?
uvidíme jak se rozhodnu...ale tohle by mohlo fungovat na věky ne?
10:42:00
14.06.2011
14.06.2011
havlik
-> T: tak vrták na anticoro
10:39:22
14.06.2011
14.06.2011
T
-> vhml: : no to bílý pod řadičkou je tyčka od hřebenu přeci
10:38:07
14.06.2011
14.06.2011
T
-> havlik: : no to je první, co mě napadlo, ale bojim se ,aby to nebylo moc tvrdý,abych to provrtal
jinak zajistit navařením no
tak nevim kterou variantu líbí se mi totiž, že to je už nějaký "maso" a ne ta tyčka ze 4q...pruží jak vzteklá
jinak zajistit navařením no
tak nevim kterou variantu líbí se mi totiž, že to je už nějaký "maso" a ne ta tyčka ze 4q...pruží jak vzteklá
10:37:22
14.06.2011
14.06.2011
vhml
Furt premejslim kde je v rizeni nejaka kulicka.
-> Eidy: prvni evoluci takhle delal
-> Eidy: prvni evoluci takhle delal
10:34:59
14.06.2011
14.06.2011
havlik
-> T: a co fiknout tu kuličku z řízení navrat a nasadit na tu řadičku a nějak zajistit
10:30:04
14.06.2011
14.06.2011
T
já právě o pevnost kuličky z tyčky řazení strach nemam, spíš o celou tu tyčku...dneska se na to chystam a nikdo mi to nezakázal koukam tak to dneska zkusim spáchat a uvidíme
10:28:49
14.06.2011
14.06.2011
Eidy
-> vhml: To jako fakt? To čumím.
Připomnělo mi to Antoniho Hopkinse ve filmu The World's Fastest Indian.
Připomnělo mi to Antoniho Hopkinse ve filmu The World's Fastest Indian.
10:13:12
14.06.2011
14.06.2011
m8rinek
-> radekp: Myslíš, že plastová je pevnější? :D:D:D
10:00:19
14.06.2011
14.06.2011
vhml
-> radekp: tak pro dobrej pocit jí rozpálit v dřevěném uhlí a mrsknout do vody. Max takhle cementoval celou převodovku do turbo favorita :-D
08:07:21
14.06.2011
14.06.2011
radekp
-> m8rinek: Soustružená se podle mě vyžvýká
21:31:28
13.06.2011
13.06.2011
m8rinek
-> T: asi bych na soustruhu vytočil kuličku, narazil místo plastový a zakáp. Jinak chyba bude v konstrukci...
20:33:55
13.06.2011
13.06.2011
T
-> radekp: : no 5q je a to bych asi neohnul,ale tohle z toho 4q jsem ohnul ve svěráku normálně...
no to mě zajímá ta řídící tyčka...měká znamená tedy, že by měla vydržet a neulomit se a já ji těžko ohnu při řazení a když, tak je mi to fuk...chápu to dobře?
no to mě zajímá ta řídící tyčka...měká znamená tedy, že by měla vydržet a neulomit se a já ji těžko ohnu při řazení a když, tak je mi to fuk...chápu to dobře?
20:27:11
13.06.2011
13.06.2011
radekp
-> T: Merfolk měl po předchozím majiteli soustruženou řadičku a ta nevydržela....jednou jsme se chtěli projet a taky najednou neřadíme....
řadičku se ti povedlo tak ohnout?já měl za to, že je to tvrdý materiál...naopak řídící tyč by měla být měkota aby se ti ohnula a nezlomila...
řadičku se ti povedlo tak ohnout?já měl za to, že je to tvrdý materiál...naopak řídící tyč by měla být měkota aby se ti ohnula a nezlomila...
19:54:30
13.06.2011
13.06.2011
T
-> havlik: : rozumim, možná jo,ale i tak už se mi ji tam nechce dávat zpět,aby se třeba nerozpadla.....
každopádně žádný zápor, takže udělam řadičku z tyčky řízení
každopádně žádný zápor, takže udělam řadičku z tyčky řízení
19:51:46
13.06.2011
13.06.2011
havlik
-> T: jo sorry sem se upsal ta plastová kulička:) tak si to asi nějak špatně vyměřil když si tam dávál tu kuličku kovovou
19:49:19
13.06.2011
13.06.2011
T
-> havlik: : ta kulička neni gumová a normálně jedu a řadi ma řadim a najednou neřadim
19:46:03
13.06.2011
13.06.2011
havlik
-> T: a jak se ti povedlo ze ta gumova kulicka vypadla?