T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

11:03:03
14.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 14.06.11 10:37:22: Na druhém konci tyčky kde je kulák...
10:44:50
14.06.2011
-> havlik: : no to doma asi nenajdu 8 a kupovat ho kvůli jedný dirce nevim 8

uvidíme jak se rozhodnu...ale tohle by mohlo fungovat na věky ne? 4
10:42:00
14.06.2011
havlik
-> T: tak vrták na anticoro
10:39:22
14.06.2011
-> vhml: : no to bílý pod řadičkou je tyčka od hřebenu přeci 4
10:38:07
14.06.2011
-> havlik: : no to je první, co mě napadlo, ale bojim se ,aby to nebylo moc tvrdý,abych to provrtal 8

jinak zajistit navařením no 40

tak nevim kterou variantu 8 líbí se mi totiž, že to je už nějaký "maso" a ne ta tyčka ze 4q...pruží jak vzteklá 3 10
10:37:22
14.06.2011
vhml
Furt premejslim kde je v rizeni nejaka kulicka.

-> Eidy: prvni evoluci takhle delal
10:34:59
14.06.2011
havlik
-> T: a co fiknout tu kuličku z řízení navrat a nasadit na tu řadičku a nějak zajistit
10:30:04
14.06.2011
já právě o pevnost kuličky z tyčky řazení strach nemam, spíš o celou tu tyčku...dneska se na to chystam a nikdo mi to nezakázal koukam 40 3 tak to dneska zkusim spáchat a uvidíme
10:28:49
14.06.2011
Eidy
-> vhml: To jako fakt? To čumím.

Připomnělo mi to Antoniho Hopkinse ve filmu The World's Fastest Indian.
10:13:12
14.06.2011
m8rinek
-> radekp: Myslíš, že plastová je pevnější? :D:D:D
10:00:19
14.06.2011
vhml
-> radekp: tak pro dobrej pocit jí rozpálit v dřevěném uhlí a mrsknout do vody. Max takhle cementoval celou převodovku do turbo favorita :-D
08:07:21
14.06.2011
radekp
-> m8rinek: Soustružená se podle mě vyžvýká
21:31:28
13.06.2011
m8rinek
-> T: asi bych na soustruhu vytočil kuličku, narazil místo plastový a zakáp. Jinak chyba bude v konstrukci...
20:33:55
13.06.2011
-> radekp: : no 5q je a to bych asi neohnul,ale tohle z toho 4q jsem ohnul ve svěráku normálně...

no to mě zajímá ta řídící tyčka...měká znamená tedy, že by měla vydržet a neulomit se a já ji těžko ohnu při řazení a když, tak je mi to fuk...chápu to dobře?
20:27:11
13.06.2011
radekp
-> T: Merfolk měl po předchozím majiteli soustruženou řadičku a ta nevydržela....jednou jsme se chtěli projet a taky najednou neřadíme....

řadičku se ti povedlo tak ohnout?já měl za to, že je to tvrdý materiál...naopak řídící tyč by měla být měkota aby se ti ohnula a nezlomila...
19:54:30
13.06.2011
-> havlik: : rozumim, možná jo,ale i tak už se mi ji tam nechce dávat zpět,aby se třeba nerozpadla.....8



každopádně žádný zápor, takže udělam řadičku z tyčky řízení 40
19:51:46
13.06.2011
havlik
-> T: jo sorry sem se upsal ta plastová kulička:) tak si to asi nějak špatně vyměřil když si tam dávál tu kuličku kovovou
19:49:19
13.06.2011
-> havlik: : ta kulička neni gumová 131 a normálně jedu a řadi ma řadim a najednou neřadim 10 3
19:46:03
13.06.2011
havlik
-> T: a jak se ti povedlo ze ta gumova kulicka vypadla?
19:40:24
13.06.2011
-> afro100: , -> vhml: : tak pro upřesnění...vypadla mi ta plastová kulička a tak potřebuju něco místo ni a stejně se mi nelíbí, jak je moc tenká ta tyčka, tak jsem to myslel předělat z tyčky řízení celé....ta kulička s tyčkama je už i tak vařená a bude znova , takže se nic neprotočí.....

spíš se tu řešily materiály atd a rád bych na tyčce řízení vařil a nevim co to je za matroš....už víte jak to mylsim?4
Extreme Tyres