skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
16:29:32
11.06.2011
11.06.2011
T
dneska seřízení motoru...vůle ventilů a všeho co šlo :-D,předstih,odtrh,svíšky ven a snad všechno dobrý šlape jak má,ale tohle se mi nelíbí....
co je špatně?
co je špatně?
00:19:50
10.06.2011
10.06.2011
m8rinek
-> T: na strankach maj mapu
18:10:13
09.06.2011
09.06.2011
T
-> m8rinek: : aha, tak ty jsou u nas 2, kouknu tam,ale nějasi nepamatuju, že bych tohle někde u nás viděl
18:06:07
09.06.2011
09.06.2011
m8rinek
-> T: Benzina?
E: ha tak tak Verva má snad 100klokanů. je na stojanech je, že splňuje normu 98, bo pro 100 nejsou normy či co... bůh suď
E: ha tak tak Verva má snad 100klokanů. je na stojanech je, že splňuje normu 98, bo pro 100 nejsou normy či co... bůh suď
18:04:43
09.06.2011
09.06.2011
T
-> m8rinek: : to je jaká benzinka?
15:40:09
09.06.2011
09.06.2011
m8rinek
-> T: Co Verva 100? Ta má klokanů jen 98.
15:33:46
09.06.2011
09.06.2011
T
-> Tuner#2: : jasný, já mam trošku delší kabely, tak musíš polopatě
14:42:50
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.06.11 14:35:32: Celou dobu se tu bavíme o předstihu, takže myslím rozdělovač. Pokud je motor v sérii nemá cenu ani s ničím jným laborovat.
14:35:32
09.06.2011
09.06.2011
T
-> vhml: : moc tomu nerozumim,ale přidal bych ještě na 97,374
jinak jsem koukal a mam rozdělovač 443 213 204 a ještě je tam vyraženo za tím 540,ale hledam a náchazim hlavy,vačky a všechno,ale rozdělovače ne
-> Tuner#2: : seriové nastavení myslíš jen ten rozdělovač,nebo ještě něco?
jinak jsem koukal a mam rozdělovač 443 213 204 a ještě je tam vyraženo za tím 540,ale hledam a náchazim hlavy,vačky a všechno,ale rozdělovače ne
-> Tuner#2: : seriové nastavení myslíš jen ten rozdělovač,nebo ještě něco?
13:52:03
09.06.2011
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: doporučil bych 97,372
13:47:01
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.06.11 12:34:44: Ne i ano současně. Na KP 10,5 jak vidíš už je doporučená 98čka tudíš ono ta 96 u 130cky nebyla jen tak z bůh darma a když bude jezdit na mix někde kolem 97čky tak si myslím že jenom dobře...
12:34:44
09.06.2011
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: a tvrdím někde něco jinýho snad?
12:21:56
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.06.11 12:01:08: No vidíš, sám píšeš, že to má 10,5:1 a aby to chodilo jak má, musí to mít 98.
12:01:08
09.06.2011
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: však taky 1,4 16V má KP 10,5 a 98 oktanů předepsáno aby těch údajnejch 100koní měli alespoň malou šanci v tom motoru najít.
11:53:09
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Osobně bych jezditl půl napůl 95 a 100vku a s předstihem šel malinko nahoru...
11:52:08
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.06.11 11:01:27: Ano tehdy byl, dnes není a taky většina aut aby dosahovalo oprimálního výkonu má předepanou 98čku a to počínaje Fabií 1,4 16V až po většinu motorů BMW a přitom mnohdy nemají zdale tak velký kompresní poměr... Ano umí to ject i 95tku, ale s menším výkonem a přenastaveným předstihem což umí ŘJ podle čidel klepání.
11:01:27
09.06.2011
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: samozřejmě mě to na 100vku při tý kompresy jede líp, protože se to využije, ale umí to ject i na 95tku.
96tka byla předepsaná, protože se prodávala. Stejně jako dneska máš předepsaný 95tky.
Já osobně bych do takového motoru lil Carreru 95, nebo jinou z nabízených lepších 95tek. Obsahuje to aditiva čistící, snižující tření atd, věci které využiješ víc než 100oktanů u sériovýho motoru. Na škodu to není, ale zase na druhou stranu je to i trošku zbytečný
96tka byla předepsaná, protože se prodávala. Stejně jako dneska máš předepsaný 95tky.
Já osobně bych do takového motoru lil Carreru 95, nebo jinou z nabízených lepších 95tek. Obsahuje to aditiva čistící, snižující tření atd, věci které využiješ víc než 100oktanů u sériovýho motoru. Na škodu to není, ale zase na druhou stranu je to i trošku zbytečný
10:57:48
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.06.11 10:36:59: Co myslíš? viz. 08:21:04... Těch 5°neber jako dogma, ale prostě to chce přidat. Pokud tam má být základ 2 - 4° (nevím, plácám odhaduju do 5k nedělám) tak dej 6 - 8° a uvidíš... Ideálně testovat do kopce v různých zátěžích a poslouchat co to dělá. To že tam 100octan nepatří zas tak neposloucej, např. do 130tky byl určen benzín SUPER, což byla 96tka. Otázka je zda to bude mít nějaký přínos? Pokud ne, tak je to skutečně házení peněz do kanálu. U mě 100octan funguje a to mám "jen" 10,6:1 a na 95tku to zdaleka tak nejede.
EDIT: Na škodu to může být pokud to pojedeš na sériové nastavení, pak hrozí podpálení ventilů...
EDIT: Na škodu to může být pokud to pojedeš na sériové nastavení, pak hrozí podpálení ventilů...