skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:33:38
11.06.2011
11.06.2011
Eidy
-> T: Nemyl jsi motor nějakým silným sajrajtem?
16:29:32
11.06.2011
11.06.2011
T
dneska seřízení motoru...vůle ventilů a všeho co šlo :-D,předstih,odtrh,svíšky ven a snad všechno dobrý šlape jak má,ale tohle se mi nelíbí....
co je špatně?
co je špatně?
00:19:50
10.06.2011
10.06.2011
m8rinek
-> T: na strankach maj mapu
18:10:13
09.06.2011
09.06.2011
T
-> m8rinek: : aha, tak ty jsou u nas 2, kouknu tam,ale nějasi nepamatuju, že bych tohle někde u nás viděl
18:06:07
09.06.2011
09.06.2011
m8rinek
-> T: Benzina?
E: ha tak tak Verva má snad 100klokanů. je na stojanech je, že splňuje normu 98, bo pro 100 nejsou normy či co... bůh suď
E: ha tak tak Verva má snad 100klokanů. je na stojanech je, že splňuje normu 98, bo pro 100 nejsou normy či co... bůh suď
18:04:43
09.06.2011
09.06.2011
T
-> m8rinek: : to je jaká benzinka?
15:40:09
09.06.2011
09.06.2011
m8rinek
-> T: Co Verva 100? Ta má klokanů jen 98.
15:33:46
09.06.2011
09.06.2011
T
-> Tuner#2: : jasný, já mam trošku delší kabely, tak musíš polopatě
14:42:50
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.06.11 14:35:32: Celou dobu se tu bavíme o předstihu, takže myslím rozdělovač. Pokud je motor v sérii nemá cenu ani s ničím jným laborovat.
14:35:32
09.06.2011
09.06.2011
T
-> vhml: : moc tomu nerozumim,ale přidal bych ještě na 97,374
jinak jsem koukal a mam rozdělovač 443 213 204 a ještě je tam vyraženo za tím 540,ale hledam a náchazim hlavy,vačky a všechno,ale rozdělovače ne
-> Tuner#2: : seriové nastavení myslíš jen ten rozdělovač,nebo ještě něco?
jinak jsem koukal a mam rozdělovač 443 213 204 a ještě je tam vyraženo za tím 540,ale hledam a náchazim hlavy,vačky a všechno,ale rozdělovače ne
-> Tuner#2: : seriové nastavení myslíš jen ten rozdělovač,nebo ještě něco?
13:52:03
09.06.2011
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: doporučil bych 97,372
13:47:01
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.06.11 12:34:44: Ne i ano současně. Na KP 10,5 jak vidíš už je doporučená 98čka tudíš ono ta 96 u 130cky nebyla jen tak z bůh darma a když bude jezdit na mix někde kolem 97čky tak si myslím že jenom dobře...
12:34:44
09.06.2011
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: a tvrdím někde něco jinýho snad?
12:21:56
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.06.11 12:01:08: No vidíš, sám píšeš, že to má 10,5:1 a aby to chodilo jak má, musí to mít 98.
12:01:08
09.06.2011
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: však taky 1,4 16V má KP 10,5 a 98 oktanů předepsáno aby těch údajnejch 100koní měli alespoň malou šanci v tom motoru najít.
11:53:09
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Osobně bych jezditl půl napůl 95 a 100vku a s předstihem šel malinko nahoru...
11:52:08
09.06.2011
09.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.06.11 11:01:27: Ano tehdy byl, dnes není a taky většina aut aby dosahovalo oprimálního výkonu má předepanou 98čku a to počínaje Fabií 1,4 16V až po většinu motorů BMW a přitom mnohdy nemají zdale tak velký kompresní poměr... Ano umí to ject i 95tku, ale s menším výkonem a přenastaveným předstihem což umí ŘJ podle čidel klepání.
11:01:27
09.06.2011
09.06.2011
vhml
-> Tuner#2: samozřejmě mě to na 100vku při tý kompresy jede líp, protože se to využije, ale umí to ject i na 95tku.
96tka byla předepsaná, protože se prodávala. Stejně jako dneska máš předepsaný 95tky.
Já osobně bych do takového motoru lil Carreru 95, nebo jinou z nabízených lepších 95tek. Obsahuje to aditiva čistící, snižující tření atd, věci které využiješ víc než 100oktanů u sériovýho motoru. Na škodu to není, ale zase na druhou stranu je to i trošku zbytečný
96tka byla předepsaná, protože se prodávala. Stejně jako dneska máš předepsaný 95tky.
Já osobně bych do takového motoru lil Carreru 95, nebo jinou z nabízených lepších 95tek. Obsahuje to aditiva čistící, snižující tření atd, věci které využiješ víc než 100oktanů u sériovýho motoru. Na škodu to není, ale zase na druhou stranu je to i trošku zbytečný