T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:04:47
07.06.2011
-> havlik: : vim o nich už dlouho,ale dovedeš si tenhle rozměr představit s mojí širokou nápravou a 2,5cm podložkama vzadu? 8 10
15:08:55
31.05.2011
-> Eidy: : pšt 4 hledam neboj 4
13:00:48
30.05.2011
Eidy
-> T: Nejsou strašný, ale poříd mluvíš o ATS a kde nic tu nic. 4
12:49:35
30.05.2011
-> Eidy: : to jsou ty stávající tak strašný jo? 8 3 shánim a už mam i pár lidí, co taky shání, tak uvidíme no 8
12:05:03
30.05.2011
matoo
-> vhml: treba ho podporovat v jeho rejsing umysloch
12:04:19
30.05.2011
vhml
-> m8rinek: se podivej dotycnymu do karty auta, taky vtipný čtení :-D
upraveno 1x, naposled 30.05.2011 12:04:36
12:02:18
30.05.2011
m8rinek
-> Eidy: já neidentifikoval víc slov :D.
12:00:09
30.05.2011
Eidy
-> rapydak: Co je Rapyd?

-> T: Už abys nějaký kola sehnal čeče.
11:42:56
30.05.2011
rapydak
krasna prace ja to porad rikam ze rapydi a era sou nejhesci skodovky.6
11:39:32
30.05.2011
-> radekp: : uvidíme, ještě je čas, než to nasadim 4 ale jak píšeš no...uvidim až zkusim kola
11:37:00
30.05.2011
radekp
-> T: Mě taky odvzdušňováky na ARC drhly o závažíčka, ale uvidíš se svými koly,no.
16:25:54
27.05.2011
člověk by neřekl, kolik je toho třena jedny brzdy 3a to ještě není všechno 8 3



jinak jsou doma i podložky, takže je podvozek připravenej na jinou rozteč...teď jen ty kola 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.05.2011 16:25:54
21:20:24
23.05.2011
-> Eidy: : no připravenej bych na ně měl bejt během týdne asi 4 ale kola samotný nic zatím 8
21:16:18
23.05.2011
Eidy
-> T: Ty ještě nemáš kola? Tak šup.
21:11:00
23.05.2011
-> Eidy: : no to nevím 8 takhle jsem to koupil na virtu, že u nás něco sehnat je zázrak :-(



-> m8rinek: : ty mají jiný rozměry oproti apollům, nebo ne? 8

to abych sehnal ty kola rychlejc koukam :-D
21:06:32
23.05.2011
m8rinek
-> T: mě dlouhý drhly o loukotě...
21:05:48
23.05.2011
Eidy
-> T: Přimlouval bych se k jedné variantě šroubů. Je to opruz pak lítat kolem auta a pořád měnit nářadí. V tomhle případě jen jednou, ale je to opruz. A je to druhoška nebo origo? Ty nový jsou prej měkký, ale osobní zkušenost nemám.
20:24:29
23.05.2011
zase něco málo k brzdám...už toho moc nechybí 40

jinak je jen jeden malej ovzdušňovák a podle toho co sjem dohledal, je lepší mít víc větších než malých...nebo je to špatně?



jo aj e to máznutý no, ale lepší fotku asi dělat nechci, vidět to je 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.05.2011 20:24:29
20:22:48
23.05.2011
-> Vojťas: : já též 40 3
Extreme Tyres