
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Václav Vašák: jede Ti opravdu moc dobře. Jak jsi mě vezl, tak to letělo, ta převodovka je znát. Gratuluju k umístění
.

-> Václav Vašák 11.09.23 21:44:02: Sledoval jsem to jaký jsi měl pěkný časy. V kombinaci s tou kraťoučkou převodovkou to jede jak píchlá svině.
-> dragon_cb_cz 04.09.23 08:36:07: Nee, to asi nee. Ale přijel ke mě maník, že boural a chce to opravit co nejrychleji, aby nemusel mámě nic vysvětlovat, nebo co. 

-> Bukaj: U toho Volva ji klidně zkus. Často sem míval problémy, že mne z klimatizace bolelo v krku - suchý vzduch, ale u naší V70 se nic takového neděje. Nevím jak první generace, ale druhá musí mít víc, než hloupý teplotní čidlo, protože se nikdy nezamlží. Třeba dneska mi v 8°C (A snad 100% vlhkosti) spínal kompresor a auto se přitom vytápělo na nastavených 21°C.
-> Bukaj: pokud bys to chtěl někdy nedej bože zprovoznovat, tak to hlavně ted něčím pořádně zacpi, jinak budeš mít kompresor plnej bordelu a na výměnu. Kdybys chtěl tak tu mám plastový záslepky z nových kompresorů a chladičů, můžu ti nějaké dát, je to teda z koncernu, ale bude to stejný. A s naplněním se ozvi, udělám ti to za cenu chladiva
Jinak já bych auto bez klimy už nikdy nechtěl, je to úplně jinak příjemný cestování než sednout tdo rozpálených sedaček a vylejtat z auta spocenej jak prase.

-> Bukaj 04.09.23 10:19:05: Ta "expanzka" je pokud vím vysoušeč a ten se má dát nový při libovolném zásahu do systému. Jinak je tam totiž úplně k ničemu.
-> dragon_cb_cz 04.09.23 09:33:26: Jo, v plánu je poshánět zachovalé trubky a tu "expanzku", složit a třeba někdy před létem nechat naplnit chladivem...
Chladič klimošky je zánovní, hadice by taky šly použít, ale zkusím sehnat něco méně orezlého...
Jinak já klimatizaci nechci - nedělá mi dobře, ale na druhou stranu se nesmířím s pocitem, že v autě něco nefunguje...
-> saskyn2: Ono to jako celek není tak strašný, ale rozhodně to není auto pro perfekcionisty
Chladič klimošky je zánovní, hadice by taky šly použít, ale zkusím sehnat něco méně orezlého...
Jinak já klimatizaci nechci - nedělá mi dobře, ale na druhou stranu se nesmířím s pocitem, že v autě něco nefunguje...

-> saskyn2: Ono to jako celek není tak strašný, ale rozhodně to není auto pro perfekcionisty

-> dragon_cb_cz 04.09.23 08:36:07: Sběratelský HTP
-> Bukaj 04.09.23 08:50:31: to je z toho volva? Já ti hned na začátku říkal že je leší to vyhodit(celý) než to vyhodíš takhle po kouskách tak s stím budeš mít akorát víc práce

-> Bukaj 04.09.23 08:50:31: to je z toho volva? Já ti hned na začátku říkal že je leší to vyhodit(celý) než to vyhodíš takhle po kouskách tak s stím budeš mít akorát víc práce

-> Bukaj: A nebylo by lepší jí zprovoznit než to vyhazovat?
Jinak včera jsem u Volva vyměnil olej v převodovce a trochu odlehčil motorový prostor...

-> Bukaj 04.09.23 08:43:07:
Ta byla zelená i na nelakovaných dílech, to je pravda... ale já jí měl rád. Ale pokud už je to bouchnuté, tak to "netknutá lešťenka" už nikdy nebude no - což by byl jediný důvod, proč bych pochopil výraznější investici do nějaké obyčejné F1. Tak mě zajímá, jestli to není nějaký speciální kus.

-> dragon_cb_cz: Ne každá zelená Fabie s 30 tisíci na tacho musí nutně vypadat jako ta po mém dědovi...

-> Spz: To je nějakej těžce sběratelskej kus, že se to vyplatí řešit?
Přijel jsem na čerpadlo betonu - postavím se a čekám, až si mě pumpař navede. Nic se neděje a běhá okolo..
Jdu tam, pumpa zdechlá (rozbalená, plná betonu).. a že to nejde nastartovat. Baterky asi dobrý, tak mu říkám at poklepe startér.
Tak volá svýmu šéfovi (dostal pojeb proč to chcípá) a zjistil, kde na tom manu je startér. Vzal kladívko a klepe do toho, druhej pumpař zkoušel klíček - a nic. Říkám mu at do toho jebne.
Mezitím mu volal šéf a odskočil si, já sehnal jsem trubku přes kterou do toho jebnu - vlezu mezi kola, přiložim trubku a startér se roztočil
Tak říkám vidíš, takhle se k tomu musíš postavit 
Jdu tam, pumpa zdechlá (rozbalená, plná betonu).. a že to nejde nastartovat. Baterky asi dobrý, tak mu říkám at poklepe startér.
Tak volá svýmu šéfovi (dostal pojeb proč to chcípá) a zjistil, kde na tom manu je startér. Vzal kladívko a klepe do toho, druhej pumpař zkoušel klíček - a nic. Říkám mu at do toho jebne.
Mezitím mu volal šéf a odskočil si, já sehnal jsem trubku přes kterou do toho jebnu - vlezu mezi kola, přiložim trubku a startér se roztočil


No já se nenudil. Jedničková Fabie, najeto 30 tisíc km. Rovnání kastle.

ja jsem včera dodělal vyfuk na jednu Ameriku. pan si objednal od Borly z juesej vyfuk za 70 000, ale auto bylo tak uřvany, že s ním nešlo jezdit. tak koncový výfuky rozrizl a nacpal do nich stavební vatu. tím to doslova zazdil úplně.:-) a už to zacalo ovlivňovat i chod motoru
takže znovu rozrezat, vyčistit od vaty hnusný, obnovit helmholtz bypas, plazmou vyrezat tu picovinu co tam navařila Borla a udělat tam něco aby to fungovalo a znělo. taky jsem z toho vyndal volně loženy pásky plechu-no vyfuk že bych blil...ale povedlo se. při placení bylo nějaký dohadování, ale sazba byla jasná a tohle dělat nechcete...
takže znovu rozrezat, vyčistit od vaty hnusný, obnovit helmholtz bypas, plazmou vyrezat tu picovinu co tam navařila Borla a udělat tam něco aby to fungovalo a znělo. taky jsem z toho vyndal volně loženy pásky plechu-no vyfuk že bych blil...ale povedlo se. při placení bylo nějaký dohadování, ale sazba byla jasná a tohle dělat nechcete...
Výsledok,na dvojradličný obracák.Tretia diera by vychádzala u posledného zvaru ale ten chýbať nebude a to že je to trošku dlhší tiež neva.
Určite by sa to dalo spraviť aj inak,jednoduchšie ale zvolil som túto cestu.
A pak obšil ještě, sice hrozně prasacky protože bych potřeboval zahnutou jehlu. Ale je to schovaný a je to v podstatě úplně jedno, myslím že z fabriky se s tím asi taky nemazali.
-> jans: bingo 
-> Milan 136 01.09.23 19:35:11: jde ono to jinak asi nejde. Ale rozřizl jsem to ve švu

-> Milan 136 01.09.23 19:35:11: jde ono to jinak asi nejde. Ale rozřizl jsem to ve švu
-> saskyn2 01.09.23 19:30:26: Origo. Dělal jsi díry do potahu? Na O2 to jde zkrz něj, ne?
Také jsem na to koukal, ale odradilo mě to
Také jsem na to koukal, ale odradilo mě to

-> saskyn2: isofix?
Potunil jsem konečně po dlouhý době něco na vlastním autě a je to takový super pocit
schválně kdo pozná co


Ráno som označil tento inzerát ako vadný lebo inzerenta sa nedá kontaktovať a stále je to na bazoši.Myslel som že to zmažú.
auto.bazos.sk/inzerat/... /felicia.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /felicia.php
-> Klubko_: To nezbyva nez drzet nohu
.

odpověděl jsem na inzerát prac. pozice edwards.jobs.cz/detail-po
zice?r=detail&a...
tak jsem zvědav, jesli se ozvou.
tak jsem zvědav, jesli se ozvou.
-> venni 11.08.23 21:00:30: To uz se srotujou focusy MKII? Vypada lip jak muj
Krom tech rohu prahu teda.

-> venni 11.08.23 21:42:05: On byl dost naloženej v kufru a v prostoru zadních sedaček, jak jsem psal.
-> Jirik_Tuňák1983 11.08.23 21:01:55: jo už na to koukám,že to jsou cca 220cm... tak těma musí jít fanouš zvednout jak malina...teda pokud nemá podlahu schnilou jak brambory,to pak ty špičky nosů projedou skrz podlahu 

-> venni 11.08.23 21:00:00: Za a) to nejsem já a za b) tam dlouhý vidle jsou a končí někde za B sloupkem. Ty je tam nevidíš? 
On byl taky kufr a celý zadek naložený kokotinami a sadou disků jako měl Favorit Prima.

On byl taky kufr a celý zadek naložený kokotinami a sadou disků jako měl Favorit Prima.

-> Jirik_Tuňák1983 10.08.23 16:14:14: kdybys měl dlouhý vidle,jde to lépe 

Konečně po letech složil Frankensteina. 

-> DEKODOVAC: Gratulujem. A prečo si ju mal odhlásenú?
Jinak to do skuliny řízeně zašoupnout nešlo. Zamčený volant, bez klíčů a přirezlá zadní kola.
-> palinator 10.08.23 12:49:54: přesně, tam spíš odcházeli ovládací ventily 

-> charon:
Zvláštní... ty obtokový turba na regulaci tolik netrpěly.
Zvláštní... ty obtokový turba na regulaci tolik netrpěly.
-> palinator: AGR ... Poslední 2 STK byly problémy s emisema - před čtyřma rokama KO hadice k regulaci, ale po vyměně hadic za komplet silikonové jsem priošel. před dvěma rokama totožnej problém, hulán jak z lokomotivy - regulace totalne zatuhla, tlacilo to moc. Kdyz jsem na tom stal jak na rejci, tak potom vystrelil spoj trubky za IC, jak je ta plastová v podběhu. Ona s tim autom jezdí manželka v řežimu max 5km a chcípnout a to ideálně cca 6x denně. Turbo se poslalo na repas, mekanik mi tak dal půjčené z toho mista kde se repas mel delat, abychom zatim mohli dělat STK a jezdit. A za tejden ho jeho brácha našel mrtvýho na dílně ...
-> charon:
To je AGR nebo AHF?
To je AGR nebo AHF?
Vcera - konecne temer hotovo. Zaclo to minulý týden ve středu jako výměna předních brzdových hadic. Dneska to snad konečně odvzdušním zadní brzdy a dám to na kola abych mohl utáhnout silentbloky zadní nápravy. V mezicase se totiž daly mimo jine nová zadni náprava (ridicva strana poomerne zasadne shnila), ložiska, šrouby trnů, kluzný podložky do bubnů, gumy pružin, apod. Od omezovače brzdneho tlaku vzad je komple nove brzdove vedeni - hadicky, trubicky, prasatka, drzaky trubicek, apod ...
Zacina se to Octavka nejak srat, rikal jsem manzelce, ze si bude muset za deset let koupit nove auto
Jestě by to sneslo nový zadní tlumiče, tyčky stabíku dopředu (ty mam tak je ještě vyměním) a uvidíme jak dopadnou emise na STK - před dvouma rokama se davalo jine turbo, protože původní mělo zatuhlou regulaci a tak dále, ale k instalaci repasovanyho uz nedoslo, neb mechanik co mi to delal zemrel ...
Zacina se to Octavka nejak srat, rikal jsem manzelce, ze si bude muset za deset let koupit nove auto

-> minno 09.08.23 11:47:57: To dělá dnes, resp. několik let, hodně automobilek. Hundaj, VW, Opel, PSA....atd. Najdeš to často i na dodávkách.
Dnes som prihlásil Rapidu do evidencie a zajtra sa pokúsim prejsť úspešne STK, dúfam že všetko bude v poriadku držte palce!

-> palinator: Veď to píšem.