skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
ja jsem včera dodělal vyfuk na jednu Ameriku. pan si objednal od Borly z juesej vyfuk za 70 000, ale auto bylo tak uřvany, že s ním nešlo jezdit. tak koncový výfuky rozrizl a nacpal do nich stavební vatu. tím to doslova zazdil úplně.:-) a už to zacalo ovlivňovat i chod motoru
takže znovu rozrezat, vyčistit od vaty hnusný, obnovit helmholtz bypas, plazmou vyrezat tu picovinu co tam navařila Borla a udělat tam něco aby to fungovalo a znělo. taky jsem z toho vyndal volně loženy pásky plechu-no vyfuk že bych blil...ale povedlo se. při placení bylo nějaký dohadování, ale sazba byla jasná a tohle dělat nechcete...
takže znovu rozrezat, vyčistit od vaty hnusný, obnovit helmholtz bypas, plazmou vyrezat tu picovinu co tam navařila Borla a udělat tam něco aby to fungovalo a znělo. taky jsem z toho vyndal volně loženy pásky plechu-no vyfuk že bych blil...ale povedlo se. při placení bylo nějaký dohadování, ale sazba byla jasná a tohle dělat nechcete...
Výsledok,na dvojradličný obracák.Tretia diera by vychádzala u posledného zvaru ale ten chýbať nebude a to že je to trošku dlhší tiež neva.
Určite by sa to dalo spraviť aj inak,jednoduchšie ale zvolil som túto cestu.
A pak obšil ještě, sice hrozně prasacky protože bych potřeboval zahnutou jehlu. Ale je to schovaný a je to v podstatě úplně jedno, myslím že z fabriky se s tím asi taky nemazali.
-> jans: bingo 
-> Milan 136 01.09.23 19:35:11: jde ono to jinak asi nejde. Ale rozřizl jsem to ve švu

-> Milan 136 01.09.23 19:35:11: jde ono to jinak asi nejde. Ale rozřizl jsem to ve švu
-> saskyn2 01.09.23 19:30:26: Origo. Dělal jsi díry do potahu? Na O2 to jde zkrz něj, ne?
Také jsem na to koukal, ale odradilo mě to
Také jsem na to koukal, ale odradilo mě to

-> saskyn2: isofix?
Potunil jsem konečně po dlouhý době něco na vlastním autě a je to takový super pocit
schválně kdo pozná co


Ráno som označil tento inzerát ako vadný lebo inzerenta sa nedá kontaktovať a stále je to na bazoši.Myslel som že to zmažú.
auto.bazos.sk/inzerat/... /felicia.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /felicia.php
-> Klubko_: To nezbyva nez drzet nohu
.

odpověděl jsem na inzerát prac. pozice edwards.jobs.cz/detail-po
zice?r=detail&a...
tak jsem zvědav, jesli se ozvou.
tak jsem zvědav, jesli se ozvou.
-> venni 11.08.23 21:00:30: To uz se srotujou focusy MKII? Vypada lip jak muj
Krom tech rohu prahu teda.

-> venni 11.08.23 21:42:05: On byl dost naloženej v kufru a v prostoru zadních sedaček, jak jsem psal.
-> Jirik_Tuňák1983 11.08.23 21:01:55: jo už na to koukám,že to jsou cca 220cm... tak těma musí jít fanouš zvednout jak malina...teda pokud nemá podlahu schnilou jak brambory,to pak ty špičky nosů projedou skrz podlahu 

-> venni 11.08.23 21:00:00: Za a) to nejsem já a za b) tam dlouhý vidle jsou a končí někde za B sloupkem. Ty je tam nevidíš? 
On byl taky kufr a celý zadek naložený kokotinami a sadou disků jako měl Favorit Prima.

On byl taky kufr a celý zadek naložený kokotinami a sadou disků jako měl Favorit Prima.

-> Jirik_Tuňák1983 10.08.23 16:14:14: kdybys měl dlouhý vidle,jde to lépe 

Konečně po letech složil Frankensteina. 

-> DEKODOVAC: Gratulujem. A prečo si ju mal odhlásenú?
Jinak to do skuliny řízeně zašoupnout nešlo. Zamčený volant, bez klíčů a přirezlá zadní kola.
-> palinator 10.08.23 12:49:54: přesně, tam spíš odcházeli ovládací ventily 

-> charon:
Zvláštní... ty obtokový turba na regulaci tolik netrpěly.
Zvláštní... ty obtokový turba na regulaci tolik netrpěly.
-> palinator: AGR ... Poslední 2 STK byly problémy s emisema - před čtyřma rokama KO hadice k regulaci, ale po vyměně hadic za komplet silikonové jsem priošel. před dvěma rokama totožnej problém, hulán jak z lokomotivy - regulace totalne zatuhla, tlacilo to moc. Kdyz jsem na tom stal jak na rejci, tak potom vystrelil spoj trubky za IC, jak je ta plastová v podběhu. Ona s tim autom jezdí manželka v řežimu max 5km a chcípnout a to ideálně cca 6x denně. Turbo se poslalo na repas, mekanik mi tak dal půjčené z toho mista kde se repas mel delat, abychom zatim mohli dělat STK a jezdit. A za tejden ho jeho brácha našel mrtvýho na dílně ...
-> charon:
To je AGR nebo AHF?
To je AGR nebo AHF?
Vcera - konecne temer hotovo. Zaclo to minulý týden ve středu jako výměna předních brzdových hadic. Dneska to snad konečně odvzdušním zadní brzdy a dám to na kola abych mohl utáhnout silentbloky zadní nápravy. V mezicase se totiž daly mimo jine nová zadni náprava (ridicva strana poomerne zasadne shnila), ložiska, šrouby trnů, kluzný podložky do bubnů, gumy pružin, apod. Od omezovače brzdneho tlaku vzad je komple nove brzdove vedeni - hadicky, trubicky, prasatka, drzaky trubicek, apod ...
Zacina se to Octavka nejak srat, rikal jsem manzelce, ze si bude muset za deset let koupit nove auto
Jestě by to sneslo nový zadní tlumiče, tyčky stabíku dopředu (ty mam tak je ještě vyměním) a uvidíme jak dopadnou emise na STK - před dvouma rokama se davalo jine turbo, protože původní mělo zatuhlou regulaci a tak dále, ale k instalaci repasovanyho uz nedoslo, neb mechanik co mi to delal zemrel ...
Zacina se to Octavka nejak srat, rikal jsem manzelce, ze si bude muset za deset let koupit nove auto

-> minno 09.08.23 11:47:57: To dělá dnes, resp. několik let, hodně automobilek. Hundaj, VW, Opel, PSA....atd. Najdeš to často i na dodávkách.
Dnes som prihlásil Rapidu do evidencie a zajtra sa pokúsim prejsť úspešne STK, dúfam že všetko bude v poriadku držte palce!

-> palinator: Veď to píšem.
-> Borderer: Jako můj pionýří nakopávací segment. Druhovýroba vydržela 600 km a očesané zuby (absolutní bláto). Tak mě to nakrklo, že to ještě se zachovalým originálem nemám snad po měsíci úplně složený.

-> minno:
Protože je pod tím plechotron.
Protože je pod tím plechotron.
Prvýkrát v živote videl takmer dokonalú kamufláž plechového disku
Nebyť tých výlomkov puklice, tak si ani nevšimnem, že je pod tým plecháč. I podelím sa aj s vami


-> Borderer: ja som tak nedavno riesil klukovku na bábu ,nova klukovka a nekalena, pilnik siel do nej vsade ,tak som poslal radsej moju staru na repas a novu poslal nazad do obchodu 

-> Jarda/felda: Kolikrát lepší žádný, než dostupný. Naposledy sem kupoval třeba kulisu řazení. A co přišlo? Za dva tisíce nepoužitelné "cosi" vystřižené z obyčejnýho černýho plechu bez povrchový úpravy, s malejma dírama pro vidličky. Pilník se do toho zakousnul jak nůž do másla. Tohle si dát do motoru, tak za pár tisíc km půlím znova. Nakonec sem rovnal a svařoval tu původní, na které pilník jen zvonil.
-> Bukaj: super ! 

Tak úsilí dovršeno - po deseti letech má Pionýr opět platnou technickou...

-> Borderer 07.08.23 07:49:03: co chtít po výrobcích čína/taiwan/indie
nakonec budme rádi že aspon něco je dostupný


-> Bukaj: A to je jeden z důvodů, proč sem už nechci další Jawu a na té, co mám, moc nejezdím. Jak se z toho stal veterán, tak už nevědí, co za to mají chtít a většina dílů koupených v obchodě je šmejd. Dokonce i díly koupené přímo z Jawy....
-> Bukaj 04.08.23 07:18:44: takto nejak som sa natrapil ked som skladal stadion akurat vyfuk som kupoval u vas v cechah od panka co si ich sam nechava vyrabat podla origa a ten tam sadol dokonale
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To samé co VW jednotka, jen jsem přidal i zpoždění před spuštěním stěračů při použití ostřikovače, protože nemám rád když se hned rozjíždí stěrače do suchého skla.
-> Robert 106: Co to umi?
-> Bukaj 03.08.23 09:51:51: Tak volnoběh už drží (v manuálu jsem se dočetl, že se nastavuje předepnutím lanka plynu - zvyklý z modernějších strojů jsem tam nechal vůli
). A žárovky už mám též ty, co tam patří a zatím neshořely - jeden dobrý člověk na Facebooku mi poradil, abych mrknul na přepínač světel, že by měl při přepínání propojit kontakty obou vláken hlavní žárovky. To jsem netušil a i když jsem předtím měl přepínač rozebraný a vyčištěný, tak při opětovné rozborce jsem zjistil, že jedna z pružinek v něm je již unavená - po výměně už žárovky nepálí ani při přepínání světel 


-> castrol: Ani mi o výfuku nemluv. Kupoval jsem ho asi před dvěma roky za hodně peněz (tuším, že okolo 3000) a dost jsem se s ním nazlobil při spasování - jednak příruba je navařená trochu křivě a musel jsem odbrousit kus sváru z jedné strany, aby tam šla vůbec našroubovat matka (svár spoje polovin vedl až k díře na šteft) a zadní držák byl též křivě nabodován a navíc blbě - když jsem jej konečně naohybal tak, že jsem tam dostal šroub, tak jsem zjistil, že nenacvaknu stojánek...
...když jsem znásilnil stojánek, aby šel zacvaknout, tak při druhém zacvaknutí povolily mizerně udělané bodové svary na držáčku výfuku, takže odpadl a výfuk drží jen na přírubě motoru (a na stojánku)
Takže snad elektrodou nepropálím plášť výfuku, až to budu bodovat...
A takhle to bylo snad s každým novodobým dílem, zakoupeným na toho fichtla - kříž stupaček jsem taky upravoval asi hodinu, než jsem ho napasoval (ouška na přidělání k motoru měla blbou rozteč a musel jsem odstranit komaxit z čepu pedálu brzdy a ze všech ok, abych tam dostal šrouby), sedlo za 2000 sice vypadalo velmi hezky a byl jsem s ním spokojen, ale zase byla v jeho nosném plechu křivě navařena jedna ze tří matic M6 na uchycení k držáku, ale to už jsem vzal s klidem...
A úprava nově zakoupených lanovodů a dalších drobných dílů mi taky zabrala dost času. Kdyby aspoň každý druhý díl nevyžadoval úpravu...
Tohle šlendriánství dnešní doby mne začíná pěkně krkat...
...když jsem znásilnil stojánek, aby šel zacvaknout, tak při druhém zacvaknutí povolily mizerně udělané bodové svary na držáčku výfuku, takže odpadl a výfuk drží jen na přírubě motoru (a na stojánku)

Takže snad elektrodou nepropálím plášť výfuku, až to budu bodovat...
A takhle to bylo snad s každým novodobým dílem, zakoupeným na toho fichtla - kříž stupaček jsem taky upravoval asi hodinu, než jsem ho napasoval (ouška na přidělání k motoru měla blbou rozteč a musel jsem odstranit komaxit z čepu pedálu brzdy a ze všech ok, abych tam dostal šrouby), sedlo za 2000 sice vypadalo velmi hezky a byl jsem s ním spokojen, ale zase byla v jeho nosném plechu křivě navařena jedna ze tří matic M6 na uchycení k držáku, ale to už jsem vzal s klidem...
A úprava nově zakoupených lanovodů a dalších drobných dílů mi taky zabrala dost času. Kdyby aspoň každý druhý díl nevyžadoval úpravu...

Tohle šlendriánství dnešní doby mne začíná pěkně krkat...
-> Bukaj: Tě obdivuju, že se ti v tom chce hrabat... já jak vidím magneto - utíkám :D Rada otce - autoelektrikáře :D
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 03.08.23 08:20:20: Trojblik! Oh díky sire! Já věděl, že sem ještě něco chtěl!
