Identifikace dilu...

prohledat
11787 příspěvků (zobrazeno 2251 až 2300) od 04.02.2009 do 08.05.2024, založil/a Targa
řadit dle data
15:34:11
08.01.2019
isti
-> peter13789: Vďaka,dobre vedieť.
15:33:42
08.01.2019
isti
-> ondie 07.01.19 21:30:13: Ano ale nevadí4

-> Bukaj 07.01.19 23:31:51: Vďaka za vyčerpajúcú odpoveď4 skontrolujem to.(zabudol si na fotku)
05:23:48
08.01.2019
peter13789
-> isti: To lozisko PLC 64-8 je do zadneho kolesa favorita do 92 roku
23:36:19
07.01.2019
Bukaj
-> ondie 07.01.19 18:45:56: Na Tebe jsem si právě vzpomněl - jak jsi tehdy řešil ten nový 130 blok bez víka4

-> ondie 07.01.19 21:30:13: Jestli to byl ten 136 blok, který jsem vezl na SK "na výměnu" za 135 (nebo opačně?), tak ten byl myslím bez víka, no...



...jinak středicí kolíky jdou z bloku celkem snadno, někdy i zůstanou na víku...3
23:31:51
07.01.2019
Bukaj
-> isti 07.01.19 18:40:38: EDSR víko s označením A32 můžeš použít na SEDR karburátor bez omezení, ovšem liší se trysky ekonostatu. Všechny EDSR měly ekonostat, SEDR jen pro motory 1289 ccm a vyšší objemy (š 130/5/6, TAZ 1500, T 613)

Víka starších EDSR (označení 32 bez písmene A) se lišily více (na foto - nemají tento výstupek a hrana je rovná - vyznačeno červeně) a nelze je na SEDR použít.

Takže na jakýkoli SEDR bez ekonostatu namontuješ libovolné SEDR a A32 EDSR víko bez vlivu na funkci karburátoru (s použitím správné trubičky sytiče případně tlumítka).

Jednotlivé typy karburátorů s ekonostatem se liší tryskami ekonostatu a víka nejsou volně kombinovatelná bez ovlivnění funkce...4
21:30:13
07.01.2019
ondie
-> isti: Ten můj blok byl bez zadního víka ???

Jestli, ano,tak to se upřímně omlouvám (nicméně takhle ke mě už kdysi přišel) 8
21:27:44
07.01.2019
ondie
-> isti: Dobrý je vědět,že si na to musím dát majzla,když už je to holt tak.. 4
20:12:21
07.01.2019
isti
-> Polyš: Podla katalogu je gufero pre 105-120 80x100x13 a pre 130 85x110x13.Pozri priemer pre gufero.4
19:56:56
07.01.2019
Polyš
-> isti: Tak teď musím zjistit jaké víko to bude 173.0 nebo 173.6. ;)
19:53:55
07.01.2019
isti
-> Polyš: Zelenou farbou označovali 120ls diely ale blok 120l a ls sa nelíší.(hádám netepem zase3 )Ja mám napríklad iba na jednom bloku farebné označenie(hnedú) na ostatných nie je.
19:48:01
07.01.2019
Polyš
-> isti: Jo,tak jeden starej blok mám.Ještě dotaz.Na bloku je z boku flek od zelené barvy.Vím že s červeným flekem byly snad zmetky.Blok byl koupen v mototechně.
19:43:16
07.01.2019
isti
-> Polyš: Niesú v tom ani kolíky?Ja by som to požičal z použitého bloku,niekedy to pôjde vytiahnút hladko.
19:41:33
07.01.2019
isti
-> ondie: A ja mám jeden blok od teba bez víka1 .Čo je natom dobré že to nepasuje a musíš to pilkovať?1
19:40:16
07.01.2019
Polyš
-> Bukaj: Tak ted nevím.Mám novej blok skoda 120 rok výroby 1989 bez toho víka.A mám tad ydvě nová víka bez gufera. 441.0.1089-173.6 a 441.0.1089-173.0 Tak nevím které tam patří.Jinak ty středící koliky se dají sehnat?
upraveno 1x, naposled 07.01.2019 19:41:08
18:45:56
07.01.2019
ondie
-> minno: já mám třeba jeden nový blok bez toho víka,takže tahle informace je pro mě hodně dobrá 4
18:40:38
07.01.2019
isti
Ako je to s víčkami karburátorov?Mám niekolko vík EDSR s ekonostatom,na jednej je označenie 2938(105l),na jednej 2939(120l) a na ostatných nie je vyrazené číslo.Aký je rozdiel medzi víkom EDSR a SEDR a sú plnohodnotne zámenné?Vlastne čo je to vymoženosť a na akom princípe funguje?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 07.01.2019 18:40:38
18:38:07
07.01.2019
minno
-> Bukaj 02.01.19 00:21:22: Zadné veko s guferom som kupoval pred pár rokmi v Mototechne nové aj na motor 136 (podľa rozmeru gufera), pretože 742.136 blok (starý) som kúpil bez tohto veka. No a bol dosť veľký problém spasovať to. Origo to býva zvŕtané s blokom a skolíkované. No a toto veko po nasadení na kolíky malo dieru pre gufero dosť značne vyosenú voči kľukovke (cca 2 mm mimo). Diery pre kolíky na veku som prepiloval aby to sedelo, ale prvý pokus nevyšiel, po pár málo tisíc km od stavby motora to okolo gufera začalo tiecť :/ Tak musel motor von a musel som sa s tým pohrať ešte viac a svedomitejšie + nové gufero. Odvtedy už mnoho km OK.

Takže nie je to fakt sranda a nie nadarmo je to veko súčasť bloku. Ako ND sa to kúpiť síce dalo, ale treba ho individuálne dopasovať.
20:45:12
02.01.2019
isti
-> Bukaj 02.01.19 00:06:38: OK,to je ešte lepšie4

-> Bukaj 02.01.19 00:21:22: Aj ja mám doma nové zadné víko takže určite sa to predávalo ako nd ale nový blok bez toho som nevidel.
14:32:04
02.01.2019
Bukaj
-> Polyš: Asi někdo potřeboval gufero - posledně jsem si také musel "půjčit" gufero z nového víka, neboť jsem nemohl najít jiné ve chvíli, kdy jsem jej potřeboval...3

Nebo to může být víko na první MBčka, kde místo gufera byl labyrint i u setrváku...1
14:03:49
02.01.2019
Polyš
-> Bukaj: Mám tady také nové zadní víko,ale bez gufera.
13:20:51
02.01.2019
Bukaj
-> Dušan: Tak, tak, ale na druhou stranu jsem párkrát viděl novej blok bez toho víka a mockrát nové víko na prodej bez bloku (ale vždy s guferem)7
06:16:51
02.01.2019
Dušan
zadni viko na velke gufero je soucast bloku, alespon se to tak v literature psalo
00:26:19
02.01.2019
StepaNoFUN
-> Bukaj: Je mozny, že jsem to zaměnil... Jen si matně vybavuju, že u nějakýho dilu tam tahle hláška byla..
upraveno 1x, naposled 02.01.2019 00:27:36
00:21:22
02.01.2019
Bukaj
-> StepaNoFUN: Prsa ne, ale zadní víko klikovky jo...4

Edit: a ještě asi ne u všech motorů, protože klasický 105/120 zadní víka jsem měl mockrát v ruce funglovky včetně gufera, takže se to jako díl prodávalo...
upraveno 1x, naposled 02.01.2019 00:22:25
00:18:47
02.01.2019
StepaNoFUN
-> Bukaj: Nebylo někde v dobový literatuře, že psa jsou opracovaný i s blokem, tudíž nejsou jako ND?
00:06:38
02.01.2019
Bukaj
-> isti: Labyrint měly MBčka a stovky, gufero přišlo někdy koncem 70. let s náběhem modelu 742, větší gufero mají motory 135/6 od roku 87 (jak pro zadomotorové škodovky, tak pro Fa/Fel...)4

Prsa jsou záměnná pro všechny bloky/klikovky od 1000MB po Favorita v kombinaci se správnou řemenicí (labyrint/gufero).
17:52:58
31.12.2018
isti
-> MOLSO: Výborne,tak to nebudem predávať.
13:31:52
31.12.2018
MOLSO
-> isti: bez problémov 4
09:53:49
31.12.2018
isti
-> MOLSO: Predpokladám že sa to dá použiť na 742.130/136 bloku.
00:11:57
31.12.2018
MOLSO
-> isti: za nič ;)



neviem aký to má význam, ale je to "modernizácia".
19:13:50
30.12.2018
isti
-> MOLSO: Ďakujem pane171 171 ,takže 56mm je od prvej užovky po posledného rapida?Aký má význam že favo má iné gufero?
19:00:46
30.12.2018
MOLSO
-> isti: 42 je pre Š 100 - tam nejde gufero, a remenica má labyrint



56 mm je 105 - 130 prípadne 135/6,

58 mm favorit felicia
17:18:28
30.12.2018
isti
iba 42mm
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 30.12.2018 17:18:28
17:16:32
30.12.2018
isti
17:15:48
30.12.2018
isti
Líšia sa prsia na motor 120,130 a 136?

tento má priemer pre simering 58mm
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 30.12.2018 17:15:48
12:41:28
30.12.2018
Pavel P..
-> Laďo: tandemový sedlo čz 125/150..... cenu si najdi podle inzerce.
23:42:30
29.12.2018
Laďo
23:41:45
29.12.2018
Laďo
Prosím o identifikaci a případný návrh ceny, jakou to může mít cenu.

Prodávám to starému pánovi, tak jsem mu řekl, že za to něco dostane.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Laďo vložen 29.12.2018 23:41:45
18:06:31
23.12.2018
isti
-> StepaNoFUN: Všetko je možné,niektoré nie sú zabalené a už ani neviem odkial sú.
18:03:40
23.12.2018
StepaNoFUN
-> isti: Tak podle Bukajova popisu je venkovní část stejná... Buďje to daný dobově (že v přechdovým období to tak prstě bylo značený), nebo někdopřed lety použil jen nitřní část a venkovní nechal půvdní. A tohle jsou zbytky...
18:00:11
23.12.2018
isti
-> Bukaj: Chápem len je to trošku divné že na niektorom ložisku je PLC iba na vnútornej časti a na inom iba na vonkajšej časti a na vnútornej je iba 302064
17:47:10
23.12.2018
Bukaj
-> isti: Jak jsem psal - to PLC je jen upravené původní 30206 a vnější kroužek je identický pro oba typy, proto je většinou označen 30206, vnitřní část se liší jen v tom rádiusu vnitřního kroužku...4
12:17:49
23.12.2018
isti
-> Bukaj: OK,vďaka,tušil som to.To som nemeral či je PLC 64-8 širší ale určite má väčšie vybranie do oblúku na vnútornom krúžku ako ostatné.Ešte tolko som všimol že označenie PLC je u niektorých ložísk iba na vnútornej časti a u niektorých iba na prstenci(a na druhej časti je iba 30206) ale to je asi ok lebo niektoré sú v origo sáčku.
00:40:01
23.12.2018
Bukaj
-> isti:

Tak všechno, co má na sobě PLC 64-4 (je fuk, co je za tím) je správně 4

To ostatní s označením 30206 by mělo pasovat na kilo.

Jde vlastně o stejné ložisko, vnější kroužek budou mít identický, jen kilo ještě nemělo zesílený čep kola - u 742 byl náběh čepu zesílený, takže vnitřní kroužek ložiska má vybrání do oblouku...

Novější typ ložiska můžeš použít na starší typ čepu, opačně nikoli.

A to PLC 64-8 bude zřejmě mít jiný nějaký rozměr - třeba bude jinak umístěna osa středového kroužku v axiálním směru...?
20:05:10
22.12.2018
isti
Hrabem sa v ložiskách a motajú mi hlavu ložiská do prednej nápravy 120-ky.Mám rúzné druhy,ktorý sa dajú použiť a ktoré nie?

30206E PLC 64 4

30206A PLC 64 4 1

30206AJ2 PLC 64 4 2

30206A PLC 64 8



30206 s rôznými označeniami ako KC,PC,PPC A LPC
15:54:34
22.12.2018
Mejot
Díky
16:17:34
21.12.2018
Pavel P..
-> Mejot: doplněk ze 70-80.let, u nás to bylo k sehnání v Tuzexu.... někde jsem to viděl v katalogu, bylo více druhů, některé s držákem pod matky a jiné se zoubkama k zaseknutí.
15:22:30
21.12.2018
ondie
-> Mejot: Hodně tohle měli na škodovkách východní němci 1 ..dobovej aftermarket,ty tvoje pro cokoliv s 4x98
upraveno 1x, naposled 21.12.2018 15:22:42
14:46:30
21.12.2018
Tomaso435
-> Mejot: to vypadá jak rené....
14:40:42
21.12.2018
Mejot
Nevíte někdo z čeho jsou? Rozteč na držáku je 98mm
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Mejot vložen 21.12.2018 14:40:42
Extreme Tyres