skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
15:34:11
08.01.2019
08.01.2019
isti
-> peter13789: Vďaka,dobre vedieť.
15:33:42
08.01.2019
08.01.2019
isti
-> ondie 07.01.19 21:30:13: Ano ale nevadí
-> Bukaj 07.01.19 23:31:51: Vďaka za vyčerpajúcú odpoveď skontrolujem to.(zabudol si na fotku)
-> Bukaj 07.01.19 23:31:51: Vďaka za vyčerpajúcú odpoveď skontrolujem to.(zabudol si na fotku)
05:23:48
08.01.2019
08.01.2019
peter13789
-> isti: To lozisko PLC 64-8 je do zadneho kolesa favorita do 92 roku
23:36:19
07.01.2019
07.01.2019
Bukaj
-> ondie 07.01.19 18:45:56: Na Tebe jsem si právě vzpomněl - jak jsi tehdy řešil ten nový 130 blok bez víka
-> ondie 07.01.19 21:30:13: Jestli to byl ten 136 blok, který jsem vezl na SK "na výměnu" za 135 (nebo opačně?), tak ten byl myslím bez víka, no...
...jinak středicí kolíky jdou z bloku celkem snadno, někdy i zůstanou na víku...
-> ondie 07.01.19 21:30:13: Jestli to byl ten 136 blok, který jsem vezl na SK "na výměnu" za 135 (nebo opačně?), tak ten byl myslím bez víka, no...
...jinak středicí kolíky jdou z bloku celkem snadno, někdy i zůstanou na víku...
23:31:51
07.01.2019
07.01.2019
Bukaj
-> isti 07.01.19 18:40:38: EDSR víko s označením A32 můžeš použít na SEDR karburátor bez omezení, ovšem liší se trysky ekonostatu. Všechny EDSR měly ekonostat, SEDR jen pro motory 1289 ccm a vyšší objemy (š 130/5/6, TAZ 1500, T 613)
Víka starších EDSR (označení 32 bez písmene A) se lišily více (na foto - nemají tento výstupek a hrana je rovná - vyznačeno červeně) a nelze je na SEDR použít.
Takže na jakýkoli SEDR bez ekonostatu namontuješ libovolné SEDR a A32 EDSR víko bez vlivu na funkci karburátoru (s použitím správné trubičky sytiče případně tlumítka).
Jednotlivé typy karburátorů s ekonostatem se liší tryskami ekonostatu a víka nejsou volně kombinovatelná bez ovlivnění funkce...
Víka starších EDSR (označení 32 bez písmene A) se lišily více (na foto - nemají tento výstupek a hrana je rovná - vyznačeno červeně) a nelze je na SEDR použít.
Takže na jakýkoli SEDR bez ekonostatu namontuješ libovolné SEDR a A32 EDSR víko bez vlivu na funkci karburátoru (s použitím správné trubičky sytiče případně tlumítka).
Jednotlivé typy karburátorů s ekonostatem se liší tryskami ekonostatu a víka nejsou volně kombinovatelná bez ovlivnění funkce...
21:30:13
07.01.2019
07.01.2019
ondie
-> isti: Ten můj blok byl bez zadního víka ???
Jestli, ano,tak to se upřímně omlouvám (nicméně takhle ke mě už kdysi přišel)
Jestli, ano,tak to se upřímně omlouvám (nicméně takhle ke mě už kdysi přišel)
21:27:44
07.01.2019
07.01.2019
ondie
-> isti: Dobrý je vědět,že si na to musím dát majzla,když už je to holt tak..
20:12:21
07.01.2019
07.01.2019
isti
-> Polyš: Podla katalogu je gufero pre 105-120 80x100x13 a pre 130 85x110x13.Pozri priemer pre gufero.
19:56:56
07.01.2019
07.01.2019
Polyš
-> isti: Tak teď musím zjistit jaké víko to bude 173.0 nebo 173.6. ;)
19:53:55
07.01.2019
07.01.2019
isti
-> Polyš: Zelenou farbou označovali 120ls diely ale blok 120l a ls sa nelíší.(hádám netepem zase )Ja mám napríklad iba na jednom bloku farebné označenie(hnedú) na ostatných nie je.
19:48:01
07.01.2019
07.01.2019
Polyš
-> isti: Jo,tak jeden starej blok mám.Ještě dotaz.Na bloku je z boku flek od zelené barvy.Vím že s červeným flekem byly snad zmetky.Blok byl koupen v mototechně.
19:43:16
07.01.2019
07.01.2019
isti
-> Polyš: Niesú v tom ani kolíky?Ja by som to požičal z použitého bloku,niekedy to pôjde vytiahnút hladko.
19:41:33
07.01.2019
07.01.2019
isti
-> ondie: A ja mám jeden blok od teba bez víka .Čo je natom dobré že to nepasuje a musíš to pilkovať?
19:40:16
07.01.2019
07.01.2019
Polyš
-> Bukaj: Tak ted nevím.Mám novej blok skoda 120 rok výroby 1989 bez toho víka.A mám tad ydvě nová víka bez gufera. 441.0.1089-173.6 a 441.0.1089-173.0 Tak nevím které tam patří.Jinak ty středící koliky se dají sehnat?
18:45:56
07.01.2019
07.01.2019
ondie
-> minno: já mám třeba jeden nový blok bez toho víka,takže tahle informace je pro mě hodně dobrá
18:40:38
07.01.2019
07.01.2019
isti
Ako je to s víčkami karburátorov?Mám niekolko vík EDSR s ekonostatom,na jednej je označenie 2938(105l),na jednej 2939(120l) a na ostatných nie je vyrazené číslo.Aký je rozdiel medzi víkom EDSR a SEDR a sú plnohodnotne zámenné?Vlastne čo je to vymoženosť a na akom princípe funguje?
18:38:07
07.01.2019
07.01.2019
minno
-> Bukaj 02.01.19 00:21:22: Zadné veko s guferom som kupoval pred pár rokmi v Mototechne nové aj na motor 136 (podľa rozmeru gufera), pretože 742.136 blok (starý) som kúpil bez tohto veka. No a bol dosť veľký problém spasovať to. Origo to býva zvŕtané s blokom a skolíkované. No a toto veko po nasadení na kolíky malo dieru pre gufero dosť značne vyosenú voči kľukovke (cca 2 mm mimo). Diery pre kolíky na veku som prepiloval aby to sedelo, ale prvý pokus nevyšiel, po pár málo tisíc km od stavby motora to okolo gufera začalo tiecť :/ Tak musel motor von a musel som sa s tým pohrať ešte viac a svedomitejšie + nové gufero. Odvtedy už mnoho km OK.
Takže nie je to fakt sranda a nie nadarmo je to veko súčasť bloku. Ako ND sa to kúpiť síce dalo, ale treba ho individuálne dopasovať.
Takže nie je to fakt sranda a nie nadarmo je to veko súčasť bloku. Ako ND sa to kúpiť síce dalo, ale treba ho individuálne dopasovať.
20:45:12
02.01.2019
02.01.2019
isti
-> Bukaj 02.01.19 00:06:38: OK,to je ešte lepšie
-> Bukaj 02.01.19 00:21:22: Aj ja mám doma nové zadné víko takže určite sa to predávalo ako nd ale nový blok bez toho som nevidel.
-> Bukaj 02.01.19 00:21:22: Aj ja mám doma nové zadné víko takže určite sa to predávalo ako nd ale nový blok bez toho som nevidel.
14:32:04
02.01.2019
02.01.2019
Bukaj
-> Polyš: Asi někdo potřeboval gufero - posledně jsem si také musel "půjčit" gufero z nového víka, neboť jsem nemohl najít jiné ve chvíli, kdy jsem jej potřeboval...
Nebo to může být víko na první MBčka, kde místo gufera byl labyrint i u setrváku...
Nebo to může být víko na první MBčka, kde místo gufera byl labyrint i u setrváku...
14:03:49
02.01.2019
02.01.2019
Polyš
-> Bukaj: Mám tady také nové zadní víko,ale bez gufera.
13:20:51
02.01.2019
02.01.2019
Bukaj
-> Dušan: Tak, tak, ale na druhou stranu jsem párkrát viděl novej blok bez toho víka a mockrát nové víko na prodej bez bloku (ale vždy s guferem)
06:16:51
02.01.2019
02.01.2019
Dušan
zadni viko na velke gufero je soucast bloku, alespon se to tak v literature psalo
00:26:19
02.01.2019
02.01.2019
StepaNoFUN
-> Bukaj: Je mozny, že jsem to zaměnil... Jen si matně vybavuju, že u nějakýho dilu tam tahle hláška byla..
00:21:22
02.01.2019
02.01.2019
Bukaj
-> StepaNoFUN: Prsa ne, ale zadní víko klikovky jo...
Edit: a ještě asi ne u všech motorů, protože klasický 105/120 zadní víka jsem měl mockrát v ruce funglovky včetně gufera, takže se to jako díl prodávalo...
Edit: a ještě asi ne u všech motorů, protože klasický 105/120 zadní víka jsem měl mockrát v ruce funglovky včetně gufera, takže se to jako díl prodávalo...
00:18:47
02.01.2019
02.01.2019
StepaNoFUN
-> Bukaj: Nebylo někde v dobový literatuře, že psa jsou opracovaný i s blokem, tudíž nejsou jako ND?
00:06:38
02.01.2019
02.01.2019
Bukaj
-> isti: Labyrint měly MBčka a stovky, gufero přišlo někdy koncem 70. let s náběhem modelu 742, větší gufero mají motory 135/6 od roku 87 (jak pro zadomotorové škodovky, tak pro Fa/Fel...)
Prsa jsou záměnná pro všechny bloky/klikovky od 1000MB po Favorita v kombinaci se správnou řemenicí (labyrint/gufero).
Prsa jsou záměnná pro všechny bloky/klikovky od 1000MB po Favorita v kombinaci se správnou řemenicí (labyrint/gufero).
17:52:58
31.12.2018
31.12.2018
isti
-> MOLSO: Výborne,tak to nebudem predávať.
13:31:52
31.12.2018
31.12.2018
MOLSO
-> isti: bez problémov
09:53:49
31.12.2018
31.12.2018
isti
-> MOLSO: Predpokladám že sa to dá použiť na 742.130/136 bloku.
00:11:57
31.12.2018
31.12.2018
MOLSO
-> isti: za nič ;)
neviem aký to má význam, ale je to "modernizácia".
neviem aký to má význam, ale je to "modernizácia".
19:13:50
30.12.2018
30.12.2018
isti
-> MOLSO: Ďakujem pane ,takže 56mm je od prvej užovky po posledného rapida?Aký má význam že favo má iné gufero?
19:00:46
30.12.2018
30.12.2018
MOLSO
-> isti: 42 je pre Š 100 - tam nejde gufero, a remenica má labyrint
56 mm je 105 - 130 prípadne 135/6,
58 mm favorit felicia
56 mm je 105 - 130 prípadne 135/6,
58 mm favorit felicia
17:15:48
30.12.2018
30.12.2018
isti
Líšia sa prsia na motor 120,130 a 136?
tento má priemer pre simering 58mm
tento má priemer pre simering 58mm
12:41:28
30.12.2018
30.12.2018
Pavel P..
-> Laďo: tandemový sedlo čz 125/150..... cenu si najdi podle inzerce.
23:41:45
29.12.2018
29.12.2018
Laďo
Prosím o identifikaci a případný návrh ceny, jakou to může mít cenu.
Prodávám to starému pánovi, tak jsem mu řekl, že za to něco dostane.
Prodávám to starému pánovi, tak jsem mu řekl, že za to něco dostane.
18:06:31
23.12.2018
23.12.2018
isti
-> StepaNoFUN: Všetko je možné,niektoré nie sú zabalené a už ani neviem odkial sú.
18:03:40
23.12.2018
23.12.2018
StepaNoFUN
-> isti: Tak podle Bukajova popisu je venkovní část stejná... Buďje to daný dobově (že v přechdovým období to tak prstě bylo značený), nebo někdopřed lety použil jen nitřní část a venkovní nechal půvdní. A tohle jsou zbytky...
18:00:11
23.12.2018
23.12.2018
isti
-> Bukaj: Chápem len je to trošku divné že na niektorom ložisku je PLC iba na vnútornej časti a na inom iba na vonkajšej časti a na vnútornej je iba 30206
17:47:10
23.12.2018
23.12.2018
Bukaj
-> isti: Jak jsem psal - to PLC je jen upravené původní 30206 a vnější kroužek je identický pro oba typy, proto je většinou označen 30206, vnitřní část se liší jen v tom rádiusu vnitřního kroužku...
12:17:49
23.12.2018
23.12.2018
isti
-> Bukaj: OK,vďaka,tušil som to.To som nemeral či je PLC 64-8 širší ale určite má väčšie vybranie do oblúku na vnútornom krúžku ako ostatné.Ešte tolko som všimol že označenie PLC je u niektorých ložísk iba na vnútornej časti a u niektorých iba na prstenci(a na druhej časti je iba 30206) ale to je asi ok lebo niektoré sú v origo sáčku.
00:40:01
23.12.2018
23.12.2018
Bukaj
-> isti:
Tak všechno, co má na sobě PLC 64-4 (je fuk, co je za tím) je správně
To ostatní s označením 30206 by mělo pasovat na kilo.
Jde vlastně o stejné ložisko, vnější kroužek budou mít identický, jen kilo ještě nemělo zesílený čep kola - u 742 byl náběh čepu zesílený, takže vnitřní kroužek ložiska má vybrání do oblouku...
Novější typ ložiska můžeš použít na starší typ čepu, opačně nikoli.
A to PLC 64-8 bude zřejmě mít jiný nějaký rozměr - třeba bude jinak umístěna osa středového kroužku v axiálním směru...?
Tak všechno, co má na sobě PLC 64-4 (je fuk, co je za tím) je správně
To ostatní s označením 30206 by mělo pasovat na kilo.
Jde vlastně o stejné ložisko, vnější kroužek budou mít identický, jen kilo ještě nemělo zesílený čep kola - u 742 byl náběh čepu zesílený, takže vnitřní kroužek ložiska má vybrání do oblouku...
Novější typ ložiska můžeš použít na starší typ čepu, opačně nikoli.
A to PLC 64-8 bude zřejmě mít jiný nějaký rozměr - třeba bude jinak umístěna osa středového kroužku v axiálním směru...?
20:05:10
22.12.2018
22.12.2018
isti
Hrabem sa v ložiskách a motajú mi hlavu ložiská do prednej nápravy 120-ky.Mám rúzné druhy,ktorý sa dajú použiť a ktoré nie?
30206E PLC 64 4
30206A PLC 64 4 1
30206AJ2 PLC 64 4 2
30206A PLC 64 8
30206 s rôznými označeniami ako KC,PC,PPC A LPC
30206E PLC 64 4
30206A PLC 64 4 1
30206AJ2 PLC 64 4 2
30206A PLC 64 8
30206 s rôznými označeniami ako KC,PC,PPC A LPC
15:54:34
22.12.2018
22.12.2018
Mejot
Díky
16:17:34
21.12.2018
21.12.2018
Pavel P..
-> Mejot: doplněk ze 70-80.let, u nás to bylo k sehnání v Tuzexu.... někde jsem to viděl v katalogu, bylo více druhů, některé s držákem pod matky a jiné se zoubkama k zaseknutí.
15:22:30
21.12.2018
21.12.2018
ondie
-> Mejot: Hodně tohle měli na škodovkách východní němci ..dobovej aftermarket,ty tvoje pro cokoliv s 4x98
14:46:30
21.12.2018
21.12.2018
Tomaso435
-> Mejot: to vypadá jak rené....