-> Antony: A šířkou třecí plochy pro gufero...
Viz:-> Bukaj 19.12.18 10:10:06:
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
11:54:50
19.12.2018
19.12.2018
Bukaj
11:37:41
19.12.2018
19.12.2018
Antony - zrušená registrace
-> Markold: prakticky ty klouby favo/130, jsou stejný, liší se jen délkou části, co jde do difu. viz MVM.
11:28:32
19.12.2018
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> MVM: jo to jsem si myslel, zkusím ty klouby sehnat a pohraju si s tím aby to šlapalo.
10:55:20
19.12.2018
19.12.2018
MVM
-> Markold - zrušená registrace 19.12.18 10:46:40: No ještě může být potíž v celkový délce - tj, jestli se Ti zajistí,zacvakne,pojistný kroužek do planetového kola. On sice může sedět průměr a drážkování,ale ještě musí být správná vzdálenost k zápichu pro pojistnej kroužek a potom ještě třeba může být za tím zápichem ten čep zkrácený aby nenarážel na dno - to už je na konstrukci difu a čepech satelitů ..
10:46:40
19.12.2018
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> MVM: V pohodě, jen jsem nechápal jak jsi to myslel.. snad jsem to popsal aby se to dalo pochopit.. nicméně díky všem za rady ;-) -> havlik: -> Bukaj: -> Antony:
10:44:24
19.12.2018
19.12.2018
MVM
-> Markold: Neřeš teď spletl/nespletl - uváděl jsi něco o tom že k tý převodovce byly nějaký poloosy a nechtěl jsi je .. A tím pádem bych se být Tebou vydal směrem viz, předchozí - tj. vnitřní kloub favorit 88/89
10:43:44
19.12.2018
19.12.2018
Bukaj
-> Markold: Všechny vlečkové tripody mají stejný tisícihran. Jestli je rozdíl mezi tisícihranem vlečka vs Favorit, to nevím, ale možná bude rozdíl v tisícihranu mezi Favoritem a Feldou (resp. starý Favorit/nový Favorit a Felda).
10:38:23
19.12.2018
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> MVM: Spletl? Trochu jsem teď mimo, takže na poloose Rapid a 130 je jiné ozubení?
10:22:44
19.12.2018
19.12.2018
Antony - zrušená registrace
první favorit měl na poloose 22 drážek, stejně jako 130. prstýnky jsou stejný, takže to jde použít. sám mám na L/A MTX použitý dlouhý poloosy na vlečkový unášeče, takže to obráceně půjde taky.
10:20:24
19.12.2018
19.12.2018
MVM
-> Bukaj: Ano toto jsem myslel. (A taky by to odpovídalo tomu,že si to spletl s poloosama z rapida … )
10:10:06
19.12.2018
19.12.2018
Bukaj
-> MVM:
Asi máš pravdu - nevím tedy, zda není rozdíl v tisícihranu mezi Favoritem a Feldou, ale vnitřek vnitřního kloubu (tripod) je stejný u vlečky i Fa.
Porovnání kloubu Fa vs vlečka:
Asi máš pravdu - nevím tedy, zda není rozdíl v tisícihranu mezi Favoritem a Feldou, ale vnitřek vnitřního kloubu (tripod) je stejný u vlečky i Fa.
Porovnání kloubu Fa vs vlečka:
09:39:16
19.12.2018
19.12.2018
MVM
-> Markold: -> havlik: Podle mě by do diferáku šli zasunout vnitřní tripody z favorita 89 - (velký klouby ) a do těch by zase podle mě mžná pasují tripody z vlečený nápravy,tzn z rapida .. Pokud teda z předchozího chápu o co jde ..
08:55:43
19.12.2018
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> havlik: právě jsem ji měl na GO u Vrby a ten mi říkal, že do FA/FEL přeovodovky nepasuje..
08:50:41
19.12.2018
19.12.2018
havlik
Nicméně podle toho že vnitřní kloub z fáčkové poloosy pasuje na vnitřní kloub 130tkové poloosy by tam měly jít přehodit ty vnitřní klouby celý a fáčková poloosa by do feldího diferáku měla taky pasovat v pohodě.
08:46:14
19.12.2018
19.12.2018
havlik
-> Markold: a neni to náhodou původně do feldy/fáčka i podle těch malých ložisek.
08:41:26
19.12.2018
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
Ahoj kluci, mohl by mi někdo identifikovat původ samosvorného diferenciálu - případně výrobce? Původně byl ježděný v replice 120S - 5q převodovka.
Na autě byly vzhledově sériové poloosy ze 130(vlečka) tak jsem poloosy nebral protože jich mám několik. Nicméně jsem pak narazil - klasická sériové tam nejde dát, pak jsme zjistili, že do něj pasuje poloosa z Felicie. Dá se nějak upravit, aby se dal použít - ozubení v diffu, případně svarit poloosy - 130+Felda? Díky za rady :-)
Na autě byly vzhledově sériové poloosy ze 130(vlečka) tak jsem poloosy nebral protože jich mám několik. Nicméně jsem pak narazil - klasická sériové tam nejde dát, pak jsme zjistili, že do něj pasuje poloosa z Felicie. Dá se nějak upravit, aby se dal použít - ozubení v diffu, případně svarit poloosy - 130+Felda? Díky za rady :-)
22:04:30
18.12.2018
18.12.2018
Kocvin
-> stepan: Ano
15:10:03
10.12.2018
10.12.2018
Lůďa
-> Pavel P..: děkuju...
21:15:13
09.12.2018
09.12.2018
Pavel P..
-> Lůďa: weber 34 adf
www.midwest-bayless.com/p -3926-34-adfa-u9-carbureto r-weber-34-adfa-u9-like-ne w.aspx
www.midwest-bayless.com/p -3926-34-adfa-u9-carbureto r-weber-34-adfa-u9-like-ne w.aspx
18:09:07
09.12.2018
09.12.2018
Lůďa
Kamarád shání pod vrchní víko tohoto karburátoru těsnění, dokáže někdo určit karburátor, případně poradit těsnění, děkuju.
19:48:32
25.11.2018
25.11.2018
Tom Troll
-> Petrson: tohle má taky tři, jedna je nešikovně schovaná za páčkou.
Takže děkuju.
Takže děkuju.
19:37:49
25.11.2018
25.11.2018
Petrson
-> Tom Troll: na m25 bych to neviděl ta má 3polohy
19:15:39
25.11.2018
25.11.2018
radekra
-> Tom Troll: To není odpojovač, podle mě na žhavení třeba multicar M25
09:43:19
24.11.2018
24.11.2018
Bukaj
-> Petrson: Asi ne, respektive nejsem si vědom...
09:40:10
24.11.2018
24.11.2018
Petrson
-> Bukaj: a ve svém skladě by jsi jí našel?odkoupil bych
09:06:52
24.11.2018
24.11.2018
Bukaj
-> Petrson: Drátek je stejný, jen ta nezakroucená část pružinky je delší...
08:52:37
24.11.2018
24.11.2018
Petrson
-> Bukaj: myslel jsem si to.a průměr dratku pružinky je stejný? A délku by jsi někde mohl dohledat.přecejen z litinovy je to dost naplý.
08:40:04
24.11.2018
24.11.2018
Bukaj
-> Petrson 23.11.18 20:55:19: Je delší, neboť 135/136 mají jiný filtrbox i sání a tedy jinde "nohu" , do které se pružinka zahákává ("nožka" je dále od karburátoru)
20:55:19
23.11.2018
23.11.2018
Petrson
Jaký je rozdíl mezi pružinkama vracení plynu na karburátoru, dle katalogu je na hliníkový hlavy jiný ale v čem?
07:47:10
23.11.2018
23.11.2018
Vojťas
-> Bukaj 23.11.18 07:34:37: jako vždy odpověď a výbornou, díky mistře.
07:35:45
23.11.2018
23.11.2018
krtecek
-> Bukaj: díky...nezklameš
07:34:37
23.11.2018
23.11.2018
Bukaj
-> Vojťas 22.11.18 21:18:54: Origo záslepka na díru pro hřebenové řízení na kastle modelu 84, které měly z výroby vyraženy obě dvě díry (na hřeben i matici) na hřídel volantu - druhá z děr byla zaslepená gumovou zátkou (ta na foto zaslepovala díru na hřeben)
07:32:42
23.11.2018
23.11.2018
Bukaj
-> krtecek 22.11.18 18:36:04: Odrušovací kondenzátor (kvůli ruchům od elektroinstalace při poslechu rádia)
21:20:43
22.11.2018
22.11.2018
Vojťas
Ale předpokládám ze to neni origo, cely to bylo desnej bastl kastle kdysi pravostranej rapid na papirech š100 vcetne naprav a motoru.
21:18:54
22.11.2018
22.11.2018
Vojťas
A cetl sem tu nekde zminku o zaslepce do kastle pri predelavani snek hreben? Nebo pravak levak? Nevim. Kazdopadne v tom kdysi pravakoj bylo toto
21:17:25
22.11.2018
22.11.2018
stepan
-> krtecek: Tipnul bych to na odpor ke zmenšení jiskry, něco jako je na cívce 120 z výroby. Tuning nejspíš.