Identifikace dilu...

prohledat
11787 příspěvků (zobrazeno 2301 až 2350) od 04.02.2009 do 08.05.2024, založil/a Targa
řadit dle data
11:54:50
19.12.2018
Bukaj
-> Antony: A šířkou třecí plochy pro gufero...4

Viz:-> Bukaj 19.12.18 10:10:06:
11:37:41
19.12.2018
Antony - zrušená registrace
-> Markold: prakticky ty klouby favo/130, jsou stejný, liší se jen délkou části, co jde do difu. viz MVM. 4
11:28:32
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> MVM: jo to jsem si myslel, zkusím ty klouby sehnat a pohraju si s tím aby to šlapalo.
10:55:20
19.12.2018
MVM
-> Markold - zrušená registrace 19.12.18 10:46:40: No ještě může být potíž v celkový délce - tj, jestli se Ti zajistí,zacvakne,pojistný kroužek do planetového kola. On sice může sedět průměr a drážkování,ale ještě musí být správná vzdálenost k zápichu pro pojistnej kroužek a potom ještě třeba může být za tím zápichem ten čep zkrácený aby nenarážel na dno - to už je na konstrukci difu a čepech satelitů ..
10:46:40
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> MVM: V pohodě, jen jsem nechápal jak jsi to myslel.. snad jsem to popsal aby se to dalo pochopit.. nicméně díky všem za rady ;-) -> havlik: -> Bukaj: -> Antony:
10:44:24
19.12.2018
MVM
-> Markold: Neřeš teď spletl/nespletl - uváděl jsi něco o tom že k tý převodovce byly nějaký poloosy a nechtěl jsi je .. A tím pádem bych se být Tebou vydal směrem viz, předchozí - tj. vnitřní kloub favorit 88/89 6
10:43:44
19.12.2018
Bukaj
-> Markold: Všechny vlečkové tripody mají stejný tisícihran. Jestli je rozdíl mezi tisícihranem vlečka vs Favorit, to nevím, ale možná bude rozdíl v tisícihranu mezi Favoritem a Feldou (resp. starý Favorit/nový Favorit a Felda).
10:38:23
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> MVM: Spletl? Trochu jsem teď mimo, takže na poloose Rapid a 130 je jiné ozubení?
10:22:44
19.12.2018
Antony - zrušená registrace
první favorit měl na poloose 22 drážek, stejně jako 130. prstýnky jsou stejný, takže to jde použít. sám mám na L/A MTX použitý dlouhý poloosy na vlečkový unášeče, takže to obráceně půjde taky.
10:20:24
19.12.2018
MVM
-> Bukaj: Ano toto jsem myslel. 4 (A taky by to odpovídalo tomu,že si to spletl s poloosama z rapida … )
upraveno 1x, naposled 19.12.2018 10:21:44
10:10:29
19.12.2018
Bukaj
... zevnitř:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 19.12.2018 10:10:29
10:10:06
19.12.2018
Bukaj
-> MVM:

Asi máš pravdu - nevím tedy, zda není rozdíl v tisícihranu mezi Favoritem a Feldou, ale vnitřek vnitřního kloubu (tripod) je stejný u vlečky i Fa.

Porovnání kloubu Fa vs vlečka:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 19.12.2018 10:10:06
09:39:16
19.12.2018
MVM
-> Markold: -> havlik: Podle mě by do diferáku šli zasunout vnitřní tripody z favorita 89 - (velký klouby ) a do těch by zase podle mě mžná pasují tripody z vlečený nápravy,tzn z rapida .. Pokud teda z předchozího chápu o co jde ..
08:55:43
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> havlik: právě jsem ji měl na GO u Vrby a ten mi říkal, že do FA/FEL přeovodovky nepasuje..
08:50:41
19.12.2018
havlik
Nicméně podle toho že vnitřní kloub z fáčkové poloosy pasuje na vnitřní kloub 130tkové poloosy by tam měly jít přehodit ty vnitřní klouby celý a fáčková poloosa by do feldího diferáku měla taky pasovat v pohodě.
08:46:14
19.12.2018
havlik
-> Markold: a neni to náhodou původně do feldy/fáčka i podle těch malých ložisek.
08:43:29
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
08:42:30
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
08:42:00
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
08:41:26
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
Ahoj kluci, mohl by mi někdo identifikovat původ samosvorného diferenciálu - případně výrobce? Původně byl ježděný v replice 120S - 5q převodovka.

Na autě byly vzhledově sériové poloosy ze 130(vlečka) tak jsem poloosy nebral protože jich mám několik. Nicméně jsem pak narazil - klasická sériové tam nejde dát, pak jsme zjistili, že do něj pasuje poloosa z Felicie. Dá se nějak upravit, aby se dal použít - ozubení v diffu, případně svarit poloosy - 130+Felda? Díky za rady :-)
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Markold - zrušená registrace vložen 19.12.2018 08:41:26
22:04:30
18.12.2018
Kocvin
-> stepan: Ano
21:59:02
18.12.2018
stepan
Jsou to hrnce na eMko oválný světla?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od stepan vložen 18.12.2018 21:59:02
15:10:03
10.12.2018
Lůďa
-> Pavel P..: děkuju...
18:43:26
09.12.2018
Lůďa
18:40:21
09.12.2018
Lůďa
18:09:07
09.12.2018
Lůďa
Kamarád shání pod vrchní víko tohoto karburátoru těsnění, dokáže někdo určit karburátor, případně poradit těsnění, děkuju.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Lůďa vložen 09.12.2018 18:09:07
21:39:01
08.12.2018
Lůďa
21:35:27
08.12.2018
Lůďa
21:29:37
08.12.2018
Lůďa
Pozná někdo?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Lůďa vložen 08.12.2018 21:29:37
12:20:09
02.12.2018
stepan
12:19:12
02.12.2018
stepan
Co tohle světlo?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od stepan vložen 02.12.2018 12:19:12
19:48:32
25.11.2018
Tom Troll
-> Petrson: tohle má taky tři, jedna je nešikovně schovaná za páčkou. 3

Takže děkuju. 1
upraveno 1x, naposled 25.11.2018 19:50:59
19:37:49
25.11.2018
Petrson
-> Tom Troll: na m25 bych to neviděl ta má 3polohy
19:15:39
25.11.2018
radekra
-> Tom Troll: To není odpojovač, podle mě na žhavení třeba multicar M25
18:41:21
25.11.2018
Tom Troll
18:41:10
25.11.2018
Tom Troll
odpojovač baterky z traktoru... ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Tom Troll vložen 25.11.2018 18:41:10
09:43:19
24.11.2018
Bukaj
-> Petrson: Asi ne, respektive nejsem si vědom...7
09:40:10
24.11.2018
Petrson
-> Bukaj: a ve svém skladě by jsi jí našel?odkoupil bych
09:06:52
24.11.2018
Bukaj
-> Petrson: Drátek je stejný, jen ta nezakroucená část pružinky je delší...4
08:52:37
24.11.2018
Petrson
-> Bukaj: myslel jsem si to.a průměr dratku pružinky je stejný? A délku by jsi někde mohl dohledat.přecejen z litinovy je to dost naplý.
08:40:04
24.11.2018
Bukaj
-> Petrson 23.11.18 20:55:19: Je delší, neboť 135/136 mají jiný filtrbox i sání a tedy jinde "nohu" , do které se pružinka zahákává ("nožka" je dále od karburátoru) 4
20:55:19
23.11.2018
Petrson
Jaký je rozdíl mezi pružinkama vracení plynu na karburátoru, dle katalogu je na hliníkový hlavy jiný9 ale v čem?
07:47:10
23.11.2018
Vojťas
-> Bukaj 23.11.18 07:34:37: jako vždy odpověď a výbornou, díky mistře.
07:35:45
23.11.2018
krtecek
-> Bukaj: díky...nezklameš1
07:34:37
23.11.2018
Bukaj
-> Vojťas 22.11.18 21:18:54: Origo záslepka na díru pro hřebenové řízení na kastle modelu 84, které měly z výroby vyraženy obě dvě díry (na hřeben i matici) na hřídel volantu - druhá z děr byla zaslepená gumovou zátkou (ta na foto zaslepovala díru na hřeben)4
07:32:42
23.11.2018
Bukaj
-> krtecek 22.11.18 18:36:04: Odrušovací kondenzátor (kvůli ruchům od elektroinstalace při poslechu rádia)4
21:20:43
22.11.2018
Vojťas
Ale předpokládám ze to neni origo, cely to bylo desnej bastl kastle kdysi pravostranej rapid na papirech š100 vcetne naprav a motoru.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Vojťas vložen 22.11.2018 21:20:43
upraveno 1x, naposled 22.11.2018 21:21:57
21:18:54
22.11.2018
Vojťas
A cetl sem tu nekde zminku o zaslepce do kastle pri predelavani snek hreben? Nebo pravak levak? Nevim. Kazdopadne v tom kdysi pravakoj bylo toto
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Vojťas vložen 22.11.2018 21:18:54
21:17:25
22.11.2018
stepan
-> krtecek: Tipnul bych to na odpor ke zmenšení jiskry, něco jako je na cívce 120 z výroby. Tuning nejspíš.
Extreme Tyres