-> vhml: To je divny s tema tlakama, to se mi nezda. Tam je ruznej objem kapaliny v obou komorach. Proto se ta vetsi dava u 4p na tu spolecnou vetev predku a zadku ne?
Ten stelovaci zatezak je dobrej napad.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Závodní geometrie
-> vhml: ja nevim, bud jsem jeliman ja nebo nekdo jinej, ale co je na tom, omezit tam tlak na hodnotu kterou potřebuješ? myslim regulátor takovej ten se šroubkem, ten co si dotáhneš podle potřeby
-> kamikaze: me zajima varianta prehozeni hadic a funkce vnitrnosti valce, ne zas prekopovani vseho moznyho, na to se muzu leda vysrat :-)
-> vhml: ABS
Vahadlo nebo omezovač tlaku brzd, ale nevím co to udělá
Co takhle zátěžák, kterej by se dal doladit místo zátěže sřoubem či tak nějak?


-> Tommyk: že bych si dal regulátor na přední brzdy? :-)
-> vhml: elegantní řešení by bylo namontit regulátor, ne?
Sic ne geometrie, ale rádoby závodní dotaz. Potýkám se s přebržděním předních kol protože lehoučkej předek. Lze to vyřešit naložením třech rezerv do kufru, ale není to úplně elegantní.
Myšlenka je jednoduchá, ba přímo geniální. Kdysi, kdesi, kdosi tvrdil že na výstupech z válce jsou různý tlaky tudíž by stačilo elegantně přehodit hadice.
Úplně ale nerozumím tomu, proč bych tam měl mít jiný tlaky. Plochy obou pístků ve válci jsou stejný...?
www.google.cz/imgres?q=br zdov%C...
Myšlenka je jednoduchá, ba přímo geniální. Kdysi, kdesi, kdosi tvrdil že na výstupech z válce jsou různý tlaky tudíž by stačilo elegantně přehodit hadice.
Úplně ale nerozumím tomu, proč bych tam měl mít jiný tlaky. Plochy obou pístků ve válci jsou stejný...?
www.google.cz/imgres?q=br zdov%C...
-> Tuner#2 23.05.13 20:53:39: moc pěkný štafle
kolik to může být tak stupňů?

-> Tuner#2: 

-> Eidy 23.05.13 22:16:48: Origo i s podpisem jezdce 

-> Tuner#2: Hezký. A to jsou originály nebo repliky?
-> Nwkt 23.05.13 21:55:18: Jo takhle. To jo, protože tady je výjezd a naváží tam ty nový plečky na salon ;) ale jinak po zimě je to druhý pár co tam je zatím bez změny. Byl jsem se slčnou domluvený na tento týden a v úterý jsem měl málem infarkt když jsem jel domů a bylo tam jen jedno. naštěstí ve středu už tam byli zas obě a tak jsem si to naplánoval na dnešní zatažený den, protože za sluníčka se tam fotit nedá - respektive výsledek je s ostrýma stínama na ho*no 

-> Tuner#2: No každou neděli co jedu okolo to tam stojí jinak
-> Nwkt 23.05.13 21:03:42: Fakt? Tohle je tam tak 14 dní necelých a jsou tam pořád stejné. Ty dvě předešlé jsou už pryč co tam byli celou zimu, ale s tím se počítalo, začlo jaro ;)
-> cPetan 23.05.13 20:55:57: Určitě jo
-> cPetan 23.05.13 20:55:57: Určitě jo

-> Tuner#2: Jsem koukal že každej tejden tam stojí jiná
-> Tuner#2: To mam na tříce taky a nejsem si tak úplně jistej, jestli je to správně 

Dneska jsem byl fotit nějaký plečky a byl tam i pan odklon 

-> Eidy: co vyresim snadno, mam to ted slozeny tak, ze podlozkama na hornim ramenu nastavím 2-4,5 stupne. Ted tam mám asi 3. Uvidím pak na suchym slalomu co to bude delat. Na vode s rozlitým olejem uz to bylo moc a nezatacelo to.
-> vhml: Už vidím jak řešíš ojetý vnitřky na předku. 

Při pohledu na levé přední kolo si myslím, že bych se na to překopávání nápravy už měl vysrat :-D
-> Antony: Podle mě stejně jako záklon svisláku. Náprava je v kastli rovně.
Nevíte někdo o kolik stupňů je zakloněný svislák vůči ose svého silentbloku?
Zatím jsem s tím nevyjel. Zaklonit to jako sériovej silentblok nepůjde. Pasují po dopasování délky, ale to přisuzuju ramenům kdovíjakého původu.
-> vhml: taky by mě zajímalo, kde je jezdíš, jak se chovají...
-> Urbi: jsou jak do svisláků, tak i do šikmých ramen, popř. molčánovky
-> Urbi: jsou jak do svisláků, tak i do šikmých ramen, popř. molčánovky
-> vhml: Prosimtě ty pemitové silentbloky do svisláků stály kolik ? Jsou zcela shodné s těmi do zadních úhlových nebo nutná úprava. Záklony u takových tvrdých už si zkoušel ? Jestli to něco snese....
-> Klubko_: ne
To se zase radsi celou prevodku vemu a zahodim :-D

To se zase radsi celou prevodku vemu a zahodim :-D
-> vhml: by se ti nechtelo drbat se zastavbou?
-> Klubko_: no, doufám že ne :-D
-> ochoda: jo tu prevodku, jak tady probehla. Uz vim 
-> vhml: to uz je pomalu na posilovac ne?

-> vhml: to uz je pomalu na posilovac ne?
-> Klubko_: rizeni ma tusim origo :D ale na tom je danej takovej bastl co ti to "zkrátí" :)
-> Klubko_: ani jedno :-)
-> vhml: cos tam namontoval? Strmejsi hreben a zkraceny ridici paky? To uz to mas skoro jak na motokare 

To správné řízení nahrubo namontováno. Od přímý jízdy do plnýho rejdu 3/4 otáčky volantem :-)
Asi začnu shánět permanentku do posilovny :-)
Asi začnu shánět permanentku do posilovny :-)
Ono to drhne? A vy s tím zatáčíte? Já myslel, že je to jen jakože STANCE na tunink 

-> ZdenoR: a drhne to teda o spodní rameno jo? Já po tom ještě nepátral.
-> vhml: Taky mi drhnul kotouč. Pomohlo přibroušení spodního ramene. Částečně za to může hrubý chlazený kotouč.
-> T: -> T: zkoukni obe moje karty
Jeste musim nejak poresit dorazy. V plným rejdu se kotouč dotkne ramene, nebo něčeho a drhne to. V kotouči je solidní drážka.
Stejne tak na stovce kde pak drhne kolo o podbeh.

Jeste musim nejak poresit dorazy. V plným rejdu se kotouč dotkne ramene, nebo něčeho a drhne to. V kotouči je solidní drážka.
Stejne tak na stovce kde pak drhne kolo o podbeh.
-> vhml: : slušný
ale nějak mi to přijde už moooc, teda spíš na co je tohle auto ? slalom ?

-> Eidy:
-> vhml 20.02.13 18:54:28:
V podstate nijak. Záklony byly, ale jak jsem pridal odklon tak to vylezlo jeste vic.
-> vhml 20.02.13 18:54:28:
V podstate nijak. Záklony byly, ale jak jsem pridal odklon tak to vylezlo jeste vic.
-> vhml: Super. Jak?

Stabilní odklon -2,2 stupně. V plným rejdu -7 na vnějšku a +4 na vnitřku. Asi už bych se na ty záklony měl vysrat :-D
-> stepan: u stovky je to velkej problém. Ideální je to v driftu, dáš plný kontra a přední kola se zablokujou, skvělej zážitek:-)
Budu tam naopak navařovat materiál aby se to nedělo.
U široký nevím. Bude záležet podle kol. Ale myslím že zrovna škodovka není auto co by trpělo malým rejdem.
Budu tam naopak navařovat materiál aby se to nedělo.
U široký nevím. Bude záležet podle kol. Ale myslím že zrovna škodovka není auto co by trpělo malým rejdem.
-> steyr: Moc velká rezerva tam asi nebude, s úzkou nápravou a 14 v originálním rozměru mi to při plnym zatočení drhnulo o podběhy.
skusal niekto obrusit rejdove dorazy ? na väcsie vytocenie kolesa ? myslim ze hreben ma este nejaku rezervu
-> vhml: : aha, volantovka mě taky napadla...no to je jen kdybych náhodou toho neměl rozdělanýho málo
na to dojde časem, dík :-)

Dneska přišli od pemita tvrdý gumy do ramen a svisláku a moc pěkný ty svislákový. Asi nepůjdou ubrušovat a naklápět svisláky v takhle tvrdý gumě. Ale jako softcore verze unibalů do svisláků a vlečkovejch ramen jednoznačně ano.
-> T: tak, jen jde trochu hůř nasadit tyč řízení u lomený tyče, plus nevím jak hodně to půjde podložit se stovkovou pevnou tyčí
když už se tady o tom píše, tak jak na to vlastně ? co se týká pootočení nápravy, tak se jen prostě dá podložka mezi kastli a nápravu na zadních šroubech a nic víc ?
-> steyr: já.