Závodní geometrie

prohledat
1007 příspěvků (zobrazeno 1001 až 1007) od 26.04.2010 do 26.09.2023, založil/a vhml
řadit dle data
12:59:00
26.04.2010
Schejby
-> havlik: A kolik máš vzadu když máš ve předu 2 taky dva nebo víc?
12:58:14
26.04.2010
Schejby
-> havlik: Až tak jo?Ale tak vy máte velký odklony zase viď Eidy má odklon aspoň 4stupně ne když má takovou sbíhavost
12:54:01
26.04.2010
havlik
já mam vepředu sbíhavost 2mm a tuner2 dokonce 3 a Eidy snad 3,5mm
12:50:38
26.04.2010
Schejby
Já bych to zkusil na předek udělat i odklony na 2stupně negativ sbíhavost 0-1mm



A vzadu odklony 3stupně a sbíhavost 2mm-2.5mm



Nebo dle L/A dokumentace předek odklon 0+-15´ sbíhavost 0-1mm

zadek odklon -1až -1stupeň30´ sbíhavost 0-2mm
12:18:37
26.04.2010
Zazaa
predpokladam ze odklony mas negativ tak zkus dat lehkou rozbihavost

pak to je sice neklidnejsi a budes asi vic ruckovat, ale bude to lip reagovat na volant :)
upraveno 1x, naposled 26.04.2010 12:22:22
11:53:28
26.04.2010
Schejby
Nevím jistě,ale já bych zkusil vepředu sbíhavost 0-1 a vzadu bych se možná nebál udělat kolem 3
11:06:44
26.04.2010
vhml
Přátelé, kamarádi. Laboroval někdo z vás s různým nastavením geometrie, popř znáte nějaké všeobecné poučky pro nastavení sbíhavosti.



Jedná se sestavu podvozku rapid, vepředu 10mm podložky, vzadu 25mm, primárně určeno na slalomy.



Odklony jsou víceméně dány, s těma hýbat neplánuju ( nepředu kolem 1,5 stupně, vzadu kolem tak 3, nemám zatím přesně změřeno)



Jaké pro takovou sestavu naladit sbíhavosti, pokud poznatky z loňské sézony praví, že auto bylo přetáčivé, ale zároveň pomalu reagovalo na volant. Kolik bylo nastaveno vloni bohužel nevím, protože se to ladilo už dávno.



Nemám v tomhle ohledu bohužel ani průpravu teoretickou, takže nevím kde začít...

Díky
upraveno 1x, naposled 26.04.2010 11:07:08
Extreme Tyres