Závodní geometrie

prohledat
1007 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 26.04.2010 do 26.09.2023, založil/a vhml
řadit dle data
23:41:32
04.06.2013
Nepér
Já to dělám strašnou vopruz metodou 3 Ale přesný je to taky.
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od Nepér vložen 04.06.2013 23:41:32
23:41:10
04.06.2013
Petr Urban
Z druhé strany hloubkoměr, zkoušel sem min. 5× nandání celku a změření i s jinými metodami držení, vždy stejný rozměr na 0,1mm.

-> Eidy: S posuvkou horší hodnoty, jde o vychytání stále stejného měření a co nejkolmější a největší plocha ke které se ta posuvka dá.
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od Petr Urban vložen 04.06.2013 23:41:10
23:39:03
04.06.2013
Eidy
-> Urbi: Tak to ti gratuluju a zároveň děkuju za informaci. Měřím to úplně stejně.
23:33:16
04.06.2013
Petr Urban
Při garážových pokusech s geometrií a následném přeměření na geom. se dá sbíhavost udělat s velice slušnou přesností doma, posvařovaný udělátor + hloubkoměr nebo i méně přesný způsob s šuplerou
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od Petr Urban vložen 04.06.2013 23:33:16
21:15:37
03.06.2013
vhml
-> Eidy: no já právě taky ne. Pochopil bych to ještě kdyby někde tlačilo jen mezikruží.
21:09:33
03.06.2013
Eidy
-> vhml: když to jsou všechno domněnky. Já po fyzikální stránce nechápu, jak by to bylo možný, když celej válec má průměr 19 nebo 22mm.
20:53:32
03.06.2013
vhml
20:49:09
03.06.2013
Eidy
-> vhml: čemu bych jako věřil je to, že jeden okruh bude nastupovat dřív, pokud budou výrazně jiné pružinky uvnitř HBV. Ale jinak se zapojení zapojuje podle toho, že třeba eRkovej válec má na jednom výstupu (zadek) zpětnej ventil, kterej udržuje zbytkovej tlak pro prasátka. Zřejmě aby netekly. A možná proto, že zadek má nastupovat trochu dřív, ale víc má brzdit předek. Ale jinak mi z hlediska fyziky není jasný, jak by to mohlo tlačit různě. Jo ještě by pak šlo, že u jednoho ohruhu by došlo k zastavení tlakování, protože by se plovoucí pístek uvnitř HBV zastavil díky nějakému dorazu a pedálem bys pak našlapával jen zbývající okruh. Jinak to při stálém vrtání není možný. Podle mě teda.
20:41:32
03.06.2013
vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj, spolecna u 4p, nebo bubny u 2p.



Ale kdysi se tu resilo ze to snad tlaci v pomeru 60/40
20:39:44
03.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: To je divny s tema tlakama, to se mi nezda. Tam je ruznej objem kapaliny v obou komorach. Proto se ta vetsi dava u 4p na tu spolecnou vetev predku a zadku ne?



Ten stelovaci zatezak je dobrej napad.
20:37:15
03.06.2013
Tommyk
-> vhml: ja nevim, bud jsem jeliman ja nebo nekdo jinej, ale co je na tom, omezit tam tlak na hodnotu kterou potřebuješ? myslim regulátor takovej ten se šroubkem, ten co si dotáhneš podle potřeby
20:36:44
03.06.2013
vhml
-> kamikaze: me zajima varianta prehozeni hadic a funkce vnitrnosti valce, ne zas prekopovani vseho moznyho, na to se muzu leda vysrat :-)
upraveno 1x, naposled 03.06.2013 20:36:52
20:33:19
03.06.2013
kamikaze
-> vhml: ABS3 Vahadlo nebo omezovač tlaku brzd, ale nevím co to udělá3 Co takhle zátěžák, kterej by se dal doladit místo zátěže sřoubem či tak nějak?
20:25:51
03.06.2013
vhml
-> Tommyk: že bych si dal regulátor na přední brzdy? :-)
upraveno 3x, naposled 03.06.2013 20:29:44
20:25:23
03.06.2013
Tommyk
-> vhml: elegantní řešení by bylo namontit regulátor, ne?
20:23:03
03.06.2013
vhml
Sic ne geometrie, ale rádoby závodní dotaz. Potýkám se s přebržděním předních kol protože lehoučkej předek. Lze to vyřešit naložením třech rezerv do kufru, ale není to úplně elegantní.



Myšlenka je jednoduchá, ba přímo geniální. Kdysi, kdesi, kdosi tvrdil že na výstupech z válce jsou různý tlaky tudíž by stačilo elegantně přehodit hadice.



Úplně ale nerozumím tomu, proč bych tam měl mít jiný tlaky. Plochy obou pístků ve válci jsou stejný...?



www.google.cz/imgres?q=br zdov%C...
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od vhml vložen 03.06.2013 20:23:03
upraveno 1x, naposled 03.06.2013 20:25:17
20:13:15
24.05.2013
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 23.05.13 20:53:39: moc pěkný štafle 4 kolik to může být tak stupňů?
22:54:06
23.05.2013
Eidy
-> Tuner#2: 171
22:41:42
23.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 23.05.13 22:16:48: Origo i s podpisem jezdce 4
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 23.05.2013 22:41:42
22:16:48
23.05.2013
Eidy
-> Tuner#2: Hezký. A to jsou originály nebo repliky?
22:15:53
23.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 23.05.13 21:55:18: Jo takhle. To jo, protože tady je výjezd a naváží tam ty nový plečky na salon ;) ale jinak po zimě je to druhý pár co tam je zatím bez změny. Byl jsem se slčnou domluvený na tento týden a v úterý jsem měl málem infarkt když jsem jel domů a bylo tam jen jedno. naštěstí ve středu už tam byli zas obě a tak jsem si to naplánoval na dnešní zatažený den, protože za sluníčka se tam fotit nedá - respektive výsledek je s ostrýma stínama na ho*no 4
21:55:18
23.05.2013
Nwkt
-> Tuner#2: No každou neděli co jedu okolo to tam stojí jinak
21:45:40
23.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 23.05.13 21:03:42: Fakt? Tohle je tam tak 14 dní necelých a jsou tam pořád stejné. Ty dvě předešlé jsou už pryč co tam byli celou zimu, ale s tím se počítalo, začlo jaro ;)



-> cPetan 23.05.13 20:55:57: Určitě jo 5
21:03:42
23.05.2013
Nwkt
-> Tuner#2: Jsem koukal že každej tejden tam stojí jiná
20:55:57
23.05.2013
cPetan
-> Tuner#2: To mam na tříce taky a nejsem si tak úplně jistej, jestli je to správně 3
20:53:39
23.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Dneska jsem byl fotit nějaký plečky a byl tam i pan odklon 5
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 23.05.2013 20:53:39
10:15:25
13.05.2013
vhml
-> Eidy: co vyresim snadno, mam to ted slozeny tak, ze podlozkama na hornim ramenu nastavím 2-4,5 stupne. Ted tam mám asi 3. Uvidím pak na suchym slalomu co to bude delat. Na vode s rozlitým olejem uz to bylo moc a nezatacelo to.
09:14:33
13.05.2013
Eidy
-> vhml: Už vidím jak řešíš ojetý vnitřky na předku. 3
09:12:41
13.05.2013
vhml
Při pohledu na levé přední kolo si myslím, že bych se na to překopávání nápravy už měl vysrat :-D
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od vhml vložen 13.05.2013 09:12:41
11:14:36
12.05.2013
Eidy
-> Antony: Podle mě stejně jako záklon svisláku. Náprava je v kastli rovně.
07:04:08
12.05.2013
Antony - zrušená registrace
Nevíte někdo o kolik stupňů je zakloněný svislák vůči ose svého silentbloku?
14:01:25
01.05.2013
vhml
Zatím jsem s tím nevyjel. Zaklonit to jako sériovej silentblok nepůjde. Pasují po dopasování délky, ale to přisuzuju ramenům kdovíjakého původu.
11:19:49
01.05.2013
radekp
-> vhml: taky by mě zajímalo, kde je jezdíš, jak se chovají...

-> Urbi: jsou jak do svisláků, tak i do šikmých ramen, popř. molčánovky
11:05:40
01.05.2013
Petr Urban
-> vhml: Prosimtě ty pemitové silentbloky do svisláků stály kolik ? Jsou zcela shodné s těmi do zadních úhlových nebo nutná úprava. Záklony u takových tvrdých už si zkoušel ? Jestli to něco snese....
21:06:16
07.03.2013
vhml
-> Klubko_: ne 3





To se zase radsi celou prevodku vemu a zahodim :-D
21:03:51
07.03.2013
Klubko_
-> vhml: by se ti nechtelo drbat se zastavbou?
21:01:35
07.03.2013
vhml
-> Klubko_: no, doufám že ne :-D
20:01:49
07.03.2013
Klubko_
-> ochoda: jo tu prevodku, jak tady probehla. Uz vim 6

-> vhml: to uz je pomalu na posilovac ne?
upraveno 1x, naposled 07.03.2013 20:03:14
19:41:01
05.03.2013
ochoda
-> Klubko_: rizeni ma tusim origo :D ale na tom je danej takovej bastl co ti to "zkrátí" :)
19:40:05
05.03.2013
vhml
-> Klubko_: ani jedno :-)
19:39:13
05.03.2013
Klubko_
-> vhml: cos tam namontoval? Strmejsi hreben a zkraceny ridici paky? To uz to mas skoro jak na motokare 9
19:23:56
05.03.2013
vhml
To správné řízení nahrubo namontováno. Od přímý jízdy do plnýho rejdu 3/4 otáčky volantem :-)



Asi začnu shánět permanentku do posilovny :-)
14:35:01
04.03.2013
Nepér
Ono to drhne? A vy s tím zatáčíte? Já myslel, že je to jen jakože STANCE na tunink 3
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od Nepér vložen 04.03.2013 14:35:01
upraveno 2x, naposled 04.03.2013 14:35:51
13:30:58
04.03.2013
vhml
-> ZdenoR: a drhne to teda o spodní rameno jo? Já po tom ještě nepátral.
12:53:37
04.03.2013
ZdenoR
-> vhml: Taky mi drhnul kotouč. Pomohlo přibroušení spodního ramene. Částečně za to může hrubý chlazený kotouč.
12:24:37
04.03.2013
vhml
-> T: -> T: zkoukni obe moje karty 4



Jeste musim nejak poresit dorazy. V plným rejdu se kotouč dotkne ramene, nebo něčeho a drhne to. V kotouči je solidní drážka.



Stejne tak na stovce kde pak drhne kolo o podbeh.
upraveno 1x, naposled 04.03.2013 12:26:52
12:11:37
04.03.2013
-> vhml: : slušný 40 ale nějak mi to přijde už moooc, teda spíš na co je tohle auto ? slalom ?
09:41:13
04.03.2013
vhml
-> Eidy:



-> vhml 20.02.13 18:54:28:



V podstate nijak. Záklony byly, ale jak jsem pridal odklon tak to vylezlo jeste vic.
upraveno 1x, naposled 04.03.2013 09:41:31
09:12:40
04.03.2013
Eidy
-> vhml: Super. Jak?1
21:57:16
03.03.2013
vhml
Z fotky to asi nevynikne, ale na živo to vypadá děsivě :-D
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od vhml vložen 03.03.2013 21:57:16
Extreme Tyres