skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Závodní geometrie
23:41:10
04.06.2013
04.06.2013
Petr Urban
Z druhé strany hloubkoměr, zkoušel sem min. 5× nandání celku a změření i s jinými metodami držení, vždy stejný rozměr na 0,1mm.
-> Eidy: S posuvkou horší hodnoty, jde o vychytání stále stejného měření a co nejkolmější a největší plocha ke které se ta posuvka dá.
-> Eidy: S posuvkou horší hodnoty, jde o vychytání stále stejného měření a co nejkolmější a největší plocha ke které se ta posuvka dá.
23:39:03
04.06.2013
04.06.2013
Eidy
-> Urbi: Tak to ti gratuluju a zároveň děkuju za informaci. Měřím to úplně stejně.
23:33:16
04.06.2013
04.06.2013
Petr Urban
Při garážových pokusech s geometrií a následném přeměření na geom. se dá sbíhavost udělat s velice slušnou přesností doma, posvařovaný udělátor + hloubkoměr nebo i méně přesný způsob s šuplerou
21:15:37
03.06.2013
03.06.2013
vhml
-> Eidy: no já právě taky ne. Pochopil bych to ještě kdyby někde tlačilo jen mezikruží.
21:09:33
03.06.2013
03.06.2013
Eidy
-> vhml: když to jsou všechno domněnky. Já po fyzikální stránce nechápu, jak by to bylo možný, když celej válec má průměr 19 nebo 22mm.
20:53:32
03.06.2013
03.06.2013
vhml
20:49:09
03.06.2013
03.06.2013
Eidy
-> vhml: čemu bych jako věřil je to, že jeden okruh bude nastupovat dřív, pokud budou výrazně jiné pružinky uvnitř HBV. Ale jinak se zapojení zapojuje podle toho, že třeba eRkovej válec má na jednom výstupu (zadek) zpětnej ventil, kterej udržuje zbytkovej tlak pro prasátka. Zřejmě aby netekly. A možná proto, že zadek má nastupovat trochu dřív, ale víc má brzdit předek. Ale jinak mi z hlediska fyziky není jasný, jak by to mohlo tlačit různě. Jo ještě by pak šlo, že u jednoho ohruhu by došlo k zastavení tlakování, protože by se plovoucí pístek uvnitř HBV zastavil díky nějakému dorazu a pedálem bys pak našlapával jen zbývající okruh. Jinak to při stálém vrtání není možný. Podle mě teda.
20:41:32
03.06.2013
03.06.2013
vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj, spolecna u 4p, nebo bubny u 2p.
Ale kdysi se tu resilo ze to snad tlaci v pomeru 60/40
Ale kdysi se tu resilo ze to snad tlaci v pomeru 60/40
20:39:44
03.06.2013
03.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: To je divny s tema tlakama, to se mi nezda. Tam je ruznej objem kapaliny v obou komorach. Proto se ta vetsi dava u 4p na tu spolecnou vetev predku a zadku ne?
Ten stelovaci zatezak je dobrej napad.
Ten stelovaci zatezak je dobrej napad.
20:37:15
03.06.2013
03.06.2013
Tommyk
-> vhml: ja nevim, bud jsem jeliman ja nebo nekdo jinej, ale co je na tom, omezit tam tlak na hodnotu kterou potřebuješ? myslim regulátor takovej ten se šroubkem, ten co si dotáhneš podle potřeby
20:36:44
03.06.2013
03.06.2013
vhml
-> kamikaze: me zajima varianta prehozeni hadic a funkce vnitrnosti valce, ne zas prekopovani vseho moznyho, na to se muzu leda vysrat :-)
20:33:19
03.06.2013
03.06.2013
kamikaze
-> vhml: ABS Vahadlo nebo omezovač tlaku brzd, ale nevím co to udělá Co takhle zátěžák, kterej by se dal doladit místo zátěže sřoubem či tak nějak?
20:25:51
03.06.2013
03.06.2013
vhml
-> Tommyk: že bych si dal regulátor na přední brzdy? :-)
20:25:23
03.06.2013
03.06.2013
Tommyk
-> vhml: elegantní řešení by bylo namontit regulátor, ne?
20:23:03
03.06.2013
03.06.2013
vhml
Sic ne geometrie, ale rádoby závodní dotaz. Potýkám se s přebržděním předních kol protože lehoučkej předek. Lze to vyřešit naložením třech rezerv do kufru, ale není to úplně elegantní.
Myšlenka je jednoduchá, ba přímo geniální. Kdysi, kdesi, kdosi tvrdil že na výstupech z válce jsou různý tlaky tudíž by stačilo elegantně přehodit hadice.
Úplně ale nerozumím tomu, proč bych tam měl mít jiný tlaky. Plochy obou pístků ve válci jsou stejný...?
www.google.cz/imgres?q=br zdov%C...
Myšlenka je jednoduchá, ba přímo geniální. Kdysi, kdesi, kdosi tvrdil že na výstupech z válce jsou různý tlaky tudíž by stačilo elegantně přehodit hadice.
Úplně ale nerozumím tomu, proč bych tam měl mít jiný tlaky. Plochy obou pístků ve válci jsou stejný...?
www.google.cz/imgres?q=br zdov%C...
20:13:15
24.05.2013
24.05.2013
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 23.05.13 20:53:39: moc pěkný štafle kolik to může být tak stupňů?
22:54:06
23.05.2013
23.05.2013
Eidy
-> Tuner#2:
22:41:42
23.05.2013
23.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 23.05.13 22:16:48: Origo i s podpisem jezdce
22:16:48
23.05.2013
23.05.2013
Eidy
-> Tuner#2: Hezký. A to jsou originály nebo repliky?
22:15:53
23.05.2013
23.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 23.05.13 21:55:18: Jo takhle. To jo, protože tady je výjezd a naváží tam ty nový plečky na salon ;) ale jinak po zimě je to druhý pár co tam je zatím bez změny. Byl jsem se slčnou domluvený na tento týden a v úterý jsem měl málem infarkt když jsem jel domů a bylo tam jen jedno. naštěstí ve středu už tam byli zas obě a tak jsem si to naplánoval na dnešní zatažený den, protože za sluníčka se tam fotit nedá - respektive výsledek je s ostrýma stínama na ho*no
21:55:18
23.05.2013
23.05.2013
Nwkt
-> Tuner#2: No každou neděli co jedu okolo to tam stojí jinak
21:45:40
23.05.2013
23.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 23.05.13 21:03:42: Fakt? Tohle je tam tak 14 dní necelých a jsou tam pořád stejné. Ty dvě předešlé jsou už pryč co tam byli celou zimu, ale s tím se počítalo, začlo jaro ;)
-> cPetan 23.05.13 20:55:57: Určitě jo
-> cPetan 23.05.13 20:55:57: Určitě jo
21:03:42
23.05.2013
23.05.2013
Nwkt
-> Tuner#2: Jsem koukal že každej tejden tam stojí jiná
20:55:57
23.05.2013
23.05.2013
cPetan
-> Tuner#2: To mam na tříce taky a nejsem si tak úplně jistej, jestli je to správně
20:53:39
23.05.2013
23.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Dneska jsem byl fotit nějaký plečky a byl tam i pan odklon
10:15:25
13.05.2013
13.05.2013
vhml
-> Eidy: co vyresim snadno, mam to ted slozeny tak, ze podlozkama na hornim ramenu nastavím 2-4,5 stupne. Ted tam mám asi 3. Uvidím pak na suchym slalomu co to bude delat. Na vode s rozlitým olejem uz to bylo moc a nezatacelo to.
09:14:33
13.05.2013
13.05.2013
Eidy
-> vhml: Už vidím jak řešíš ojetý vnitřky na předku.
09:12:41
13.05.2013
13.05.2013
vhml
Při pohledu na levé přední kolo si myslím, že bych se na to překopávání nápravy už měl vysrat :-D
11:14:36
12.05.2013
12.05.2013
Eidy
-> Antony: Podle mě stejně jako záklon svisláku. Náprava je v kastli rovně.
07:04:08
12.05.2013
12.05.2013
Antony - zrušená registrace
Nevíte někdo o kolik stupňů je zakloněný svislák vůči ose svého silentbloku?
14:01:25
01.05.2013
01.05.2013
vhml
Zatím jsem s tím nevyjel. Zaklonit to jako sériovej silentblok nepůjde. Pasují po dopasování délky, ale to přisuzuju ramenům kdovíjakého původu.
11:19:49
01.05.2013
01.05.2013
radekp
-> vhml: taky by mě zajímalo, kde je jezdíš, jak se chovají...
-> Urbi: jsou jak do svisláků, tak i do šikmých ramen, popř. molčánovky
-> Urbi: jsou jak do svisláků, tak i do šikmých ramen, popř. molčánovky
11:05:40
01.05.2013
01.05.2013
Petr Urban
-> vhml: Prosimtě ty pemitové silentbloky do svisláků stály kolik ? Jsou zcela shodné s těmi do zadních úhlových nebo nutná úprava. Záklony u takových tvrdých už si zkoušel ? Jestli to něco snese....
21:06:16
07.03.2013
07.03.2013
vhml
-> Klubko_: ne
To se zase radsi celou prevodku vemu a zahodim :-D
To se zase radsi celou prevodku vemu a zahodim :-D
21:03:51
07.03.2013
07.03.2013
Klubko_
-> vhml: by se ti nechtelo drbat se zastavbou?
21:01:35
07.03.2013
07.03.2013
vhml
-> Klubko_: no, doufám že ne :-D
20:01:49
07.03.2013
07.03.2013
Klubko_
-> ochoda: jo tu prevodku, jak tady probehla. Uz vim
-> vhml: to uz je pomalu na posilovac ne?
-> vhml: to uz je pomalu na posilovac ne?
19:41:01
05.03.2013
05.03.2013
ochoda
-> Klubko_: rizeni ma tusim origo :D ale na tom je danej takovej bastl co ti to "zkrátí" :)
19:40:05
05.03.2013
05.03.2013
vhml
-> Klubko_: ani jedno :-)
19:39:13
05.03.2013
05.03.2013
Klubko_
-> vhml: cos tam namontoval? Strmejsi hreben a zkraceny ridici paky? To uz to mas skoro jak na motokare
19:23:56
05.03.2013
05.03.2013
vhml
To správné řízení nahrubo namontováno. Od přímý jízdy do plnýho rejdu 3/4 otáčky volantem :-)
Asi začnu shánět permanentku do posilovny :-)
Asi začnu shánět permanentku do posilovny :-)
14:35:01
04.03.2013
04.03.2013
Nepér
Ono to drhne? A vy s tím zatáčíte? Já myslel, že je to jen jakože STANCE na tunink
13:30:58
04.03.2013
04.03.2013
vhml
-> ZdenoR: a drhne to teda o spodní rameno jo? Já po tom ještě nepátral.
12:53:37
04.03.2013
04.03.2013
ZdenoR
-> vhml: Taky mi drhnul kotouč. Pomohlo přibroušení spodního ramene. Částečně za to může hrubý chlazený kotouč.
12:24:37
04.03.2013
04.03.2013
vhml
-> T: -> T: zkoukni obe moje karty
Jeste musim nejak poresit dorazy. V plným rejdu se kotouč dotkne ramene, nebo něčeho a drhne to. V kotouči je solidní drážka.
Stejne tak na stovce kde pak drhne kolo o podbeh.
Jeste musim nejak poresit dorazy. V plným rejdu se kotouč dotkne ramene, nebo něčeho a drhne to. V kotouči je solidní drážka.
Stejne tak na stovce kde pak drhne kolo o podbeh.
12:11:37
04.03.2013
04.03.2013
T
-> vhml: : slušný ale nějak mi to přijde už moooc, teda spíš na co je tohle auto ? slalom ?
09:41:13
04.03.2013
04.03.2013
vhml
-> Eidy:
-> vhml 20.02.13 18:54:28:
V podstate nijak. Záklony byly, ale jak jsem pridal odklon tak to vylezlo jeste vic.
-> vhml 20.02.13 18:54:28:
V podstate nijak. Záklony byly, ale jak jsem pridal odklon tak to vylezlo jeste vic.
09:12:40
04.03.2013
04.03.2013
Eidy
-> vhml: Super. Jak?