Hbv rozdelenie

prohledat
46 příspěvků (zobrazeno 1 až 46) od 11.09.2010 do 25.08.2011, založil/a steyr
řadit dle data
22:54:42
25.08.2011
COL


Vzdyt to LPRko ma nejakou jinou vnitrni konstrukci... Ma to vubec spravny objemy komor? Ja bych do toho nesel, mj proto, ze to bude mit asi i zcela jina testneni, takze nouzova rychlooprava bude vyzadovat nejake LPR gumicky, co bude asi orech.
upraveno 1x, naposled 25.08.2011 22:54:57
21:41:08
24.08.2011
Dušan
-> palinator: prave ze hladina je porad stejna. Jediny co si myslim je netesnost mezi okruhy
21:25:54
24.08.2011
palinator
-> Dušan:

Nevrací se ta kapalina jakýmsi způsobem zpět do nádobky?
09:44:11
24.08.2011
MATTESS
Já si to vysvětluju tím, že to bylo tak volné (měkké), že za jízdy se ten přívod klepal a nasával vzduch. Válec jsem reklamoval, naštěstí už měli skladem Fragokov a ten sloužil až do likvidace auta 8 let bez problémů.
09:28:25
24.08.2011
Dušan
-> Karel.: ty gumicky tesni jen privod a ne odvod takze to jen nesmi nasat vzduch
09:27:41
24.08.2011
Karel.
-> MATTESS: je to lehce lagric1 ale nevím, dle mě to musí fungovat, ale věřím, že když tomu plně šlápneš, tak to asi neutěsní, zas takovou praxi nemám4
09:26:13
24.08.2011
MATTESS
-> Karel.: tak to je beze změn. Zkoušel si s vývody hýbat?
09:25:22
24.08.2011
Dušan
-> Matsoft: prasata mam dany tedka novy, zajimavy je ze nemizi brzdovka
09:05:34
24.08.2011
Karel.
-> MATTESS: tak máš pravdu8 Doopravdy došel s gumičkama, ale borci v servisu říkali, že LPR dělali i s původním šroubením
08:08:06
24.08.2011
Dušan
uz jsem tam dal fragokov a zatim to drzi. Uvidim po par km.
08:06:33
24.08.2011
Matsoft
-> Dušan: mohu potvrdit ze LPR je OK... Daval jsem ho do 3 aut a pohoda.. jen je nizsi, tak se musi dat delsi jedna hadicka k nadobce. Jinak stejnou zavadu mi delalo vadne prasatko... nikde nic neteklo, ani to blbe prase nerosilo a presto padal tlak.
13:32:39
23.08.2011
Dušan
-> minno: me uz prave jo a dela to od zacatku. Je zajimavy ze brzdovka nikde netece a pritom kdyz jedu z kopce a drzim pedal tak pomalinku klesa az na podlahu. Nekde si to prisava. Vymenim a bude
13:29:01
23.08.2011
minno
-> Dušan: možno to u teba ani nie je problém v HBV, ktohovie. No tak niekedy sa stane že aj nový diel nie je úplne OK, ale mne sa to zatiaľ ešte u brzdových valcov nestalo.
13:17:50
23.08.2011
Dušan
-> minno: ja tam prave mam uplne novy, resp ma najeto tak 6t km.
10:58:53
23.08.2011
minno
-> Dušan: kúp nový Fragokov, ten je bezproblémový. Dnes moc vyberať nie je z čoho. Do starého pregumičkovaného valca by som ale určite nešiel.
10:55:00
23.08.2011
Karel.
-> MATTESS: jasně, zítra tady bude4
10:53:00
23.08.2011
MATTESS
-> Karel.: pak dej info4To mi zajímá, jestli to dělají stejně. V té gumě byl slušný vakl.
upraveno 2x, naposled 23.08.2011 11:01:13
10:51:32
23.08.2011
Karel.
-> MATTESS: 9 tak to naschvál objednám4
10:47:25
23.08.2011
MATTESS
-> Karel.: takový jsem měl už v roce 2003
10:46:27
23.08.2011
Karel.
-> MATTESS: no asi jo, ale vím, že i LPR dělalo jako obyčnej, tohle je asi nějaká new verze podělaná8asi ho objednám ať vidím jestli dojde s tou gumou 1
10:41:29
23.08.2011
MATTESS
-> Karel.: to je ten s gumou v místě napojení hadiček z nádobky?

www.e-cat.cz/img/.../LP_6 307_LRG.jpg

Pokud ano, tak ten ani zadarmo. Měl jsem ho, běhen měsíce jsem brzdy odvzdušňoval 3x, protože tou gumou přisával vzduch.
10:32:33
23.08.2011
Karel.
-> Dušan: nebo mám schovanej z orandžády ten byl novej a fakčil správně,tak ti ho můžu půjčit na zkoušku
10:32:01
23.08.2011
Karel.
-> Dušan: šel bych do LPR, je to sice italská firma, ale dává věci i do prvovýroby, už se jich tady otočilo moc a nebyl žádnej problém i třeba omezovače brzd a fachaj dobře4 MO je 586kč4 TRW už skoro neseženeš, ale tam je stejněě cena 1500kč8
10:24:01
23.08.2011
Dušan
mala otazka k HBV. Auto mam nekolikrat odvzdusneny a brzdi dobre, ale po drzeni brdy po treba 1min klesa pedal a tlak na brzdy. Pri dalsim seslapnuti je tlak dobry. Podle me je vadny HBV, protoze brzdovka netece a nekde se teda ztraci tlak. Jaka znacka je vcelku dobra ? Prodavaji u nas nejaky ty slovensky srace ale ja mam pocit ze to uz tam mam.
21:23:21
26.07.2011
palinator
-> mixal.s:

Že to nejdřiv nebrzdí a pak až moc. Neboť tenhle problém byl u Volhy, která měla velkej HBV že buď nebrzdila nebo flekovala.
21:16:26
26.07.2011
mixal.s
-> palinator: jak to myslis? horsie davkovat?
22:08:00
17.07.2011
palinator
-> mixal.s:

On 22 HBV asi bude brzdit líp, než 19, ale jde hůř dávkovat.
21:51:31
17.07.2011
mixal.s
Ja mam HBV na 130-ke (4-piesty) 22mm s vybratym spätnym ventilcekom a brzdi nadherne (vzadu 22mm).
21:45:46
17.07.2011
mixal.s
-> 4dams 17.07.11 12:10:37: Daju a idem ich objednavat, vyjdu cca 5€/kus
20:21:16
17.07.2011
COL
-> MOLSO:

Prave na to jsem chtel poukazat.... kdyz jsem psal:



COL 16.07.11 12:36:28 napsal:

Nicmene rozdeleni tlaku v okruzich je 50:50… a jine byt ani

u skodovackeho THV nemuze.
17:17:34
17.07.2011
MOLSO
-> COL: akurát nejde o rozdelenie tlaku ale objemu.
17:16:16
17.07.2011
COL
-> darklord: Rozdeleni tlaku je preci uplne stejne dulezity jako pomer ploch na ktery pusobi....
12:10:37
17.07.2011
4dams
daju sa este kupit zadne valceky 22mm?
12:37:34
16.07.2011
darklord
-> COL: on tlak kvapaliny nieje az taky podstatny ako skorej plocha na ktoru posobi v predu a vzadu.
12:36:28
16.07.2011
COL
Nicmene rozdeleni tlaku v okruzich je 50:50.... a jine byt ani u skodovackeho THV nemuze.
upraveno 1x, naposled 16.07.2011 12:36:48
12:32:46
16.07.2011
palinator
-> Syny:

On byl HBV 19 i na první užovky, ale ten nebyl na posilovač. 22 byl vždy na posilovač.
12:22:37
16.07.2011
Syny
-> palinator: Jo tak prasatka to jo, tam se davali nejdriv 22 a pak presli na 19 :) Ale ja osobne bych se tech 22tek nebal... Pokud se nekomu zda, ze ma prebrzdenej predek, tak bych tam ty 22tky vepriky dal... THV byl ale 19 uz od dob poslednich uzovek :)
10:17:41
16.07.2011
palinator
OMFG sorry já jsem kokot, jsem myslel, že je řeč o prasátkách a ne o HBV.21



-> Syny:

171 Omlouvám se.



Jinak teď už k tématu.40 Děda na 120tce má nějakým záhadným způsobem v autě od výroby 22tku. Rok 1988, já mám v 1989 19tku. Asi zrovna 19ky neměli na skladě.
upraveno 1x, naposled 16.07.2011 10:21:23
01:00:14
16.07.2011
Shader
Tady podle toho 130ky 22ky neměly skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=112 . Jinak mám š130 rv. 86 a tam byl HBV 19mm.
00:45:12
16.07.2011
palinator
-> Syny:

Jo, někdy okolo toho roku 86 nebo tak nějak (teď bych kecal) se to mělo měnit na 19ku.
00:04:31
16.07.2011
Syny
-> palinator: Fakt jo? Tak pokud tomu je tak, tak to sorry za mistifikace... Ale mel jsem pod rukama 130tku z 86 a tam byla normalni 19ka... Mel jsem za to ze ji meli vsechny eMka...
21:49:09
15.07.2011
palinator
-> Syny:

Nikoliv, na první 130tky se dávaly několik let 22ky, pak přešli zpět na 19ky, bo byl zadek přebržděnej.
upraveno 1x, naposled 15.07.2011 21:49:30
19:52:26
15.07.2011
Syny
-> Shader: Od roku asi 81 melo vsecko 19ky myslim... 130tka musi mit 19ku...
18:47:12
15.07.2011
Shader
Zdarec hoši... mám takový rychlodotaz, jaký HBV měly š130 19 nebo 22? Jsem si téměř jistý, že 19, ale kamarád mi tvrdí že kupoval HBV na 130ku a má 22. Tak jsem z toho jelen. Dík za rady.
16:59:41
11.09.2010
afro100
-> steyr: 60:40, riesilo sa to pred par dnami vedla v diskusii
16:37:49
11.09.2010
steyr
chcem sa opyta tv ktoryc hskodovkach bol HBV s rozdelenim tlaku 50:50 ? mam vpredu 4 piesty a vzadu komplet nove brzdy 19 mm ale predok je na mokrom strasne prebrzdeny a na suchu o nieco menej ale tiez...
Extreme Tyres