Stavba novej prevodovky

prohledat
373 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 09.02.2010 do 11.09.2011, založil/a minno
řadit dle data
14:52:20
16.12.2010
darklord
-> minno: to poznas tu hlasku ze aj motor pred smrtou ide cim dalej tym lepsie? 3
09:16:53
16.12.2010
minno
Jeee, moje vlákno. Moja funglovica prevodovka už má cez 5000 km a čím ďalej, tým ide lepšie :)
21:44:44
15.12.2010
elbacil
-> suri: ešte sa mi osvedčilo dať cvernu (niť) na spoje 1
21:09:11
15.12.2010
Gazda2
druha prevodovka a ta ista chyba to neni mozne
21:08:51
15.12.2010
petr s
-> Gazda2: Jak díváme se do bloku?
21:08:30
15.12.2010
Gazda2
no nic tak idem viazat
21:07:22
15.12.2010
Nwkt
-> Gazda2: Jsou stejně
21:06:38
15.12.2010
afro100
-> Gazda2: jedno aky diferak,, aky s.p., stale to je u skodovky rovnako
21:05:55
15.12.2010
Gazda2
este jedna otazka ma suchy 5q otceny diferak ako mokry cize planetove koleso je z hora ked sa divame do bloku?lebo ak som dal ten diferak zas ja opacne tak sa asi obesim
14:39:41
26.11.2010
suri
-> Gazda2: www.ace-technik.de/dokume nte/.../5183717.jpg toto je overené loctite 5910



samozrejme všetko zarovnať opucovať oleštiť odmastiť a natrieť čiaru a okolo dier neroztierať proste ako na fotke
14:38:06
26.11.2010
Gazda2
dik a este otazka cim ju zlepit dokopy je lepsie dat silikon alebo original cim bola zlepena hermetic
14:36:48
26.11.2010
suri
-> Gazda2: áno hruška je stály prevod kde sú koliečka a synchrony



stromček je hnací hriadeľ horný ak si ho postavíš uvidíš stromček preto ten názov
14:34:08
26.11.2010
Gazda2
-> suri: len pre uistenie hurska tam kde su synchrony atd.?
14:30:06
26.11.2010
suri
-> Gazda2: matica hnacieho hriadeľa stromčeka 80 až 100Nm

Matica hnaného hriadeľa-hrušky 40–60 Nm



nepretiahnuť inak to pojeb*š
upraveno 1x, naposled 26.11.2010 14:30:26
14:27:22
26.11.2010
Gazda2
chcem sa opytat na moment na tych dvoch hriadeloch na hnacom hriadeli ma by moment 140Nm a na hnanom 40-60Nm sry ak to tu uz bolo ale cele som to tu precital a akosi som to nenasiel
16:56:24
21.03.2010
minno
-> petr s: ďakujem
16:47:54
21.03.2010
petr s
-> minno: Ano
16:43:01
21.03.2010
minno
Ešte mám otázku k tým zaisťovacím kolíkom tyčiek radenia.

Je to rozloženie dielov takto správne?

Čiže tie červy slúžia len ako ucpávky otvorov potrebných pre nasunutie kolíkov medzi tyčky, však?
zvětšit Stavba novej prevodovky - obrázek od minno vložen 21.03.2010 16:43:01
20:23:16
12.03.2010
minno
petr s 10.03.10 21:44:57 napsal:

→ minno: To ničemu nevadí bude to od čepu poloosy
hm, že by čap poloosy mohol spôsobiť takúto ryhu? zvláštne....
22:08:15
10.03.2010
minno
-> petr s: 5q sa v obidvoch katalógoch uvádza len 1 typ na 4,22 a 1 typ na 3,9
21:52:56
10.03.2010
petr s
-> minno: 4q jsou jiné musíš hledat 5q jestlitam je více druhů
21:49:58
10.03.2010
minno
-> petr s: pre 4q prevodovku kolík zaznačený nie je, a pre 4q sa to koliesko líši od kolieska pre 5q (iné číslo dielu) - pozeral som obidva samozrejme pre rovnaký 4,22 prevod
21:44:57
10.03.2010
petr s
-> minno: To ničemu nevadí bude to od čepu poloosy
21:44:57
10.03.2010
Discovera
-> suri: To je mi jasné 3 -> minno: No vdíš, tak ty tam máš alespoň od roku do roku já nic. Jinak bych to neřešil, kdyby to byl normálně dostupný díl...uvidíme
21:43:35
10.03.2010
petr s
-> minno: Tak se podívej jestli nejsou jiné kolečka když tam není kolík
21:42:22
10.03.2010
minno
na toto -> minno 08.03.10 23:15:16: by mi prosím niekto nevedel odpovedať?
21:40:21
10.03.2010
minno
-> Discovera: ja som zas pozeral v katalógu čo je tu na virte naň vpravo link a tam ten poistný kolík ani vôbec nie je naznačený, zaeto v ETKe naznačený je ("kolík pružný") a je pri ňom uvedené že "08.87-12.89", tak potom neviem...
21:39:06
10.03.2010
suri
-> Discovera: každé železiarstvo lepšie to má . je to bežný diel pametám že som to vtedy kupoval tiež do koliečka ale kúp pružný kolík nie plný aby si nezapchal mazanie
21:36:56
10.03.2010
Discovera
-> suri: no tak teď ještě kupit to tady:-)
21:34:46
10.03.2010
Discovera
-> minno: to nevím v katalogu není nic než "pojistný kolík" bez dalších čísel. U třetí převodovky se protáčí v hřídeli celý náhon u druhé jsem ho měl na pevno (ozubení na padrť) a u první byl právě ten rozpěrný kolík tenkostěnný o 1mm rovný váleček dlouhý 1,5cm.
21:32:04
10.03.2010
Discovera
-> petr s: To nevím, ale v pátek se tam podívám. Možná je to volovina co půjde sehnat bez problémů, ale když už má člověk dvě převodovky nachystané na složení, tak je to na prášky řešit to na samotném konci, obvzlášť, když veškeré práce děláš v železobetonovém sklepě paneláku...ten smrad z převodového oleje v suterénu až ke schodům nechtěj čuchat7 se divím, že mě zatím nikdo nic neřekl...
21:31:15
10.03.2010
minno
-> Discovera: a nemali tie rozperné kolíky len prevodovky od určitého ročníka? ináč povedané ak to tam nedáš ničomu to nevadí?
21:28:19
10.03.2010
suri
21:27:58
10.03.2010
petr s
-> Discovera: Ferona něco takového nemá?
21:26:01
10.03.2010
Discovera
-> petr s: střílím to od pasu nechce se mi dolů do sklepa je tam pěkná kosa, ale myslím, že to nepadne i tak. Navíc na dveře je mírně na koncích vyhnutý takže spíš ten náhon zničím a musel bych zase prosit (tušim že DAVID. mi je posílal....snad to nepletu...no nechci pokoušet štěstí)
21:23:16
10.03.2010
petr s
-> Discovera: Panty dveří mají 8 mm
21:21:18
10.03.2010
Discovera
-> petr s: ne průměr asi 6-8mm. v katalogu jsem si toho vůbec nevšiml. Až jsem jednu rozdělal a odvrtal jsem urvaný náhon tak sem se chytil za hlavu...pozdě
21:20:29
10.03.2010
suri
-> petr s: myslím že nie ale mám pocit že sa dá zohnať v železiarstve bežný normalizovaný pružný kolík toho rozmeru
21:19:29
10.03.2010
petr s
-> Discovera: Není to stejný průměr jako ve dveřích?Jenom zkrátit V pantech je 8mm
upraveno 2x, naposled 10.03.2010 21:22:18
21:17:13
10.03.2010
Discovera
Jdou ještě sehnat rozpěrné trubky do náhonu tachometru co je naraženo v hřídeli pastorku? Nové kolečko sice naraženo s velkým odporem, ale kdosi tu psal, že bez rozpěrné trubky dojde ke zničení...

Díky.
14:52:21
09.03.2010
suri
-> minno: tak môžeš veriť že to inak nestiahneš, mal som požičaný továrenský masívny sťahovák a večšina bez poklepania sekáčom nešla , normálne to opri o ponk drevený nahmataj krúžok ložiska daj šikmo sekáč klepni jedna druhá strana dookola a je dole
08:16:48
09.03.2010
minno
-> suri: sekáč je na mňa moc brutálny spôsob, ako sa poznám, by som spravil viac škody ako osohu3
06:33:47
09.03.2010
suri
-> minno: nemáš sekáč? položím na stol priložím sekáč klepnem jedna druhá strana a je dole
23:15:16
08.03.2010
minno
v otvoroch pre planetové kolesá mám takéto "ryhy".... Sú od oka približne v rovnakej vzdialenosti na obidvoch stranách skrine diferáku v otvoroch pre obidva planeťáky....To tam asi nemá byť však? Vadí to niečomu?
zvětšit Stavba novej prevodovky - obrázek od minno vložen 08.03.2010 23:15:16
23:10:25
08.03.2010
minno
domorobo upravený sťahovák vyrobený pôvodne pre ložisko kyvadlovej nápravy poslúžil dobre aj na ložisku diferáku :) Bohužiaľ to druhé ložisko z opačnej strany nechce ísť aj tak ani zasvet von... :/
zvětšit Stavba novej prevodovky - obrázek od minno vložen 08.03.2010 23:10:25
07:48:18
08.03.2010
minno
-> COL: no ten schod tam mierne je a povrch vyzerá tak ako na fotke :)
23:23:29
07.03.2010
COL
-> minno: na prvni pohled nevypada KO. Jestli na nem neni "schod" a ten povrch nejevi znamky nejakeho oteru, tak bych ho nechal, kdyz neni novy po ruce. Hlavne at nekvrdla v kosi....
23:09:14
07.03.2010
minno
-> COL: vďaka za odpoveď, takže odporúčaš tento čap pri stavbe novej prevodovky dať radšej nový, však? No len smola, že ho nemôžem nikde nový zohnať.
22:21:59
07.03.2010
COL
minno 04.03.10 21:20:55 napsal: čap satelitov asi nemá význam meniť za nový, ak je v takomto stave, však?

namáhanie na ten čap by nemalo byť žiadne, že?




No namahani toho cepu je velke, rozjizdi se pomoci neho cele auto, namaha ho +- stejny moment jako je na kolech.... rozhodne by nemel byt pridreny, to same satelity, vule satelitu na cepu musi byt "rozumna" - i velka je problem. A hlavne cep nesmi mit zadnou vuli v kosi diferencialu (ani v jedne z der) - to je ale spis zalezitost toho kose nez cepu.....
22:15:24
07.03.2010
petr s
-> minno: Jsou tam na to aby nešly zařadít 2 rychlosti najednou
Extreme Tyres