
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory z motorky
prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
-> Petr Urban 01.06.15 14:54:49: Tento príspevok asi nepatril mne ale rOMANOVI

-> Alda: co ten sytič?
Ja mam taky plavakovky rovne a na motorce jsou saci trumpetky skoro na stojaka viz: www.themcdonalds.net/rich
ard/.../DSC_3440.jpg a funguje to v pohode - asi je tam velka vule dyt ta motorka taky jezdi po zadni a nekucka :)
nakloněný jsou +- pár stupňů tak jako jsou na motorce, takže v tom to doufám nebude.. ale nejsem schopnej nikde najít nějakej kalkulátor trysek. Myslim si, že tam určitě bude moc malá volnoběžná tryska, protože je to z nějaký 1100 ccm motorky.
hlavní tryska by měla být kolmo k zemi, alespoň co jsme tak vypozorovali, když jsme to řešili...
-> Milan 136: To není pravidlo... img14.imageshack.us/img14
/.../img0002large.jpg
-> Alda: nemas je blbe nakloneny, nebo to dela fotka? Ta delici rovina plovakovky by mela byt podle me vodorovne
-> Alda: Ani na sytič to nechytí? A nemáš je až moc nakloněný?
Stále nestartuje, přijde mi jakoby to nemělo dost benzínu. Objem je 1493ccm, mám tam 36 volnoběžné trysky a 200 hlavní, karburátory Keihin G690 APKR. Není ta volnoběžná málo? Popř. není třeba ještě nějak nastavit hladinu v plovákových komorách? Dík za rady..

-> elbacil: Kam ta hadice vede ? doufám že ne na podtlak rozdělovače ? zrovna v těchto místech je podtlak téměř stále vyšší než je potřebný podtlak pro maximální otvírání regulace na rozdělovači.
Čauves, není tady někdo z okolí Čáslavi, kdo opravdu umí moto karburátory naladit a má na to potřebné vybavení?
ted jeste resim jak s filtrem jak je videt moc mista tam nemam. Mam resit nejakou krabici nebo radci otevreny? (mezi svody od vyfuku kazdopadne dam jeste nejaky nerez at trochu odrazi teplo)-> elbacil: co se te nelibi na hadicce? :)
-> rOMAN 17.04.15 09:56:54: Tuto hadicu napoj na vedlajšie alebo uplne zruš
-> rOMAN: jo to máš ok. Ale bacha s těma tryskama, většinou všechny motokarb. v škodovce chtějí obohatit na hlavních tryskách o 15-30 %. Aspoň si shoď předstih zatím at se nic nestane.
-> MVM: To lecos vysvětluje
Přesně to jsem potřeboval, asi jsem byl línej zadat do pana googla.

-> MVM 18.04.15 07:26:00: jop, nechtelo se mi to vecer na mobilu hledat.
-> Urbi: v manualu pisou ze tyhle trysky jsou origo je to mukuni... mel by byt z 2001. Krmim to fake kostkou facet pres odbublinkovac z fava. Co se tyka polohy tak mam vodorovne krytky plovakovky ale na motorce byli asi vic trubkama nahoru co jsem koukal na obrazky.
Byť se přikláním k DCOE
ale nejspíš je řeč o tomto
www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_ mikuni_vs_dynojet_vs_keihi n_sizes.htm

www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_ mikuni_vs_dynojet_vs_keihi n_sizes.htm
-> Petr Urban 18.04.15 01:06:08: dynojet, keihin a asi i mikuni se ve značení lisi
-> vhml: To nevím právě.... zda to dynojet značí 150 = 1,50mm a zda výrobce jinak, předpokládal jsem že dynojet to bude značit stejně... každopádně by v tom mohl být být teda lepší pořádek a mělo by se někde udávat čeho je to hodnota - průtoku či velikosti.
-> Petr Urban 18.04.15 00:52:11: dynojet tryska 150 ale nemá 1.5mm... (nebo naopak sériový to maj jinak?)
-> rOMAN: Nezdá se mi že by ZX6R mělo tak velké trysky v základu.... 155 a 157,5. Jaký je rok výroby a přesný typ karb. či motocyklu ? U Dynojet sady pro ZX6R jsou max. trysky 150 a to už jsou vlastně větší... i tak to máš stále chudé a bohatost se řeší nejen velkými tryskami u těchto karb... Plováková komora by měla bý v poloze jako byla na motocyklu a tlak paliva by měl být přiměřené malý a regulovaný přetlakovým ventilem, je to zásadní věc pro "správné výsledky"
Ono se zdá že to super funguje.... ale téměř na jakémkoli motokarb. je prostor k velkým možnostem zlepšení mnoha parametrů ! Nemusí to být jen jak většině stačí - vrtnu trysku a jezdím.
Ono se zdá že to super funguje.... ale téměř na jakémkoli motokarb. je prostor k velkým možnostem zlepšení mnoha parametrů ! Nemusí to být jen jak většině stačí - vrtnu trysku a jezdím.
Já tam budu dávat z cbr 900 až doskládam motor. Jak jsi řešil podtlak na brzdy, to máš z těch dvou prostředních?
-> rOMAN 17.04.15 09:56:54: protože se vnitřní válce hůř chladí. Mám taky na předním válci úplně jinou trysku než na zadním.
Tak uz jsem nasadil a svete div se funguje to :)
Zatim nasazeno bez jakehokoliv ladeni original trysky 155-157,5-157,5-155 (nechapu proc stredy maji vetsi - puvodne ZX6R) bohatos zakladni 2,5 otacky a chytlo jak hned drzi volnobeh a jde v pohode do otacek.
Jeste doresit filr a trochu doladit podle svicek asi chude - tady jsou fotky
img8.rajce.idnes.cz/d0803 /.../IMG_20150416_221231.j pg?ver=0
Sani jsem teda zkurvil takze budu delat jiny pac moc nesedi a je dost krive.
Ale zatim dobry lepsi nez puvodni sedr :)
Zatim nasazeno bez jakehokoliv ladeni original trysky 155-157,5-157,5-155 (nechapu proc stredy maji vetsi - puvodne ZX6R) bohatos zakladni 2,5 otacky a chytlo jak hned drzi volnobeh a jde v pohode do otacek.
Jeste doresit filr a trochu doladit podle svicek asi chude - tady jsou fotky
img8.rajce.idnes.cz/d0803 /.../IMG_20150416_221231.j pg?ver=0
Sani jsem teda zkurvil takze budu delat jiny pac moc nesedi a je dost krive.
Ale zatim dobry lepsi nez puvodni sedr :)
-> Evž@: dyt to pisu -> steyr: me tu "napadal" ze podavam nepresny informace
-> rOMAN: snížení nehraje roli ve volbě velikosti difuzoru.Nýbrž obsah a max otáčky.
-> steyr: 1. to nevim uz jsem ji tak dostal 2. nejsem teda nejaky expert ale kdyz bude hlava snizena o 1mm staci dif36 a na snizeni 2mm uz potrebuju 38mm ??... si myslim ze rozhodujici byl obsah ktery jsem napsal.
-> rOMAN: pozri....znizena hlava asi o 2 mm...to je kolko ? asi 2 ? 1,8?2,2 ?? ked sa chces na nieco pytat tak to napis konkretne a nie ze asi...
-> rOMAN: Neboj, neolutuješ.
-> steyr: kdyz nemas nic k otazce tak netreba nic psat
-> Vojťas: tak to je asi jasny me slo o zaklad .
-> Vojťas: tak to je asi jasny me slo o zaklad .
-> rOMAN: stika mozna myslel ze bude potreba je seridit na danej motor
-> rOMAN: hlavu aspon 3 mm
-> stika87 - Maschinenführer: fakt jo ja myslel ze to bude jezdit i bez benzinu. Slo me o to jestli velikost difuzoru je ok.
-> rOMAN: no pokud mas v planu tam ty karbce jen prilozit tak to nepojede ;)
tak jdu to taky zkusit. Mam karburatory z ZX6R 600 difuzory 36mm bude to na FA1.3, snizeno asi o 2mm, vacka 280, svody 4-1, otacky max 7t. bude tento karburator v pohode?
-> tibor1: tak ako je na fotke, už dávno som predal komplet aj so saním.
-> darabos: Dík za rozumný názor, vyreším to nějak jinak. Jak to ve výsledku máš?
-> tibor1: takto som mal, blbo to vidno, nakoniec som tam nemal ani klietku:
S těma houbama to nepojede.. Moc velký odpor 

-> tibor1: priepustnost nebude dostacujuca, prilis mala je ta plocha, ja som mal styri hlinikove klietky a na tom molitan, velkost podobna ako u Teba s hadicami.
-> m8rinek: benzin ji neublizi,vyzkouseno. Netvrdim ze to musi byt takto,vyzkousim a uvidim. Kdyztak pujdu jinou cestou


-> m8rinek: S tímhle přístupem bych to viděl na dost podobnou cenovou relaci, takže škoda žádná
-> tibor1: Zkus na tu molitanovou houbu nalejt benzin :D.
Nicméně ušetřil jsi na filtrech, co stojí motor, kterej tim pohřbíš?
Nicméně ušetřil jsi na filtrech, co stojí motor, kterej tim pohřbíš?
Optimum my bolo zistit kolko vzduchu ten motor spotrebuje v maximálnych otáčkach a potom to spočítat aký musí byť priemer hadice, aby nedochádzalo k turbulentnému prúdeniu.
Ale až tak hlboko sa mi to nechce riešit
Ale až tak hlboko sa mi to nechce riešit
-> Eidy: veru nie :)
-> elbacil: Airbox tam vojde na chlp, motor je na silentblokoch zo zviskáku, čiže sa nejak velmi nehýbe. To bude Ok-> steyr: Deliaca rovina plavákovky je šikmo voči hladine v karburátore. Sú v správnej polohe.
Jenže nesajou všechny válce najednou.
-> Majklsto: ked cisto pocitas plochu, tak sucet 4x40mm vychádza prave na tych 80mm :)
-> Majklsto: niesu nejak spatna naklonene ? plavakovky nevypadaju byt vodorovne