skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory z motorky
prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 751 až 791) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
09:28:01
02.12.2011
02.12.2011
m8rinek
Když se Vám ty zlý Webery tak strašně odlejvaj, může mi někdo vysvětlit, jaktože funguje tohle www.projectbikes.org/Imag
es/.../Img1184_Dun1000.jpg Já teda jezdim asi velkou plíseň, když s tim problém nemam a to pozorovatelé říkali něco vyběhnutí půl litru benzínu víčkem nádrže a ,,zutý,, gumě.... Vše je o nastavení, pro někoho to končí tryskama a pak se diví že to nefunguje, tady třeba bude hrát roli velikost akceleraček, plovákovejch ventilů nastaení hladiny atd.
01:29:38
02.12.2011
02.12.2011
Petr Urban
-> Tuner#2: Věřím že Krejčí je zrovna typ člověka co to bude mít dotaženo do perfekt stavu. Doteď jezdím Sedry a pořád zkouším, ladím a jedou dobře,ale že by to s ním bylo taky jednoduché přijít na to co všechno poupravit, správně nastavit a otryskovat k danýmu motoru...těch hodin a odříkání při nekonečným odlaďování jemného cukání při 2-3 tis.ot... už bych to i oželel
01:17:47
02.12.2011
02.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 02.12.11 01:02:17: Jo to už zní rozumně a jak říkám je rozdíl toho, že to nejede v nízkých (což je dle mě blbost a s Bohouškem jsme se vraceli ze sprintu na 2,5 - 3,5t rpm úplně bez problému) a rozdíl odlití na pár vteřin v zatáčce. Obecně nelze zatracovat ani jedno řešení a je to vždy na konkrétním odladění. Mě se tady dost lidí směje za Sedr, ale když se tady teď objevili grafy z MPI se stejnou vačkou a dokonce lepší hlavou a odladěným SW, tak hodnoty byli v podstatě úplně stejné. Navíc dlouhý čas nejrychlejší auto na profi časomíře (starej Pešan) jezdil na dvou Sedrech a jak to auto chodilo...
01:02:17
02.12.2011
02.12.2011
Petr Urban
-> Tuner#2: Já za nikoho nevystupuji a vždy a všude se už snažím psát své laické názory a zkušenosti a nechám se rád od kohokoli poučit o názorech jiných, tak prosím bez těch zbytečných invektivů.
Na co sem hlavně narážel u webrů je důležitost perfetkního nastavení a jeho stavu, potažmo ceně za něj a jakou podobnou službu vám za to udělá motorkový karbec. Dyť píšu že jsem ho viděl skvěle fungovat a rozhodně je všechny neházím na nějakou hromadu jak říkal Eidy, na 100% sem ho viděl zatím jen v jednom autě, samozřejmě moc sem toho nezažil, ale z toho co jo mi přijde že odladění aby jel na 100% jak má, nebude vůbec jednoduchá věc, hlavně co se ostrých zatáček a nízkých otáček týka. Sem rád za to co řekl Gemini, koupil karbce za hubičky, nasadil, jezdil a byl spokojený. Tím nechci říct poďme si to všeci naskládat do aut když je to tak super a jednoduché a nic to nestojí. Nedá se to takle vyhrát jak hurvínkova válka. Ale určitě to udělá hodně muziky za málo peněz a zase je to jen o nás dát to tam a odaldit, můžem si tady házet šulínkama kdo ho máme většího a komu to jede líp protože tam má právě tohle a to je prostě nejlepší, nebo si můžem psát názory a zkušenosti k tématu a akceptovat názory ostatních.
Na co sem hlavně narážel u webrů je důležitost perfetkního nastavení a jeho stavu, potažmo ceně za něj a jakou podobnou službu vám za to udělá motorkový karbec. Dyť píšu že jsem ho viděl skvěle fungovat a rozhodně je všechny neházím na nějakou hromadu jak říkal Eidy, na 100% sem ho viděl zatím jen v jednom autě, samozřejmě moc sem toho nezažil, ale z toho co jo mi přijde že odladění aby jel na 100% jak má, nebude vůbec jednoduchá věc, hlavně co se ostrých zatáček a nízkých otáček týka. Sem rád za to co řekl Gemini, koupil karbce za hubičky, nasadil, jezdil a byl spokojený. Tím nechci říct poďme si to všeci naskládat do aut když je to tak super a jednoduché a nic to nestojí. Nedá se to takle vyhrát jak hurvínkova válka. Ale určitě to udělá hodně muziky za málo peněz a zase je to jen o nás dát to tam a odaldit, můžem si tady házet šulínkama kdo ho máme většího a komu to jede líp protože tam má právě tohle a to je prostě nejlepší, nebo si můžem psát názory a zkušenosti k tématu a akceptovat názory ostatních.
00:22:23
02.12.2011
02.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 01.12.11 00:00:46: Koukám, že zde zas začínáš vystupovat za největšího odborníka. Na jednu stranu narážíš/rejpeš do jisté míry na to co jsem tu psal nedávno já, na druhé straně se oháníš motorářema což mě bylo vyčítáno... No k věci. Pokud soudíš podle Ecce homo a vracáku, tak jsi silně na omylu. Ano webry obecně trpí na odlejvání v zatáčce a motor pak chvilku tarokuje, ale i tomu se dá omezit, či úplně odstranit. Rozhodně to ale není o tom, že by to v nízkých nejelo což je total nesmysl a stačí se podívat na nějaké videa Koláře, Haryho, Bohouška apod. několikrát jsem se v autech na webrech svezl a pokud to byl motor osazený dobrou vačkou s dobrým nastavením, tak nikdy neměl problém ject i dole. Samozřejmě třeba s vačkou typu Argentina apod. už to dole není žádná sláva, ale jede to bez škubání s plynulým tahem...
-> elbacil 30.11.11 19:57:05: To by mě zajímalo jak jsi mu to měřil. Co jsem ho viděl naposled, tak neměl na svodech žádné šroubení na lambdu... Nebo je to jen další Tvůj výkřik do tmy?
-> Olgoj Chorchoj 01.12.11 22:37:04: Hele nesahej mě na Sedr jo a ruce mám za volantem stejně volšový, takže je jedno co mě těch 90 chcíplejch koní krmí
-> elbacil 30.11.11 19:57:05: To by mě zajímalo jak jsi mu to měřil. Co jsem ho viděl naposled, tak neměl na svodech žádné šroubení na lambdu... Nebo je to jen další Tvůj výkřik do tmy?
-> Olgoj Chorchoj 01.12.11 22:37:04: Hele nesahej mě na Sedr jo a ruce mám za volantem stejně volšový, takže je jedno co mě těch 90 chcíplejch koní krmí
23:32:14
01.12.2011
01.12.2011
Bery
-> Olgoj Chorchoj: amen
Nejhorší je že dokud to nikdo neodbrzdí a neukáže čísla (grafy)a neprokáže se řádným notářským dohledem...prostě to skončí úplně něčím jiným,než argumentováním v nějakých rozumných mezích.Zdlouhavě řečeno hádkou.
Nejhorší je že dokud to nikdo neodbrzdí a neukáže čísla (grafy)a neprokáže se řádným notářským dohledem...prostě to skončí úplně něčím jiným,než argumentováním v nějakých rozumných mezích.Zdlouhavě řečeno hádkou.
22:37:04
01.12.2011
01.12.2011
Olgoj Chorchoj
Pri plnym jde stejne jen o to dostat tam maximalni spalitelny (event i chladici) mnozstvi benzinu na relevantni podil vzduchu... a to stoleta koncepce weberu umi velmi dobre! Nakonec je to vzdycky o mezikusu mezi volantem a sedackou, kterej mozna muze bejt horsi u motokrabcu, ale to se preci nerika:) ...teda pokud nejezdite sedr nebo edsr, tam to chce nelidsky rucicky
21:40:57
01.12.2011
01.12.2011
elbacil
-> m8rinek: motokarbec je lepší ako weber
21:28:07
01.12.2011
01.12.2011
upír 130
-> Bery: myslel jsem tím že jedna z výhod motokarbů je menší spotřeba o stejným výkonu oproti weberům.. tak to hned nehroť tím lpg..
21:20:37
01.12.2011
01.12.2011
vhml
-> Gemini: žes ztratil jen 6 sekund bez trojky je nejake cudne. Na nasem vrchu nam jen o 1zub jina trojka udelal 5 sekund na 2 kilometry :-) A to jsem ho, jak jsem nedavno spocetl jel pri zavodech uz temer 100x :-)
21:15:20
01.12.2011
01.12.2011
Gemini
-> m8rinek: porovnavas 80 rokov staru koncepciu SOLEX (tie webre) s podstate novou techikou podtlakovych karburatorov zo 70 rokov 20 storocia......a to ti pridu webre modernejsie ?? ze je tam kopec prvkov na ladenie neznamena ze to je nieco uzasne
ja som kupil motorkove KEIHINy za 1000 sk s 38mm difuzorom, nic som nemusel nastavovat, dal som na motor a odjazdili sa dve uspesne sezony na kopcoch....pri jednej s poslednych jazd som odmeral bohatosti a bol som milo prekvapeny.......lambda 0.80-0.85 pri plnej zatazi, krasne starty, nehrozi prechlastanie a zaliatie sviecok ako na webroch, uplne ine parametre motora od spodnych otacok, odjazdil som pezinsku babu bez 3. rychlosti, a strata bola iba 6 sekund
je to vela vela super dobrej muziky skoro zadarmo......a to nehovorim o velmi jednoduchej konstrukcii sacieho potrubia, ktore sa da dokonca spravit s nastavitelnou dlzkou pre laborovanie
http://www.youtube.com/us er/GeminiRacing?feature=mh ee#p/u/5/43YXEE5RBD0
tolko moj nazor
ja som kupil motorkove KEIHINy za 1000 sk s 38mm difuzorom, nic som nemusel nastavovat, dal som na motor a odjazdili sa dve uspesne sezony na kopcoch....pri jednej s poslednych jazd som odmeral bohatosti a bol som milo prekvapeny.......lambda 0.80-0.85 pri plnej zatazi, krasne starty, nehrozi prechlastanie a zaliatie sviecok ako na webroch, uplne ine parametre motora od spodnych otacok, odjazdil som pezinsku babu bez 3. rychlosti, a strata bola iba 6 sekund
je to vela vela super dobrej muziky skoro zadarmo......a to nehovorim o velmi jednoduchej konstrukcii sacieho potrubia, ktore sa da dokonca spravit s nastavitelnou dlzkou pre laborovanie
http://www.youtube.com/us er/GeminiRacing?feature=mh ee#p/u/5/43YXEE5RBD0
tolko moj nazor
19:56:46
01.12.2011
01.12.2011
m8rinek
Jak píše Bery, motorkovej karbec je hodně muziky za málo peněz, ale říct, že lepší jak weber je nesmysl, protože jak píše VHML, na weberu je tolik věcí k ladění, že málo kdo vůbec ví o co jde.
19:48:56
01.12.2011
01.12.2011
Čokin
-> Urbi: No když to tady čtu, tak bych řekl jen toto..... o důvod víc to dotáhnout do konce
19:29:19
01.12.2011
01.12.2011
Bery
-> Urbi: o peníze nejde,jde o výkon,který webery určitě nebudou mít horší.A že se Bohoušek Krejčí divil jak to zelený erko pěkně jede - on Fanda je taky pěknej blázen a ten jeho motor není jen o karbecech.Motorkový karbecy jsou dostupným kompromisem lepšího krmení.
Víc bych se v tom nerejpal
Víc bych se v tom nerejpal
17:19:37
01.12.2011
01.12.2011
vhml
-> Eidy: Dobře seřízenej wepř nežere. Na Běšinech jsem teď jel IDFko snad jen za 9litrů. Narozdíl od Polma na E85 za 25 :-D
Tadeáška jezdila s DCOE pro děti do školky... :-D
Tadeáška jezdila s DCOE pro děti do školky... :-D
15:58:22
01.12.2011
01.12.2011
Eidy
-> Urbi: Přijde mi, že ty zase házíš na jednu hromadu všechny Webery. Já
Ho měl a jezdil dobře. Podlahu jel odspoda až nahoru a nějaký pocukávání tam pi menší zátěži bylo, ale to bylo špatnou volnoběžnou tryskou. Jinak všechno ok. Ano, rovnotlakej karbec z motorky bude určitě lepší při malým zatížení díky proměnnému průřezu a konstrukci. Ale tvrdit podle několika cukajících motorů to co ty, to je hloupost. A ani spotřebu jsem neměl dramatickou.
Ho měl a jezdil dobře. Podlahu jel odspoda až nahoru a nějaký pocukávání tam pi menší zátěži bylo, ale to bylo špatnou volnoběžnou tryskou. Jinak všechno ok. Ano, rovnotlakej karbec z motorky bude určitě lepší při malým zatížení díky proměnnému průřezu a konstrukci. Ale tvrdit podle několika cukajících motorů to co ty, to je hloupost. A ani spotřebu jsem neměl dramatickou.
12:27:53
01.12.2011
01.12.2011
vhml
Pro kulturu projevu budou moto karby nezpochybnitelne lepsi kvůli promennymu difuzoru - šoupátku.
Druha vec je, že webry nastavit lze taky super, ale při tolika promennych co lze ladit to málokdo umí.
Druha vec je, že webry nastavit lze taky super, ale při tolika promennych co lze ladit to málokdo umí.
12:22:21
01.12.2011
01.12.2011
milos1400
11:50:02
01.12.2011
01.12.2011
MOLSO
-> škodec: ty uz mas keihiny ? no toto je v ...
11:33:05
01.12.2011
01.12.2011
škodec
-> Urbi: sam si to nepochopil nikto to nezavrhuje ani neporovnava s nicim to sam tie karbece mam doma len ma udivuje ako to kazdy chce ale ze by niekto zacal svojpomocne ladit doma a neteoretizoval na virte lebo nieje ziadny univerzalny navod pre nastavenie na vsetky typy. Moda je myslena tak ze kazdy to vidi tu a hned to chce a mysli si ze vsetky odpovede dostane na virte.
To ty porovnavas nieco co si mozno ani nemal alebo si to mal napc naladene.
To ty porovnavas nieco co si mozno ani nemal alebo si to mal napc naladene.
08:50:37
01.12.2011
01.12.2011
dakar.cz
-> bibendum30: a ty ses na to ptal nějakého zkušeného motoráře? Jen ze zajímavosti. Že hned víš,že by je poslal někam.. Já jsem totiž byl u toho,jak na Želivi pan Krejčí vykládal,jak ladili karbece z yamahy v tom zeleném erku a že se až sám divil,jak dobře to funguje..
08:21:28
01.12.2011
01.12.2011
Petr Urban
-> Bery: Proč by neměly udělat takovou službu ? Pokud bude bohatost stejná...,nevidím tam mínusy na karb. z motorky, spíše přínosy, už jen z jaké doby konstrukce jsou a z jaké doby jsou webery a vůbec celkové provedení a příprava směsi je úplně někde jinde. Pokud jezdíš 4000 ot. a více, může ti být škytání u řiťky, ale jinak je dost velký problém to odladit tak aby se to například v 3000 ot. ve vracáku chovalo funkčně, viděl sem to naprosto x krát a to na hodně pekných dobových autech nefungovalo to. A je mi jasný že každý kdo za to tady vyplázl ty nekřesťanské peníze si to bude obhajovat. Asi těžko bude někdo kdo by řekl...hm tvoje karbce za 3 tis. fungují lépe než moje za 20. Ale kdyby ti někdo odladil pořádný motorkový karbce, asi by už webry byly na inzerci, pokud nejezdíš dobové auto na závodech.
07:14:03
01.12.2011
01.12.2011
Bery
-> Urbi: to je ale chyba seřízení,za to může majitel auta,ne webery.Já se přikláním k názoru,že u moto karbů je poměr cena x výkon lepší,ale neudělají takovou službu jako fungující webery.
Chtělo by to zkusit odbrzdit na jednom motoru,takhle je to plácání jater.Ale každopádně můj názor je že motorkový karbecy tě nevyjdou na cca 17 000 bez sání jako odladěný jetý webery 40.V tom je ta popularita.
Ne v tom,že chci jezdit ekonomicky a neškytat v zatáčkách...
Chtělo by to zkusit odbrzdit na jednom motoru,takhle je to plácání jater.Ale každopádně můj názor je že motorkový karbecy tě nevyjdou na cca 17 000 bez sání jako odladěný jetý webery 40.V tom je ta popularita.
Ne v tom,že chci jezdit ekonomicky a neškytat v zatáčkách...
00:00:46
01.12.2011
01.12.2011
Petr Urban
-> Bery: Byl sem už několikrát svědkem jak motorkový karburátory dobře fungují a to hlavně v celém rozsahu otáček, což se nidky nedalo říct o karburátorech weber, zatím sem viděl jen jednoho člověka s repasovaným originálem 130 RS za mega kterému to fungovalo. Na ecce každému kdo jel webry to ve vracáku chrblalo, střílelo, cukalo bordel prostě dokud se to nedostalo do otáček kde to začlo nějak fungovat. Od 5000 ot. budou karb. z motorky či weber fungovat stejně dobře při správném odladění, ale v otáčkách 2000-5000 je pro mě vítěz motorkový karb díky proměnnému difuzoru, tím pádem lepší ideálnější províření a mísení směsi...né jen odkapávátko v obrovském průměru jako webr.
-> bibendum30: -> škodec: Moda nemoda, už si asi více lidí začlo všímat jak to dobře funguje a ti co to nechcou tady budou psat zbytečné řeči o modě. Ten kdo nemá po ruce tunu skvělých motorářů jako většina tady "super bouráků" co za největší úspěch berou dat do motoru 50 tisíc a více za věci co jim řekne motorář a za webry co žerou 20, stojí 20 a fungují od 4000ot. nahoru., tak nevím proč by tady nemohl založit takové téma, nebo to opravdu jde tady tak do prdele ? A mimochodem mě motorář řekl že karb. z motorky může být možná ta nejlepší volba cena/výkon/kvalita.
-> Matysek007: Osobně sem na srazu viděl velice dobře fungující motor s úpravami podobným tvým, vačka 280 v upraveným 50kw + keihin z yamaha fzr 1000, umístil se na sprintu lépe než motor v erku od motoráře za 80 tis. na webrech. A borec mi jen ve chvilce řekl že to chtělo jen převrtat trysky a jinak naladit podtlaky,jinak že s tím není nic. Motor startoval na jedno otočení, držel krásný volnoběh 1000ot. a naprosto v jakémkoli režimu jízdy při sešlápnutí plynu bez jakékoli prodlevy, zaškobrnutí, špatného přechodu či čehokoli špatného, prostě vystartoval a jel, dá se s tím prý jezdit na kousek plynu i v malých ot. se spotřebou 8-9 L. Tohle mě přesvdčilo o funkčnosti a to říkám že to byl velice motor domácího rychlozbouchnutého typu. Už sem to řešil i s B.Krejčím, který mi je taky doporučil, právě ty z R1 že jezdí jeho známí bez problémů, ale už nevěděl přesně co za úpravy,ale také prý velice žádná velká práce s laděním, jen mě upozornil že nemusí být zrovna lehké zvolit správnou délku a tvar sání (konus). Osobně si zatím myslím že by nemuselo být špatníé mít nějaký starší karbec s cestovní motorky co měla objem 1200-1400 a točila třeba jen 8000ot. To by mohlo jakštakš sedět bez velkých zásahů. Ale určitě to není jednoduché jen říct tak R6 měla objem 600 a točila 14000, já mám 1300-přibližně dvojnásobek a poloviční otáčky, tak co by to přece nefungovalo ? Protože jak bylo řečeno motor motorky má úplně jinou stavbu a použití a jinou objemovou účinost a účinost plnění, náporové sání a do sání jsou u sportů zavedeny další hadičky které ovlivňují zvedání šoupátek dle rychkosti motorky a teda tlaku v sání před klapkou. Takže být tebou mrknu po něčem z větších objemů, udělal bych nějaké přiměřené sání...cca vnitřního objemu jako k webrům a ladit se to bude nejlépe podle lamdby na brzdě nebo dle svíček někde doma na kopci (doporučuji sehnat váce trysek a nejdřív začít s většími, ale odhadem hlavní trysky budou chtít o 1/5 až jednu polovinu svého průměru zvětšit a doladit otvírání podtlaků na motoře někým kdo třeba ladí tyto karburátoy na motorkách a má zkušenosti. Takle budu možná postupovat já pokud se do zástavby odhodlám.
-> bibendum30: -> škodec: Moda nemoda, už si asi více lidí začlo všímat jak to dobře funguje a ti co to nechcou tady budou psat zbytečné řeči o modě. Ten kdo nemá po ruce tunu skvělých motorářů jako většina tady "super bouráků" co za největší úspěch berou dat do motoru 50 tisíc a více za věci co jim řekne motorář a za webry co žerou 20, stojí 20 a fungují od 4000ot. nahoru., tak nevím proč by tady nemohl založit takové téma, nebo to opravdu jde tady tak do prdele ? A mimochodem mě motorář řekl že karb. z motorky může být možná ta nejlepší volba cena/výkon/kvalita.
-> Matysek007: Osobně sem na srazu viděl velice dobře fungující motor s úpravami podobným tvým, vačka 280 v upraveným 50kw + keihin z yamaha fzr 1000, umístil se na sprintu lépe než motor v erku od motoráře za 80 tis. na webrech. A borec mi jen ve chvilce řekl že to chtělo jen převrtat trysky a jinak naladit podtlaky,jinak že s tím není nic. Motor startoval na jedno otočení, držel krásný volnoběh 1000ot. a naprosto v jakémkoli režimu jízdy při sešlápnutí plynu bez jakékoli prodlevy, zaškobrnutí, špatného přechodu či čehokoli špatného, prostě vystartoval a jel, dá se s tím prý jezdit na kousek plynu i v malých ot. se spotřebou 8-9 L. Tohle mě přesvdčilo o funkčnosti a to říkám že to byl velice motor domácího rychlozbouchnutého typu. Už sem to řešil i s B.Krejčím, který mi je taky doporučil, právě ty z R1 že jezdí jeho známí bez problémů, ale už nevěděl přesně co za úpravy,ale také prý velice žádná velká práce s laděním, jen mě upozornil že nemusí být zrovna lehké zvolit správnou délku a tvar sání (konus). Osobně si zatím myslím že by nemuselo být špatníé mít nějaký starší karbec s cestovní motorky co měla objem 1200-1400 a točila třeba jen 8000ot. To by mohlo jakštakš sedět bez velkých zásahů. Ale určitě to není jednoduché jen říct tak R6 měla objem 600 a točila 14000, já mám 1300-přibližně dvojnásobek a poloviční otáčky, tak co by to přece nefungovalo ? Protože jak bylo řečeno motor motorky má úplně jinou stavbu a použití a jinou objemovou účinost a účinost plnění, náporové sání a do sání jsou u sportů zavedeny další hadičky které ovlivňují zvedání šoupátek dle rychkosti motorky a teda tlaku v sání před klapkou. Takže být tebou mrknu po něčem z větších objemů, udělal bych nějaké přiměřené sání...cca vnitřního objemu jako k webrům a ladit se to bude nejlépe podle lamdby na brzdě nebo dle svíček někde doma na kopci (doporučuji sehnat váce trysek a nejdřív začít s většími, ale odhadem hlavní trysky budou chtít o 1/5 až jednu polovinu svého průměru zvětšit a doladit otvírání podtlaků na motoře někým kdo třeba ladí tyto karburátoy na motorkách a má zkušenosti. Takle budu možná postupovat já pokud se do zástavby odhodlám.
23:05:53
30.11.2011
30.11.2011
Bery
-> upír 130: v případě,že chceš ekonomičtější,tak si kup auto na plyn,al s tím přehlcováním - řekl bych,že máš něco špatně.
S weberama se dá jezdit taky ekonomicky,ale pak celá úprava motoru a přípravy směsi fakt nedává smysl...
S weberama se dá jezdit taky ekonomicky,ale pak celá úprava motoru a přípravy směsi fakt nedává smysl...
22:08:23
30.11.2011
30.11.2011
bibendum30
-> škodec: To jsi trefil přesně On by je s tím totiž motorář poslal asi někam...
22:03:08
30.11.2011
30.11.2011
škodec
-> bibendum30: asi nie lebo tu je zase nova móda v moto karbecoch a kazdy chce hned plug and go aby nic nemusel riesit a nasiel to na virte, potom tu budu popisy 280ka vacka, motorka karbece = upraveny motor a teda 100koni
22:02:10
30.11.2011
30.11.2011
Matysek007
Nejdřív mě zajímá názor kluků který to jezdí
22:00:23
30.11.2011
30.11.2011
bibendum30
A co se zeptat motoráře? zkušeného člověka z oboru který motory staví ladí atp.To asi nikoho nenapadlo že???
21:56:09
30.11.2011
30.11.2011
Matysek007
Tak to máme nejspíš společnou obavu
21:55:01
30.11.2011
30.11.2011
tunerlada
-> Matysek007: tak nikdo ti nenapíše kup tenhle a dej tam tohle a tohle a bude to raketa sám o moto karbech přemýšlím jelikož už mám trošku lepší motor než předtím ale bojím se toho že se mi to nepodaří odladit tak aby to fungovalo spolehlivě a nevyhodil bych jen tak prachy oknem
21:51:59
30.11.2011
30.11.2011
Matysek007
Jsem rád že to nezájímá jen mě ale zatim nikdo nenapsal nic určitýho
20:47:26
30.11.2011
30.11.2011
upír 130
Zdarec kucííí.. taky chci zkusit motokarby místo weberů.. myslím si že budou ekonomičtější a nebude se to přehlcovat v zatáčkách a taky jsou levnější, takže kdo je máte piště jestli jste spokojeni !! díkas..
19:57:05
30.11.2011
30.11.2011
elbacil
-> Matysek007: Teraz mám z yzf 750 ale už som vyskušal všeliaké.Možu sa použiť priemer od 32 do 40.Len treba vedieť čo na ktorom prerobiť.R6 je na 1400 málo.Také má aj George Negru a myslel si že má dobre natryskované kým som mu neodmeral bohatosť a mal chudobnu .Sám sa čudoval že prečo ,,ved to ide dobre "
15:07:09
30.11.2011
30.11.2011
Matysek007
Dobře , berme teda R6kový karburátory , už je zde zkoušil někdo sladit? Pokud ano a byl úspěšný co všechno proto musel udělat?
10:58:48
30.11.2011
30.11.2011
Vrba
-> vhml: Taky tak uvazuju,ale udajne karb z R1 sedí natryskováním...pruměry komor budou asi stejné.Mozná bude jinej vzdušník otvírání šoupátek.Těžko říct,studoval jsem zatim jen R6 karburátory a ty budu i ladit. Každopádně to asi nebude jen tak pro srovnání ,který motor kolik nasaje v jakých otáčkách.Je potřeba brat v uvahu i plnící učinnost,která bude určite jiná než u motorkového motoru a navíc se mění s otáčkama.
08:17:52
30.11.2011
30.11.2011
vhml
Me by vetsi logiku taky davala R6. Prece jenom 600ccm pri 16000ot ,,nacerpa" stejny mnozstvi jako 1400ccm pri 7000.
U R1 to vychazi na nejakej 10000ot ve 1400ccm.
U R1 to vychazi na nejakej 10000ot ve 1400ccm.
07:27:07
30.11.2011
30.11.2011
Vrba
-> Matysek007: Udajně nejlip sedi z R1. Ale nastavit by mely jit snad jakekoliv jine. My budem ladit z R6
20:58:31
29.11.2011
29.11.2011
ondřej.mareček
-> elbacil: z jaké motorky jezdíš?
20:42:43
29.11.2011
29.11.2011
elbacil
-> Matysek007: Ja to osobne mám už viac rokov.Funguju perfektne.Su lacné.Montoval som to do viacerich aut a všade spokojnosť.Malá spotreba.Vysoki výkon.Lahké ,jednoduché nastavenie.Aj Gemini ich mal.
20:23:41
29.11.2011
29.11.2011
Matysek007
Četl jsem práve negativní i pozitivní ohlasy. Ale pokud to nikomu fungovalo nemohl si to vynachválit
20:21:59
29.11.2011
29.11.2011
afro100
preco prave z motorky ?
20:21:11
29.11.2011
29.11.2011
Matysek007
Jde mi především o doporučení tipu karburátorů
20:15:20
29.11.2011
29.11.2011
Matysek007
Zdravim , přemejšlím že bych skusil dát karburátory z motorky ale potřebuju poradit od někoho kdo to jezdí - jakej by byl nejlepší tip , poradít ze sáním , správném seřízení aj. Prostudoval jsem zde snad všechny články ale odpovědy jsou takový "neurčitý"
Jinak je to na motor 742.136 s udělanou hlavou ( sací kanály průměr 30mm , výfukový vyleštěné , snížená) Vačka 280/280 , Svody 4-1 + výfuk 130L/a. Díky za rady
Jinak je to na motor 742.136 s udělanou hlavou ( sací kanály průměr 30mm , výfukový vyleštěné , snížená) Vačka 280/280 , Svody 4-1 + výfuk 130L/a. Díky za rady