Karburátory z motorky

prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
řadit dle data
12:22:27
21.06.2019
-> Motomaniak: to vypadá dobře :-)
já mám R1
11:29:43
21.06.2019
Petr Urban
-> Motomaniak: Velmi dobrý nápad 4
20:36:54
19.06.2019
Motomaniak
tady je to celkem vidět
zvětšit Karburátory z motorky  - obrázek od Motomaniak vložen 19.06.2019 20:36:54
20:27:42
19.06.2019
Motomaniak
-> T: Taky mi to občas trochu dělalo, přeci jen lanko je dlouhé a přišlo mi, že pružina na karbcích nemá dostatečnou sílu aby to vrátila zpět nadoraz. Nevím z čeho máš přesně karbce, ale na těch mých je počítáno s dvěma lanky.
Jedno klasicky na přidávání a druhé vratné (hodně motorek to tak má). Využil jsem toho a udělal jsem tam takový váleček s pružinou, který mi to pomáhá vracet přímo na kolébce u klapek.
19:40:21
19.06.2019
-> Petr Urban: půjdu po lanku,ale lanko je stejné ze starého motoru, takže mam obavy spíš o ty karbece 8
15:44:01
18.06.2019
Antony - zrušená registrace
-> Petr Urban: primárně to nebylo myšleny na karburaci, tam se s roztažností počítá. Myslel jsem přepákování, bowdeny atd. A Prakticky to co pišeš. 4
14:51:17
18.06.2019
Petr Urban
-> Antony: Japonec není blbec, nedělal by to tak aby za tepla byla možnost nějakého přidírání vlivem roztažnosti mat.
-> T: Hledej místo nevracení se klapek, pokud za to nemůže lanko (jak většinou ano), tak hledej na kterém karb. ta osa drhne ... Vyndej to ven, dej to do trouby na 70C a zkoušej hýbat jednotlivými klapkami na každé komoře zvlášť a zjistíš to špatný místo, pak by to chtělo vyndat osu klapky, zalapovat, vyčistit, složit.... složit správně s správným usazením škrtící klapky a to je dost důležitá operace.
11:00:41
18.06.2019
Antony - zrušená registrace
-> T: pokud ti to dělá jen na "roztopeným" motoru, hledej pohyblivou součást, co má minimalní vůli a je z rozdilných materialu. 4
08:32:19
17.06.2019
-> MVM: to je mi jasný, ale zatím mám jenom svíčky bohužel...

-> havlik: taky jsem mazal,tak zkusím vyčistit...ale dělá to jem na roztopenym motoru 8
08:08:10
17.06.2019
havlik
-> T: hele mě se to sekalo když sem to přepákování na karbcích promazal nějakym olejem, pak se na to nalepil prach a podobně a zasekávalo se to. Když sem to otřel očistil a je to na sucho tak v pohodě.
21:59:26
16.06.2019
MVM
-> T: Podle sviček je to orientační. Na dobrý ladění potřebuješ širokopásmovou lambdu.
21:59:26
16.06.2019
MVM
-> T: Podle sviček je to orientační. Na dobrý ladění potřebuješ širokopásmovou lambdu.
21:43:55
16.06.2019
-> vhml: to nevím...za jízdy pod kapotu nevidím 3 ale než jsem to dal do garáže,tak jsem ručně klapky vrátil zpět....

-> MVM: dle svíček je směs v pořádku a prisavat by nemělo mít kde.....a toti by to dělalo i normálně a ne jenom roztopeny,ne ?
21:31:49
16.06.2019
MVM
-> T: Na škodovce mám webry,ale na suzuki mám karbce. Nemáš to náhodou chudý nebo nebere ti to někde falešnej vzduch?
21:19:20
16.06.2019
vhml
-> T 16.06.19 21:12:49: a fakt je to lankem? Roztopeny webry to delaj kdyz je volnobeh nastavenej pootevřenou klapkou
21:12:49
16.06.2019
Tak problém přetrvává....všechno ok,ale jak se přehreje motorový prostor,tak zůstává viset plyn.....stávalo se mi to,když jsem zastavil na skok někde a nastartoval jsem,tak to chvilku trvalo, ale včera z Besin bylo takový vedro,že to dělalo cestu zpět skoro celou.....při každém přeřazení zůstanou při vymackle spojce otacky viset, dokud nepustim spojku po přeřazení......nemá někdo zkušenost ?
21:40:43
16.04.2019
havlik
Tady je to tak nejak vidět lepší foto nemam
zvětšit Karburátory z motorky  - obrázek od havlik vložen 16.04.2019 21:40:43
21:37:49
16.04.2019
havlik
-> T: Dyt tam na to je origo držák s takovým kolinkem stelovacim
20:53:33
16.04.2019
-> havlik: jojo, taky....ale kam přidělat a štelovat bovden s lankem 4
18:46:41
16.04.2019
havlik
-> T: A co mas ty? Já mám to origo ovládání a pohoda.
13:24:17
16.04.2019
máte nějaké fotky, jak máte vyřešené plynové lanko ? to co mám se mi nelíbí a čím víc nad tím přemýšlím, tím méně mě napadá věcí....
mimo jiné se mi ten plyn včera trošku zbláznil a samo si to přidávalo....jestli se pohnul můj držák a bylo napružené lanko nebo co.......tak bych něco smysluplnějšího než mám já.... díky
17:33:28
26.11.2018
Motomaniak
-> T: Já mám sání dlouhé 14 cm, s jinak řešeným filtrem by se vešlo o něco delší, ale takhle je to cca akorát 6
22:45:30
09.11.2018
Petr Urban
-> T: Zvládnu si to přes programy spočítat, ale s poměrně krátkými vačkami kolem 280st. a použítím i v sériovém provozu je to jak jsem ti řekl, prostě dlouhý :D
16:08:28
09.11.2018
-> Petr Urban: to je konečně něco konkrétního 40 4

-> MVM: je mi to jasný, ale ta poučka od Petra by šla použít 40
14:42:34
09.11.2018
Petr Urban
-> T: Tak čím delší co se ti vleze pod kapotu, tím lépe.
07:40:38
09.11.2018
MVM
-> T 09.11.18 07:32:24: Jde o to, že sání,vacka,a výfuk se starají o nějaký dynamický plnění. A cm víc se do těch dyn.vln trefis tím líp motor dýchá a jede. V nejhorší variantě se vlny proti sobě otočí a nejede to. Dynamika proudeni není jednoduchý vzoreček,ale práce pro někoho na Vysoké škole. Obecně se dá říci že je možné určitý věci odvodit od podobnýho motoru který už funguje.
07:32:24
09.11.2018
-> Petr Urban: a to je o spoustě věcí nebo je na to univerzální vzoreček ? nejsem závodník a jde mi jen o rozumné rozmezí, abych nebyl úplně mimo...
14:05:02
08.11.2018
Petr Urban
-> T: Délka sání se dá spočítat k dané vačce a otáčkám v kterých to sání má pomáhat plnění. Nikdy by to nemělo být paušální ... ten jezdí tohle, pojedu to taky nehledě na zbytku nebo na tom že čekám vrchol kroutícího momentu někdy úplně jinde než bude...
20:11:17
07.11.2018
máte někdo představu jak dlouhé jezdíte sání ?
14:54:48
21.08.2017
Bery
-> radekp: když to natahuješ s citem,nechá se na trubce udělat i uzel:-)
08:05:33
21.08.2017
radekp
-> Bery: je mi jasný že se do toho nikdo kvůli pár kusům pouštět nebude. Nám ale už někdy v 90. letech dělal jeden chlap nohy na stoly. z průměru 35mm se dostal až na 60mm. Zřejmě hydraulicky. I po letech to vypadá dynamicky a de facto to dnes nenabízí nikdo. Velké firmy si to rovnou odlijou z hliníku. Jenže pán skončil a s ním i výroba těchto nohou.
17:22:43
18.08.2017
Bery
-> radekp: to je moc vesmírný na mě i na škodovku. Nějaký cnc ohýbání a hydraulika na tvareni musí stacit .
15:19:14
18.08.2017
darabos
-> rOMAN: presne tak 6
14:30:36
18.08.2017
radekp
-> Bery: hydroforming?
14:14:55
18.08.2017
rOMAN
14:13:50
18.08.2017
rOMAN
14:13:38
18.08.2017
rOMAN
14:13:28
18.08.2017
rOMAN
14:13:15
18.08.2017
rOMAN
13:56:41
18.08.2017
Petr Abrahámek
-> Bery: No říkám, mě napadlo vystřihnout plech ve tvaru rozvinutého kužele a skružit. To jak to řeší darabos mi připadá lepší způsob, protože je pravda že ta zkružovačka by tak malý průměr asi nedala.
12:03:07
18.08.2017
Bery
-> Petr Abrahámek: a jak jste to chtěli dělat??
11:11:47
18.08.2017
Petr Abrahámek
-> darabos: Dobrej nápad :)
08:27:11
18.08.2017
darabos
-> darabos: ruru som hladal taku, aby bola co nalbizsie k max priemeru, aky som potreboval samozrejme
zvětšit Karburátory z motorky  - obrázek od darabos vložen 18.08.2017 08:27:11
08:25:21
18.08.2017
darabos
len zo spodu nevidno zvar
zvětšit Karburátory z motorky  - obrázek od darabos vložen 18.08.2017 08:25:21
08:22:21
18.08.2017
darabos
-> kubito05: ja som to robil tak, ze som si kupil tenkostennu ruru a vyrezal som z nej trojuhonik a nakolko uz tam bol zakladny tvar, dalo sa to opatrne postlacat, aby kruhovy tvar ostal a zvaril som po dlzke.
11:00:21
17.08.2017
kubito05
To jo to máš pravdu a tim plechem ale ještě nevím jak to potom stocit když se jedná o tak malý průměr. Zatím sem nic nevymyslel a když se dívám na ty sani místních členů tak to asi nikdo neresil a dal tam prostě trubku
08:25:28
17.08.2017
Bery
08:23:11
17.08.2017
Bery
-> kubito05:
já díky tomu,že chci mít karbecy na pravé straně, tak mám levostrané sání na motokarby navíc.
to kdyby byl zájem...
07:26:10
17.08.2017
Petr Abrahámek
-> kubito05: Řeším teď to samé, jako nejlepší se jeví varianta vystřihnout plech takového tvaru aby po zkružení udělal kužel a svařit po délce
07:04:41
17.08.2017
Bery
Dělám teď kopyto na sání přez hlavu, ale nikam nespěchám... respektive to jde dost pomalu...
Extreme Tyres