Karburátory z motorky

prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
řadit dle data
21:47:20
16.08.2017
kubito05
Vyřešen špatný naklon karburatoru a tím pádem nezaviraly jehlove ventily. Díky za rady.



Další otázka zní z čeho a jak jste dělali sani? Chtělo by to konicke trubky když na jedné straně potřebují průměr 38mm a na druhe 30mm? Diky
16:30:35
15.08.2017
kubito05
Nevím jaký tlak jsou schopný udržet ty jehlovy ventily v karbecech. Protože když si to vezmu na motorce tak tam žádnej tlak není jen samospad hadickou z nádrže bez čerpadla. Teď mám daný Tecko na průvodní hadicí do karbecu a zaskrcenou hadici páskou ještě před karbecama aby benzin jel málo tekl a svíčky uz zalité nejsou .
15:31:14
15.08.2017
kubito05
Plovak se neseka. Jehlove ventily zavírají všechny pěkně. Hlavní tryska kolmo k zemi jak na motorce. Vy všichni máte origo pumpy na bloku s podavacim tlakem 0.8bar a jehlovy ventily Vám to udrží? Když tlak pro ty moto karbeci se uvádí kolem 0.2
14:10:10
15.08.2017
mirco
-> kubito05: netesnia ventily v plávakovej komore, poprípade zlý uhol karburátorov - plávakových komôr, alebo sa ti zasekáva niektorý plavák v komore a netesní
14:06:28
15.08.2017
kubito05
Cau zaliva ji se svíčky. Když náplním plovakovky odpojil přívod paliva a nechám běžet tak cajk ale jakmile naprimo připojím přívod od ac pumpy tak se to zalije. Trysky mám 150 takže velké určitě ne.
10:06:36
15.08.2017
Vrba
-> kubito05: Ahoj,co znamena hrozne zaliva? Jako ze karburatory pretikaji a nebo ze to je moc bohaté kvuli velke trysce?
18:14:27
14.08.2017
kubito05
Čau chlapy, mám dotaz kdo jak má udelanej přívod benzínu? Cim to zenete origo ac pumpou? Co nejaky facet solid state? Mám problém ze na origo pumpu se mi to hrozně zaliva. Nevím jaký tkal ma origo pumpa a průtok l/h? Díky za rady jinak motor 1350ccm vacka 280karbeci keihin cbr600
14:04:25
15.12.2016
zajoch
-> Urbi: hej, vklidu. Tady brečíš na špatném smetišti. Kamarad proste ruší XJRko a nabidl mi je za nejake zkapalněné ovoce. Proste sem se zeptal jestli sou pouzitelne. Nejsou? Tak nejsou, co s tím, proste koupim nejake jine u nekoho jineho... Nerikam ze musim mit vsechno levne, ale hej, je moznost tak se zeptam, ne? Nez rovnou jit a vzit neco co me i s repasem bude stat 5000 a pak zjistim ze by to slo i levneji. To proste nebyl dotaz typu "jaderny reaktor snadno a levne" jen sem chtel vedet na kolik sou ty karbece pouzitelné
upraveno 1x, naposled 15.12.2016 14:06:16
13:31:55
15.12.2016
Petr Urban
-> zajoch: Všichni by chtěli všechno dost levně...český člověk, jenže není náhodou že zcela levné věci nefungují v všech ohledech jak mají a pak se všechno po proherních testech a nákupech kdo ví čeho všechno několikanásobně prodraží. Kupujte kvalitní věci v dobrém stavu hned napoprvé.
13:03:17
15.12.2016
zajoch
-> Urbi: ok, tak nic. Mohl sem je prave mit dost za levno, tak srm se ptal 2
12:32:50
15.12.2016
Petr Urban
-> zajoch: Osobně bych je nedával. Fungovat ale budou, otázka je jak. Jsou starší konstrukčně. Já měl u takových typů jisté problémy s laděním ... Třeba by to větší borci vyřešili, ale bez nutných nákupů jiných věcí dovnitř by se to zřejmě nevyhlo, např. Dynojet sada apod.
10:18:31
15.12.2016
zajoch
Hoši, co mikuni BS36 z xjr 1200

Mohlo by to fungovat? 3

Dávalo se to i na 900ccm čtyřvýly, říkám si aby to nebyly malé karbece, aby to fungovalo v celém spektru.

9 4
06:11:17
14.12.2016
zajoch
Taky se připájím, poznatky by se hodily 3 až někomu pošlu hlavu na udělání, tak budu taky ladit moto karbiky 2
20:54:15
13.12.2016
kubito05
Potom sem hod nějaký poznatky z ladění taky mě to teď čeká.... diky
18:06:37
06.12.2016
Petr Abrahámek
Tak, karby z R1 jsou doma s mezikusama, natrubkama a filtrboxem s filtrem. Musim svarit sani a hura na to 1 1 1
16:48:50
05.12.2016
Čokin
-> Urbi: Jo a pak tam přijedu s 1,9 tdi bez DPFka a je to jen divadlo, protože stím nic neudělá a projít to projde, ale to je mimo.
19:18:40
04.12.2016
Petr Urban
-> Čokin: Zvláště po novu on se musí dostat do mezí a držet v mezích po určitou dobu, tzn. těžko říct technikovi nebudem na to šahat, když to nechce projít exhalacemi a je to mimo - většinou bohaté, nebavím se o něčem domluveným předem.
17:08:30
02.12.2016
Čokin
-> Urbi: Ideální jim říct, at na to vubec nemakají. Vždy mě dojme když má tendenci to seřizovat a já pak stím hned za rohem další práci.
08:52:08
02.12.2016
Petr Urban
-> Petr Abrahámek: Díky sklonu bych se přikláněl klidně k použití z bandita, naladit to jde vždycky, když se ví co s tím.

Na stk se jim zřejmě nebude líbit nepůvodní vzhled - zřejmě záleží na lidech.

Ale co se exhalací týče, budou na tom tyto karby zřejmě lépe nějaký SEDR, samozřejmě na stk se bude blběji seřizovat směs - nutno zespod na všech 4 karb. utahovat stejně. Pokud tam jsou horké svody, je to zážitek 1
07:36:31
02.12.2016
Petr Abrahámek
A ještě otázka pro fajnšmekry co už motokarbíky delší dobu a jezdí v provoze. Jak se na to tváří na stk 1 1 1 . Dle mě to nemůže nikdy projít, ale třeba se mýlím
17:43:44
01.12.2016
Petr Abrahámek
-> vhml: jop, tady potvrzené: motocykel.sk/clanok.php?i d=416&...



No vidim že ty karburatory z R1 jsou malem svisle. karby z bandita muzu promerit uhel, ale jde to hezky videt treba tady> odhajduju tak 20°



www.motorkari.cz/motobaza r/.../suzuki-gsf-1200-band it-1077724.html
15:24:17
01.12.2016
vhml
-> Petr Abrahámek 01.12.16 14:44:47: ty bandití maj fakt jen 36mm?



Limitovanej budeš i montážním sklonem, který asi bude jiný pro karby z R1 a bandití.
14:44:47
01.12.2016
Petr Abrahámek
Tak, trochu to ozivime, amm moznost mit karbiky i s prirubama na obou stranach. jedny jsou z R1 (rv2000) klapka 40mm, druhe z bandita 1200 (rv2004). Ty maji klapku 36mm. Poctive jsem procetl celou diskuzi a banditi karby tu nikdo nema (krom me doma na mem banditovi =)). K cemu byste se priklonili vy? Na toho bandita by se delalo sloziteji sani, protoze se priruby na 2 srouby/karb podobne jak to ma weber. Na R1 pouze nasadil a stahnu + je to mrak zkusenosti z provozu. Motor favorit po GO 11:1, vetsi ventily, udelana hlava, pricnak, vacka 280, zadnej ohen :)
09:01:24
10.05.2016
upír 130
-> Urbi: Že tě to ještě baví :)
11:03:54
20.04.2016
Petr Urban
-> Čokin: Pomáhám těm co si to zaslouží, staví se osobně a jsou slušní ! Vám i tobě jsem řekl více než dost a to i nyní... stačí číst !
21:23:34
19.04.2016
Čokin
-> vhml: Neboj, já už končím, po dlouhé době mě tu bylo zase až až 4
21:20:02
19.04.2016
vhml
-> Čokin 19.04.16 21:16:49: nechcete si to zase všichni tři vyříkat u vás na návsi, než tu bude zas zbytečná debata ?
upraveno 1x, naposled 19.04.2016 21:22:06
21:16:49
19.04.2016
Čokin
-> Urbi: Vzhledem k tomu, že stejně (nám) široké veřejnosti neřekneš co a jak protože si kryješ své udajné know-how tak tuto debatu ským co řeším a jestli to dělám nebo nedělám špatně považuju za zbytečnou s přínosem 0.



Dle mě si tímto tady jen honíš triko jaký seš borec a ještě se snažíš přezemě si kopnout do mého kámoše ......a všichni tady víme o koho jde.
20:52:41
19.04.2016
Petr Urban
-> rOMAN: Tak zrovna s tou pružinou píše pěknou blbost :D Nevím teda jak u tohto typu, kdyby se dal na škoda motor, abych nekecel, ale většinou to generuje problém místo zlepšení. A k dalšímu jeho "zajímavému popisu" se raději nevyjadřuji. Kdyby jste (jako já měl to štěstí) viděli jak rychle se ty šoupata zdvihají po otevření klapek (přidání plynu) zvláště na upravené motoru 1.4 - 1.5, tak by Vás takové věci ani nenapadali, je to mžik. Takže si všichni cpem motokarbce pro jejich perfektní práci a krásné neuškubané přidání plynu a velmi rychlí, ale přitom hladký nárůst výkonu po sešlápnutí plynu a některým to nestačí a rádi by se vrátili do dob problémů a řešení špatných přechodů atd. svými úpravami.

-> Čokin: Neudělal jsem toho tolik, ale snažím se. Mám za to, že většinu řešíš s svým "chytrým pravým přítelem" ...ten ti to neumí dát do kupy ? střihání pružin...

Já teda nenechávám své přátele drbat se v něčem co není ok a snažím se jim pomoc, když vidím že dělají nesprávnou věc.
20:34:55
19.04.2016
Čokin
-> rOMAN: 158
20:25:33
19.04.2016
rOMAN
-> Petr Urban 19.04.16 19:57:48: Kde by na forech pro motorky :) stejne jako ja. Zde je treba to vrtani a strihani pruzin:

www.pegasoclub.cz/sklad/K arburator_MIKUNI_BST40.pdf

Holt nejsme takovy znalci ...
20:14:03
19.04.2016
Čokin
-> Urbi: Do Lískovce ...... a jen já, ladiče do toho netahám. Pravda je to můj první kousek, zatím sbírám po krůčkách informace. Až naladím tolik Webru, Motokarbcu a postavím xy závodních motorů jako ty budu třeba mluvit jinak.
upraveno 4x, naposled 19.04.2016 20:21:42
19:57:48
19.04.2016
Petr Urban
-> Čokin: Kde na ty závěry s tvým ladičem chodíte...
10:30:18
19.04.2016
Majklsto
-> rOMAN: dve dirky na šupatkach som mal aj ja, oni tam musia byt, ale jedna sa o ich priemer, tym ovplyvniš aky objem vzduchu prechadza nad šupatko za určitý čas.Teda rychlost reakcie šupatka. Ja som zvečoval dierky z 3,5 na 4mm a stačilo to
21:36:29
18.04.2016
Motomaniak
-> vhml: 52
19:49:22
18.04.2016
vhml
-> Čokin 18.04.16 19:45:02: no jo, ale pak trochu popíráš princip rovnotlakýho karburátoru.
19:45:02
18.04.2016
Čokin
Mě zase bylo řečeno pružiny zkrátit at to pořádně vyletí nahoru a nemusí se čekat než si to nasaje.....tak nevím....praxe ukáže1
13:09:33
18.04.2016
Motomaniak
-> rOMAN: No ja to zaslepil ještě dřív,než jsem je dal na motor. Bylo to na doporučení člověka, který jezdí zcela stejné karburátory. Zkoušel jsem to i bez toho a lepší mi to nepřišlo, ale to bylo v době, kdy jsem ještě neměl zcela doladěné trysky a blblo čerpadlo, po odladění jsem se na to zatím nedostal. Až bude čas, tak to s lambdou zkusím. Jinak já tam měl také 2 dírky.
12:53:00
18.04.2016
rOMAN
Soupatka uz maji 2 dirky (to uz bylo - asi nekdo uz vrtal) . Ted tam mam tu "tlustejsi" jehlu tak muzu zkusit bud dat jeste o zub zvednout.

-> Motomaniak 18.04.16 12:40:27: a proc? co to delalo?
12:40:27
18.04.2016
Motomaniak
Já jsem naopak jednu dirku zaslepil, aby neběhaly tak rychle :-)
12:34:50
18.04.2016
vhml
-> rOMAN 18.04.16 09:02:19: jak píše djmaso, na pružinky se vyser. Spíš než pružinky se do šoupátka další díra aby si rychlejš nasálo. Nechá se pak zase zaslepit. To ti ovliňuje rychlost zvedání šoupátka.
12:31:09
18.04.2016
vhml
-> Eidy 18.04.16 12:29:30: i u vodníka se to liší. Na obou Véčkách ( NTV650 a XL1000 ) jsem měl vepředu chudší osazení než vzadu
12:29:30
18.04.2016
Eidy
-> rOMAN: slabší jehla bude mít bohatší směs. Záleží to i na průběhu zůžení, ale obecně je to tak. Předpokládám, že jsou to karby ze vzduchem chlazeného motoru, takže vnitřní se hůř chladí a proto mají bohatší směs. U vodního chlazení to asi nebude potřeba.

Pokud seženeš stejný trysky a jehly, bude to lepší.
09:22:52
18.04.2016
djmaso
-> rOMAN: na pružinky se vys.r( ty nech tak jak jsou)



zaměř se na na trysky + dle mě tam bude červík na doladění směsi a když néé tak koukni na net a kup trysky , ale určitě nic nezakracuj
upraveno 1x, naposled 18.04.2016 09:27:53
09:02:19
18.04.2016
rOMAN
Cau

dataz na pokrocile ladice :)

Mam 2 stejne karburatory a kazdy ma jiny tvar jehly viz foto. Jedna je tlusta pomalu az na konec druha je vic do kuzele. Nikde jsem nenasel jaka ma vliv na co . Nevite nekdo?

Dalsi vec na motorce jsou vnitrni valce nastaveny bohadci (vetci hlavni tryka , jine oznaceni jehly a menci vzduchova tryska) Nechavate to taky bohatsi? Mam ted k dispozici lambdu tak chci zkusit ladit. Ale mam zapojenou jen na konci spolecnou ne v kazdem zvlast. Pri plnem zatizeni se pohybuju kolem 0,92 - 1 . Co jsem koukal tak max vykon by mel byt kolem 0,85 tak bych chtel zkusit to trochu obohatit. Zkousel jste nekdo zkracovat pruzinky na podtlaku?
zvětšit Karburátory z motorky  - obrázek od rOMAN vložen 18.04.2016 09:02:19
10:45:39
18.01.2016
PodFuck3r
Tak sací potrubí mám hotový a chci se zeptat jak co má být připojený na tom karbci aby to fungovalo tak jak má. Jsou tam tři hadice.
19:03:59
13.01.2016
Motomaniak
-> MVM: No koukám byla různá řešení :-) Ještě se mám co učit :-D
18:56:35
13.01.2016
MVM
-> Motomaniak: Některý motorky mají vyhřívaný karburátory chladící kapalinou. Naposledy jsem to měl na Kawa GPZ 6
18:20:17
13.01.2016
Motomaniak
-> Alda: Vyhříváni na motokarburátorech se mi nezdá. Většinou tam je přívod benzínu, přepad a "odvětrání" druhé strany membrány které často vede do filtrboxu.
10:41:17
11.01.2016
Alda
Dřív jsem ty karburátory měl tak jak posílal cPetan, a taky to ani nenastartovalo.. Je to vidět i na sání, ty nerezový kolena jsem dodělával. Hlavní tryska je kolmo k zemi. Nejsou třeba blbě zapojený? 1 mám volně, měl by to být výdech, 2 je prý vyhřívání - to mám taky nezapojený. Neznáte někdo nějakýho odborníka, kterej se v tom vyzná? Nejjednoduší by pro mě bylo někam dovézt celý auto :)
zvětšit Karburátory z motorky  - obrázek od Alda vložen 11.01.2016 10:41:17
upraveno 1x, naposled 11.01.2016 10:42:17
Extreme Tyres