skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory z motorky
prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
12:49:02
17.06.2015
17.06.2015
elbacil
-> Petr Urban 01.06.15 14:54:49: Tento príspevok asi nepatril mne ale rOMANOVI
12:37:53
17.06.2015
17.06.2015
cPetan
-> Alda: co ten sytič?
12:35:18
17.06.2015
17.06.2015
rOMAN
Ja mam taky plavakovky rovne a na motorce jsou saci trumpetky skoro na stojaka viz: www.themcdonalds.net/rich
ard/.../DSC_3440.jpg a funguje to v pohode - asi je tam velka vule dyt ta motorka taky jezdi po zadni a nekucka :)
12:26:30
17.06.2015
17.06.2015
Alda
nakloněný jsou +- pár stupňů tak jako jsou na motorce, takže v tom to doufám nebude.. ale nejsem schopnej nikde najít nějakej kalkulátor trysek. Myslim si, že tam určitě bude moc malá volnoběžná tryska, protože je to z nějaký 1100 ccm motorky.
11:38:24
17.06.2015
17.06.2015
cPetan
hlavní tryska by měla být kolmo k zemi, alespoň co jsme tak vypozorovali, když jsme to řešili...
11:29:10
17.06.2015
17.06.2015
m8rinek
-> Milan 136: To není pravidlo... img14.imageshack.us/img14
/.../img0002large.jpg
11:26:52
17.06.2015
17.06.2015
Milan 136
-> Alda: nemas je blbe nakloneny, nebo to dela fotka? Ta delici rovina plovakovky by mela byt podle me vodorovne
11:03:21
17.06.2015
17.06.2015
cPetan
-> Alda: Ani na sytič to nechytí? A nemáš je až moc nakloněný?
11:00:25
17.06.2015
17.06.2015
Alda
Stále nestartuje, přijde mi jakoby to nemělo dost benzínu. Objem je 1493ccm, mám tam 36 volnoběžné trysky a 200 hlavní, karburátory Keihin G690 APKR. Není ta volnoběžná málo? Popř. není třeba ještě nějak nastavit hladinu v plovákových komorách? Dík za rady..
14:54:49
01.06.2015
01.06.2015
Petr Urban
-> elbacil: Kam ta hadice vede ? doufám že ne na podtlak rozdělovače ? zrovna v těchto místech je podtlak téměř stále vyšší než je potřebný podtlak pro maximální otvírání regulace na rozdělovači.
14:46:35
01.06.2015
01.06.2015
Alda
Čauves, není tady někdo z okolí Čáslavi, kdo opravdu umí moto karburátory naladit a má na to potřebné vybavení?
20:11:43
20.04.2015
20.04.2015
rOMAN
ted jeste resim jak s filtrem jak je videt moc mista tam nemam. Mam resit nejakou krabici nebo radci otevreny? (mezi svody od vyfuku kazdopadne dam jeste nejaky nerez at trochu odrazi teplo)-> elbacil: co se te nelibi na hadicce? :)
13:57:58
18.04.2015
18.04.2015
elbacil
-> rOMAN 17.04.15 09:56:54: Tuto hadicu napoj na vedlajšie alebo uplne zruš
10:01:06
18.04.2015
18.04.2015
Petr Urban
-> rOMAN: jo to máš ok. Ale bacha s těma tryskama, většinou všechny motokarb. v škodovce chtějí obohatit na hlavních tryskách o 15-30 %. Aspoň si shoď předstih zatím at se nic nestane.
09:56:30
18.04.2015
18.04.2015
Petr Urban
-> MVM: To lecos vysvětluje Přesně to jsem potřeboval, asi jsem byl línej zadat do pana googla.
08:15:00
18.04.2015
18.04.2015
vhml
-> MVM 18.04.15 07:26:00: jop, nechtelo se mi to vecer na mobilu hledat.
08:06:20
18.04.2015
18.04.2015
rOMAN
-> Urbi: v manualu pisou ze tyhle trysky jsou origo je to mukuni... mel by byt z 2001. Krmim to fake kostkou facet pres odbublinkovac z fava. Co se tyka polohy tak mam vodorovne krytky plovakovky ale na motorce byli asi vic trubkama nahoru co jsem koukal na obrazky.
07:26:00
18.04.2015
18.04.2015
MVM
Byť se přikláním k DCOE ale nejspíš je řeč o tomto
www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_ mikuni_vs_dynojet_vs_keihi n_sizes.htm
www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_ mikuni_vs_dynojet_vs_keihi n_sizes.htm
01:08:30
18.04.2015
18.04.2015
vhml
-> Petr Urban 18.04.15 01:06:08: dynojet, keihin a asi i mikuni se ve značení lisi
01:06:08
18.04.2015
18.04.2015
Petr Urban
-> vhml: To nevím právě.... zda to dynojet značí 150 = 1,50mm a zda výrobce jinak, předpokládal jsem že dynojet to bude značit stejně... každopádně by v tom mohl být být teda lepší pořádek a mělo by se někde udávat čeho je to hodnota - průtoku či velikosti.
01:02:35
18.04.2015
18.04.2015
vhml
-> Petr Urban 18.04.15 00:52:11: dynojet tryska 150 ale nemá 1.5mm... (nebo naopak sériový to maj jinak?)
00:52:11
18.04.2015
18.04.2015
Petr Urban
-> rOMAN: Nezdá se mi že by ZX6R mělo tak velké trysky v základu.... 155 a 157,5. Jaký je rok výroby a přesný typ karb. či motocyklu ? U Dynojet sady pro ZX6R jsou max. trysky 150 a to už jsou vlastně větší... i tak to máš stále chudé a bohatost se řeší nejen velkými tryskami u těchto karb... Plováková komora by měla bý v poloze jako byla na motocyklu a tlak paliva by měl být přiměřené malý a regulovaný přetlakovým ventilem, je to zásadní věc pro "správné výsledky"
Ono se zdá že to super funguje.... ale téměř na jakémkoli motokarb. je prostor k velkým možnostem zlepšení mnoha parametrů ! Nemusí to být jen jak většině stačí - vrtnu trysku a jezdím.
Ono se zdá že to super funguje.... ale téměř na jakémkoli motokarb. je prostor k velkým možnostem zlepšení mnoha parametrů ! Nemusí to být jen jak většině stačí - vrtnu trysku a jezdím.
10:34:59
17.04.2015
17.04.2015
Motomaniak
Já tam budu dávat z cbr 900 až doskládam motor. Jak jsi řešil podtlak na brzdy, to máš z těch dvou prostředních?
10:15:14
17.04.2015
17.04.2015
vhml
-> rOMAN 17.04.15 09:56:54: protože se vnitřní válce hůř chladí. Mám taky na předním válci úplně jinou trysku než na zadním.
09:56:54
17.04.2015
17.04.2015
rOMAN
Tak uz jsem nasadil a svete div se funguje to :)
Zatim nasazeno bez jakehokoliv ladeni original trysky 155-157,5-157,5-155 (nechapu proc stredy maji vetsi - puvodne ZX6R) bohatos zakladni 2,5 otacky a chytlo jak hned drzi volnobeh a jde v pohode do otacek.
Jeste doresit filr a trochu doladit podle svicek asi chude - tady jsou fotky
img8.rajce.idnes.cz/d0803 /.../IMG_20150416_221231.j pg?ver=0
Sani jsem teda zkurvil takze budu delat jiny pac moc nesedi a je dost krive.
Ale zatim dobry lepsi nez puvodni sedr :)
Zatim nasazeno bez jakehokoliv ladeni original trysky 155-157,5-157,5-155 (nechapu proc stredy maji vetsi - puvodne ZX6R) bohatos zakladni 2,5 otacky a chytlo jak hned drzi volnobeh a jde v pohode do otacek.
Jeste doresit filr a trochu doladit podle svicek asi chude - tady jsou fotky
img8.rajce.idnes.cz/d0803 /.../IMG_20150416_221231.j pg?ver=0
Sani jsem teda zkurvil takze budu delat jiny pac moc nesedi a je dost krive.
Ale zatim dobry lepsi nez puvodni sedr :)
20:22:18
12.11.2014
12.11.2014
rOMAN
-> Evž@: dyt to pisu -> steyr: me tu "napadal" ze podavam nepresny informace
18:48:09
12.11.2014
12.11.2014
Evž@
-> rOMAN: snížení nehraje roli ve volbě velikosti difuzoru.Nýbrž obsah a max otáčky.
14:30:29
12.11.2014
12.11.2014
rOMAN
-> steyr: 1. to nevim uz jsem ji tak dostal 2. nejsem teda nejaky expert ale kdyz bude hlava snizena o 1mm staci dif36 a na snizeni 2mm uz potrebuju 38mm ??... si myslim ze rozhodujici byl obsah ktery jsem napsal.
09:34:49
12.11.2014
12.11.2014
steyr
-> rOMAN: pozri....znizena hlava asi o 2 mm...to je kolko ? asi 2 ? 1,8?2,2 ?? ked sa chces na nieco pytat tak to napis konkretne a nie ze asi...
21:53:37
09.11.2014
09.11.2014
elbacil
-> rOMAN: Neboj, neolutuješ.
20:10:30
09.11.2014
09.11.2014
rOMAN
-> steyr: kdyz nemas nic k otazce tak netreba nic psat
-> Vojťas: tak to je asi jasny me slo o zaklad .
-> Vojťas: tak to je asi jasny me slo o zaklad .
19:56:58
09.11.2014
09.11.2014
Vojťas
-> rOMAN: stika mozna myslel ze bude potreba je seridit na danej motor
19:53:02
09.11.2014
09.11.2014
steyr
-> rOMAN: hlavu aspon 3 mm
17:22:10
09.11.2014
09.11.2014
rOMAN
-> stika87 - Maschinenführer: fakt jo ja myslel ze to bude jezdit i bez benzinu. Slo me o to jestli velikost difuzoru je ok.
16:49:04
09.11.2014
09.11.2014
stika87 - Maschinenführer
-> rOMAN: no pokud mas v planu tam ty karbce jen prilozit tak to nepojede ;)
16:47:24
09.11.2014
09.11.2014
rOMAN
tak jdu to taky zkusit. Mam karburatory z ZX6R 600 difuzory 36mm bude to na FA1.3, snizeno asi o 2mm, vacka 280, svody 4-1, otacky max 7t. bude tento karburator v pohode?
22:50:42
06.11.2014
06.11.2014
darabos
-> tibor1: tak ako je na fotke, už dávno som predal komplet aj so saním.
22:48:40
06.11.2014
06.11.2014
tibor1
-> darabos: Dík za rozumný názor, vyreším to nějak jinak. Jak to ve výsledku máš?
22:33:06
06.11.2014
06.11.2014
darabos
-> tibor1: takto som mal, blbo to vidno, nakoniec som tam nemal ani klietku:
22:18:06
06.11.2014
06.11.2014
MVM
S těma houbama to nepojede.. Moc velký odpor
22:15:44
06.11.2014
06.11.2014
darabos
-> tibor1: priepustnost nebude dostacujuca, prilis mala je ta plocha, ja som mal styri hlinikove klietky a na tom molitan, velkost podobna ako u Teba s hadicami.
22:14:28
06.11.2014
06.11.2014
tibor1
-> m8rinek: benzin ji neublizi,vyzkouseno. Netvrdim ze to musi byt takto,vyzkousim a uvidim. Kdyztak pujdu jinou cestou
22:11:25
06.11.2014
06.11.2014
Nwkt
-> m8rinek: S tímhle přístupem bych to viděl na dost podobnou cenovou relaci, takže škoda žádná
22:10:20
06.11.2014
06.11.2014
m8rinek
-> tibor1: Zkus na tu molitanovou houbu nalejt benzin :D.
Nicméně ušetřil jsi na filtrech, co stojí motor, kterej tim pohřbíš?
Nicméně ušetřil jsi na filtrech, co stojí motor, kterej tim pohřbíš?
12:58:41
25.05.2014
25.05.2014
Majklsto
Optimum my bolo zistit kolko vzduchu ten motor spotrebuje v maximálnych otáčkach a potom to spočítat aký musí byť priemer hadice, aby nedochádzalo k turbulentnému prúdeniu.
Ale až tak hlboko sa mi to nechce riešit
Ale až tak hlboko sa mi to nechce riešit
11:09:30
25.05.2014
25.05.2014
darabos
-> Eidy: veru nie :)
09:19:44
25.05.2014
25.05.2014
Majklsto
-> elbacil: Airbox tam vojde na chlp, motor je na silentblokoch zo zviskáku, čiže sa nejak velmi nehýbe. To bude Ok-> steyr: Deliaca rovina plavákovky je šikmo voči hladine v karburátore. Sú v správnej polohe.
23:15:10
23.05.2014
23.05.2014
Eidy
Jenže nesajou všechny válce najednou.
22:51:05
23.05.2014
23.05.2014
darabos
-> Majklsto: ked cisto pocitas plochu, tak sucet 4x40mm vychádza prave na tych 80mm :)
21:12:54
23.05.2014
23.05.2014
steyr
-> Majklsto: niesu nejak spatna naklonene ? plavakovky nevypadaju byt vodorovne