skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
22:52:42
05.12.2022
05.12.2022
Milan 136
22:40:55
05.12.2022
05.12.2022
dragon_cb_cz
-> Václav Vašák: Ono bys možná mohl začít u základnějších schopností...
22:25:50
05.12.2022
05.12.2022
Václav Vašák
Chtěl bych se něco naučit a to správnou metodu řiťolezectví,vždy na to jdu botou napřed a nějak to nefunguje a myslím,že zde je kantorů víc než dost
14:39:08
05.12.2022
05.12.2022
Milan 136
13:28:34
05.12.2022
05.12.2022
palinator
-> Petr Urban:
EGO? To jsou nějaký akumulátorový sekačky ne?
EGO? To jsou nějaký akumulátorový sekačky ne?
13:19:01
05.12.2022
05.12.2022
Petr Urban
-> MVM: Kal na dně kýble - to je velice vkusný popis a né místního guru, ale místně se vyskuyujícího hovínka nosící na zlaté lopatě, protože on ví přeci všechno nejlíp, má na vše světonázor a myslí si že je těmi trapnosti co vypouští z poza klávesnice někomu zajímavý
Hele je tam 272Nm a 212HP a protože je to prakticky 14ka pořád naše OHV, tak pouze při 1baru a ještě s pěknou křivkou, kdy turbo motor jde lehce na 7000 kde ještě neztrácí moc výkonu jak jiným s turbo aplikacemi, já tohle osobně beru za obří úspěch a tímto dávám klobouk dolů před tímto projektem, který je v motorovém prostoru navíc nádherný a to nejsem nijak nakloněn jakýmkoliv turbo motorům, ale to dané provedení Milana prostě zasluhuje obdiv. Kdo tohle neumí přiznat a ocenit, tomu to jen EGO nedovoluje, protože sám by takovou věc chtěl umět a neumí
Hele je tam 272Nm a 212HP a protože je to prakticky 14ka pořád naše OHV, tak pouze při 1baru a ještě s pěknou křivkou, kdy turbo motor jde lehce na 7000 kde ještě neztrácí moc výkonu jak jiným s turbo aplikacemi, já tohle osobně beru za obří úspěch a tímto dávám klobouk dolů před tímto projektem, který je v motorovém prostoru navíc nádherný a to nejsem nijak nakloněn jakýmkoliv turbo motorům, ale to dané provedení Milana prostě zasluhuje obdiv. Kdo tohle neumí přiznat a ocenit, tomu to jen EGO nedovoluje, protože sám by takovou věc chtěl umět a neumí
11:34:59
05.12.2022
05.12.2022
vhml
-> dragon_cb_cz 05.12.22 10:53:32: odborné komentáře se nacházejí v kartě vozu
11:31:58
05.12.2022
05.12.2022
MVM
-> milanrejpid: -> pavucina: Tak ono se dalo svým způsobem čekat, že to bude mit odezvu,dřív či později,rozvíří kal na dně kýble. Pochopitelně když sem přistane najednou graf a navic 200+.
Na jednu stranu proč ne,třeba já si ty křivky docela rád prohlídnu.Ač jsem jich taky pár už viděl. Ale Škodovek ne zas tak moc.
Věc druhá,jen v kartě napsat, možná byť stroze, heslovitě:
210PS @ 6500 a šmitec..
Na jednu stranu proč ne,třeba já si ty křivky docela rád prohlídnu.Ač jsem jich taky pár už viděl. Ale Škodovek ne zas tak moc.
Věc druhá,jen v kartě napsat, možná byť stroze, heslovitě:
210PS @ 6500 a šmitec..
10:53:32
05.12.2022
05.12.2022
dragon_cb_cz
-> pavucina: Já mám pocit, že tu nějaký guru-komentář byl a zmizel
20:30:19
04.12.2022
04.12.2022
milanrejpid
-> pavucina: pro mě to málo neni a co zdejší guru je mi úplně jedno
19:49:49
03.12.2022
03.12.2022
pavucina
-> milanrejpid: já ti nevím, podle mě to na zdejší guru bude málo.
18:39:38
03.12.2022
03.12.2022
dragon_cb_cz
-> milanrejpid: Už jsem koukal v kartě... pecka!
22:21:52
25.08.2022
25.08.2022
Chali
12:14:58
25.08.2022
25.08.2022
vhml
11:51:52
25.08.2022
25.08.2022
palinator
-> Petr Urban:
Teoreticky pokud by byla výkonová křivka plochá v relativně velkém pásmu otáček, tak by nejdynamičtější byla převodovka s menším počtem rychlostí. Kvůli hmotnosti, setrvačnosti, tření, časů při přeřazení,... . V reálu to tak samozřejmě běžně není a navíc se sledují i jiné parametry, např. spotřeba, která vychází nejlépe pochopitelně v úplně jiném pásmu otáček.
Teoreticky pokud by byla výkonová křivka plochá v relativně velkém pásmu otáček, tak by nejdynamičtější byla převodovka s menším počtem rychlostí. Kvůli hmotnosti, setrvačnosti, tření, časů při přeřazení,... . V reálu to tak samozřejmě běžně není a navíc se sledují i jiné parametry, např. spotřeba, která vychází nejlépe pochopitelně v úplně jiném pásmu otáček.
11:21:18
25.08.2022
25.08.2022
Petr Urban
-> palinator: Říkáš to velice přesně a hlavně bez zbytečný omáčky -> Bukaj: Možná si úplně nepochopil co psal... Máš oblast otáček, v kterých jedeš na daný stupeň, vytočíš jej a po přeřazení klesneš, v rozptylu těchto ot. tě zajímá pouze výkon = práce za čas = jakou práci používáš k tažení břemene - auta a proto je vždy dobře sledovat horní 3000ot. motoru - vykonovou křivku a váhu vozu, to jsou asi největší ukazetele možné dynamiky. Samozřejmě krátká skříň, menší odpor od uších gum, aerodynamika, různé ztráty od kliky až po obvod kola do toho promlouvají také.
10:23:04
25.08.2022
25.08.2022
Bukaj
-> palinator: Já ty "papírové" hodnoty nesleduju už hodně dlouho (asi tak od doby, kdy jsem jezdil současně v několika 105L a 120L) protože o tom, jak který vůz pojede, vůbec nic neříkají. Ani když se přepočítává výkon na váhu vozu, protože je tam spousta dalších proměnných (převodovka, kola, podvozek, aerodynamika, těžiště,...), které o tom rozhodují. Takže to, že má Octávka 92 kW a škodovka "jenom" půlku, má pro mne vypovídací hodnotu asi jako to, že jedno auto je červené, druhé modré...
10:11:09
25.08.2022
25.08.2022
palinator
-> Bukaj:
Vrchol krouťáku u 120 je při 3000, u LS při 3200.
Krouťák a výkon jsou spojené nádoby a nás zajímá vždy výkon, co se týče maximalizace dynamiky, resp. pásmo, kdy je výkon motoru největší (aby to rozumně převody pobraly). V praxi jsou ty pocity matoucí, protože do toho promlouvají zvyšující se jízdní odpory a výraznej pokles tažné síly po každém přeřazení nahoru.
Vrchol krouťáku u 120 je při 3000, u LS při 3200.
Krouťák a výkon jsou spojené nádoby a nás zajímá vždy výkon, co se týče maximalizace dynamiky, resp. pásmo, kdy je výkon motoru největší (aby to rozumně převody pobraly). V praxi jsou ty pocity matoucí, protože do toho promlouvají zvyšující se jízdní odpory a výraznej pokles tažné síly po každém přeřazení nahoru.
10:10:04
25.08.2022
25.08.2022
Bukaj
-> Václav Vašák 25.08.22 09:56:09: S tímhle nelze, než souhlasit. Každý jeden motor je originál a najít dva seriové motory se stejnými parametry je po těch desetiletích nemožné, když už "za nova" byly co kus, to originál. A pro upravené motory to platí dvojnásob. Někdy se povede i z hovna bič...
10:04:43
25.08.2022
25.08.2022
Bukaj
-> Borderer 25.08.22 09:32:55: Možná jsi z textu nepochopil, že to není "sériový motor" tak, jak vyjel z továrny, ale motor, poskládaný z (víceméně) seriových dílů různých motorů - tak to alespoň chápu já. Ale kdy má škodovácký motor nejvyšší krouťák, to jsem nikdy nezjišťoval (ani nevím, jak rozlišit, jestli motor jede proto, že má výkon nebo proto, že krouťák), jen vím, že tyhle motory se musí točit, aby jely (a aby je člověk "nezabil")... Třeba 130LPG mi pocitově nejlíp jede právě někde kolem těch 5000 otáček (na rozdíl od 130L, která trochu tahá mezi 2-3 tisíci, ale dál je "mrtvá").
Ale to jsou provozní motory v ne úplně ukázkovém stavu. Takže věřím, že to, co je prezentováno, může být pravdivé. Ale také nemusí
Ale to jsou provozní motory v ne úplně ukázkovém stavu. Takže věřím, že to, co je prezentováno, může být pravdivé. Ale také nemusí
09:56:09
25.08.2022
25.08.2022
Václav Vašák
-> palinator: krouťák narostl díky otevření druhé komory a jak je vidět,tak ne uplně o moc (zhruba do 10Nm),kdyby se otevírala dřív,tak se motor zase uchčije,respektive bude strop někde jinde,ale chtěl jsem aby to bylo co nejvíc bez ohledu na to,kde to bude.A s jiným nastavením to prostě nefungovalo jak by mělo,i při testovací jízdě bylo cítit,že to není ono,upřímně můžu říct,že mě tahle prdlavka potrápila víc,než kdejaký "závodní" motor.A krouťák je sice výš,ale o moc víc ho tam oproti 120LS není a výkon se u tohodle vždy honí otáčkama a tuším,že kromě BMM měl i 5-kanál jako jediný výkon v 5500ot.
A může si to každý zkusit,vyberte ty nejlepší díly co se kdy objevily v motorech vzadu a ten motor bude uplně o něčem jiném,není moje chyba,že se dávalo X-druhů komponentů a pořád do TP psal stejný výkon 20 let,když se jednalo o stejný typ auta a nebylo nic zvláštního,že 105-ka předjela 120-ku.Já něco podobného měl uděláno když mě bylo 18 a dal se tím nadrtit fáčko motor což tenkrát bylo to největší tuningové terno...tohle ale jede líp,protože jsem teď možná chytřejší Ale oproti 90kw a skládaný převodovce to prostě nejede a proto to není nic pro mě ve větší míře
A může si to každý zkusit,vyberte ty nejlepší díly co se kdy objevily v motorech vzadu a ten motor bude uplně o něčem jiném,není moje chyba,že se dávalo X-druhů komponentů a pořád do TP psal stejný výkon 20 let,když se jednalo o stejný typ auta a nebylo nic zvláštního,že 105-ka předjela 120-ku.Já něco podobného měl uděláno když mě bylo 18 a dal se tím nadrtit fáčko motor což tenkrát bylo to největší tuningové terno...tohle ale jede líp,protože jsem teď možná chytřejší Ale oproti 90kw a skládaný převodovce to prostě nejede a proto to není nic pro mě ve větší míře
09:36:05
25.08.2022
25.08.2022
Václav Vašák
-> Milan 136: ono je mě v celku uplně u prdele,co si tady o mě kdo myslí...komunita vzniká vždy spojením podobných jedinců a pokud do ní někdo nezapadá,neznamená to,že to je špatně...konec konců nejsem první ani poslední A od prvního grafu upraveného motoru od založení tématu tady nebylo vidět nic jiného než kydy a v e-mailu spousta dotazů od Urbana,co mám uděláno s motorem,že jsem dokázal 140Nm na jednom karbecu u 1,3litru a 280 "česaně" a já mu to s klidem řekl,protože mít ingredience neznamená docílit stejného výsledku...takže co konkrétně ode mě čekáš,prdelolezectví?
A nejvíc mě fascinujou ty hlášky,jak každý ode mě chodí ke konkurenci brečet,...pokud nepočítám choré mozky,které spočítám na prstě jedné ruky a se kterýma jsem měl kdy co společného a lze to započítat do mých životních omylů,tak vše co za něco stojí mám trvale pod dohledem a každý tady min. ze srazu zjistil,jak to umí fungovat,protože většinou s prací od "konkurence" zůstává někde vzadu A kdo si to sám dokurví a pak to svádí na mě,tak jeho problém,nehodlám každého vodit za ručičku A pokud někdo kopíruje moje méno (celkem běžná věc co jsem zjistil),tak právě kupující má vědět,že to musí být od toho kokota a tím pádem to bude originál Několikrát se mě už stalo,že mě napsal cizí člověk,že má vačku ode mě a jak super to funguje,...tak akorát napíšu,že nikdy jsem vačky nedělal,dělat nebudu a vždy jsem bral od Krejbicha,dále vyzkoušel všechny ostatní výrobce a dost toho nabrzdil a pohybuje se to od slušných vaček až po odpad,co třeba nabízí jeden místní člen a spousta místních členů to i přes to jezdí Ale je to jako s ženskýma,kdo nevyzkoušel jinou díru než tu co má doma,taky si bude myslet,že zrovna tohle je to NEJ A kdo to zkoušet nemusí,tak je asi šťastnější než já,protože já nikdy neřeknu po vyskočení hodnot z brzdy "tak teď jsem udělal ten nejlepší motor" a vždy budu chtít víc a víc a zatím se mě to daří
A nejvíc mě fascinujou ty hlášky,jak každý ode mě chodí ke konkurenci brečet,...pokud nepočítám choré mozky,které spočítám na prstě jedné ruky a se kterýma jsem měl kdy co společného a lze to započítat do mých životních omylů,tak vše co za něco stojí mám trvale pod dohledem a každý tady min. ze srazu zjistil,jak to umí fungovat,protože většinou s prací od "konkurence" zůstává někde vzadu A kdo si to sám dokurví a pak to svádí na mě,tak jeho problém,nehodlám každého vodit za ručičku A pokud někdo kopíruje moje méno (celkem běžná věc co jsem zjistil),tak právě kupující má vědět,že to musí být od toho kokota a tím pádem to bude originál Několikrát se mě už stalo,že mě napsal cizí člověk,že má vačku ode mě a jak super to funguje,...tak akorát napíšu,že nikdy jsem vačky nedělal,dělat nebudu a vždy jsem bral od Krejbicha,dále vyzkoušel všechny ostatní výrobce a dost toho nabrzdil a pohybuje se to od slušných vaček až po odpad,co třeba nabízí jeden místní člen a spousta místních členů to i přes to jezdí Ale je to jako s ženskýma,kdo nevyzkoušel jinou díru než tu co má doma,taky si bude myslet,že zrovna tohle je to NEJ A kdo to zkoušet nemusí,tak je asi šťastnější než já,protože já nikdy neřeknu po vyskočení hodnot z brzdy "tak teď jsem udělal ten nejlepší motor" a vždy budu chtít víc a víc a zatím se mě to daří
09:32:55
25.08.2022
25.08.2022
Borderer
-> Bukaj: Ale posunout ho o 2 tisíce otáček výš a zvednout, aniž bys vyměnil díl na motoru?
09:31:10
25.08.2022
25.08.2022
palinator
-> Bukaj:
Třeba MPI Felda má maximum krouťáku ve 2500
Třeba MPI Felda má maximum krouťáku ve 2500
09:28:10
25.08.2022
25.08.2022
palinator
-> Bukaj:
No právě že škodováckej motor je tak trochu naftovej bez turba...
No právě že škodováckej motor je tak trochu naftovej bez turba...
09:23:39
25.08.2022
25.08.2022
Bukaj
-> palinator: U škodováckého motoru mi to nepřijde divné. To není TDi
09:16:07
25.08.2022
25.08.2022
palinator
-> Václav Vašák 24.08.22 22:51:09:
Víceméně sériový díly udělaj maximum krouťáku v takhle vysokejch otáčkách jo?
Víceméně sériový díly udělaj maximum krouťáku v takhle vysokejch otáčkách jo?
08:37:00
25.08.2022
25.08.2022
King
06:48:42
25.08.2022
25.08.2022
Petr Urban
-> Milan 136: Ale museli, on se tak už bude projevovat vždy, tady plná huba trapných keců a machrování a nedochází mu nejzákladnější věci a pak mi tady kluci chodí brečet, jak je to možné, když za to tolik platili, že je to tak chudé/bohaté, nebo že to tak nejede atd.
23:10:36
24.08.2022
24.08.2022
Jozka
-> Milan 136:
22:53:39
24.08.2022
24.08.2022
Milan 136
-> Václav Vašák 24.08.22 22:51:09: Kdyby sis odpustil ty debilní kecy kolem, tak bychom si ani všichni nemuseli myslet, že jsi kkt
22:51:09
24.08.2022
24.08.2022
Václav Vašák
Odložím sem další graf,evidentně každý už má takové zkušenosti,že brzdit netřeba a nebo to zákazníci nevyžadují Příklad toho,co se dá složit z "odpadu" více méně sériových TOP dílů vybraných z průběhu výroby AZNP.Kdyby se to sešlo v jednom motoru,nehledělo se na spotřebu a pořádně naladilo,tak mohla mít 120LS klidně o 10kw víc jak vyjela z fabriky.
53kw/89Nm na sedru s hlučnějším tlumičem výfuku,investice cca 30 tis,pro místní členy dám slevu na 50tis Ovšem kdybych to nedělal já,mělo by to min. 100kw a stálo max. 500kč
53kw/89Nm na sedru s hlučnějším tlumičem výfuku,investice cca 30 tis,pro místní členy dám slevu na 50tis Ovšem kdybych to nedělal já,mělo by to min. 100kw a stálo max. 500kč
17:42:47
28.07.2022
28.07.2022
Václav Vašák
23:14:56
25.06.2022
25.06.2022
Václav Vašák
Člověk si dá 4 klapku s EFI a má z toho ten nejhnusnější graf za poslední léta Ale každopádně se potvrdilo,co už jsem věděl dávno a to,že pokud není železo,může se příslušenství ladit jak chce a žádné zázraky se nekonají,byť každý "ladič" bude tvrdit pravý opak Pravda zprovozňovalo se to před Mostem aby to jelo na okruhu od 5000+ což splnilo a už to asi tak zůstane,protože bez pořádného motoru a 6Q s tím už nehodlám ztrácet čas a byť to vše mělo být letos,stihla se z toho akorát ta 4-klapka...ale jo,jede to líp i bez grafu,protože vše je posunuto trochu níž
13:57:02
25.12.2021
25.12.2021
Petr Urban
Motor Š130 s jedním webrem přes hlavu, 3-1 svod, kontaktní rozdělovač - ladění a nastavování motoru na brzdě u pana Stolaře Holešov. 118Nm v 4000ot. a 97,5 HP v 7000ot.
Mohu Vám po domluvě motor zajet na brzdě a naladit, či pouze odbrzdit a naladit.
Brzda je sice starší po p. Michlovi - Super Flow SF901, ale k ladění dostačuje, když si přinesu své vybavení. Na brzdě jsem již pracoval, pomáhal a opravoval nejen elektroinstalaci 8 let zpět.
I když jsou tu tací, co si myslí že objevili ameriku, přisuzují si nepatřičné zásluhy a myslí si, že z toho teď vydřou majlant. Tak kdyby někdo chtěl, jsou možnosti a 10let zkušeností s laděním...
Mohu Vám po domluvě motor zajet na brzdě a naladit, či pouze odbrzdit a naladit.
Brzda je sice starší po p. Michlovi - Super Flow SF901, ale k ladění dostačuje, když si přinesu své vybavení. Na brzdě jsem již pracoval, pomáhal a opravoval nejen elektroinstalaci 8 let zpět.
I když jsou tu tací, co si myslí že objevili ameriku, přisuzují si nepatřičné zásluhy a myslí si, že z toho teď vydřou majlant. Tak kdyby někdo chtěl, jsou možnosti a 10let zkušeností s laděním...
22:13:28
06.11.2021
06.11.2021
Alenka
-> Jirik_Tuňák1983: na jednonápravové brzdě buď Haldex natvrdo odpojíš nebo dáš auto do Dyno režimu, kdy jede jen na přední nápravu.
Na dvounápravové brzdě nemusíš obvykle dělat nic, jen u brzdy, kde válce nejsou mechanicky propojené, nastavit brzdu do Haldex režimu.
Na dvounápravové brzdě nemusíš obvykle dělat nic, jen u brzdy, kde válce nejsou mechanicky propojené, nastavit brzdu do Haldex režimu.
21:45:54
05.11.2021
05.11.2021
Jirik_Tuňák1983
Jak se vůbec měří na válcích auto s haldexem? Řekněme na vybavení pro jednu poháněnou nápravu, tak na brzdě pro čtyřkolky?
12:47:20
05.11.2021
05.11.2021
Čokin
Motor Racing 1400 na webrech, po dvou sezónách a letošním absolutním vítězství ve sprintech do 1400 ccm.
21:55:00
22.10.2021
22.10.2021
Eidy
-> kpt.Budha: Z pohledu tehdejší homologace by neprošly nápravy a určitě dost dalších věcí. Dakar by asi zvládlo málokterý rally auto, takže to berou asi dost shovívavě. Určitě nechtějí jezdit denně pro 20 a více aut rozbitých na trati. Takhle to vidím já.
19:16:46
22.10.2021
22.10.2021
kpt.Budha
-> Qatro: Motoricky tomu samozřejmě nerozumím, takže nemám moc čím přispět, ale asi by mě tam docela zajímala ta pravidla, že to auto nevidělo ve svém mládí Dakar, to už jsme si nějak vysvětlili, že to tenkrát jezdilo soutěže a že to stačí, ale 1440 a tak vůbec ten motor celkově, to přeci tenkrát takhle homologováno také těžko bylo, ne?
14:20:19
22.10.2021
22.10.2021
Petr Urban
Pro objem 1440ccm náleží 76,7mm vrtání a 78 zdvih... Zatím jsem takové zajímavé vrtání v žádném katalogu s písty neviděl. Pokud jsou to zakázkové písty, proč dělat tak divné vrtání... Takže to spíše bude 76.5 nebo 77 (nebo o mnohem víc ? :D )
Souvislosti pro přemýšlející : Motor má vydržet nejtěžší podmínky jaký motor může mít - obří horka - jak na vodě, tak na teplotě nasávaného vzduchu, nekvalitní palivo (i když si opět budou lít aditivace), motor co má mít přednostně výdrž, ale také široké pásmo použitelných otáček, hlavně s co nejvyšším kroutícím momentem odspodu a v středním pásmu - písky-duny, motor co má být posazený výkonově tak, aby nejhorší podmínky a zátěže co vůbec mohou nastat, vydržel.
Výsledek : Nejvyšší hodnota kroutícího momentu, potažmo i výkonu která z daného objemu při těch zcela nejlepších podmínkách jde dostat a je na konstrukčních limitech tohoto typu motoru. Ty zcela nejlepší podmínky ale nevidím již z fotky: délka sání a provedení výfuků úplně nekoresponduje s takto velkými čísly kroutícího momentu, zároveň i výkonu a to i když se fouká ledový vzduch přímo do sání a navíc se ochlazuje celý sací trakt, což může značně optimisticky ovlivnit hodnoty :)
A ano je možné mít velký krouťák, i když v tomto objemu né v tak velké míře a určitě už pak nejsou koně nahoře, které tady však jsou také. Připusťme, že takové hodnoty jdou z motoru dostat, ale pro mě osobně, v kontextu souvislostí toho co vidím na fotce za komponenty, daného objemu a použití jaké motor má zvládnout mi ty hodnoty přijdou "zajímavé"
Neříkám že nereálné, nechci křivdit ani nikoho z něčeho nařknout. Pokud jsou hodnoty realita, nechám se překvapit spolehlivostí..
Zajímavé by bylo vzít celé auto na "nezaujatou" kolovku, až bude motor pod kapotou a třeba také nasimulovat extrémní horka, jestli to "naladění" zvládne všechny podmínky.
Souvislosti pro přemýšlející : Motor má vydržet nejtěžší podmínky jaký motor může mít - obří horka - jak na vodě, tak na teplotě nasávaného vzduchu, nekvalitní palivo (i když si opět budou lít aditivace), motor co má mít přednostně výdrž, ale také široké pásmo použitelných otáček, hlavně s co nejvyšším kroutícím momentem odspodu a v středním pásmu - písky-duny, motor co má být posazený výkonově tak, aby nejhorší podmínky a zátěže co vůbec mohou nastat, vydržel.
Výsledek : Nejvyšší hodnota kroutícího momentu, potažmo i výkonu která z daného objemu při těch zcela nejlepších podmínkách jde dostat a je na konstrukčních limitech tohoto typu motoru. Ty zcela nejlepší podmínky ale nevidím již z fotky: délka sání a provedení výfuků úplně nekoresponduje s takto velkými čísly kroutícího momentu, zároveň i výkonu a to i když se fouká ledový vzduch přímo do sání a navíc se ochlazuje celý sací trakt, což může značně optimisticky ovlivnit hodnoty :)
A ano je možné mít velký krouťák, i když v tomto objemu né v tak velké míře a určitě už pak nejsou koně nahoře, které tady však jsou také. Připusťme, že takové hodnoty jdou z motoru dostat, ale pro mě osobně, v kontextu souvislostí toho co vidím na fotce za komponenty, daného objemu a použití jaké motor má zvládnout mi ty hodnoty přijdou "zajímavé"
Neříkám že nereálné, nechci křivdit ani nikoho z něčeho nařknout. Pokud jsou hodnoty realita, nechám se překvapit spolehlivostí..
Zajímavé by bylo vzít celé auto na "nezaujatou" kolovku, až bude motor pod kapotou a třeba také nasimulovat extrémní horka, jestli to "naladění" zvládne všechny podmínky.
11:07:56
22.10.2021
22.10.2021
Petr Urban
-> kpt.Budha: u Vančíka... O tom napíšu více, až budu mít fakta. Pošli link na graf Dakarslé škodovky.
07:11:45
22.10.2021
22.10.2021
kpt.Budha
-> Petr Urban: Teď koukám, co tam naměřili Dakarské škodovce a ono to má úplně stejné hodnoty, nepoužívají tam jen jeden graf?
22:09:20
17.10.2021
17.10.2021
pavucina
-> Petr Urban: Dík za odpoved, že jsou ty body i s ustálením palec nahoru !
K druhé části: Občas se nudím
K druhé části: Občas se nudím
19:33:04
17.10.2021
17.10.2021
Petr Urban
-> pavucina: Na super Flow SF-902 u Vančíka...takto to dal jeho zaměstnanec na brzdě a já ani nechtěl trápit motor, ono to na každým bodě stojí 3-5 vteřin pro ustálení hodnoty, testů a grafů bylo moc. Vlastně ani mě to na místě nenapadlo, že bychom to mohli sjet po více bodech, ale mě i majiteli to takto stačí.
Vašák není motorář a nechápu proč s ním někdo vůbec ty trapnosti a invektivy řešíte.
Vašák není motorář a nechápu proč s ním někdo vůbec ty trapnosti a invektivy řešíte.