Grafy motorů

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 28.10.2011 do 31.05.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
06:48:42
25.08.2022
Petr Urban
-> Milan 136: Ale museli, on se tak už bude projevovat vždy, tady plná huba trapných keců a machrování a nedochází mu nejzákladnější věci a pak mi tady kluci chodí brečet, jak je to možné, když za to tolik platili, že je to tak chudé/bohaté, nebo že to tak nejede atd.
23:10:36
24.08.2022
Jozka
-> Milan 136: 47
22:53:39
24.08.2022
Milan 136
-> Václav Vašák 24.08.22 22:51:09: Kdyby sis odpustil ty debilní kecy kolem, tak bychom si ani všichni nemuseli myslet, že jsi kkt71
22:51:09
24.08.2022
Václav Vašák
Odložím sem další graf,evidentně každý už má takové zkušenosti,že brzdit netřeba a nebo to zákazníci nevyžadují 5 Příklad toho,co se dá složit z "odpadu" více méně sériových TOP dílů vybraných z průběhu výroby AZNP.Kdyby se to sešlo v jednom motoru,nehledělo se na spotřebu a pořádně naladilo,tak mohla mít 120LS klidně o 10kw víc jak vyjela z fabriky.



53kw/89Nm na sedru s hlučnějším tlumičem výfuku,investice cca 30 tis,pro místní členy dám slevu na 50tis 6 Ovšem kdybych to nedělal já,mělo by to min. 100kw a stálo max. 500kč 2
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 24.08.2022 22:51:09
17:42:47
28.07.2022
Václav Vašák
Realita asi taková 1 Na sprinty to není,i když ve finále jedna z nejrychlejších atmosfér 3



Drag racing Škoda sraz Pohofest 2022 - Speciál "předohrab" 1300ccm
23:14:56
25.06.2022
Václav Vašák
Člověk si dá 4 klapku s EFI a má z toho ten nejhnusnější graf za poslední léta 3 Ale každopádně se potvrdilo,co už jsem věděl dávno a to,že pokud není železo,může se příslušenství ladit jak chce a žádné zázraky se nekonají,byť každý "ladič" bude tvrdit pravý opak 5 Pravda zprovozňovalo se to před Mostem aby to jelo na okruhu od 5000+ což splnilo a už to asi tak zůstane,protože bez pořádného motoru a 6Q s tím už nehodlám ztrácet čas a byť to vše mělo být letos,stihla se z toho akorát ta 4-klapka...ale jo,jede to líp i bez grafu,protože vše je posunuto trochu níž 4
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 25.06.2022 23:14:56
08:34:10
12.01.2022
Babatu
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen

Příspěvěk byl nahlášen jako závadný:
darklord: spam
k.jarek: SPAM
mattess: spam
23:32:48
26.12.2021
Petr Urban
13:57:02
25.12.2021
Petr Urban
Motor Š130 s jedním webrem přes hlavu, 3-1 svod, kontaktní rozdělovač - ladění a nastavování motoru na brzdě u pana Stolaře Holešov. 118Nm v 4000ot. a 97,5 HP v 7000ot.



Mohu Vám po domluvě motor zajet na brzdě a naladit, či pouze odbrzdit a naladit.

Brzda je sice starší po p. Michlovi - Super Flow SF901, ale k ladění dostačuje, když si přinesu své vybavení. Na brzdě jsem již pracoval, pomáhal a opravoval nejen elektroinstalaci 8 let zpět.

I když jsou tu tací, co si myslí že objevili ameriku, přisuzují si nepatřičné zásluhy a myslí si, že z toho teď vydřou majlant. Tak kdyby někdo chtěl, jsou možnosti a 10let zkušeností s laděním...
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 25.12.2021 13:57:02
22:13:28
06.11.2021
Alenka
-> Jirik_Tuňák1983: na jednonápravové brzdě buď Haldex natvrdo odpojíš nebo dáš auto do Dyno režimu, kdy jede jen na přední nápravu.

Na dvounápravové brzdě nemusíš obvykle dělat nic, jen u brzdy, kde válce nejsou mechanicky propojené, nastavit brzdu do Haldex režimu.
21:45:54
05.11.2021
Jirik_Tuňák1983
Jak se vůbec měří na válcích auto s haldexem? Řekněme na vybavení pro jednu poháněnou nápravu, tak na brzdě pro čtyřkolky?
12:47:20
05.11.2021
Čokin
Motor Racing 1400 na webrech, po dvou sezónách a letošním absolutním vítězství ve sprintech do 1400 ccm.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Čokin vložen 05.11.2021 12:47:20
13:55:52
24.10.2021
Šediváček
Svíčky z motoru jako nové, názory na ně.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.10.2021 13:55:52
21:55:00
22.10.2021
Eidy
-> kpt.Budha: Z pohledu tehdejší homologace by neprošly nápravy a určitě dost dalších věcí. Dakar by asi zvládlo málokterý rally auto, takže to berou asi dost shovívavě. Určitě nechtějí jezdit denně pro 20 a více aut rozbitých na trati. Takhle to vidím já.
19:16:46
22.10.2021
kpt.Budha
-> Qatro: Motoricky tomu samozřejmě nerozumím, takže nemám moc čím přispět, ale asi by mě tam docela zajímala ta pravidla, že to auto nevidělo ve svém mládí Dakar, to už jsme si nějak vysvětlili, že to tenkrát jezdilo soutěže a že to stačí, ale 1440 a tak vůbec ten motor celkově, to přeci tenkrát takhle homologováno také těžko bylo, ne?
14:20:19
22.10.2021
Petr Urban
Pro objem 1440ccm náleží 76,7mm vrtání a 78 zdvih... Zatím jsem takové zajímavé vrtání v žádném katalogu s písty neviděl. Pokud jsou to zakázkové písty, proč dělat tak divné vrtání... Takže to spíše bude 76.5 nebo 77 (nebo o mnohem víc ? :D )



Souvislosti pro přemýšlející : Motor má vydržet nejtěžší podmínky jaký motor může mít - obří horka - jak na vodě, tak na teplotě nasávaného vzduchu, nekvalitní palivo (i když si opět budou lít aditivace), motor co má mít přednostně výdrž, ale také široké pásmo použitelných otáček, hlavně s co nejvyšším kroutícím momentem odspodu a v středním pásmu - písky-duny, motor co má být posazený výkonově tak, aby nejhorší podmínky a zátěže co vůbec mohou nastat, vydržel.



Výsledek : Nejvyšší hodnota kroutícího momentu, potažmo i výkonu která z daného objemu při těch zcela nejlepších podmínkách jde dostat a je na konstrukčních limitech tohoto typu motoru. Ty zcela nejlepší podmínky ale nevidím již z fotky: délka sání a provedení výfuků úplně nekoresponduje s takto velkými čísly kroutícího momentu, zároveň i výkonu a to i když se fouká ledový vzduch přímo do sání a navíc se ochlazuje celý sací trakt, což může značně optimisticky ovlivnit hodnoty :)

A ano je možné mít velký krouťák, i když v tomto objemu né v tak velké míře a určitě už pak nejsou koně nahoře, které tady však jsou také. Připusťme, že takové hodnoty jdou z motoru dostat, ale pro mě osobně, v kontextu souvislostí toho co vidím na fotce za komponenty, daného objemu a použití jaké motor má zvládnout mi ty hodnoty přijdou "zajímavé"

Neříkám že nereálné, nechci křivdit ani nikoho z něčeho nařknout. Pokud jsou hodnoty realita, nechám se překvapit spolehlivostí..

Zajímavé by bylo vzít celé auto na "nezaujatou" kolovku, až bude motor pod kapotou a třeba také nasimulovat extrémní horka, jestli to "naladění" zvládne všechny podmínky.
upraveno 2x, naposled 23.10.2021 08:16:55
12:00:47
22.10.2021
Qatro
-> Petr Urban 22.10.21 11:07:56: FB, 152HP, 172 nM. Víc se tam nepíše

Edit. Obsah je 1440ccm.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Qatro vložen 22.10.2021 12:00:47
upraveno 2x, naposled 22.10.2021 12:03:39
11:07:56
22.10.2021
Petr Urban
-> kpt.Budha: u Vančíka... O tom napíšu více, až budu mít fakta. Pošli link na graf Dakarslé škodovky.
upraveno 1x, naposled 22.10.2021 13:46:54
07:11:45
22.10.2021
kpt.Budha
-> Petr Urban: Teď koukám, co tam naměřili Dakarské škodovce a ono to má úplně stejné hodnoty, nepoužívají tam jen jeden graf? 6
22:09:20
17.10.2021
pavucina
-> Petr Urban: Dík za odpoved, že jsou ty body i s ustálením palec nahoru !



K druhé části: Občas se nudím 3
19:33:04
17.10.2021
Petr Urban
-> pavucina: Na super Flow SF-902 u Vančíka...takto to dal jeho zaměstnanec na brzdě a já ani nechtěl trápit motor, ono to na každým bodě stojí 3-5 vteřin pro ustálení hodnoty, testů a grafů bylo moc. Vlastně ani mě to na místě nenapadlo, že bychom to mohli sjet po více bodech, ale mě i majiteli to takto stačí.

Vašák není motorář a nechápu proč s ním někdo vůbec ty trapnosti a invektivy řešíte.
17:57:41
17.10.2021
pavucina
-> Václav Vašák: Chápu, že je to tvůj styl/taktika otočit tvojí nesmyslnou argumentaci proti druhému, ale porad nechapu co s tím má společného moje auto, a jestli se bojím nebo nebojím ho provozovat tak jak je (a ano dávám si pozor, abych nekoho zbytecne nesestrelil, ale vyložene strach, jak se mi snazís nabulikovat nemám). Kazdopadne tento problém resi každé neseriové auto zde..



Ramena nedělám, jen to z tveho pohledu motoráře nechápu.



Pak i chápu, že se vztekáš ohledne zjistných a nezjistných prací, to mela byt nadsazka, že jsi snad "prodal motor - tvuj produkt" jako vyvinění, že ten motor si dal majitel sám do auta. (ale mam to stejne, kdyz nekdo zde udela nadsazku tak zareaguji stejne, protoze ji v tom nevidím).



Takže jsi schopnej normálně zareagovat ohledně "Tim chci trochu složitě říct,že nehodlám mít nikoho na svědomí až se omotá kolem stromu" , jestli to myslis vážně, nebo jak to bylo myšleno ?



-> Petr Urban 16.10.21 15:37:15: Zajíma me, na cem je to mereny? zadný hate, jen me zaujalo, ze je to mereny na pár bodech a krivka jen body spojuje.
17:50:27
17.10.2021
StepaNoFUN
A nůžky máte? Já jen že ty plastový kartičky trhat dost dobře nejdou....
upraveno 1x, naposled 17.10.2021 17:51:02
15:31:49
17.10.2021
Václav Vašák
-> dragon_cb_cz: neřikám,že nepůsobí,ale muselo by dojít k roztržení materiálu kliky odstředivou silou,buď důsledkem setrvačnosti nebo prostě váhou příslušenství (ojncie).



-> Eidy: chytrý jako vždy 4



-> COL: toť otázka,kde je mez materiálu bez vnějších sil (jak říkáš spalování) a kde samotná únosnost (výkon motoru).A uložení jde ruku v ruce i s klikou,každý nadává na 3x uloženou kliku,ale co se týká rozložení na plochu na tom škoda není tak špatně,bohužel 4 válec co je 3x uložený neni uplně ideální na deformace.



-> pavucina: jen jako příklad,když tady děláš ramena,jak to je u řitě,ať si dělá každý co chce...ale je více než evidentní,že to auto neprovozuješ uplně beze strachu,když najednou tak měníš svůj postoj.Zbytek raději bez komentáře,...já zapoměl,že si mě s tím pomáhal a tím pádem ti je i známo,kolik jsem na tom,...prodělal je mnohem výstižnější...kdyby mě měl Martin platit každou práci na motoru,tak by asi musel prodat i morek.Evidentně ti je cizí dělat pro druhé něco nezištně jenom tak aby z toho dotyčný měl radost a nevidět v nich chodící kampeličku.



Tudíž dle mého názoru,který zde jak koukám nikdo nesdílí (nedivím se,protože patolízalové jsou už dávno až po kotníky v řiti někoho jiného),každý toho vyzkoušel,viděl a postavil mnohem víc než já a vlastně jsem graf nakreslil doma v excelu,mám tedy za to,že klika nepraskne díky otáčkám (můžete někdo udělat pokus jako Rusáci,co roztočili spodek žigula na 10 000rpm a ono se nic nestalo a vyvrátit mě to),ale z jiných důvodů,které díky svojí neznalosti nemohu ani uvéct...suma sumárum by to tady na nějaký čas zase stačilo 5



Kurvěte si každý motory jak chcete 4



PS: -> Petr Urban: proč jsi to nevzal od 1500ot,dyť tady budeš akorát za pitomce před ostatníma,zvlášť na elektronickém zapalování,které to musí zvládnout 8
upraveno 1x, naposled 17.10.2021 15:33:31
15:17:27
17.10.2021
SO545
chce to Desmo...1
13:13:50
17.10.2021
dragon_cb_cz
-> Petr Urban: Jasný, chápu - díky za vysvětlení!
20:24:32
16.10.2021
SO545
20:06:23
16.10.2021
dragon_cb_cz
-> Petr Urban: A ta váha je důležitá proč? Nižší setrvačnost toho kompletu?
19:57:47
16.10.2021
Petr Urban
-> dragon_cb_cz: váha, tvrdost, rozměry zakázkově k spec. závodním kontaktním pružinám. Mám však titanové misky i na původní dvojité válcové pružiny, pokud by někdo chtěl... Váha je cca poloviční.
upraveno 1x, naposled 16.10.2021 19:58:45
17:28:08
16.10.2021
dragon_cb_cz
-> Petr Urban: Jaký důvod mají ty titanové misky?
15:37:15
16.10.2021
Petr Urban
Jejda tady se zase dělá dusno ... Tak poprosím bez zmatečních řečí egoisticky zatížených jedinců...



Z motorové brzdy :

15ka z nových dílů s tvrdými věcmi nejen na spodku motoru, zakázkové ventily, misky titan, vačkový hřídel lehce kolem 300st., sání přes hlavu a 2xFAJS 45DCOE, výfuk 4-1, program. zapal.



Osobně mě trošku mrzí, že sem z toho nedostal 160HP, ale zřejmě tuším důvod... Motor a komponenty vačka, sání, výfuk sem počítal a ladil již při stavbě spíše do oblasti nejvíce používaných otáček na rally a na max. možný krut k krátké skříni, tak asi nemůžu mít všechno 1
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 16.10.2021 15:37:15
22:08:47
09.10.2021
pavucina
-> Václav Vašák: Vubec nechapu, proc sem tahas favorita a legislativu… to je jako co za argumentaci ? Tohle je vec majitele co a jak si upravi a ten za to ponese nasledky, ty jsi prodal svuj produkt, zrejme i bez faktury, tak co resis? A prece prodavas motory pro zavodni ucely ne ?



Reagoval jsem na tvoje, ze si nevemes na triko, ze nekomu udelas silny motor a on se zabije…

To mi z tvyho pohledu jako upravce motoru nedava smysl, takze bud vic neumis a vymlouvas se nebo to mas fakt pomotany.



Ke zbytku prispevku, uz jsi slysel o elektronickem zapalovani ? Absolutne nechapu v roce 2021 resit, ze nesmim tocit nebo “podtacet” motor, aby se neznicil, ptz rozdelovac.
upraveno 1x, naposled 09.10.2021 22:17:01
21:54:30
08.10.2021
COL
-> Václav Vašák 08.10.21 20:14:37: Tak nějak bych řekl, že se to s mojí námitkou nijak nevypořádává... měl jsem dojem, že se mluví o namáhání kliky, ne jejího uložení... a ta klika se taky musí udržet pohromadě. Neřekl bych, že 50x větší síly jí budou ukradený. Pokud to nebude detonovat, nemělo by namáhání v nízkých otáčkách být nějak kritické. Naopak ve vysokých otáčkách (i provozních) jsou setrvačný síly pistu a ojnic schopný překročit síly vzniklý od regulérního spalování...
upraveno 1x, naposled 09.10.2021 14:24:58
21:02:28
08.10.2021
Eidy
-> Václav Vašák: Tyhle řeči si nech pro toho, kdo tomu hovno rozumí. Síla od pístu na klikovku je největší ve vrcholu krouťáku a nikoliv někde v 1500 ot/min. Takže pokud má klika rupnout, tak to nebude dole, ale řádově v tisících ot/min. Ale pokud to dole detonuje, tak chápu tvoje obavy, ale neschovávej to za takovýhle řeči.

A co se týká tlačení auta, tak si pleteš pojmy a dojmy. Roztlačení auta je změna hybnosti a nikoliv udržení rychlosti pohybu.
20:53:01
08.10.2021
dragon_cb_cz
-> Václav Vašák: Já teda motorům hovno rozumím, ale řekl bych, že to, že je něco vyvážené, ještě neznamená, že tam lokálně ta síla nepůsobí...
20:14:37
08.10.2021
Václav Vašák
-> COL: Jednoduše řečeno,jaká síla je potřebná,když chceš roztlačit auto a nebo ho už tlačíš?...klika ti musí rozložit sílu pístu,který se pohybuje pouze rovně na rotační.No a osa otáčení klikovky,osa čepu ojnice a osa čepu pístu ti dělá obyč fyzikální převod síly,který se dá vypočítat a je přímo závislý na vzdálenostech a odstředivá síla na tohle nebude mít takový vliv,protože to není 1 válec...pokud budu točit vyvážený 100kg setrvák a nebo 1kg setrvák,na jeho uložení mě nebude působit 100x menší síla.



Škodovka není uplně super motor,ale i tak není zase uplně špatně konstrukčně navržený,i když by se dalo kouzlit mnohem více.
19:01:45
08.10.2021
COL
-> Václav Vašák: S tou klikou to zní poněkud divně, při otáčkách 7000 vs 1000 působí ojnicni cep na zbytek kliky radiálně asi 50x větší odstredivou silou, to samé síly od sestavy ojnice-pist, které se k tomu přičítají.
13:57:14
08.10.2021
Václav Vašák
-> Vrba: tlak oleje nebude na mechanickém čerpadle závislém na otáčkách motoru nikdy dostačující při otevření klapek a navýšení kompresního tlaku od takto malých otáček,pokud se nebude brzdit studený motor.Komu to maže 4-5atm. při 100°C na oleji na volnoběh,má asi zázračný motor.Navíc radiální namáhání klikovky a její ohýbání bude mnohem větší v nízkých otáčkách,než v otáčkách maximálního výkonu,kdy má klikovka už svojí setrvačnost a přenos sil je uplně jinde.



Řešit to extrémně nízkým předstihem jenom proto,abych mohl motor odbrzdit dole a stejně tam neměl výkon,mě přijde zcela nelogické.Každý motor má ideální účinnost a tudíž i použitelný rozsah otáček...k čemu ho budu nutit podávat max. hodnoty tam,kde to je stejně zbytečné?



Tohle jede krásně a dostatečně v celém rozsahu na jakýkoliv plyn,ale má někde max. Nm a max. výkonu + nějaké to % kolem,takže proč budu jezdit na 80hp,když na 130hp to jede prostě líp? 1



Lajcky by každý co už něco najezdit na čímkoliv měl znát pravidlo,že motor se kurví nejen špatnou provozní teplotou vs. zatížení,ale i "dědkostylem".M otor co dostává pod ocas vždy líp jede,sice třeba o něco méně vydrží,ale to nemusí být pravda,než utahaná hujda,kterou někdo šetřil a drtil do Kauflandu na nákup v 1500ot.



No a ze zkušeností vím,jaký má kdo jízdní styl a jak ty motory po letech vypadají,když příjdou na předělání,kontrolu,opravu ...a kdo tahá motor z nízkých na plný plyn dělá hroznou chybu.



Jinak kdybych se o tom při našich pár přátelských rozhovorech nezmínil,tak tenhle motor měl rozdělovač co reguloval do 3000ot.Prostě na prasáka pak jel na maximální předstih,který se blížil 40° a nejen ty víš,jak to umí jezdit a kdyby to bylo špatně,tak se dávno rozsypal.To ale není pravidlem a rozhodně nikoho nenabádám,aby to tak dělal.Tady se to prostě tak sešlo,jiný motor může mít opačný extrém a to třeba 25°.



Rozdělovač se teď předělával jenom kůli tomu,že Martin jezdí právě nejvíc v zeleném poli otáčkoměru a nedá si říct,aby motoru trochu dával.Prostě když to jede,tak proč bych tam nejel...Radši sem to měl postavit tak,aby to do 4000ot škubalo a tím ho donutit,aby motor nekurvil.Ale já chci maximální použitelný rozsah motoru a řidiče,co poslechne,jak má s motorem jezdit...ne vždy se to ale sejde 8 A abych si neprotiřečil,tak předstih je teď dole a ve středním pásmu ponížený + majitel dostal ultimátum,že až se motor podělá,bude vyhozen ke konkurenci,pokud si nedá aspoň trochu říct a to tady může klidně odsouhlasit.Takže předstih a chování majitele je teď tak nějak na křehké rovnováze,aby se vyhovělo motoru i jízdnímu stylu řidiče 5



-> pavucina: kdybys naboural s favoritem někoho,koho bude zajímat stav tvého auta,tak by ses hodně divil,kam až by ses právně dostal.Mě to rozhodně směšný nepříjde a není to jenom o tom,kdo to auto provozuje 8 Pokud zákony znám dobře,tak jsou veškeré úpravy aut v ČR nelegální a i když je pár vyjímek lidí,co byly ochotní vykrvácet na Dekra/Tuv,nemyslím jsi,že to je pravidlem.



-> T: pravda je někdy krutá stejně jako já,...nemáš to tak daleko,abys nevzal třeba MX5 a nepřejel ten kopec ke mě vyzkoušet,o čem takový motor je.Pak třeba změníš názor,jako mnoho lidí,kteří jsi to už vyzkoušely.Možnost osahat osobně jen tak někdo nenabízí a internetové keci jsou k ničemu.Kdo chce ale mít stále klapky na očích jak tažná kobyla,jeho věc,nemám potřebu nikoho nutit 8



-> Čokin: v tomto ohledu pouze lepší litrový výkon,to je to,čemu se tady věnuji já osobně.Co se týká celého auta,to naprosto souhlasím a nemám to jinak.Proto seš ty rychlejší na sprintu a to není věc,za kterou se budu stydět.Máš asi lehčí auto,díky obsahu jinde položený kroutící moment,menší odpor gum,lepší napřevodování vůči motoru,asi budeš i lepší řidič než Martin.Ale tohle je téma pouze o motoru,ne "která škodovka z virtu je nejrychlejší atmosférou na sprintu"...o tenhle post se stejně dělíš s Martinem 1:1 1 A škodovka začíná u těch cca 120hp hezky jet,ale za mě mohu říct,že to je na zábavu ještě moc málo 4
18:50:13
03.10.2021
Vrba
-> Václav Vašák: co tomu motoru způsobíš,když zatáhneš od 1500otáček? Leda že bys tam neměl tlak oleje, nebo se Ti na tom rozdělovači ve 3500 vydetonuje,nebo se zahltí a zatarokuje protože to pásmo "neřešíš". Jinak mi ta poznamka s klikou příjde poněkud laická.
17:18:07
01.10.2021
Václav Vašák
Motor má průběh takový,týrat a kurvit ho od 1500ot a ideálně přerazit klikovku za poplácání po ramenou nějakým místním členem?O to se může snažit někdo jiný,než já 5 Hodnoty jsou asi 100-105nm a 35-40kw ve 3000ot,takže motor s lepším pocitem jízdy v zeleném poli otáčkoměru s pírkem na plynu,než série fav/fel.Po položení cihly se ale teprve začnou dít věci 1



Jediné,z čeho by někdo tady mohl mít radost je fakt,že ostřejší jízdou je nádrž na cca 250km.Bohužel podobného průměru dosahuje každý můj motor od cca 90hp/1000ccm,takže stavět motory co jezdí na vzduch prostě neumím,to musím uznat,že jde asi lépe konkurenci,tedy aspoň podle toho,co tvrdí 1



A pokud se někomu nelíbí,že to nejde přečíst,tak se ptejte toho,kdo vymyslel soubor max. 480x480 a 60kB.Mě to osobně nevadí,měl jsem možnost to vidět na 1m obrazovce a dostatečně se pokochat 5



Na osobní dotazy odpovím,až na to budu mít čas a chuť.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 01.10.2021 17:18:07
07:55:07
01.10.2021
pavucina
-> Petr Urban: To není moje obava viz. -> Václav Vašák 28.09.21 23:54:33:



ja se jen tomu pousmívám, ptž to je zas další perla, kterou zde Václav předvadí. 3
21:03:36
30.09.2021
vhml
-> Petr Urban 30.09.21 20:56:53: za talent a schopnosti si nic nekoupis 4 6 a funguje to i naopak
upraveno 1x, naposled 30.09.2021 21:03:57
20:56:53
30.09.2021
Petr Urban
-> pavucina: Tak to je zbytečná obava... Co dělá řidič s vozem je jeho věc. Pravdou však dnes je, že závodí spíše kdo má peníze a čas, nežli kdo má talent a schopnosti.

Mám však i jinou zkušenost : Malaník ode mě jede aktuálně 160Hp v Favoritu, auto po technické stránce, převodovka 6q, podvozek atd., je absolutně perfektní, jedno z nejlepších FAV./FEL. Ale co se neděje... Ptám se ho: V kolika ot. řadíš ? ON: tak kolem 6000ot. Říkám a proč se do toho dávali kompletně kovaný věci, titan atd., když řadíš v 6000 ... ON: No já ti nevím, já už to pak ani nestíhám rukama, utaví se brzdy a bojím se o výdrž, ať se něco nestane...:D Po tom co mu nestále říkám za 7mičkou řaďit, už sem tam umí podržet... :)

Takže ve výsledku majitelovo přání je mít něco nejvýkonnějšího, ale cit umět celou techniku využívat co nejvíce a přitom mít k ní ohled - vědět co si kdy můžeš dovolit, se dnes hlavně v těch veteránech, zcela vytrácí. Čestná výjimka je tedy Honza Frei, nyní třeba i Michal Streit na ČMPR.
19:27:42
29.09.2021
Šediváček
-> Čokin: Jo to taky znám 4 Ja mám madlo i na stropě a taky už jsem si párkrát říkal jestli vydrží na svém místě 1
17:01:36
29.09.2021
Čokin
-> pavucina: To, ale není vůbec špatná myšlenka, pozůstalí by tak mohli z automobilek vytřískat nějaké odškodné pokud nemají v návodu k užívání informaci o tom, že se v tom může člověk zabít 1
16:36:44
29.09.2021
Čokin
-> Šediváček: Přestanou mluvit, začnou Ti pravou nohou promačkávat podoběh a pravou rukou se Ti snaží urvat madlo dveří, které je rádo, že drží v těch M5 šroubovacích maticích 3 3 3
15:29:31
29.09.2021
pavucina
Ty vole… uz se tu resi, ze motorar nechce mit na svedomi majitele auta 3 , protoze jeho motor uz jede dost.
15:20:40
29.09.2021
Šediváček
-> Václav Vašák: Což o to prodejce jsem špatný, to je fakt, ale mam zase jiné dobré vlastnosti.

-> Vrba: Převody jsou kratší jak je už poznat podle videa, ale jinak sériová převodovka s 4,22.

-> Čokin: To vypadá že s vystrašenými spolujezdci máš taky zkušenost 3
14:36:15
29.09.2021
Čokin
-> Václav Vašák: Lepší motor / horší motor jak nebo podle čeho tohle chceš určovat? Podle koncových čísel z brzdy nebo podle kultury a uspornosti? Nebo podle životnosti? Ani podle těch časů se to neda.... převody, gumy, spojka, řidič, počasí, odchylka v měření..... Vím jen jedno, že od 120 koní v té Škodovce začíná zábava a omotat o strom se můžeš i se sériovkou to už je jen a pouze na tom mezikusu mezi židlí a volantem.

Kdo jak jezdí a spolujezdci na přebalení to je téma, ke kterému se raději nevyjádřuji3
07:34:01
29.09.2021
Vrba
-> Šediváček: jaké tam jedeš převody?
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres