Grafy motorů

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 28.10.2011 do 31.05.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
19:46:31
07.01.2023
Milan 136
-> Václav Vašák 07.01.23 13:18:32: Na to, aby člověk poznal, že rozhodně nejsi v pořádku, nepotřebuje nic dokazovat.
15:20:24
07.01.2023
Šediváček
Takhle ta felicie vypadá za jízdy. Jen tak pro představu



https://youtube.com/short s/zH4XnFU0wcw?feature=shar e

upraveno 1x, naposled 07.01.2023 20:47:29
13:36:15
07.01.2023
Petr Urban
I když bych vůbec nemusel nikomu nic dokazovat. Dovolím si pro ty co mě neznají říci, že většina vaček co mám k dispozici jsou z posledního vývoje Škoda nebo koupeny v zahraničí od prestižních světových značek na jiná OHV nebo přímo zakázkové na tyto motory, které jsou tedy dále dělány. Může si o tom každý myslet co chce, ale ty vačky fungují a mají průběh (samozřejmě jen tehdy když na zbytku motoru nejsou chyby), zvláště ty novodobé zahraniční šlapou a stálo to nemálo peněz a úsilí ... Závist je závist, rozumím. Já lidem závidím jen zdraví, které už nemám nej.

Přikládám pro představu graf 1450 na 2x činský FAJS 45DCOE s takovou zahraniční vačkou, která jde i přebrousit na velkou sériovou vačku, kterou mi desítky závodníků chválí a desítky jich také vyhrávají amatérské závody i MČHR - Frei, Malaník,... Chápu, že to se hodně lidem s pohnojeným sebevědomím, nelíbí.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 07.01.2023 13:36:15
13:24:11
07.01.2023
Václav Vašák
-> czechino: Jinak Most asi takle a z videa to je jasné,...gumy,svor,6q,mál o koní a jiný řidič 5



Autodrom Most Felicia 86kw 1-jízda
13:22:51
07.01.2023
Petr Urban
-> Fity: Dovolím si souhlasit v plném rozsahu. Bohužel většinou u takových egomaniaků co neustále potřebují pozornost, rozsévat chytrosti/trapnosti a urážet všechny a všechno, bylo nějaké špatné dětství + samozřejmě další poruchy s kterými se však takto v společnosti projevují. Z závisti je ego nutí... Co už s takovými.
13:18:32
07.01.2023
Václav Vašák
-> Fity: a co si tady předvedl ty? 1



-> czechino: hele časy jsou všechny někde v tématu Most,ale těch tady je hafo.Každopádně s původní 97kw 1,3 co půjde preventivně na výměnu kliky (díky tomu se využilo odbrzdit tuhle 1,4) a po těch 4 letech nebo kolik jezdila už má nárok na nějaké motohodiny,jsem teď na podzim udělal asi 2:18 (nestíhají brzdy),když mě to Martin půjčil,nikdy jsem teda s tim autem na okruhu nejel,ale doladily jsme ho fakt dobře podvozkově a s feldou co má aktuálně 86kw ten samý den nějakých 2:12 druhou jízdu ze dvou co jsem jel,s tou teda jezdím aspoň 4x za rok někam na sraz nebo výlet.Škoda 185/60R13 a felda 165/50R15 NS-2R,na jaro chci dát něco širšího a ideálně delší převodovku a dostat se pod 2:10 a tím pádem to bude asi nejrychlejší škodovka s původním motorem,Forsio má tuším oněch 2:10 a pak tady je ještě ta asi zelená felda s 1,6 VW a motokarbecama,ale to nevím,za kolik to jezdí a teda jestli je majitel tady,ale nejezdilo to špatně,byť 1,6,ale pořád to v té feldě bylo z fabriky a myslím,že bude mít časy taky hodně dobrý.Pak už na předohrab seru a opráším svoje bílé monstrum a cíl je jasný,...méně než 2min na Mostě :-D Tuner2 a spol není už absolutně konkurence,hlavně teda máme neodlehčená auta a časy vždy ve dvou lidech s průměrnou váhou 100kg na osobu,takže by stačilo vykopnout spolujezdce,dobře si pamatuju,jak před lety jsem se nudil,tak jsem se ptal Eidyho,jestli mě sveze a odpověď byla "ne,já si teď chci zajet na čas"...ten by teda taky měl zajet na brzdu,aby věděl,jestli to má aspoň těch 1xx koní :-) Ono motory udělat umím,podvozek a pružiny jsem taky navrhoval,pak to umím i uřídit,ale jelikož nejsem řiťolez,tak se tady musíš ptát,jestli mám nějaký čas na okruhu :-) Ale já ti nemám problém odpovědět,pokud se ovšem někdo ptá jako totální pičus,tak ho maximálně pošlu do prdele.A ty co ode mě něco chtěli a pak se nechali uvrtat do "konkurence",ta k ať se sami chytnou za rypák,já je nepotřebuju a oni nemají ani v koních,to co by ode mě dostali v kW,prdel je,že na mě si každý otevírá zobák,ale že vysolí desitky tisíc za jeb,to už tomu komu to dáli nevyčtu 5 Vlastně brzda měří špatně a já to fejkuju,že je znám 4



Jinak původní 1,3 motor většinou nejrychlejší atmosféra na Pohofestu,letos se pojede pro poháry asi na Výskytnou,Běšiny už sprinty nemají a zbytek je daleko nebo není čas,ale konkurence je třeba Čokin s 1,5 na řiditelném vstřikování a zapalování,já to udělám z 1,3 feldy,karbecích a rozdělovači.Prdel je,že se prostě karbeci přendaly z toho ostrýho 1,3 a to samé rozdělovač na tuhle slabší 1,4 a výsledek,který může dost lidí závidět,takže pokud bych to naladil,postavil rozdělovač k motoru a vyřezal rošt v bloku,určitě by to mělo těch 150koní jako tady taky pár aut je s podobnou úpravou 3 Někdo se nechá oblbnout,jiný ne,podle toho máme každý svojí sortu zákazníků a já rozhodně nemám důvod někoho o něčem přesvědčovat,protože většina lidí na to není dost inteligentní,aby ten čas za to stál 8



Pokud bys chtěl vědět něco dalšího,klidně se ptej,pokud to bude mít lepší úroveň než co tady většina dokáže předvéct,tak není problém 5 Jinak bych ti asi uměl poradit s opravou kol (měl jsem teď velký problém s vařením hliníku a vyřešil to jeden "kamarád"),což bych třeba vůbec nemusel,ale nemám problém pomoct a bylo to na hlavní stránce dost často,takže asi to nebylo tak jednoduché vyřešit 5 Auto máš asi s turbem,pokud si to dobře spojuju (možná ne,nežiju virtuálním světem),takže s tím ti neporadím,jsem pouze na atmosféry 2
11:50:03
07.01.2023
czechino
-> Václav Vašák: Mě by zajímal třeba čas v Mostě, nebo někde na okruhu kde se to projeví jako celek. Ale chápu téma jsou grafy motorů...
10:29:31
07.01.2023
Fity
-> Václav Vašák: ... ty vole ty změň buď prášky nebo doktora 78
19:31:09
06.01.2023
Václav Vašák
vhml: 95kw a 145Nm jako zklamání rozhodně neberu 5
19:29:22
06.01.2023
Václav Vašák
Chceš-li výkon ve své škodě míti,

stačí fábia motor 1,4 litru vzíti.

Uprav hlavu,viz. facebook Honza Růžička,

na ní svody a příčný výfuk Václav Hlušička.

Jsem já to ale chytrá hlavička!

Rozdělovač se sáním už jsem prodal,

naštěstí to Martin kámoš dodal.

Nakonec je jeho to auto,tak ať se taky snaží,

sice pořád jenom remcá,ale pak rád kilopade smaží!

Olej už je 5 let starý,schází tomu údržba,

proč zas je tak benzín drahý,dáme plnou z ropovodu Družba.

Minerální základ 15W40 z Tesca musí stačit,

jenom doufám,že to nebudeme muset domů tlačit!

Svíčky máme naše České,je to značka Brisk,

když se montovaly byly hezké,tak už držte pysk!

Honem,rychle jedem,ať už jsme na brzdě,

snad nebude po cestě zácpa,jinak přijedeme pozdě!

Je to zase tady,jdeme auto k zemi poutat,

vydrží,nebo bude ojnice ven z bloku koukat?

Plyn mačká se až na podlahu,je to dobré,motor běží!

7000 je tam v cuku letu,až se z toho chlupy ježí.

Kola stojí,motor zhasl,jaký bude důsledek?

Je to super,výkon taky,z dobré práce výsledek!

Jsou zde tací,co si pletou kilowatty s koni,

to náš případ ovšem není,byls tam ty,ten a oni.

Kdo se i tak rozhodne,měl by jsi vzít mokrý turban,

nejspíš hůř zde dopadne,má tam vačku „mejd-in“ Urban!

Ať jsi tedy kdo chce říká,je to práce pašáka,

než-li chodit do rizika,beru Vencu Vašáka!
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 06.01.2023 19:29:22
12:26:50
06.01.2023
vhml
-> Václav Vašák 06.01.23 09:28:16: Tak zase jestli ta nahovno vačka, v 1,3 objemu a se sedrem má 90 koní, tak tohle bude se stovkou docela zklamání ne? 3
upraveno 2x, naposled 06.01.2023 12:27:07
09:28:16
06.01.2023
Václav Vašák
"1,4 sport" - svýho času naštěstí už bez vačky od Urbana,jinak bych mohl zkopírovat graf s cca 90hp od nějakého místního člena a že bych si mohl vybírat 1 Tedy musel bych tam ještě namontovat elektronické zapalování 3 Odpoledne konečně poznám,co ta sériová fábie s vačkou,sníženou hlavou,karbecama a výfukem (nejpoužívanější recept na úpravy) reálně dokáže,ale podle jízdního projevu by to mohlo mít aspoň těch 100 koní 5
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 06.01.2023 09:28:16
19:21:07
11.12.2022
SO545
-> King 11.12.22 10:16:02: to skor bola groteskna realita....a krstenie ich deti to iste....4
10:16:02
11.12.2022
King
-> Crestik 10.12.22 12:27:28: Tak kombinace "verici komunista " je hlavne hodne slusna schíza3
12:27:28
10.12.2022
Crestik
-> StepaNoFUN: můj děda byl jen mistr, dál mu to režim nedovolil, protože věřící komunista je horší kombinace, než Jan Bendig (teplý cigán)
12:16:29
10.12.2022
StepaNoFUN
-> Crestik: to vzdycky rikal muj deda... Mimochodem mistr, pozdeji ucitel a nakonec reditel na SPS.
12:11:21
10.12.2022
Crestik
-> King: já zase slyšel: Kdo to umí, ten to dělá, kdo to neumí, ten to učí :-)
upraveno 1x, naposled 10.12.2022 12:11:49
14:01:32
07.12.2022
Sita
-> King: tak to je presny :D

Kluk (14let) zacina projevovat o moje skodovky zajem, a ja uz se k ladeni motoru urcite nedostanu (znalostne ani casove), takze si upravu chci koupit, ale musim rict, ze zazitkum z jednani s lidma typu pan Vasak bych se rad vyhnul. Takze ja jsem vlastne rad, ze tady tyhle prezentace probihaj 3
upraveno 2x, naposled 07.12.2022 14:08:35
20:11:31
06.12.2022
King
-> Václav Vašák 05.12.22 22:25:50: Kdysi kdesi jsem videl vystiznej komentar: "Kdybys drzel hubu, mohl jsi zustat profesorem... "
23:20:39
05.12.2022
dragon_cb_cz
-> U-Geen: Nestraš...
23:18:58
05.12.2022
U-Geen
-> dragon_cb_cz: na druhou stranu... je spis s vetsinou spolecnosti, kdyz to tak vidim :-)
22:52:42
05.12.2022
Milan 136
22:40:55
05.12.2022
dragon_cb_cz
-> Václav Vašák: Ono bys možná mohl začít u základnějších schopností...
22:25:50
05.12.2022
Václav Vašák
Chtěl bych se něco naučit a to správnou metodu řiťolezectví,vždy na to jdu botou napřed a nějak to nefunguje a myslím,že zde je kantorů víc než dost 4
14:39:08
05.12.2022
Milan 136
13:28:34
05.12.2022
palinator
-> Petr Urban:

EGO? To jsou nějaký akumulátorový sekačky ne? 3
13:19:01
05.12.2022
Petr Urban
-> MVM: Kal na dně kýble - to je velice vkusný popis a né místního guru, ale místně se vyskuyujícího hovínka nosící na zlaté lopatě, protože on ví přeci všechno nejlíp, má na vše světonázor a myslí si že je těmi trapnosti co vypouští z poza klávesnice někomu zajímavý 3



Hele je tam 272Nm a 212HP a protože je to prakticky 14ka pořád naše OHV, tak pouze při 1baru a ještě s pěknou křivkou, kdy turbo motor jde lehce na 7000 kde ještě neztrácí moc výkonu jak jiným s turbo aplikacemi, já tohle osobně beru za obří úspěch a tímto dávám klobouk dolů před tímto projektem, který je v motorovém prostoru navíc nádherný a to nejsem nijak nakloněn jakýmkoliv turbo motorům, ale to dané provedení Milana prostě zasluhuje obdiv. Kdo tohle neumí přiznat a ocenit, tomu to jen EGO nedovoluje, protože sám by takovou věc chtěl umět a neumí 3
11:34:59
05.12.2022
vhml
-> dragon_cb_cz 05.12.22 10:53:32: odborné komentáře se nacházejí v kartě vozu 3
11:31:58
05.12.2022
MVM
-> milanrejpid: -> pavucina: Tak ono se dalo svým způsobem čekat, že to bude mit odezvu,dřív či později,rozvíří kal na dně kýble. Pochopitelně když sem přistane najednou graf a navic 200+.

Na jednu stranu proč ne,třeba já si ty křivky docela rád prohlídnu.Ač jsem jich taky pár už viděl. Ale Škodovek ne zas tak moc.

Věc druhá,jen v kartě napsat, možná byť stroze, heslovitě:

210PS @ 6500 a šmitec.. 4
10:53:32
05.12.2022
dragon_cb_cz
-> pavucina: Já mám pocit, že tu nějaký guru-komentář byl a zmizel 3
20:30:19
04.12.2022
milanrejpid
-> pavucina: pro mě to málo neni 4 a co zdejší guru je mi úplně jedno 3
19:49:49
03.12.2022
pavucina
-> milanrejpid: já ti nevím, podle mě to na zdejší guru bude málo.
18:39:38
03.12.2022
dragon_cb_cz
-> milanrejpid: Už jsem koukal v kartě... pecka!
18:19:39
03.12.2022
milanrejpid
já si tady taky něco odložím...
zvětšit Grafy motorů - obrázek od milanrejpid vložen 03.12.2022 18:19:39
22:21:52
25.08.2022
Chali
12:14:58
25.08.2022
vhml
-> palinator 25.08.22 11:51:52: 307WRC a její homologace 4 stupňové převodovky :-)



“Tell Corrado now, three is enough!”
upraveno 2x, naposled 25.08.2022 12:15:57
11:51:52
25.08.2022
palinator
-> Petr Urban:

Teoreticky pokud by byla výkonová křivka plochá v relativně velkém pásmu otáček, tak by nejdynamičtější byla převodovka s menším počtem rychlostí. Kvůli hmotnosti, setrvačnosti, tření, časů při přeřazení,... . V reálu to tak samozřejmě běžně není a navíc se sledují i jiné parametry, např. spotřeba, která vychází nejlépe pochopitelně v úplně jiném pásmu otáček.
11:21:18
25.08.2022
Petr Urban
-> palinator: Říkáš to velice přesně a hlavně bez zbytečný omáčky 4 -> Bukaj: Možná si úplně nepochopil co psal... Máš oblast otáček, v kterých jedeš na daný stupeň, vytočíš jej a po přeřazení klesneš, v rozptylu těchto ot. tě zajímá pouze výkon = práce za čas = jakou práci používáš k tažení břemene - auta a proto je vždy dobře sledovat horní 3000ot. motoru - vykonovou křivku a váhu vozu, to jsou asi největší ukazetele možné dynamiky. Samozřejmě krátká skříň, menší odpor od uších gum, aerodynamika, různé ztráty od kliky až po obvod kola do toho promlouvají také.
10:23:04
25.08.2022
Bukaj
-> palinator: Já ty "papírové" hodnoty nesleduju už hodně dlouho (asi tak od doby, kdy jsem jezdil současně v několika 105L a 120L) protože o tom, jak který vůz pojede, vůbec nic neříkají. Ani když se přepočítává výkon na váhu vozu, protože je tam spousta dalších proměnných (převodovka, kola, podvozek, aerodynamika, těžiště,...), které o tom rozhodují. Takže to, že má Octávka 92 kW a škodovka "jenom" půlku, má pro mne vypovídací hodnotu asi jako to, že jedno auto je červené, druhé modré...2
10:11:09
25.08.2022
palinator
-> Bukaj:

Vrchol krouťáku u 120 je při 3000, u LS při 3200.



Krouťák a výkon jsou spojené nádoby a nás zajímá vždy výkon, co se týče maximalizace dynamiky, resp. pásmo, kdy je výkon motoru největší (aby to rozumně převody pobraly). V praxi jsou ty pocity matoucí, protože do toho promlouvají zvyšující se jízdní odpory a výraznej pokles tažné síly po každém přeřazení nahoru.
10:10:04
25.08.2022
Bukaj
-> Václav Vašák 25.08.22 09:56:09: S tímhle nelze, než souhlasit. Každý jeden motor je originál a najít dva seriové motory se stejnými parametry je po těch desetiletích nemožné, když už "za nova" byly co kus, to originál. A pro upravené motory to platí dvojnásob. Někdy se povede i z hovna bič...3
10:04:43
25.08.2022
Bukaj
-> Borderer 25.08.22 09:32:55: Možná jsi z textu nepochopil, že to není "sériový motor" tak, jak vyjel z továrny, ale motor, poskládaný z (víceméně) seriových dílů různých motorů - tak to alespoň chápu já. Ale kdy má škodovácký motor nejvyšší krouťák, to jsem nikdy nezjišťoval (ani nevím, jak rozlišit, jestli motor jede proto, že má výkon nebo proto, že krouťák), jen vím, že tyhle motory se musí točit, aby jely (a aby je člověk "nezabil")... Třeba 130LPG mi pocitově nejlíp jede právě někde kolem těch 5000 otáček (na rozdíl od 130L, která trochu tahá mezi 2-3 tisíci, ale dál je "mrtvá").

Ale to jsou provozní motory v ne úplně ukázkovém stavu. Takže věřím, že to, co je prezentováno, může být pravdivé. Ale také nemusí 3
09:56:09
25.08.2022
Václav Vašák
-> palinator: krouťák narostl díky otevření druhé komory a jak je vidět,tak ne uplně o moc (zhruba do 10Nm),kdyby se otevírala dřív,tak se motor zase uchčije,respektive bude strop někde jinde,ale chtěl jsem aby to bylo co nejvíc bez ohledu na to,kde to bude.A s jiným nastavením to prostě nefungovalo jak by mělo,i při testovací jízdě bylo cítit,že to není ono,upřímně můžu říct,že mě tahle prdlavka potrápila víc,než kdejaký "závodní" motor.A krouťák je sice výš,ale o moc víc ho tam oproti 120LS není a výkon se u tohodle vždy honí otáčkama a tuším,že kromě BMM měl i 5-kanál jako jediný výkon v 5500ot.



A může si to každý zkusit,vyberte ty nejlepší díly co se kdy objevily v motorech vzadu a ten motor bude uplně o něčem jiném,není moje chyba,že se dávalo X-druhů komponentů a pořád do TP psal stejný výkon 20 let,když se jednalo o stejný typ auta a nebylo nic zvláštního,že 105-ka předjela 120-ku.Já něco podobného měl uděláno když mě bylo 18 a dal se tím nadrtit fáčko motor což tenkrát bylo to největší tuningové terno...tohle ale jede líp,protože jsem teď možná chytřejší 1 Ale oproti 90kw a skládaný převodovce to prostě nejede a proto to není nic pro mě ve větší míře 5
09:36:05
25.08.2022
Václav Vašák
-> Milan 136: ono je mě v celku uplně u prdele,co si tady o mě kdo myslí...komunita vzniká vždy spojením podobných jedinců a pokud do ní někdo nezapadá,neznamená to,že to je špatně...konec konců nejsem první ani poslední 5 A od prvního grafu upraveného motoru od založení tématu tady nebylo vidět nic jiného než kydy a v e-mailu spousta dotazů od Urbana,co mám uděláno s motorem,že jsem dokázal 140Nm na jednom karbecu u 1,3litru a 280 "česaně" a já mu to s klidem řekl,protože mít ingredience neznamená docílit stejného výsledku...takže co konkrétně ode mě čekáš,prdelolezectví?



A nejvíc mě fascinujou ty hlášky,jak každý ode mě chodí ke konkurenci brečet,...pokud nepočítám choré mozky,které spočítám na prstě jedné ruky a se kterýma jsem měl kdy co společného a lze to započítat do mých životních omylů,tak vše co za něco stojí mám trvale pod dohledem a každý tady min. ze srazu zjistil,jak to umí fungovat,protože většinou s prací od "konkurence" zůstává někde vzadu 1 A kdo si to sám dokurví a pak to svádí na mě,tak jeho problém,nehodlám každého vodit za ručičku 8 A pokud někdo kopíruje moje méno (celkem běžná věc co jsem zjistil),tak právě kupující má vědět,že to musí být od toho kokota a tím pádem to bude originál 5 Několikrát se mě už stalo,že mě napsal cizí člověk,že má vačku ode mě a jak super to funguje,...tak akorát napíšu,že nikdy jsem vačky nedělal,dělat nebudu a vždy jsem bral od Krejbicha,dále vyzkoušel všechny ostatní výrobce a dost toho nabrzdil a pohybuje se to od slušných vaček až po odpad,co třeba nabízí jeden místní člen a spousta místních členů to i přes to jezdí 2 Ale je to jako s ženskýma,kdo nevyzkoušel jinou díru než tu co má doma,taky si bude myslet,že zrovna tohle je to NEJ 1 A kdo to zkoušet nemusí,tak je asi šťastnější než já,protože já nikdy neřeknu po vyskočení hodnot z brzdy "tak teď jsem udělal ten nejlepší motor" a vždy budu chtít víc a víc a zatím se mě to daří 5
09:32:55
25.08.2022
Borderer
-> Bukaj: Ale posunout ho o 2 tisíce otáček výš a zvednout, aniž bys vyměnil díl na motoru?
09:31:10
25.08.2022
palinator
-> Bukaj:

Třeba MPI Felda má maximum krouťáku ve 2500 3
09:28:10
25.08.2022
palinator
-> Bukaj:

No právě že škodováckej motor je tak trochu naftovej bez turba... 3
09:23:39
25.08.2022
Bukaj
-> palinator: U škodováckého motoru mi to nepřijde divné. To není TDi 3
09:16:07
25.08.2022
palinator
-> Václav Vašák 24.08.22 22:51:09:

Víceméně sériový díly udělaj maximum krouťáku v takhle vysokejch otáčkách jo?
08:37:00
25.08.2022
King
Extreme Tyres