Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
20:15:01
25.09.2015
MVM
-> vhml: Bohužel z praxe vím že vadná součastka se vždy nacházela mezi sedačkou a volantem,což mnohdy nechtěně potvrdily stopky a telemetrie.
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 20:21:19
19:56:35
25.09.2015
vhml
A víte co je na těch všech motorech nejsmutnějšího? Že ruce si k nim stejně nekoupíš :-)
19:07:05
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: no tak jo, máš pravdu.

Vénovo motor dokáže s doma pobastlenou hlavou, sériovým sáním a jedním spádovým karbcem sám sebe přeplnit už ve 4000 otáčkách.



Spokojenej?



Myslím, že byste měli zvážit poslání životopisů do Ferrari.

Tam se na podobné hodnoty dostali teprve nedávno a potřebovali k tomu variabilní časování i zdvih ventilů, variabilní sání a o hodně víc otáček, takže se od vás jistě budou mít co naučit.
18:47:51
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 25.09.15 18:25:49: Ty kostlivce jsi tady ale tvořil ty a to nepopřeš. Já nedělám nic jiného (navíc v podstatně daleko slušnější formě než ty Vénovi) a už je oheň a střeše. Jak jsem psal, jen naznačuju, narozdíl od tebe, který to rovnou zpochybnil na základě nějakých časů z pohofestu, kde se jelo na stopky a v té době ani nebylo naladěno.



Když to vezmu jinak z tvého soudku - Véna tam má jen 130Nm a 90HP, tak v tom případě já mám 120Nm a 80Hp a na to mě to jede teda ku*va dobře - to jsem spokojen 5
18:45:00
25.09.2015
MVM
-> George88: Však v poho,já Tě pochopil. Jestli ale někdo žije v domění že mávnutím proutku lítá padesát Nm tam a zpátky - tak to není. Pokud TO TAM je .. tak to sedí a když už,tak jen malinkatí poníci 3
18:44:15
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 25.09.15 18:17:11: Nějak nechápu proč reaguješ na mě, já se naopak tady celou dobu snažím usměrňovat některé zavádějící výroky...



1. Měření Čokina jsem hned zpochybnil, že buď je něco špatně v motoru (čemuž nenasvědčujou časy ze sprintů i přes dlouho jedničku) a nebo, že měření bylo pochybné...

2. Zároveň jsem ukázal, že brzda v Brně umí měřit přesně pokud obsluha ví, neb v autě naměřila v podstatě to samé co u pana továrníka Čepka viz. -> Tuner#2 - zrušená registrace 24.09.15 16:53:27:

3. A v neposlední řadě, jsem ukázal, že i dynamometr může ukazovat bludy - viz. ladění Wenovo motoru.



Prostě je to vždy o kalibraci a správném nastavení. Já měřil na brzdě v Plzni, kde byl třeba TUNER s 1,8T a se sériovým tlakem naměřil v podstatě sériové parametry. I přes několik porovnání mého auta ať už na sprintech a nebo na okruhu nemám svým naměřeným parametrům důvod nevěřit a Vénovi 136 to jede o chlup lépe, takže proč by tam nemohl mít o 10HP a 10Nm víc než já? Jako první to tady začal zpochybňovat a zesměšňovat právě Alenka...
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 18:56:31
18:38:46
25.09.2015
George88
-> MVM: já to myslel tak, že se mě zeptá kolik to má mít koní?Já řeknu třeba 95. a on "naměří" +/- 95. Někdy jsem měl pocit, že kdybych řekl o 15 víc/míň, bude to tam..
18:25:49
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: ty začínáš rýpat a zbytečně vytahuješ dva roky staré kostlivce.

Zatím se k tobě chovám slušně, ale asi máš pravdu, zamyslím se nad sebou a budu se k tobě chovat jak si zasloužíš.



Ano, auto se měřilo o víkendu a mrdal jsem se s tím sám? A?

Myslíš, že jako že o víkendu z toho lezou lepší hodnoty, nebo že by majitel, který byl celou dobu přítomen, dopustil, abych si tam naklikal nějaký fejky (kdybych věděl jak)?

Video zrychlení a výstup z GPS appky je taky fejk?
18:17:11
25.09.2015
MVM
-> Tuner#2: Jen se zeptám jak jsi Ty zjistil parametry svýho motoru?
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 21:46:10
18:08:56
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 25.09.15 17:57:19: Myslíš ty hodnoty při sprintech, kde buňka funguje jen na konci a nebo to, že od doby kdy se jel poslední sprint a kdy se měřilo proběhlo několik změn? Myslím, že zamyslet by se tady někdo nad svým chováním měl, ale já to nebudu 5 Co se tvého měření týče, myslet si může nezávislý čitatel co chce, nedávno jsi tady prezentoval, že měříš o víkendu a obsluhu si děláš sám. Co to může v důsledku znamenat si může doplnit každý dle svého uvážení. 4
17:57:19
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: vzhledem k tomu, jaké měl ten motor reálné výsledky zrychlení, budu o tom s čistým svědomím pochybovat dál, protože 140 Nm z 1.3 znamená VE hodně přes 100%, což je hodnota reálná možná pro špičkově upravený motor na Webrech/ITB, ale cokoli s jedním spádovým karbcem nemá šanci.



A jestli si myslíš, že by zrovna firma jako Dieselpower riskovala dobrou pověst a integritu měření výkonu jen proto, abych si já mohl honit triko někde na fóru, tak se zkus zamyslet znova 4
17:47:38
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 25.09.15 17:29:28: Já nic neříkám, jen naznačuju asi tak jako ty jsi tady naznačoval...



skoda-virt.cz/cz/.../1540 82-grafy-motoru?gotopost=3 ...



...ba co naznačoval, přímo zesměšňoval Vénu a to jsi nevěděl jakou má hlavu, jaké má zejména sací ventily, atd. atd. Myslím, že kdo si projde historii, tak uvidí co jsi tady předváděl včetně vložených grafů v 450HP apod.



Já vím, zas se hrabu v historii, to mě zas někdo sepsuje, ale když tady na virtu to jde tak snadno, stačí to mít zapsané v deníčku 5
17:45:53
25.09.2015
Alenka
-> MVM: mě se neptej, já nenaznačuju, že by tomu tak mohlo být.
17:40:03
25.09.2015
MVM
-> Alenka: Proč bys to měl dělat,důvod?
17:29:28
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: chceš říct, že jsem si ten výkon nafejkoval?
17:09:50
25.09.2015
MVM
-> George88: To že se Tě pokaždý zeptal kolik to má mít koní - předpokládaný výkon a kolik to míníš točit- je běžný údaj kterej je potřeba definovat. Ale TO co měl na mysli vhml je zase trochu jiný dotaz na "výkon" ..

Každopádně jakýkoliv zkoušení na brzdě je doporučeníhodný i kdyby neměřila bůhvíjak přesně a malovala klidně jen grafy. Pro účel přijedu,poladím,vidím změnu,odjíždím ideální nástroj ladiče.
17:01:16
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 25.09.15 07:38:44: Já taky netvrdím, že přesnost je menší, jen že i z dynamometru dokážou vypadnout nesmyslný čísla viz. Wena, takže otázka je kde je v těch nekonečných hádkách o tom jak která brzda měří pravda? Když tady Vena136 dal graf, kde na 1,3jce naměřil skoro 140Nm, tak byl za blbce a naše brzda v Plzni ukazovala rázem hovadiny podle místních pisálků. Když sem dá graf Alenka, který si brzdu sám obsluhuje a dokáže si tam tím pádem nahnat koní a krutu kolik chce, tak je mistr...



Něco málo jsem za ty roky tady už viděl, takže si určité srovnání umím udělat 4
16:14:23
25.09.2015
TTomas
Na Wenu jsem koukal ted v Besinach a auto i Wena jezdi moc pekne. Nicmene temto hodnotam taky neverim. Neznam kompletni specifikaci, ale pokud je to na seriovych komponentech Fabia 1.4, tak je tento vykon i kroutak z rise pohadek.
15:33:21
25.09.2015
George88
Já byl na brzdě na isša asi 5x. Vždycky se sériovejma autama. Jednou tátův závodní fiat se sériovym motorem a potom zánovní auta u kterých si zákazníci stěžovali na malý výkon oproti údajům v TP. Pokaždé byl výsledek blízko hodnotě v TP. Pokaždé se mě zeptal kolik to auto má mít koní:/ Jinak v brně je chlapík jménem Morisák. Kamošům ladil 2x starý závodní capri a jen zapalováním a karbecem z toho dostal dalších cca 15 - 20 koní. Teď dalšímu kamošovi ladí corvettu a skončilo to tak, že šly dolů i vačky, protože - "byly na piču nastavený.." :D Je to fanda do starejch aut a hlavně jim rozumí a poradí, co kde ještě zlepšit atd..



Fordever - Ford Capri Rolling road - Dyno run
14:10:20
25.09.2015
MVM
-> Jindas: Tak na válcovce je to u každýho auta jiný. Protože vždycky máš rozsah otáček od - do kde budeš měřit. U velkých výkonů je problém že by to na "nízký kvalty" nepřenesly válce/pneu.. vyšší kvalty zase omezuje max.dovolený otáčky válců brzdy.. Proto je u těch měřeni individuální přístup,několik různých měření nenečisto.. a pak aspoň dva naostro.
14:08:02
25.09.2015
Ultim
-> Jindas: Na to jsem se taky ptal, kdyz me to merili na 4st. ze tam mam i 5st, ale ze ten 4st. je lepsi, protoze je to naprimo (tj. co nejblizsi k prevodu 1.)
13:55:13
25.09.2015
Jindas
-> MVM: Jen pro info,na jaký převodový stupeň se obvykle měří? Je to jedno,nebo spíš na vyšší kvalt?



Mě třeba měřil na 5tku... a tak nějak jsi myslím,že to vyšlo.... nebo já nevím jestli to je divný... 8 graf viz. moje karta.
13:45:13
25.09.2015
MVM
-> Čokin: Na funkci živočicháře to nemá vliv. Ty hodnoty můžeš zadávat ručně,nebo si to odměřit z otáček.. 4 Jde o celkový převod - protože měříš na "jeden kvalt" Tak aby vyšel nějaký rozsah..
13:38:08
25.09.2015
Čokin
-> Dušan: SP 4,44 ale na to se me neptal nikdo.
11:30:08
25.09.2015
vhml
-> MVM 25.09.15 07:38:44: aneb oblíbený příběh o tom, jak se měřič zeptá: A kolik by to teda mělo mít koní... ? 4
07:38:44
25.09.2015
MVM
-> Tuner#2: Přesnost na motorovce je vždy vyšší. (I blbec se šuplerou změří broušený čep 100x jinak.) Lidský vliv musíš v tomo eliminovat a potom můžeš tvrdit co je a není hloupost. Nejlíp je přečíst si volně dostupný diplomky z VUT o měření výkonu spalovacích motorů. Pak je snáze pochopitelná skutečnost,že bude-li obsluha chtít je možnost výsledek měření ovlivnit jak kladně tak záporně.
06:26:21
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 25.09.15 02:40:34: Je to Wena, co vim 1,4 na webrech s dobovou 300vkou. Pravda vyhral s tim motorem ted Besiny absolutne a to ho na okruhu pul kola brzdil vhml st., ktery pry asi nekoukal do zrcatek.40 Nicmene u Weny je to i o prevodovce a hlavne rukou - jede s tim paradne hranu, ale ciste bez zbytecnych chyb.Tem parametrum, ale neverim i pres to, ze jsou z motorovky. Tvrzeni, ze to je oproti valcovce presnota je taky nesmyls, neb i tady zalezi na nastaveni, kalibraci brzdy a pak nasledne obsluze...



skoda-virt.cz/cz/.../1690 -wena-120s
upraveno 2x, naposled 25.09.2015 06:30:12
02:40:34
25.09.2015
Petr Urban
-> Tuner#2: Co je zač ten motor z odkazu na FB ? zákl. parametry a co s tím kdo jezdí za soutěže,že bych to shlédl někde, 175Nm na atmo bych rád viděl...

Čoveče já toho ještě nevím :D a né tak mít všechno v merku a né ještě guru, zas nedělej, dyť to dělám chvílu, to bude ještě trvat než budu mít cosi prověřené 3 Zkusím někoho nahnat i na tu ISSA, nejlíp to co už máme změřené jinde. Zkusím někdy i Mucka, to bude prcka teprv :D Ale je mi krajně nepříjemné jet zrovna k němu i jen pro test zkušební, když vím co všechno už provedl mým kamarádům.
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 03:10:29
21:31:45
24.09.2015
Dušan
-> Čokin: jaky mas SP ? JA mel pri mereni uplne jiny pomer nez ty
21:28:14
24.09.2015
Čokin
-> Dušan: To mě taky, ale co z toho platí? Předpokladám se zátěží.
upraveno 1x, naposled 24.09.2015 21:28:39
21:26:53
24.09.2015
Dušan
-> Čokin: meril mi rozdil v merenich se zatezi a bez a taky tam byly slusny rozdily :)
20:15:34
24.09.2015
Čokin
-> Tuner#2: Pak jsem se díval na křivku, takže atmosféra.
20:10:04
24.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 24.09.15 19:59:54: Však já taky nepopírám to co píšeš. To měření co zde odkazuju je taky už hezkých pár let zpět 4



O dynamometru si taky myslím svý, i tam je to o obsluze, protože jinak nechápu tyhle čísla s dobovou 300vkou, kde továrna měla kolem 140HP a rozhodně ne takový krouťák: www.facebook.com/19944139 6750018/.../11172600016348 15?type=3&...



Ale ono je to stejně spíš o průběhu a o tom jak to v autě funguje než jen o těch číslíčkách. Stačí když tam budou webry, bude to v každým vracáku tarokovat a ujede tomu kdejaký Sedr a naopak... 4
19:59:54
24.09.2015
MVM
-> Tuner#2: V dobách kdy na Isša jsem dělal maturitní práci na této zkušebně tam býval nějaký pan mistr Florka,protože mám celkem čerstvý info že tam už pravděpodobně po něm nastoupil někdo jinej - viděl bych celej "problém" v obsluze,zadávání hodnot,snímání veličin,korekcích atd. A to jsem chtěl v předchozím zdůraznit. Někdy před patnácti lety když jsem měl před maturitou jsme měřili hodně aut protože ta brzda tam byla nově ještě na dílnách Dunajevského. Zkušebna jako taková je jistě kvalitní a určitě ji mají zkalibrovanou - je to škola a musí vést evidenci kontrol. Ale co se týká "přesnosti" měření vůči dynamometrům si stále stojím za svým..
19:39:32
24.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 24.09.15 19:36:56: Ne je to atmosfera od pana tovarnika Cepka 4



Koukam, ze jsi to turbo zeditoval 40 Me je to taky divne (myšleno Tvůj výsledek), vsazel bych to na obsluhu 3
upraveno 2x, naposled 24.09.2015 20:35:06
19:36:56
24.09.2015
Čokin
-> Tuner#2: Když jsem porovnal udaje z mého a tohoto grafu, mě tam úplně chybí položka ,,moment setrvačnosti motoru" netuším jestli to teda má vliv na měření. Faktem je, že borec převzal obsluhu té brzdy asi před měsícem a dle mě moc odbržděno neměl. Ještě bohužel celé měření probíhalo v rámci vyuky, takže vše podrobně vysvětloval asi 10 učnum. Mě ten krouták prostě nehraje, výkon bych i věřil tam posun asi při stávající konfiguraci nebude.
upraveno 1x, naposled 24.09.2015 19:38:34
16:53:27
24.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 24.09.15 09:15:35: Co to je za blbost? Brzda z Brna je nekolikrat proverena Dusanem, v minulosi Petrem D viz. tenhle graf: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3228_2007-12 -01_21-05-28_88.jpg



Tohle je proste problem bud konkretniho motoru a nebo obsluhy co zadala spatne parametry. Jinak brzda v Brne meri realne hodnoty, potvrzene podobnyma parametrama namerenyma u Cepka na motorove (viz. prave mereni Petra). Myslel jsem, ze tohle mas jako motorovy guru davno proverene...
upraveno 1x, naposled 24.09.2015 16:56:56
09:15:35
24.09.2015
Petr Urban
-> MVM: 4

Pokud ovšem neudělá teď motorové změny a pak mu jinde naměří více... Právě by bylo vhodné i pro ostatní co chtějí jezdit do Brna, zjistit tu pravost měření pouze tím že zajede bez jakýchkoli změn pouze jinam a až na místě si může třeba zkusit něco poladit, pokud budou mít čas na brzdě.
00:01:24
24.09.2015
MVM
-> Petr Urban 23.09.15 23:43:36: Na průmku jsem do Brna před hodně lety chodil a ta brzda byla tehdy jedna z těch lepších. Ale jako všechny měřící stroje ( i vyvažovačky na klikový hřídele - žejo Petře) je nutná kvalifikovaná obsluha. Na Isša bylo vždy suprový vybavení - jen kolikrát jaksi vázla ta obsluha a komunikace. Potom z tý brzdy lezou nesmysly. Ale když se chtělo/byla chuť a čas- šlo při měření napojit i Bosch FSA a brát hodnoty z něj.. Jako vždy je to o lidech a Ti musejí chtít. Jinak ta brzda obecně funguje na dílně pouze jako zátěž pro usnadnění projevení závady pod zatížením - nikoliv jako měřidlo. Což ovšem u válcovek tvrdím pořád..
23:43:36
23.09.2015
Petr Urban
-> Gemini: Nejspíše špatně naměřené, ale o tolik špatně se uvidí až zajede jinam na brzdu. Více má v kartě u auta.
22:25:58
23.09.2015
Gemini
-> Čokin: Čokine , kde si nechal krutiak ?
20:52:12
18.09.2015
Čokin
Výřez....
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Čokin vložen 18.09.2015 20:52:12
20:49:57
18.09.2015
Čokin
Parametry motoru viz. popis v kartě. Bohužel tiskárnu měli opravdu mizernou 8
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Čokin vložen 18.09.2015 20:49:57
13:07:38
13.09.2015
Mates
-> Vrba: Měřil jsem to ted ve čtvrtek. palivo 100oct. a mapa tu co jezdím už dlouho pro TPS.
17:31:15
11.09.2015
Vrba
-> Mates: HEzke,to je nejake aktualni mereni? Palivo 100okt,mapa stale ta vychozi?
17:12:49
11.09.2015
Šediváček
-> Mates: jo taky to máš parádní a hlavně hladší průběh. Ale důležité je že jsme oba spokojení 4
16:12:32
11.09.2015
Mates
Oba dohromady
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Mates vložen 11.09.2015 16:12:32
16:12:15
11.09.2015
Mates
Druhé měření



67 KW 123Nm
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Mates vložen 11.09.2015 16:12:15
upraveno 2x, naposled 11.09.2015 16:45:04
16:11:10
11.09.2015
Mates
-> Šediváček: parádní hodnoty, až jsem čuměl, že to vylezlo ze série.



Moje grafy kroutící moment je u mě trochu zklamání, čekal jsem 130Nm a výkon jsem čekal 85-88 koní, ten mě potěšil.Měřil jsem taky 2x



První nic moc
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Mates vložen 11.09.2015 16:11:10
15:10:18
11.09.2015
Šediváček
No a ještě jako bonus mi dali porovnání
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 11.09.2015 15:10:18
Extreme Tyres