Měřilo se 2x takže ještě druhej graf.
51kW a 115,4Nm
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
15:07:29
11.09.2015
11.09.2015
Šediváček
Tak doufám že se tu nestrhne zase nějaká hádka. Ale je to můj Favorit na denní ježdění a celkem jede tak jsem byl zvědavej jakej to má výkon. Byl jsem mile překvapen. Tak se pokochejte.
Jo a je to 136L s Lekrem.
P.S. Je tam pouze trochu poladěný rozdělovač od Vény 136 a 125 tryska na druhé komoře. jinak čistá série.
Jo a je to 136L s Lekrem.
P.S. Je tam pouze trochu poladěný rozdělovač od Vény 136 a 125 tryska na druhé komoře. jinak čistá série.
16:31:49
13.07.2015
13.07.2015
Petr Urban
-> Čokin: Jenže to samé jsi udělal i ty... než aby jsi řekl že máš problémy a bydlíš takový kousek, lepší bylo říct že je to na hovno a pomlouvat s kolegou, který když ho se mnou odměřil na křivce, tak si liboval že je to paráda. Pak jste měly problémy...jé to je ale kokot apod. :D A s velmi podobně "tvrdou - plochou" křivkou jede také níže ve videu 1,5 s KP13 a nejsou problémy i s docela velkým předstihem.
Jenže to je ten vliv a následek... tvá 1.5 s KP které nebylo změřeno a dle mě bylo stejně jako u mě špatně veliké k danému použití, protože se ty hlavy před x-lety dělali současně, % plochy šterbiny vs. spalovacího prostoru zcela jiné skrz větší vrtání a hodnota samotné štěrbiny neznámá, hodnoty lambdy také mě neznámé a mnoho dalších ovlivňujících paramterů také, nejjdnoduší ale co bylo... jééé to nefunguje, musíme mít extra malý předstih, ale už to je důvod se zamýšlet nad tím proč tak strašně malý... ne, nejlepší bylo velmi rychlý soud - šup rozdělovač nefunguje.
To je přesně to, pošlu někomu rozdělovač a volá snad každý 5-tý že je nějaký problém, ale ten kdo zavolá a třeba i velmi dlouho řešíme motor jako celek, v 99% případů dojdeme k řešení problému, který vznikl na straně uživatele.
Ta nejlepší českká vlastnost, kterou se také mnohdy nemohu odpustit a pak se za to stydím :
Mám nějaký problém a nejjdnoduší věc, je přemýšlet nad tím co mi do toho motoru kdo dělal a hodit chyby na něj, takže kvůli pouhé ješitnosti si člověk mnohdy přivodí úplně zbytečné problémy, které měly ale jednoduší řešení, kdyby si prvotně řekl... tak co jsem udělal špatně než jak je sakra jednoduší ...co mi kurva kdo udělal špatně a to přemýšlení kolikrát není tak jednoduše přímočaré protože všechno souvisí se vším - motor je fungující celek a je tak dobrý jak jeho nejslabší část.
Jenže to je ten vliv a následek... tvá 1.5 s KP které nebylo změřeno a dle mě bylo stejně jako u mě špatně veliké k danému použití, protože se ty hlavy před x-lety dělali současně, % plochy šterbiny vs. spalovacího prostoru zcela jiné skrz větší vrtání a hodnota samotné štěrbiny neznámá, hodnoty lambdy také mě neznámé a mnoho dalších ovlivňujících paramterů také, nejjdnoduší ale co bylo... jééé to nefunguje, musíme mít extra malý předstih, ale už to je důvod se zamýšlet nad tím proč tak strašně malý... ne, nejlepší bylo velmi rychlý soud - šup rozdělovač nefunguje.
To je přesně to, pošlu někomu rozdělovač a volá snad každý 5-tý že je nějaký problém, ale ten kdo zavolá a třeba i velmi dlouho řešíme motor jako celek, v 99% případů dojdeme k řešení problému, který vznikl na straně uživatele.
Ta nejlepší českká vlastnost, kterou se také mnohdy nemohu odpustit a pak se za to stydím :
Mám nějaký problém a nejjdnoduší věc, je přemýšlet nad tím co mi do toho motoru kdo dělal a hodit chyby na něj, takže kvůli pouhé ješitnosti si člověk mnohdy přivodí úplně zbytečné problémy, které měly ale jednoduší řešení, kdyby si prvotně řekl... tak co jsem udělal špatně než jak je sakra jednoduší ...co mi kurva kdo udělal špatně a to přemýšlení kolikrát není tak jednoduše přímočaré protože všechno souvisí se vším - motor je fungující celek a je tak dobrý jak jeho nejslabší část.
14:59:01
13.07.2015
13.07.2015
Čokin
Ajeeeeeeee tohle brzy sknci zamcenim....to je na bramburky a pivo
14:17:58
13.07.2015
13.07.2015
darabos
-> vhml: pred par minutami som chcel napisat, ze, 3...2...1....let the flame war begin! Ale radsej som to zmazal
14:16:47
13.07.2015
13.07.2015
darklord
-> Urbi: ze sa na to fakt nevyseres, nema to cenu, nema to cenu, nema to cenu...
14:09:04
13.07.2015
13.07.2015
vhml
Jdu si natrhat třešně ať u toho mám co dlabat. Tohle bude velký
14:02:02
13.07.2015
13.07.2015
Petr Urban
-> Vena136: Ty jsi opravdový ultra pamrd. Okamžitě mi dejte ban.
Jak jsi řekl, na funkci to nemá vliv... ale vůbec vůbec žádnou, že nemáš zabroušený sváry do roviny s základní deskou... protože po této rovině nic nechodí !
Poslal jsi mi rozdělovač znova pro výrobní závadu a to slisování této desky z toho tisícihranu což už jsem párkrát viděl i na novém rozdělovači po otevření, nebylo to mojí závadou ty ublížený kokot a teď zase jenom hážeš úplně zbytečně hovna, protože nemáš vybroušený svár do roviny s deskou a to jako zlepšilo na tom rozdělovači co za parametr krom vzhledu? Nejsem neomylný jako ty, sem tam se nějaká chyba stane, pokud vím lidi nejsou stroje, možná ty ano, ale neposílám nikomu vědomky špatnou práci ! Když chybu udělám, což už se stalo v minulosti, opravuji zdarma. Vačka na ose má značnou axiální vůli i z výroby a vačka se po rozběhu vždy axiálně vymezí do roviny v které tahají pružinky = zase nulový vliv a vačka ti na ose držela dostatečně, když ode mě odecházel tak jako drží na ostatních.
Zase nechápu o co ti jde... když si tak perfektní, proč sis ho neudělal sám ? No protože jsi potřeboval vědět jak a co je změněno, aby jsi to mohl jakože "vylepšit" udělat ze mě kokota a stavět na tom biznis a hlavně si je pak dělat sám či případně dělat to pro ostatní, takových už se taky našlo i místních...
To je zajímavý že 5 moravských motorářů a 2 z čech co staví škoda motory či hasičáky nemá se mnou žádný problémy a naopak mi jich několik řeklo, že až teď dostávají z těch motorů to co potřebují - výkon a pěkný průběh bez detonací. Poslední graf co tady je byl můj upravený Pal oproti Bosch 001 co byl v perfektním stavu o 3,5 HP lepší a lidský odpade - vevnitř má také malé sváry...
Proč pane perfektní jezdí člověk repasovaný karbec Š130 ode mě a nejezdí od tebe udělaný T613, co stál podstatně více ? A měl jsem si ho nechat poslat a hledat v něm hnidopišky závady a dělat expertízu do nesouvisejícího tématu pro vylepšení svého ega či bůh ví proč to děláš pane dokonalý arogán.
A pro takové čuráky pak dělejte nějakou práci .... to Vás pak fakt motivuje, když nějaký kokot nerozumějící souvislostem vlivu a následku hledá ve vaší práci chyby.
Jak jsi řekl, na funkci to nemá vliv... ale vůbec vůbec žádnou, že nemáš zabroušený sváry do roviny s základní deskou... protože po této rovině nic nechodí !
Poslal jsi mi rozdělovač znova pro výrobní závadu a to slisování této desky z toho tisícihranu což už jsem párkrát viděl i na novém rozdělovači po otevření, nebylo to mojí závadou ty ublížený kokot a teď zase jenom hážeš úplně zbytečně hovna, protože nemáš vybroušený svár do roviny s deskou a to jako zlepšilo na tom rozdělovači co za parametr krom vzhledu? Nejsem neomylný jako ty, sem tam se nějaká chyba stane, pokud vím lidi nejsou stroje, možná ty ano, ale neposílám nikomu vědomky špatnou práci ! Když chybu udělám, což už se stalo v minulosti, opravuji zdarma. Vačka na ose má značnou axiální vůli i z výroby a vačka se po rozběhu vždy axiálně vymezí do roviny v které tahají pružinky = zase nulový vliv a vačka ti na ose držela dostatečně, když ode mě odecházel tak jako drží na ostatních.
Zase nechápu o co ti jde... když si tak perfektní, proč sis ho neudělal sám ? No protože jsi potřeboval vědět jak a co je změněno, aby jsi to mohl jakože "vylepšit" udělat ze mě kokota a stavět na tom biznis a hlavně si je pak dělat sám či případně dělat to pro ostatní, takových už se taky našlo i místních...
To je zajímavý že 5 moravských motorářů a 2 z čech co staví škoda motory či hasičáky nemá se mnou žádný problémy a naopak mi jich několik řeklo, že až teď dostávají z těch motorů to co potřebují - výkon a pěkný průběh bez detonací. Poslední graf co tady je byl můj upravený Pal oproti Bosch 001 co byl v perfektním stavu o 3,5 HP lepší a lidský odpade - vevnitř má také malé sváry...
Proč pane perfektní jezdí člověk repasovaný karbec Š130 ode mě a nejezdí od tebe udělaný T613, co stál podstatně více ? A měl jsem si ho nechat poslat a hledat v něm hnidopišky závady a dělat expertízu do nesouvisejícího tématu pro vylepšení svého ega či bůh ví proč to děláš pane dokonalý arogán.
A pro takové čuráky pak dělejte nějakou práci .... to Vás pak fakt motivuje, když nějaký kokot nerozumějící souvislostem vlivu a následku hledá ve vaší práci chyby.
12:31:42
13.07.2015
13.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Alenka: no hodně pěkný výkon,ucházející Nm a co ta "turbodíra" zase za 2000ot??Bez toho by to bylo opravdu pěkný To by si mě na Pohoňfestu dal alespoň 1s,pokud by ses neválel doma jako si to udělal
12:28:43
13.07.2015
13.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
Já rozdělovače nedělám,ale když se něco dělá,mělo by to být udělaný dobře i to co není vidět...a nějaký ty keci,že to na funkci nemá vliv si nechte každý od cesty...protože tady jde hlavně o princip a to,jak "velký" si na sebe každý bere metr a co pustí mezi lidi...ale někdo má ego asi tak velký,že sám sobě dokáže nalhat,že právě on dělá tu nejlepší práci...
Ale jak řikám,každý ať si udělá obrázek sám a kdo to nedokáže,tak to nemusí dál řešit...
Ale jak řikám,každý ať si udělá obrázek sám a kdo to nedokáže,tak to nemusí dál řešit...
12:23:35
13.07.2015
13.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
A tady je fotka nanečisto udělané regulace od buranů jako jsme my tady v tom našom vidlákově
Takže ať si každý udělá obrázek sám o tom,za co si platí peníze a co mu bylo řečeno a co opravdu dostal...já už nemám zapotřebí tady něco řešit,protože to opravdu nemá cenu poslouchat,jak někdo něco dělá uplně super a ve finále to je na poblití...pokud jsou takto udělaný i ty motory,co tady jsou ty grafy,tak to opravdu nechápu,..nebo je pak možnost,že se měří podle toho,kdo jak zaplatí
Takže ať si každý udělá obrázek sám o tom,za co si platí peníze a co mu bylo řečeno a co opravdu dostal...já už nemám zapotřebí tady něco řešit,protože to opravdu nemá cenu poslouchat,jak někdo něco dělá uplně super a ve finále to je na poblití...pokud jsou takto udělaný i ty motory,co tady jsou ty grafy,tak to opravdu nechápu,..nebo je pak možnost,že se měří podle toho,kdo jak zaplatí
12:20:35
13.07.2015
13.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
Tak jelikož nehci zakládat nový téma a zdá se mě to i tak trochu zbytečný + se to může klidně přesunout do hádek,ale doufám,že aspoň chvilku to tady zůstane
Poslední dny,jsem měl důležitější práci,než tady řešit kraviny,ale zase nechci,aby to tady vyšumělo...
Takže zde přadkládám foto 100% odvedené práce,precizně upravené regulace rozdělovače od Urban Motor,...samozřejmně jsem měl i upravené vůle na závažíčkách,které jsou celkem zemědělské a odléhá to jako prase (hlavní je o tom napsat 1xA4 formát,jak to je udělaný a 100%) + málem vypadávající vačku z hřídelky,protože někdo ani neumí sundat pojistný kroužek bez toho,aby ho roztáhl na 2x takový průměr a zase nasadit zpátky bez roztáhnutí...chtěl jsem komplet upravený rozdělovač z nového kusu,posílal jsem ho znovu na úpravu pro nespokojenost a ve finále mám v motoru tohle...ono asi opravdu platí,co si neudělá člověk sám,to nemá...
Poslední dny,jsem měl důležitější práci,než tady řešit kraviny,ale zase nechci,aby to tady vyšumělo...
Takže zde přadkládám foto 100% odvedené práce,precizně upravené regulace rozdělovače od Urban Motor,...samozřejmně jsem měl i upravené vůle na závažíčkách,které jsou celkem zemědělské a odléhá to jako prase (hlavní je o tom napsat 1xA4 formát,jak to je udělaný a 100%) + málem vypadávající vačku z hřídelky,protože někdo ani neumí sundat pojistný kroužek bez toho,aby ho roztáhl na 2x takový průměr a zase nasadit zpátky bez roztáhnutí...chtěl jsem komplet upravený rozdělovač z nového kusu,posílal jsem ho znovu na úpravu pro nespokojenost a ve finále mám v motoru tohle...ono asi opravdu platí,co si neudělá člověk sám,to nemá...
12:20:20
13.07.2015
13.07.2015
vhml
-> Alenka 12.07.15 18:45:43: veliká paráda. To E85 tam ale musíš lejt po kýblech ne?
12:15:36
13.07.2015
13.07.2015
TTomas
-> Alenka: Luxus!
01:28:37
13.07.2015
13.07.2015
Petr Urban
-> Alenka: Tak to je kurva hodně parádní ! Co by za to dali někteří s áčkovými favority Proč si nebrzdil dál ? ještě by to šlo nahoru ne... graf končí rostoucí. To musím zdvořile uznat, že to jede jako prase a ta fošna na krouťáku je parádní. Kloubouk dolů pane!
20:39:14
12.07.2015
12.07.2015
sep
-> Alenka: :dost slušné .-)
18:45:43
12.07.2015
12.07.2015
Alenka
Dneska jsem změřil můj Favorit - 1.4, sériové sání, jeden spádový karbec, litinový svod, palivo E85.
13:11:56
10.07.2015
10.07.2015
Petr Urban
-> Čokin: Je to tak, pochopil jsem to až jsem to začal dělat, taky jsem myslel že se to dá dělat "relativně levně" ale pokud by měl člověk uvažovat o vlastní dílně, strojích, zaměstnancích + veškerých odvodech a platbách za provoz dílny atd., už se nedivím ani těm pražským cenám, prostě aby jsi mohl investovat a dělat pokroky-vývoj a být v dané věci dobrý a uživit se, nejde to dělat jak si Vena hurvíkovsky myslí.
22:18:12
09.07.2015
09.07.2015
elbacil
-> Čokin 09.07.15 17:25:47: Hlásím sa prvý,mna to velice slušne uživilo celý život.
22:13:13
09.07.2015
09.07.2015
Čokin
-> Urbi: Šak to Vaškovi píšu, že se to nedá. To už by člověk musel dělat jako Muck nebo Čepek.
21:49:06
09.07.2015
09.07.2015
JRD McLAREN
-> Urbi: Tak to sme na tom podobne ...
21:40:06
09.07.2015
09.07.2015
Petr Urban
-> Čokin: Ale já se tím nežívím... a hlavně bych se tím zatím ani neuživil a ti co ví kolik hodin a jak dlouho dělám nějakou věc ví svoje, za většinu věcí a strojních úprav navíc rozdám úplný nesmysl. Zatím je to spíše o fandovství k dané věci...
17:25:47
09.07.2015
09.07.2015
Čokin
-> vhml 08.07.15 11:36:01: Neznam motorare, ktery dela sam na sebe a slusne ho to uzivi....tim uzivi myslim aspon 25 tis cisteho. Neco jineho je kdyz to bouchas ve sklepe u rodicu bez nakladu na dilnu a hlavne bez papiru a bez ica. To si spis nekdo koleduje o problem nez o slušne uziveni.
16:03:58
09.07.2015
09.07.2015
elbacil
-> JRD McLAREN 09.07.15 09:38:06: Si trápny,tu su iné stroje k pohledání.
12:45:44
09.07.2015
09.07.2015
Petr Urban
-> JRD McLAREN: Docela velké ztráty, nebo je to v pořádku.... ? Co je to za typ motoru ?
Jinak motor nad 200Nm použitelný od 4500-8000ot., co víc si přát ?
-> Vena136: ok :) Také jsem se setkal s tvou prácí a pán si tam nechal můj karbec místo tvého...
Ale to jsem ani psát nechtěl. Opravdu je lepší hledět si své práce a výsledků, nestavět kariéru na pomluvách jiných jak to tady dělají i jiní nejen zde, to je špatná cesta Veno.
S tou nabídkou brzdy je to stále stejné i pro hulváta ji zaplatím, pokud budeš mít na 1289ccm s jedním karb. krouťák 138 Nm a je mi jedno zda na válcích nebo na přímé, měřeno ale na kalibrované brzdě. Pokud budeme moc neinvazivně změřit obsah přes svíčku a bude tam 138Nm či více, hradím, v opačném případě hradíš ty. Takže stačí jen dojet autem na Moravu a odbrždění na válcích vyjde od 600-1500,- a 10-12 tis. na motorovce, s tím že na motorvce v dané ceně můžeš zkoušet jak dlouho chceš co chceš v rámci jednoho dne.
Jinak motor nad 200Nm použitelný od 4500-8000ot., co víc si přát ?
-> Vena136: ok :) Také jsem se setkal s tvou prácí a pán si tam nechal můj karbec místo tvého...
Ale to jsem ani psát nechtěl. Opravdu je lepší hledět si své práce a výsledků, nestavět kariéru na pomluvách jiných jak to tady dělají i jiní nejen zde, to je špatná cesta Veno.
S tou nabídkou brzdy je to stále stejné i pro hulváta ji zaplatím, pokud budeš mít na 1289ccm s jedním karb. krouťák 138 Nm a je mi jedno zda na válcích nebo na přímé, měřeno ale na kalibrované brzdě. Pokud budeme moc neinvazivně změřit obsah přes svíčku a bude tam 138Nm či více, hradím, v opačném případě hradíš ty. Takže stačí jen dojet autem na Moravu a odbrždění na válcích vyjde od 600-1500,- a 10-12 tis. na motorovce, s tím že na motorvce v dané ceně můžeš zkoušet jak dlouho chceš co chceš v rámci jednoho dne.
12:29:44
09.07.2015
09.07.2015
Eidy
-> Vena136: Chjo, chováš se jak hulvát.
12:20:57
09.07.2015
09.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Urbi: pokaždý řikám něco jinýho,...válcovka je k hovnu,teď když motorovka neni,tak je dobrá a ne každýmu se chce tahat motor z auta,...asi spočítám,kolikrát si mě říkal,že mám dát motor do kufru a přijet,že válcovka měří hovna i co se průběhu křivek týká...teď,že na ladění motoru to je dobrý.
A mě taky nezajímají nějaký videa,který sem cpeš tak 5x za sebou to samý,jak si něco naladil...ideálně v každým tématu vidět odkaz na tvojí nabídku rozdělovačů...
No já dělám kvalitní práci,s tvojí prací jsem se setkal osobně (narozdíl ty s tou mojí) a škoda o tom mluvit.A narozdíl od tebe neplácám sám sebe po rameni,jak jsem šikovnej.No a co se týká motoru,tak já do tý ceny počítám komplet motor z nových dílů,...ale to ty asi taky nepochopíš...Moravo,Morav o,ty motorářský seš ráj
-> MVM: pravda umí bolet,to je fakt
A mě taky nezajímají nějaký videa,který sem cpeš tak 5x za sebou to samý,jak si něco naladil...ideálně v každým tématu vidět odkaz na tvojí nabídku rozdělovačů...
No já dělám kvalitní práci,s tvojí prací jsem se setkal osobně (narozdíl ty s tou mojí) a škoda o tom mluvit.A narozdíl od tebe neplácám sám sebe po rameni,jak jsem šikovnej.No a co se týká motoru,tak já do tý ceny počítám komplet motor z nových dílů,...ale to ty asi taky nepochopíš...Moravo,Morav o,ty motorářský seš ráj
-> MVM: pravda umí bolet,to je fakt
09:44:36
09.07.2015
09.07.2015
vhml
-> JRD McLAREN 09.07.15 09:38:06: co je tak zvlastniho na tom mít na DOHC dvoulitru 230 koní? Série to jistě nebude a za peníze to má limit klidně o dalších 50 koní dál...
09:38:06
09.07.2015
09.07.2015
JRD McLAREN
bla bla bla ... keci keci keci ...
by ma potom zaujimal nazor na toto:
195.28.90.62/dohc/.../nex ia2.jpg
by ma potom zaujimal nazor na toto:
195.28.90.62/dohc/.../nex ia2.jpg
07:55:18
09.07.2015
09.07.2015
MVM
-> Vena136 - zrušená registrace 08.07.15 22:49:33: Opravdu nemáš soudnost psát takový názory.
07:41:07
09.07.2015
09.07.2015
vhml
-> Petr Urban 09.07.15 07:27:30: trubka-tyč, trubka-tyč, a když jsem se jednou na takový akci omylem ocitl, tak od šesti do sedmi ráno hráli jenom tyč...
07:27:30
09.07.2015
09.07.2015
Petr Urban
-> Vena136: ty válíš
Je to jak poslouchat techno ... furt dokola křápačka. Já taky nepotřebuji nic dokazovat na svém voze a už vůbec ne tobě. Všude si tady chytře psal, jak je zcela jednoduché mít hodně koní a za pár peněz a najednou už je tady cena 60-70 a že máš něco doma... co je komu po tom,nic k tématu. Mě něco vyčítej....každou chvílu křápeš něco jiného, ale stále je to stejně trapné, nic víc. Dělej raději kvalitní práci, nehaž hovna na jiné a nekřápej na foru nesmysly.
Je to jak poslouchat techno ... furt dokola křápačka. Já taky nepotřebuji nic dokazovat na svém voze a už vůbec ne tobě. Všude si tady chytře psal, jak je zcela jednoduché mít hodně koní a za pár peněz a najednou už je tady cena 60-70 a že máš něco doma... co je komu po tom,nic k tématu. Mě něco vyčítej....každou chvílu křápeš něco jiného, ale stále je to stejně trapné, nic víc. Dělej raději kvalitní práci, nehaž hovna na jiné a nekřápej na foru nesmysly.
22:55:07
08.07.2015
08.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> MVM: poctivou práci jsem viděl v případech spočítaných na prstech jedný ruky a to ještě s přimhouřeným jedním okem...a to jsem toho viděl podle tebe hodně málo,takže kdybych toho viděl víc,byl bych z toho asi ještě víc znechucený,než jsem teď Pochybuju,že jsem viděl jenom to špatný...
22:51:05
08.07.2015
08.07.2015
Gemini
-> Vena136: valcovka vs. motorovka ??........uz nikdy nepojdem na motorovku, su to zabite desiatky hodin drahocenneho casu, neni to len prist , odmerat a odist.....
ked valcovku tak MAHA LPS, naozajstne dyno, nie len valce - zotrvacnik....
ked valcovku tak MAHA LPS, naozajstne dyno, nie len valce - zotrvacnik....
22:49:33
08.07.2015
08.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Urbi: vidíš,asi si svým přístupem nasral i majitele motorový brzdy,...takže teď bude válcovka stačit...a rozdělovač jako rozdělovač,něco to má pro a něco proti...a pokud si děláš prdel z mých 102-koní,což beztak řikám,že tam je kolem 100 každýmu,tak já předpokládám,že na tom motoru budou 50 000km nebo víc,kdy už tyhle motory budou 10x po GO...ale ono se to těžko chápe člověku,který ma na ježdení pokusnou škodovku a pro sebe si nepostavil ještě nic...z cizího krev neteče a jak jsem řekl a opakuji,...neměl jsem důvod dělat motor co se mě rozpadne po vyjetí z ulice do tunovýho auta se sériovou převodovkou s investicí 60-70 000kč v dílech.Ty nejnutnější věci na podobný grafy jako máš ty se mě tu válí,ale abych to dělal kůli tobě a něco si tím sobě nebo nedej bůh tobě dokazoval,to si radši budu jezdit s těma 100koňma a 140Nm a válet se mě to tu může dál.Ono se to nezkazí a chleba to nežere.. A koukat se na motor na stojanu s přilepeným grafem co je mě do auta k hovnu nebudu,...ale tak to ty nepochopíš a mě už to nebaví ti to pořád opakovat
22:33:43
08.07.2015
08.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: ale hovno,...ať se každej živí čim chce,akorát pak vidím za co lidi platí,ale tak svět je plný debilů s prachama a před chvilkou jsem třeba rozebral další karbeci,který jsou toho důkazem,...lidi co by dřív byly tak traktoristou,dneska dělají chirurga,...když to trochu přeženu.Neřikám,že to je zrovna Urbiho případ,ale tak ano "sere" mě to,že prostě někdo někomu něco cpe a za chvilku to neni pravda...tady toho je plný stránky a už mě to opravdu moc nebaví...plno lidí "kam vítr,tam plášť"...a já sem holt necpu videa,jak mě moje věci někde jezdí a tím pádem to tady znamená,že nic nevím,ničemu nerozumím,ale já to moc nemám zapotřebí...pořád mám tu hranici "srandy" nebo "vážnýho" jednání a ne každýmu by se to taky líbilo tady něco vypisovat... A mě osobně to příjde i tak trochu blbý,ale pokud si myslíš,že umím jenom kecat a nevytáhnu paty z baráku,tak seš opravdu vedle...
22:03:47
08.07.2015
08.07.2015
Petr Urban
-> Vena136: Tlačím většinu s motory na přímou motorovku, ale tam kde jsem dělal a pomáhal ji dávat dohromady kde i cena byla ok se starý majitel zpaprčil a není s ním rozumná domluva o ničem, takže řeším alternativy a těch je dost jak motorových, tak válcových. Válcovou beru s rezervou a jak bylo mnohými řečeno je hlavně pro ladění vozu - tedy porovnání aktuálních věcí a ještě se mi nestalo, že bych tam na pořádném motoru nenachytal desítku koní. Zde bylo s majitel p. Matuškou domluveno ladění na motorovce, ale za prvé byl tlak na čas a za druhé posléze i tlak peněžní a protože jeho známý ma TDI Fun a má to za barákem, bylo to pro něj nejvýhodnější, když majitel navíc nelační po každém koníku na papíře, ale řeší průběh a tah na kole jak jsem mu už dříve vysvětlil, že jde o trochu jiné věci než si někteří myslí a jak vidno z grafu podařilo se snížit maximum krouťáku o 400ot. dolů a navíc natáhnout výkon nahoru a Veno div se... 3,5 Hp nahoru mým PAL s "účkem" oproti zrepasovanému Bosch 001.
Přesnost brzdy jak v Kyjově, tak v TDI Fun beru že je na relativně slušné úrovni, u obou testovali tuny sériových aut a někdy koně na motorovce byly ty samé na těchto válcích, ono taky po každém brždění se najížděly ztráty znova a nikdo se nás předem neptal : "kolik že tam je cca koní" a po odpovědi asi 100 HP nám nikdo neřek "Pane krása, máte tam 102 HP "
Můj názor je, že je tam více HP, protože v motorovém prostoru bylo tak 40C, ale přitom se brala hodnota z místnosti, která byla 30C v pátek v těžkém dusnu a horku.
-> Tuner#2: Děkuji. I to svezení stojí za to. Jen úplně stejně jako mě auto na kompletně Protlum podvozku moc nefunguje - uskákané. Převodovka po repasi od Fishera neřadí už po 10 km, ale toto se doufám vše udělá a je to krásná kára a moc precizně řešená.
Přesnost brzdy jak v Kyjově, tak v TDI Fun beru že je na relativně slušné úrovni, u obou testovali tuny sériových aut a někdy koně na motorovce byly ty samé na těchto válcích, ono taky po každém brždění se najížděly ztráty znova a nikdo se nás předem neptal : "kolik že tam je cca koní" a po odpovědi asi 100 HP nám nikdo neřek "Pane krása, máte tam 102 HP "
Můj názor je, že je tam více HP, protože v motorovém prostoru bylo tak 40C, ale přitom se brala hodnota z místnosti, která byla 30C v pátek v těžkém dusnu a horku.
-> Tuner#2: Děkuji. I to svezení stojí za to. Jen úplně stejně jako mě auto na kompletně Protlum podvozku moc nefunguje - uskákané. Převodovka po repasi od Fishera neřadí už po 10 km, ale toto se doufám vše udělá a je to krásná kára a moc precizně řešená.
19:33:11
08.07.2015
08.07.2015
MVM
-> Bery: Samozřejmě ..proč ne.. Válcovka je na ladění ideální + doladit za jízdy jak to dělá Urbi i já .. Navíc vytahovat motor ze 130RS se suchým karterem jen kvůli ladění je nesmysl..
15:28:54
08.07.2015
08.07.2015
Bery
-> MVM: dle pristupu nepochopi..Urbi uz se nejakemu takovemu placani smeje a mluvi za nej grafy a majitele motoru.
Porad dokola to samy. Motor za kilo s Uckem je napr. U cepka za 150... proc maji oba dost prace?Chytří si odpovi sami.
A kdyz majitel auta chce jet a zaplatit za valcovku,proc to pro nej neudelat. Taky jedem s litrem za 14 dni na valce.
Porad dokola to samy. Motor za kilo s Uckem je napr. U cepka za 150... proc maji oba dost prace?Chytří si odpovi sami.
A kdyz majitel auta chce jet a zaplatit za valcovku,proc to pro nej neudelat. Taky jedem s litrem za 14 dni na valce.
11:55:43
08.07.2015
08.07.2015
MVM
-> Vena136: Za hodinu na válcove může být klidně naladěno ale na dynamometr to ještě nemáš pověšený. Ano dneska i válcovka umí "poměrně" přesně - ale jak tvrdím na válcovce (jako diagnostickým zařízení) porovnávám hodnoty před a po.
Na dynamometru to máš přesnější,sterilnější.-ví c laboratorní prostředí se všema výhodama i nevýhodama.
Motoráři se nikdy na pracák hlásit nebudou. Ti horší nebudou mít tolik práce,ti lepší se budou pomlovat,krást si vačky atd... A zbylí chytří se jim budou z povzdálí smát a dál v klidu dělat svoji práci. Poctivou práci - kterou ne vždy dostaneš od "těch dražšších". Ale to pochopíš až s léty v motorsportu se pohybujíce...
Na dynamometru to máš přesnější,sterilnější.-ví c laboratorní prostředí se všema výhodama i nevýhodama.
Motoráři se nikdy na pracák hlásit nebudou. Ti horší nebudou mít tolik práce,ti lepší se budou pomlovat,krást si vačky atd... A zbylí chytří se jim budou z povzdálí smát a dál v klidu dělat svoji práci. Poctivou práci - kterou ne vždy dostaneš od "těch dražšších". Ale to pochopíš až s léty v motorsportu se pohybujíce...
11:36:01
08.07.2015
08.07.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 08.07.15 11:30:03: tebe tak sere, že se urbi slusne uzivi necim, o cem si myslis, ze umis taky, nebo co tim celou dobu sledujes?
11:30:03
08.07.2015
08.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> MVM: tak jak v ceně?Cena přece nejlepší na světě ne?A to zase lidi co maj 100 000kč na motor nemají těch 5000kč na brzdu?...a ono nejde ladit motor na motorovce a při tom teda opravdu znát ten 100% výkon,když válcovky ukazujou nesmysly?...já chápu hlavně to,že tady se řeší a je nejlepší co je zrovna dobrý komu do mlýna jak se říká...a jak to sleduju ten meziroční nárůst kvalit a znalostí,tak by si lidi jako Čepek,Chovanec,Fiedler atd. hledat na přezrok novou práci
11:17:30
08.07.2015
08.07.2015
MVM
On je rozdíl hlavně ceně pronájmu za hodinu A taky je rozdíl ladit motor a měřit výkon. To je taky občas těžký pochopit..
09:08:50
08.07.2015
08.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Urbi: ty a válcovka?Co se to prosimtě s tebou stalo?Když si na to ještě nedávno plival,jak to měří nesmysly a jedině motorovka a najednou každý druhý auto na válcích... Tak za to palec dolů teda Takže odečítám 30-koní na odchylku měření
05:12:08
08.07.2015
08.07.2015
MVM
-> Tuner#2: Protože jsem věděl že ji budou s Petrem brzdit,tušil jsem že bude i graf,atd. A protože jsem jemu práci pochválil,vzpoměl jsem si na tu něšťastnou kombinaci (učeň a zastánce..nebo tak nějak. I když v jeho práci nemám podíl ani na tom ladění.... . On dělá věci pro mně a logicky to konzultujem) Po pravdě si to 100% nepamatuju že jsi to byl Ty - kdo nás tak nazval U té LRy to bylo bezprostřední návaznosti.
23:34:39
07.07.2015
07.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 07.07.15 15:59:35: Na tohle by se dalo reagovat úplně stejně jako Ty na mě: skoda-virt.cz/cz/.../9329
-130-lr-prototyp?gotopost=
3...
Taky jsi to mohl napsat přímo mě
-> Petr Urban 07.07.15 13:12:03: Slušná práce i dle videa se to hezky odlepuje...
Taky jsi to mohl napsat přímo mě
-> Petr Urban 07.07.15 13:12:03: Slušná práce i dle videa se to hezky odlepuje...
19:04:16
07.07.2015
07.07.2015
Petr Urban
-> MVM: njn... to je virt a česká povaha. Je tady prostě větší koncetrace lidí co umí hlavně chytře psát a křápat o ostatních nesmysli a to je zřejmě naplňuje, místo toho aby zkusili udělat něco lepšího, rači o tom budou psát že to není pravda nebo že jsem to nedělal a tuny trapných urážek, ale už mi přijde, že to tady patří k folkloru.
Začal jsem se tázat na konci každého videa ze zrychlení po odladění osobně majitele, zda je spokojený, zatím jsou všichni spokojení... tak nevím.
Zde je taky jeden co mu to asi nefunguje po mém zásahu jak tady někteří tvrdí, ale je možný že mají pravdu, že je to o ničem :
Tento chcem zkusit na válcích za dva týdny, pokud se chceš přijet mrknout, budeš to mít kousek.
Začal jsem se tázat na konci každého videa ze zrychlení po odladění osobně majitele, zda je spokojený, zatím jsou všichni spokojení... tak nevím.
Zde je taky jeden co mu to asi nefunguje po mém zásahu jak tady někteří tvrdí, ale je možný že mají pravdu, že je to o ničem :
Tento chcem zkusit na válcích za dva týdny, pokud se chceš přijet mrknout, budeš to mít kousek.
15:59:35
07.07.2015
07.07.2015
MVM
-> Urbi: Dobrá práce. (To až zase bude někdo mít narážky na ochránce a učně.)
15:35:32
07.07.2015
07.07.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Petr Urban 07.07.15 13:22:28: Pěknej odpich to má.
13:52:58
07.07.2015
07.07.2015
Toušík
-> vhml: Dal bych si pozor na výraz!! Zrychluje a nebo lze zařadit je dost rozdílné!! :D