Grafy motorů

prohledat
2276 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 28.10.2011 do 20.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
20:08:14
24.10.2015
Bery
-> George88: na 304 je to dost málo. Škoda vacky...
20:00:26
24.10.2015
StepaNoFUN
Tahle debata mi skoro připomíná hlášku slyšenou kdysi dávno v autosalonu, kde si pán před náma kupoval auto turbu.

Prodejce: No a od asi tak 2 - 2,5tis Vám začne dávat turbo.

Zákazník: To mi ani neříkejte. Do takhle vysokejch otáček to já nikdy točit nebudu.

:-D
19:36:26
24.10.2015
George88
je to skončený dřív schválně. jede to normálně dál. jednak to ještě neni uplně zajetý, a za druhémám strach z ojnic. nemám zájem pak řešit že se natáhly a způsobily nějakej problém. aspoň tam mám "rezervu" když se zapomenu. 6500 je myslím dost..
19:19:13
24.10.2015
LUKAS
-> Šediváček: ten vykon odbrzdeny 95hp je už na tlakoch 10atm ?
19:04:06
24.10.2015
Šediváček
19:02:57
24.10.2015
Šediváček
19:31:38

08.10.2013



Zde je původní graf s motorem o 7000km míň najeto,jiným karbecem a Urbanovo rozdělovačem...asi jeho nejlepší léta.



Dnes měřeno s vlastním rozdělovačem a jistotou,že motor už nejede,sice je o mnoho otáčkovější,ale výkonově i Nm hodně pokulhává.Motor má mimojiné tlaky 10atm (válce K.O.) na KP 11 něco a 280-ce vačce...takže ubohost.



Nemám zapotřebí řešit cokoliv a ani mě to nějak moc nezajímá,ale co se týká odbržděných hodnot,motor jde ještě ochotně do otáček a k vačce má výkon posazený o 1000ot dál,než při předchozím měření a to samé je posunut i kroutící moment.Odchylka otáčkoměru měřená podle stroboskopu a podle toho udělaná +/- korekce,aby lezly rozumný hodnoty.



Pro místní rejpaly zde řešte co chcete,mě to nějak moc nezajímá a na brzdu jsem ještě včera jet nechtěl,beztak jsem zjistil to co jsem už věděl 5



Vena136



PS: 95,7Hp/6700ot

116Nm/4900ot
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.10.2015 19:02:57
18:25:48
24.10.2015
Šediváček
No a udám i hodnoty motoru Sedr na krmení, rozdělovač lehce poladěný, a výkon 65,7kW při 6500ot. A krouťák nejvyšší 119Nm měřený. Taky udám že Karbec a Rozdělovač mi upravoval Véna 1361
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.10.2015 18:25:48
18:20:58
24.10.2015
Šediváček
Tak i já dám měření. Bohužel se zapla sahara a měla vliv na výkon docela podstatný 8
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.10.2015 18:20:58
13:53:46
24.10.2015
Motomaniak
74,3 kW - 6130 ot./min.

130,2 Nm - 4863 ot./min.



Celkem příjemné překvapení, čekal jsem horší hodnoty :-)
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Motomaniak vložen 24.10.2015 13:53:46
13:21:51
24.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88 24.10.15 11:05:35: Tohle vypada, ze to nekdo utnul brzo. Ono otackomery kecaji, dnes jsme se presvedcili ze mnohdy i o dost a treba mou 265tku jsme merili do 6200 a podruhe do 6400rpm dle diod, ktere jsou uplne presne. Kluci s 280tkama od Krejbicha dnes merili pres 6500 uplne v pohode tzn. ze s 304 je fakt nutno merit nejmene do 7000-7200rpm aby jsi videl kde je vrchol. Tady nekdo odlozil brzo. 4
12:46:50
24.10.2015
Petr Urban
-> George88: Kdo prováděl toto ladění a kdo měření ? Výkon nekončí brzo, vzďyt to někdo uťal, měření ukončil ještě před vrhcolem ne ? 304st. i na SEDR může jít s maximem výkonu přes 7000ot., kde já si právě myslím je ten výkon určitě větší. Pokud ti prudce padel v 6300ot., něco je tam zle ! Pokud si tak brzo končil měření kvůli obavám o motor či ten kdo to ladil, je to špatně. 7000ot. to vydrží i se sériovými komponenty, samozřejmě takovými co nemají předsmrtný stav "opoužíváním" po nacyklování a dlouhodobému nadměrnému zatížení = závodní provoz. Info můžeš do SZ či cinkni při chvilce, zajímá mě to, když tam je má hlava a zapalování. Takže určitě by šlo něco někde najít jak si možná myslíš že už ne ... výkon ani s těmi komponenty co máš nemá končit v 6300ot., tedy po nalezení důvodů to v 7000ot. musí být výkonově určitě výše ! Zítra se uvidíme na okruhu v Brně, pokud tam budeš a řeknu ti více. Pokud se nestihneme setkat ...hlavně prosimtě už přestaň poslouchat ty řeči že se to nesmí vytáčet, protože se to zníčí apod. a neřaď s 4q někde v 6500ot., protože je to hovadina s touto vačkou, další kvalt už se ti z těch nízkých ot. nechce "sebrat" ! Řadit za 7000ot., pokud se to tam nechce s výkonem vytáčet, něco je tam zle.
upraveno 1x, naposled 24.10.2015 12:48:08
11:05:35
24.10.2015
George88
-> Urbi: hlávní změnou byla větší tryska na druhým stupni a větší předstih. Potom na volnoběh to bylo chudý, tak větší volnoběžná tryska. Bylo to i přes lambdu, zkoušel různý vzdušníky,trysky..celkem 11 měření, takže nevím, kde co a kolik by šlo najít:) Jen mě překvapilo, že ten výkon končí tak "brzo", ale ujistil mě, že až dám webry, tak to půjde výš... :)
10:02:02
24.10.2015
Petr Urban
-> George88: Pěkné ... očekávající průběh výkonu na tu 304st. a na to že je to 1.3 na sériové písty, SEDR a litinový svod, dobré. Určitě by se tam ale dalo něco nachytat ...

Kde to bylo měřeno a za jakých podmínek, že je výkon navýšen dle ISO o 6,3 % Jaký byl hlavní nevýhodný parametr vůči kterému byl hlavně navýšen ?
00:31:43
24.10.2015
TTomas
-> George88: Na sériové saní a edsr karbec je to moc krásnej výsledek!
19:42:35
23.10.2015
George88
09:19:29
26.09.2015
Alenka
-> Urbi: nerouhej se, je to nafejkovaný a hotovo.

Jo, kdyby mi to upravoval nějakej expert z Prdele u Plzně vybavený Narexkou, lamelovým kotoučkem a talentem přímo od Boha, to by bylo jiné, ale nějakej Čepek... co ten asi tak může o motorech vědět 3
08:05:30
26.09.2015
George88
-> Urbi: já netvrdim že ty to neumíš. Nevim proč píšeš "naštestí neviděl". S leošem jsem se o jeho motoru bavil..
23:08:32
25.09.2015
MVM
Když se budete nudit - je možný pročíst.Staženo a volně dostupné info. www.vutbr.cz/www_base/zav _prace_soubor_verejne.php? file_id=39...
22:27:39
25.09.2015
Petr Urban
-> George88: TO dělám taky ale u posrané škodovky... naposled tam z 1500 ccm co má leoš do té 1000MB co jsi na okruhu neviděl naštěstí, tak jsme z toho dostali na válcích z 86kw na 110kw laděním motokarb. + zapalování za tři hodiny a to jsem sám čuměl kolik tam chybělo.

-> TTomas: Wenovi to možná jezdí pěkně...

-> Tuner#2: ale ještě v životě neměla 1400ccm i kdyby byla na vstřikování a laděná Čepkem 175 Nm ! To je buď hodně dobře udělaná 1.5 či více nebo je měření nesmysl či je provedeno bez správných korekcí a ještě v "volné normě" teď nevím přesně tu identifikaci normy, kde je snad o 8% více než v DIN či ISO.

Alenka to tam fakt bude mít.... polovina věcí v motoru od Čepka a motor je správně naladěn, ještě na podpůrné palivo E85, kde taky nějaký koník poskočí nahoru.
20:33:32
25.09.2015
sikula
-> vhml: je to pravda.
20:15:01
25.09.2015
MVM
-> vhml: Bohužel z praxe vím že vadná součastka se vždy nacházela mezi sedačkou a volantem,což mnohdy nechtěně potvrdily stopky a telemetrie.
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 20:21:19
19:56:35
25.09.2015
vhml
A víte co je na těch všech motorech nejsmutnějšího? Že ruce si k nim stejně nekoupíš :-)
19:07:05
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: no tak jo, máš pravdu.

Vénovo motor dokáže s doma pobastlenou hlavou, sériovým sáním a jedním spádovým karbcem sám sebe přeplnit už ve 4000 otáčkách.



Spokojenej?



Myslím, že byste měli zvážit poslání životopisů do Ferrari.

Tam se na podobné hodnoty dostali teprve nedávno a potřebovali k tomu variabilní časování i zdvih ventilů, variabilní sání a o hodně víc otáček, takže se od vás jistě budou mít co naučit.
18:47:51
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 25.09.15 18:25:49: Ty kostlivce jsi tady ale tvořil ty a to nepopřeš. Já nedělám nic jiného (navíc v podstatně daleko slušnější formě než ty Vénovi) a už je oheň a střeše. Jak jsem psal, jen naznačuju, narozdíl od tebe, který to rovnou zpochybnil na základě nějakých časů z pohofestu, kde se jelo na stopky a v té době ani nebylo naladěno.



Když to vezmu jinak z tvého soudku - Véna tam má jen 130Nm a 90HP, tak v tom případě já mám 120Nm a 80Hp a na to mě to jede teda ku*va dobře - to jsem spokojen 5
18:45:00
25.09.2015
MVM
-> George88: Však v poho,já Tě pochopil. Jestli ale někdo žije v domění že mávnutím proutku lítá padesát Nm tam a zpátky - tak to není. Pokud TO TAM je .. tak to sedí a když už,tak jen malinkatí poníci 3
18:44:15
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 25.09.15 18:17:11: Nějak nechápu proč reaguješ na mě, já se naopak tady celou dobu snažím usměrňovat některé zavádějící výroky...



1. Měření Čokina jsem hned zpochybnil, že buď je něco špatně v motoru (čemuž nenasvědčujou časy ze sprintů i přes dlouho jedničku) a nebo, že měření bylo pochybné...

2. Zároveň jsem ukázal, že brzda v Brně umí měřit přesně pokud obsluha ví, neb v autě naměřila v podstatě to samé co u pana továrníka Čepka viz. -> Tuner#2 - zrušená registrace 24.09.15 16:53:27:

3. A v neposlední řadě, jsem ukázal, že i dynamometr může ukazovat bludy - viz. ladění Wenovo motoru.



Prostě je to vždy o kalibraci a správném nastavení. Já měřil na brzdě v Plzni, kde byl třeba TUNER s 1,8T a se sériovým tlakem naměřil v podstatě sériové parametry. I přes několik porovnání mého auta ať už na sprintech a nebo na okruhu nemám svým naměřeným parametrům důvod nevěřit a Vénovi 136 to jede o chlup lépe, takže proč by tam nemohl mít o 10HP a 10Nm víc než já? Jako první to tady začal zpochybňovat a zesměšňovat právě Alenka...
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 18:56:31
18:38:46
25.09.2015
George88
-> MVM: já to myslel tak, že se mě zeptá kolik to má mít koní?Já řeknu třeba 95. a on "naměří" +/- 95. Někdy jsem měl pocit, že kdybych řekl o 15 víc/míň, bude to tam..
18:25:49
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: ty začínáš rýpat a zbytečně vytahuješ dva roky staré kostlivce.

Zatím se k tobě chovám slušně, ale asi máš pravdu, zamyslím se nad sebou a budu se k tobě chovat jak si zasloužíš.



Ano, auto se měřilo o víkendu a mrdal jsem se s tím sám? A?

Myslíš, že jako že o víkendu z toho lezou lepší hodnoty, nebo že by majitel, který byl celou dobu přítomen, dopustil, abych si tam naklikal nějaký fejky (kdybych věděl jak)?

Video zrychlení a výstup z GPS appky je taky fejk?
18:17:11
25.09.2015
MVM
-> Tuner#2: Jen se zeptám jak jsi Ty zjistil parametry svýho motoru?
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 21:46:10
18:08:56
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 25.09.15 17:57:19: Myslíš ty hodnoty při sprintech, kde buňka funguje jen na konci a nebo to, že od doby kdy se jel poslední sprint a kdy se měřilo proběhlo několik změn? Myslím, že zamyslet by se tady někdo nad svým chováním měl, ale já to nebudu 5 Co se tvého měření týče, myslet si může nezávislý čitatel co chce, nedávno jsi tady prezentoval, že měříš o víkendu a obsluhu si děláš sám. Co to může v důsledku znamenat si může doplnit každý dle svého uvážení. 4
17:57:19
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: vzhledem k tomu, jaké měl ten motor reálné výsledky zrychlení, budu o tom s čistým svědomím pochybovat dál, protože 140 Nm z 1.3 znamená VE hodně přes 100%, což je hodnota reálná možná pro špičkově upravený motor na Webrech/ITB, ale cokoli s jedním spádovým karbcem nemá šanci.



A jestli si myslíš, že by zrovna firma jako Dieselpower riskovala dobrou pověst a integritu měření výkonu jen proto, abych si já mohl honit triko někde na fóru, tak se zkus zamyslet znova 4
17:47:38
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 25.09.15 17:29:28: Já nic neříkám, jen naznačuju asi tak jako ty jsi tady naznačoval...



skoda-virt.cz/cz/.../1540 82-grafy-motoru?gotopost=3 ...



...ba co naznačoval, přímo zesměšňoval Vénu a to jsi nevěděl jakou má hlavu, jaké má zejména sací ventily, atd. atd. Myslím, že kdo si projde historii, tak uvidí co jsi tady předváděl včetně vložených grafů v 450HP apod.



Já vím, zas se hrabu v historii, to mě zas někdo sepsuje, ale když tady na virtu to jde tak snadno, stačí to mít zapsané v deníčku 5
17:45:53
25.09.2015
Alenka
-> MVM: mě se neptej, já nenaznačuju, že by tomu tak mohlo být.
17:40:03
25.09.2015
MVM
-> Alenka: Proč bys to měl dělat,důvod?
17:29:28
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: chceš říct, že jsem si ten výkon nafejkoval?
17:09:50
25.09.2015
MVM
-> George88: To že se Tě pokaždý zeptal kolik to má mít koní - předpokládaný výkon a kolik to míníš točit- je běžný údaj kterej je potřeba definovat. Ale TO co měl na mysli vhml je zase trochu jiný dotaz na "výkon" ..

Každopádně jakýkoliv zkoušení na brzdě je doporučeníhodný i kdyby neměřila bůhvíjak přesně a malovala klidně jen grafy. Pro účel přijedu,poladím,vidím změnu,odjíždím ideální nástroj ladiče.
17:01:16
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 25.09.15 07:38:44: Já taky netvrdím, že přesnost je menší, jen že i z dynamometru dokážou vypadnout nesmyslný čísla viz. Wena, takže otázka je kde je v těch nekonečných hádkách o tom jak která brzda měří pravda? Když tady Vena136 dal graf, kde na 1,3jce naměřil skoro 140Nm, tak byl za blbce a naše brzda v Plzni ukazovala rázem hovadiny podle místních pisálků. Když sem dá graf Alenka, který si brzdu sám obsluhuje a dokáže si tam tím pádem nahnat koní a krutu kolik chce, tak je mistr...



Něco málo jsem za ty roky tady už viděl, takže si určité srovnání umím udělat 4
16:14:23
25.09.2015
TTomas
Na Wenu jsem koukal ted v Besinach a auto i Wena jezdi moc pekne. Nicmene temto hodnotam taky neverim. Neznam kompletni specifikaci, ale pokud je to na seriovych komponentech Fabia 1.4, tak je tento vykon i kroutak z rise pohadek.
15:33:21
25.09.2015
George88
Já byl na brzdě na isša asi 5x. Vždycky se sériovejma autama. Jednou tátův závodní fiat se sériovym motorem a potom zánovní auta u kterých si zákazníci stěžovali na malý výkon oproti údajům v TP. Pokaždé byl výsledek blízko hodnotě v TP. Pokaždé se mě zeptal kolik to auto má mít koní:/ Jinak v brně je chlapík jménem Morisák. Kamošům ladil 2x starý závodní capri a jen zapalováním a karbecem z toho dostal dalších cca 15 - 20 koní. Teď dalšímu kamošovi ladí corvettu a skončilo to tak, že šly dolů i vačky, protože - "byly na piču nastavený.." :D Je to fanda do starejch aut a hlavně jim rozumí a poradí, co kde ještě zlepšit atd..



Fordever - Ford Capri Rolling road - Dyno run
14:10:20
25.09.2015
MVM
-> Jindas: Tak na válcovce je to u každýho auta jiný. Protože vždycky máš rozsah otáček od - do kde budeš měřit. U velkých výkonů je problém že by to na "nízký kvalty" nepřenesly válce/pneu.. vyšší kvalty zase omezuje max.dovolený otáčky válců brzdy.. Proto je u těch měřeni individuální přístup,několik různých měření nenečisto.. a pak aspoň dva naostro.
14:08:02
25.09.2015
Ultim
-> Jindas: Na to jsem se taky ptal, kdyz me to merili na 4st. ze tam mam i 5st, ale ze ten 4st. je lepsi, protoze je to naprimo (tj. co nejblizsi k prevodu 1.)
13:55:13
25.09.2015
Jindas
-> MVM: Jen pro info,na jaký převodový stupeň se obvykle měří? Je to jedno,nebo spíš na vyšší kvalt?



Mě třeba měřil na 5tku... a tak nějak jsi myslím,že to vyšlo.... nebo já nevím jestli to je divný... 8 graf viz. moje karta.
13:45:13
25.09.2015
MVM
-> Čokin: Na funkci živočicháře to nemá vliv. Ty hodnoty můžeš zadávat ručně,nebo si to odměřit z otáček.. 4 Jde o celkový převod - protože měříš na "jeden kvalt" Tak aby vyšel nějaký rozsah..
13:38:08
25.09.2015
Čokin
-> Dušan: SP 4,44 ale na to se me neptal nikdo.
11:30:08
25.09.2015
vhml
-> MVM 25.09.15 07:38:44: aneb oblíbený příběh o tom, jak se měřič zeptá: A kolik by to teda mělo mít koní... ? 4
07:38:44
25.09.2015
MVM
-> Tuner#2: Přesnost na motorovce je vždy vyšší. (I blbec se šuplerou změří broušený čep 100x jinak.) Lidský vliv musíš v tomo eliminovat a potom můžeš tvrdit co je a není hloupost. Nejlíp je přečíst si volně dostupný diplomky z VUT o měření výkonu spalovacích motorů. Pak je snáze pochopitelná skutečnost,že bude-li obsluha chtít je možnost výsledek měření ovlivnit jak kladně tak záporně.
06:26:21
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 25.09.15 02:40:34: Je to Wena, co vim 1,4 na webrech s dobovou 300vkou. Pravda vyhral s tim motorem ted Besiny absolutne a to ho na okruhu pul kola brzdil vhml st., ktery pry asi nekoukal do zrcatek.40 Nicmene u Weny je to i o prevodovce a hlavne rukou - jede s tim paradne hranu, ale ciste bez zbytecnych chyb.Tem parametrum, ale neverim i pres to, ze jsou z motorovky. Tvrzeni, ze to je oproti valcovce presnota je taky nesmyls, neb i tady zalezi na nastaveni, kalibraci brzdy a pak nasledne obsluze...



skoda-virt.cz/cz/.../1690 -wena-120s
upraveno 2x, naposled 25.09.2015 06:30:12
02:40:34
25.09.2015
Petr Urban
-> Tuner#2: Co je zač ten motor z odkazu na FB ? zákl. parametry a co s tím kdo jezdí za soutěže,že bych to shlédl někde, 175Nm na atmo bych rád viděl...

Čoveče já toho ještě nevím :D a né tak mít všechno v merku a né ještě guru, zas nedělej, dyť to dělám chvílu, to bude ještě trvat než budu mít cosi prověřené 3 Zkusím někoho nahnat i na tu ISSA, nejlíp to co už máme změřené jinde. Zkusím někdy i Mucka, to bude prcka teprv :D Ale je mi krajně nepříjemné jet zrovna k němu i jen pro test zkušební, když vím co všechno už provedl mým kamarádům.
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 03:10:29
21:31:45
24.09.2015
Dušan
-> Čokin: jaky mas SP ? JA mel pri mereni uplne jiny pomer nez ty
21:28:14
24.09.2015
Čokin
-> Dušan: To mě taky, ale co z toho platí? Předpokladám se zátěží.
upraveno 1x, naposled 24.09.2015 21:28:39
Extreme Tyres