skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
-> Čokin: meril mi rozdil v merenich se zatezi a bez a taky tam byly slusny rozdily :)
-> Tuner#2: Pak jsem se díval na křivku, takže atmosféra.
-> MVM 24.09.15 19:59:54: Však já taky nepopírám to co píšeš. To měření co zde odkazuju je taky už hezkých pár let zpět
O dynamometru si taky myslím svý, i tam je to o obsluze, protože jinak nechápu tyhle čísla s dobovou 300vkou, kde továrna měla kolem 140HP a rozhodně ne takový krouťák: www.facebook.com/19944139 6750018/.../11172600016348 15?type=3&...
Ale ono je to stejně spíš o průběhu a o tom jak to v autě funguje než jen o těch číslíčkách. Stačí když tam budou webry, bude to v každým vracáku tarokovat a ujede tomu kdejaký Sedr a naopak...

O dynamometru si taky myslím svý, i tam je to o obsluze, protože jinak nechápu tyhle čísla s dobovou 300vkou, kde továrna měla kolem 140HP a rozhodně ne takový krouťák: www.facebook.com/19944139 6750018/.../11172600016348 15?type=3&...
Ale ono je to stejně spíš o průběhu a o tom jak to v autě funguje než jen o těch číslíčkách. Stačí když tam budou webry, bude to v každým vracáku tarokovat a ujede tomu kdejaký Sedr a naopak...

-> Tuner#2: V dobách kdy na Isša jsem dělal maturitní práci na této zkušebně tam býval nějaký pan mistr Florka,protože mám celkem čerstvý info že tam už pravděpodobně po něm nastoupil někdo jinej - viděl bych celej "problém" v obsluze,zadávání hodnot,snímání veličin,korekcích atd. A to jsem chtěl v předchozím zdůraznit. Někdy před patnácti lety když jsem měl před maturitou jsme měřili hodně aut protože ta brzda tam byla nově ještě na dílnách Dunajevského. Zkušebna jako taková je jistě kvalitní a určitě ji mají zkalibrovanou - je to škola a musí vést evidenci kontrol. Ale co se týká "přesnosti" měření vůči dynamometrům si stále stojím za svým..
-> Čokin 24.09.15 19:36:56: Ne je to atmosfera od pana tovarnika Cepka 
Koukam, ze jsi to turbo zeditoval
Me je to taky divne (myšleno Tvůj výsledek), vsazel bych to na obsluhu 

Koukam, ze jsi to turbo zeditoval


-> Tuner#2: Když jsem porovnal udaje z mého a tohoto grafu, mě tam úplně chybí položka ,,moment setrvačnosti motoru" netuším jestli to teda má vliv na měření. Faktem je, že borec převzal obsluhu té brzdy asi před měsícem a dle mě moc odbržděno neměl. Ještě bohužel celé měření probíhalo v rámci vyuky, takže vše podrobně vysvětloval asi 10 učnum. Mě ten krouták prostě nehraje, výkon bych i věřil tam posun asi při stávající konfiguraci nebude.
-> Petr Urban 24.09.15 09:15:35: Co to je za blbost? Brzda z Brna je nekolikrat proverena Dusanem, v minulosi Petrem D viz. tenhle graf: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../3228_2007-12
-01_21-05-28_88.jpg
Tohle je proste problem bud konkretniho motoru a nebo obsluhy co zadala spatne parametry. Jinak brzda v Brne meri realne hodnoty, potvrzene podobnyma parametrama namerenyma u Cepka na motorove (viz. prave mereni Petra). Myslel jsem, ze tohle mas jako motorovy guru davno proverene...
Tohle je proste problem bud konkretniho motoru a nebo obsluhy co zadala spatne parametry. Jinak brzda v Brne meri realne hodnoty, potvrzene podobnyma parametrama namerenyma u Cepka na motorove (viz. prave mereni Petra). Myslel jsem, ze tohle mas jako motorovy guru davno proverene...
-> MVM:
Pokud ovšem neudělá teď motorové změny a pak mu jinde naměří více... Právě by bylo vhodné i pro ostatní co chtějí jezdit do Brna, zjistit tu pravost měření pouze tím že zajede bez jakýchkoli změn pouze jinam a až na místě si může třeba zkusit něco poladit, pokud budou mít čas na brzdě.

Pokud ovšem neudělá teď motorové změny a pak mu jinde naměří více... Právě by bylo vhodné i pro ostatní co chtějí jezdit do Brna, zjistit tu pravost měření pouze tím že zajede bez jakýchkoli změn pouze jinam a až na místě si může třeba zkusit něco poladit, pokud budou mít čas na brzdě.
-> Petr Urban 23.09.15 23:43:36: Na průmku jsem do Brna před hodně lety chodil a ta brzda byla tehdy jedna z těch lepších. Ale jako všechny měřící stroje ( i vyvažovačky na klikový hřídele - žejo Petře) je nutná kvalifikovaná obsluha. Na Isša bylo vždy suprový vybavení - jen kolikrát jaksi vázla ta obsluha a komunikace. Potom z tý brzdy lezou nesmysly. Ale když se chtělo/byla chuť a čas- šlo při měření napojit i Bosch FSA a brát hodnoty z něj.. Jako vždy je to o lidech a Ti musejí chtít. Jinak ta brzda obecně funguje na dílně pouze jako zátěž pro usnadnění projevení závady pod zatížením - nikoliv jako měřidlo. Což ovšem u válcovek tvrdím pořád..
-> Gemini: Nejspíše špatně naměřené, ale o tolik špatně se uvidí až zajede jinam na brzdu. Více má v kartě u auta.
-> Čokin: Čokine , kde si nechal krutiak ?
Parametry motoru viz. popis v kartě. Bohužel tiskárnu měli opravdu mizernou 

-> Vrba: Měřil jsem to ted ve čtvrtek. palivo 100oct. a mapa tu co jezdím už dlouho pro TPS.
-> Mates: HEzke,to je nejake aktualni mereni? Palivo 100okt,mapa stale ta vychozi?
-> Mates: jo taky to máš parádní a hlavně hladší průběh. Ale důležité je že jsme oba spokojení 

Druhé měření
67 KW 123Nm
67 KW 123Nm
-> Šediváček: parádní hodnoty, až jsem čuměl, že to vylezlo ze série.
Moje grafy kroutící moment je u mě trochu zklamání, čekal jsem 130Nm a výkon jsem čekal 85-88 koní, ten mě potěšil.Měřil jsem taky 2x
První nic moc
Moje grafy kroutící moment je u mě trochu zklamání, čekal jsem 130Nm a výkon jsem čekal 85-88 koní, ten mě potěšil.Měřil jsem taky 2x
První nic moc
Měřilo se 2x takže ještě druhej graf.
51kW a 115,4Nm
51kW a 115,4Nm
Tak doufám že se tu nestrhne zase nějaká hádka. Ale je to můj Favorit na denní ježdění a celkem jede tak jsem byl zvědavej jakej to má výkon. Byl jsem mile překvapen. Tak se pokochejte.
Jo a je to 136L s Lekrem.
P.S. Je tam pouze trochu poladěný rozdělovač od Vény 136 a 125 tryska na druhé komoře. jinak čistá série.
Jo a je to 136L s Lekrem.
P.S. Je tam pouze trochu poladěný rozdělovač od Vény 136 a 125 tryska na druhé komoře. jinak čistá série.
-> Čokin: Jenže to samé jsi udělal i ty... než aby jsi řekl že máš problémy a bydlíš takový kousek, lepší bylo říct že je to na hovno a pomlouvat s kolegou, který když ho se mnou odměřil na křivce, tak si liboval že je to paráda. Pak jste měly problémy...jé to je ale kokot apod. :D A s velmi podobně "tvrdou - plochou" křivkou jede také níže ve videu 1,5 s KP13 a nejsou problémy i s docela velkým předstihem.
Jenže to je ten vliv a následek... tvá 1.5 s KP které nebylo změřeno a dle mě bylo stejně jako u mě špatně veliké k danému použití, protože se ty hlavy před x-lety dělali současně, % plochy šterbiny vs. spalovacího prostoru zcela jiné skrz větší vrtání a hodnota samotné štěrbiny neznámá, hodnoty lambdy také mě neznámé a mnoho dalších ovlivňujících paramterů také, nejjdnoduší ale co bylo... jééé to nefunguje, musíme mít extra malý předstih, ale už to je důvod se zamýšlet nad tím proč tak strašně malý... ne, nejlepší bylo velmi rychlý soud - šup rozdělovač nefunguje.
To je přesně to, pošlu někomu rozdělovač a volá snad každý 5-tý že je nějaký problém, ale ten kdo zavolá a třeba i velmi dlouho řešíme motor jako celek, v 99% případů dojdeme k řešení problému, který vznikl na straně uživatele.
Ta nejlepší českká vlastnost, kterou se také mnohdy nemohu odpustit a pak se za to stydím :
Mám nějaký problém a nejjdnoduší věc, je přemýšlet nad tím co mi do toho motoru kdo dělal a hodit chyby na něj, takže kvůli pouhé ješitnosti si člověk mnohdy přivodí úplně zbytečné problémy, které měly ale jednoduší řešení, kdyby si prvotně řekl... tak co jsem udělal špatně než jak je sakra jednoduší ...co mi kurva kdo udělal špatně a to přemýšlení kolikrát není tak jednoduše přímočaré protože všechno souvisí se vším - motor je fungující celek a je tak dobrý jak jeho nejslabší část.
Jenže to je ten vliv a následek... tvá 1.5 s KP které nebylo změřeno a dle mě bylo stejně jako u mě špatně veliké k danému použití, protože se ty hlavy před x-lety dělali současně, % plochy šterbiny vs. spalovacího prostoru zcela jiné skrz větší vrtání a hodnota samotné štěrbiny neznámá, hodnoty lambdy také mě neznámé a mnoho dalších ovlivňujících paramterů také, nejjdnoduší ale co bylo... jééé to nefunguje, musíme mít extra malý předstih, ale už to je důvod se zamýšlet nad tím proč tak strašně malý... ne, nejlepší bylo velmi rychlý soud - šup rozdělovač nefunguje.
To je přesně to, pošlu někomu rozdělovač a volá snad každý 5-tý že je nějaký problém, ale ten kdo zavolá a třeba i velmi dlouho řešíme motor jako celek, v 99% případů dojdeme k řešení problému, který vznikl na straně uživatele.
Ta nejlepší českká vlastnost, kterou se také mnohdy nemohu odpustit a pak se za to stydím :
Mám nějaký problém a nejjdnoduší věc, je přemýšlet nad tím co mi do toho motoru kdo dělal a hodit chyby na něj, takže kvůli pouhé ješitnosti si člověk mnohdy přivodí úplně zbytečné problémy, které měly ale jednoduší řešení, kdyby si prvotně řekl... tak co jsem udělal špatně než jak je sakra jednoduší ...co mi kurva kdo udělal špatně a to přemýšlení kolikrát není tak jednoduše přímočaré protože všechno souvisí se vším - motor je fungující celek a je tak dobrý jak jeho nejslabší část.
Ajeeeeeeee tohle brzy sknci zamcenim....to je na bramburky a pivo 

-> vhml: pred par minutami som chcel napisat, ze, 3...2...1....let the flame war begin!
Ale radsej som to zmazal

-> Urbi: ze sa na to fakt nevyseres, nema to cenu, nema to cenu, nema to cenu...
Jdu si natrhat třešně ať u toho mám co dlabat. Tohle bude velký 

-> Vena136: Ty jsi opravdový ultra pamrd. Okamžitě mi dejte ban.
Jak jsi řekl, na funkci to nemá vliv... ale vůbec vůbec žádnou, že nemáš zabroušený sváry do roviny s základní deskou... protože po této rovině nic nechodí !
Poslal jsi mi rozdělovač znova pro výrobní závadu a to slisování této desky z toho tisícihranu což už jsem párkrát viděl i na novém rozdělovači po otevření, nebylo to mojí závadou ty ublížený kokot a teď zase jenom hážeš úplně zbytečně hovna, protože nemáš vybroušený svár do roviny s deskou a to jako zlepšilo na tom rozdělovači co za parametr krom vzhledu? Nejsem neomylný jako ty, sem tam se nějaká chyba stane, pokud vím lidi nejsou stroje, možná ty ano, ale neposílám nikomu vědomky špatnou práci ! Když chybu udělám, což už se stalo v minulosti, opravuji zdarma. Vačka na ose má značnou axiální vůli i z výroby a vačka se po rozběhu vždy axiálně vymezí do roviny v které tahají pružinky = zase nulový vliv a vačka ti na ose držela dostatečně, když ode mě odecházel tak jako drží na ostatních.
Zase nechápu o co ti jde... když si tak perfektní, proč sis ho neudělal sám ? No protože jsi potřeboval vědět jak a co je změněno, aby jsi to mohl jakože "vylepšit" udělat ze mě kokota a stavět na tom biznis a hlavně si je pak dělat sám či případně dělat to pro ostatní, takových už se taky našlo i místních...
To je zajímavý že 5 moravských motorářů a 2 z čech co staví škoda motory či hasičáky nemá se mnou žádný problémy a naopak mi jich několik řeklo, že až teď dostávají z těch motorů to co potřebují - výkon a pěkný průběh bez detonací. Poslední graf co tady je byl můj upravený Pal oproti Bosch 001 co byl v perfektním stavu o 3,5 HP lepší a lidský odpade - vevnitř má také malé sváry...
Proč pane perfektní jezdí člověk repasovaný karbec Š130 ode mě a nejezdí od tebe udělaný T613, co stál podstatně více ? A měl jsem si ho nechat poslat a hledat v něm hnidopišky závady a dělat expertízu do nesouvisejícího tématu pro vylepšení svého ega či bůh ví proč to děláš pane dokonalý arogán.
A pro takové čuráky pak dělejte nějakou práci .... to Vás pak fakt motivuje, když nějaký kokot nerozumějící souvislostem vlivu a následku hledá ve vaší práci chyby.
Jak jsi řekl, na funkci to nemá vliv... ale vůbec vůbec žádnou, že nemáš zabroušený sváry do roviny s základní deskou... protože po této rovině nic nechodí !
Poslal jsi mi rozdělovač znova pro výrobní závadu a to slisování této desky z toho tisícihranu což už jsem párkrát viděl i na novém rozdělovači po otevření, nebylo to mojí závadou ty ublížený kokot a teď zase jenom hážeš úplně zbytečně hovna, protože nemáš vybroušený svár do roviny s deskou a to jako zlepšilo na tom rozdělovači co za parametr krom vzhledu? Nejsem neomylný jako ty, sem tam se nějaká chyba stane, pokud vím lidi nejsou stroje, možná ty ano, ale neposílám nikomu vědomky špatnou práci ! Když chybu udělám, což už se stalo v minulosti, opravuji zdarma. Vačka na ose má značnou axiální vůli i z výroby a vačka se po rozběhu vždy axiálně vymezí do roviny v které tahají pružinky = zase nulový vliv a vačka ti na ose držela dostatečně, když ode mě odecházel tak jako drží na ostatních.
Zase nechápu o co ti jde... když si tak perfektní, proč sis ho neudělal sám ? No protože jsi potřeboval vědět jak a co je změněno, aby jsi to mohl jakože "vylepšit" udělat ze mě kokota a stavět na tom biznis a hlavně si je pak dělat sám či případně dělat to pro ostatní, takových už se taky našlo i místních...
To je zajímavý že 5 moravských motorářů a 2 z čech co staví škoda motory či hasičáky nemá se mnou žádný problémy a naopak mi jich několik řeklo, že až teď dostávají z těch motorů to co potřebují - výkon a pěkný průběh bez detonací. Poslední graf co tady je byl můj upravený Pal oproti Bosch 001 co byl v perfektním stavu o 3,5 HP lepší a lidský odpade - vevnitř má také malé sváry...
Proč pane perfektní jezdí člověk repasovaný karbec Š130 ode mě a nejezdí od tebe udělaný T613, co stál podstatně více ? A měl jsem si ho nechat poslat a hledat v něm hnidopišky závady a dělat expertízu do nesouvisejícího tématu pro vylepšení svého ega či bůh ví proč to děláš pane dokonalý arogán.
A pro takové čuráky pak dělejte nějakou práci .... to Vás pak fakt motivuje, když nějaký kokot nerozumějící souvislostem vlivu a následku hledá ve vaší práci chyby.
-> Alenka: no hodně pěkný výkon,ucházející Nm a co ta "turbodíra" zase za 2000ot??Bez toho by to bylo opravdu pěkný
To by si mě na Pohoňfestu dal alespoň 1s,pokud by ses neválel doma jako si to udělal 


Já rozdělovače nedělám,ale když se něco dělá,mělo by to být udělaný dobře i to co není vidět...a nějaký ty keci,že to na funkci nemá vliv si nechte každý od cesty...protože tady jde hlavně o princip a to,jak "velký" si na sebe každý bere metr a co pustí mezi lidi...ale někdo má ego asi tak velký,že sám sobě dokáže nalhat,že právě on dělá tu nejlepší práci...
Ale jak řikám,každý ať si udělá obrázek sám a kdo to nedokáže,tak to nemusí dál řešit...

Ale jak řikám,každý ať si udělá obrázek sám a kdo to nedokáže,tak to nemusí dál řešit...
A tady je fotka nanečisto udělané regulace od buranů jako jsme my tady v tom našom vidlákově
Takže ať si každý udělá obrázek sám o tom,za co si platí peníze a co mu bylo řečeno a co opravdu dostal...já už nemám zapotřebí tady něco řešit,protože to opravdu nemá cenu poslouchat,jak někdo něco dělá uplně super a ve finále to je na poblití...pokud jsou takto udělaný i ty motory,co tady jsou ty grafy,tak to opravdu nechápu,..nebo je pak možnost,že se měří podle toho,kdo jak zaplatí

Takže ať si každý udělá obrázek sám o tom,za co si platí peníze a co mu bylo řečeno a co opravdu dostal...já už nemám zapotřebí tady něco řešit,protože to opravdu nemá cenu poslouchat,jak někdo něco dělá uplně super a ve finále to je na poblití...pokud jsou takto udělaný i ty motory,co tady jsou ty grafy,tak to opravdu nechápu,..nebo je pak možnost,že se měří podle toho,kdo jak zaplatí

Tak jelikož nehci zakládat nový téma a zdá se mě to i tak trochu zbytečný + se to může klidně přesunout do hádek,ale doufám,že aspoň chvilku to tady zůstane
Poslední dny,jsem měl důležitější práci,než tady řešit kraviny,ale zase nechci,aby to tady vyšumělo...
Takže zde přadkládám foto 100% odvedené práce,precizně upravené regulace rozdělovače od Urban Motor,...samozřejmně jsem měl i upravené vůle na závažíčkách,které jsou celkem zemědělské a odléhá to jako prase (hlavní je o tom napsat 1xA4 formát,jak to je udělaný a 100%) + málem vypadávající vačku z hřídelky,protože někdo ani neumí sundat pojistný kroužek bez toho,aby ho roztáhl na 2x takový průměr a zase nasadit zpátky bez roztáhnutí...chtěl jsem komplet upravený rozdělovač z nového kusu,posílal jsem ho znovu na úpravu pro nespokojenost a ve finále mám v motoru tohle...ono asi opravdu platí,co si neudělá člověk sám,to nemá...

Poslední dny,jsem měl důležitější práci,než tady řešit kraviny,ale zase nechci,aby to tady vyšumělo...
Takže zde přadkládám foto 100% odvedené práce,precizně upravené regulace rozdělovače od Urban Motor,...samozřejmně jsem měl i upravené vůle na závažíčkách,které jsou celkem zemědělské a odléhá to jako prase (hlavní je o tom napsat 1xA4 formát,jak to je udělaný a 100%) + málem vypadávající vačku z hřídelky,protože někdo ani neumí sundat pojistný kroužek bez toho,aby ho roztáhl na 2x takový průměr a zase nasadit zpátky bez roztáhnutí...chtěl jsem komplet upravený rozdělovač z nového kusu,posílal jsem ho znovu na úpravu pro nespokojenost a ve finále mám v motoru tohle...ono asi opravdu platí,co si neudělá člověk sám,to nemá...
-> Alenka 12.07.15 18:45:43: veliká paráda. To E85 tam ale musíš lejt po kýblech ne?
-> Alenka: Luxus!
-> Alenka: Tak to je kurva hodně parádní ! Co by za to dali někteří s áčkovými favority
Proč si nebrzdil dál ? ještě by to šlo nahoru ne... graf končí rostoucí. To musím zdvořile uznat, že to jede jako prase a ta fošna na krouťáku je parádní. Kloubouk dolů pane!

-> Alenka: :dost slušné .-)
Dneska jsem změřil můj Favorit - 1.4, sériové sání, jeden spádový karbec, litinový svod, palivo E85.
-> Čokin: Je to tak, pochopil jsem to až jsem to začal dělat, taky jsem myslel že se to dá dělat "relativně levně" ale pokud by měl člověk uvažovat o vlastní dílně, strojích, zaměstnancích + veškerých odvodech a platbách za provoz dílny atd., už se nedivím ani těm pražským cenám, prostě aby jsi mohl investovat a dělat pokroky-vývoj a být v dané věci dobrý a uživit se, nejde to dělat jak si Vena hurvíkovsky myslí.
-> Čokin 09.07.15 17:25:47: Hlásím sa prvý,mna to velice slušne uživilo celý život.

-> Urbi: Šak to Vaškovi píšu, že se to nedá. To už by člověk musel dělat jako Muck nebo Čepek.
-> Urbi: Tak to sme na tom podobne ...

-> Čokin: Ale já se tím nežívím... a hlavně bych se tím zatím ani neuživil a ti co ví kolik hodin a jak dlouho dělám nějakou věc ví svoje, za většinu věcí a strojních úprav navíc rozdám úplný nesmysl. Zatím je to spíše o fandovství k dané věci...
-> vhml 08.07.15 11:36:01:
Neznam motorare, ktery dela sam na sebe a slusne ho to uzivi....tim uzivi myslim aspon 25 tis cisteho. Neco jineho je kdyz to bouchas ve sklepe u rodicu bez nakladu na dilnu a hlavne bez papiru a bez ica. To si spis nekdo koleduje o problem nez o slušne uziveni.




-> JRD McLAREN 09.07.15 09:38:06: Si trápny,tu su iné stroje k pohledání.

-> JRD McLAREN: Docela velké ztráty, nebo je to v pořádku.... ? Co je to za typ motoru ?
Jinak motor nad 200Nm použitelný od 4500-8000ot., co víc si přát ?
-> Vena136: ok :) Také jsem se setkal s tvou prácí a pán si tam nechal můj karbec místo tvého...
Ale to jsem ani psát nechtěl. Opravdu je lepší hledět si své práce a výsledků, nestavět kariéru na pomluvách jiných jak to tady dělají i jiní nejen zde, to je špatná cesta Veno.
S tou nabídkou brzdy je to stále stejné i pro hulváta ji zaplatím, pokud budeš mít na 1289ccm s jedním karb. krouťák 138 Nm a je mi jedno zda na válcích nebo na přímé, měřeno ale na kalibrované brzdě. Pokud budeme moc neinvazivně změřit obsah přes svíčku a bude tam 138Nm či více, hradím, v opačném případě hradíš ty. Takže stačí jen dojet autem na Moravu a odbrždění na válcích vyjde od 600-1500,- a 10-12 tis. na motorovce, s tím že na motorvce v dané ceně můžeš zkoušet jak dlouho chceš co chceš v rámci jednoho dne.
Jinak motor nad 200Nm použitelný od 4500-8000ot., co víc si přát ?
-> Vena136: ok :) Také jsem se setkal s tvou prácí a pán si tam nechal můj karbec místo tvého...
Ale to jsem ani psát nechtěl. Opravdu je lepší hledět si své práce a výsledků, nestavět kariéru na pomluvách jiných jak to tady dělají i jiní nejen zde, to je špatná cesta Veno.
S tou nabídkou brzdy je to stále stejné i pro hulváta ji zaplatím, pokud budeš mít na 1289ccm s jedním karb. krouťák 138 Nm a je mi jedno zda na válcích nebo na přímé, měřeno ale na kalibrované brzdě. Pokud budeme moc neinvazivně změřit obsah přes svíčku a bude tam 138Nm či více, hradím, v opačném případě hradíš ty. Takže stačí jen dojet autem na Moravu a odbrždění na válcích vyjde od 600-1500,- a 10-12 tis. na motorovce, s tím že na motorvce v dané ceně můžeš zkoušet jak dlouho chceš co chceš v rámci jednoho dne.
-> Vena136: Chjo, chováš se jak hulvát. 

-> Urbi: pokaždý řikám něco jinýho,...válcovka je k hovnu,teď když motorovka neni,tak je dobrá a ne každýmu se chce tahat motor z auta,...asi spočítám,kolikrát si mě říkal,že mám dát motor do kufru a přijet,že válcovka měří hovna i co se průběhu křivek týká...teď,že na ladění motoru to je dobrý.
A mě taky nezajímají nějaký videa,který sem cpeš tak 5x za sebou to samý,jak si něco naladil...ideálně v každým tématu vidět odkaz na tvojí nabídku rozdělovačů...
No já dělám kvalitní práci,s tvojí prací jsem se setkal osobně (narozdíl ty s tou mojí) a škoda o tom mluvit.A narozdíl od tebe neplácám sám sebe po rameni,jak jsem šikovnej.No a co se týká motoru,tak já do tý ceny počítám komplet motor z nových dílů,...ale to ty asi taky nepochopíš...Moravo,Morav o,ty motorářský seš ráj

-> MVM: pravda umí bolet,to je fakt

A mě taky nezajímají nějaký videa,který sem cpeš tak 5x za sebou to samý,jak si něco naladil...ideálně v každým tématu vidět odkaz na tvojí nabídku rozdělovačů...
No já dělám kvalitní práci,s tvojí prací jsem se setkal osobně (narozdíl ty s tou mojí) a škoda o tom mluvit.A narozdíl od tebe neplácám sám sebe po rameni,jak jsem šikovnej.No a co se týká motoru,tak já do tý ceny počítám komplet motor z nových dílů,...ale to ty asi taky nepochopíš...Moravo,Morav o,ty motorářský seš ráj


-> MVM: pravda umí bolet,to je fakt


-> JRD McLAREN 09.07.15 09:38:06: co je tak zvlastniho na tom mít na DOHC dvoulitru 230 koní? Série to jistě nebude a za peníze to má limit klidně o dalších 50 koní dál...
bla bla bla ... keci keci keci ...
by ma potom zaujimal nazor na toto:
195.28.90.62/dohc/.../nex ia2.jpg

by ma potom zaujimal nazor na toto:
195.28.90.62/dohc/.../nex ia2.jpg