skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2456 příspěvků (zobrazeno 501 až 550) od 18.08.2015 do 01.02.2025, založil/a Mantrabeach
-> Pavel P..: 2002 je jeste starší řada, od 2003 je nový model a snad prý i s korozí už bez problémů...
Kolega má Micru 2002, dostal ji zadarmo... auto jezdí a funguje ale strašně hnije, zvenku je hezká ale podlahy a nosníky u motoru shnilý na sráč, najeto asi 170tis.
-> Peca 25.01.21 08:22:09: Gred Micru má, ale ten sem už myslím nechodí, resp. dlouho jsem ho tu neviděl. Pokud vím tak první dojela na korozi na fakt divnejch místech (tuším střecha - asi oprava po bouračce), tak koupil druhou.
-> vhml: To znamená, že je spokojen? Za nás tedy v úvahu manuál
-> Peca 25.01.21 08:22:09: kolega už má druhou, protože to jedno z mála malejch aut s automatem pro manželku. Předtím měl tu starší a teď tuhle 2003-2010
Pánové, Nissan Micra 2003-2010, jako druhé auto pro manželku v rodině, benzín 1.0 48kw. Zkušenosti s tímto japoncem tu někdo má?
Recenze na netu jsem četl, vychází to až podezřele pozitivně...
Recenze na netu jsem četl, vychází to až podezřele pozitivně...
-> m8rinek: Ja na ty internetove zkazky moc nejsem
sám jsem se snimi potýkal.
A taky říkám, že je lepší mít pekný prubeh než vysoké čísla s blbým prubehem.
O miate jsem taky premyslel, nastesti se do ni nevejdu, a ted uz ji má každej buzik a kadernik
(vtip...)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A taky říkám, že je lepší mít pekný prubeh než vysoké čísla s blbým prubehem.
O miate jsem taky premyslel, nastesti se do ni nevejdu, a ted uz ji má každej buzik a kadernik
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> pavucina: hele to jsou takový internetový zkazky, ono to někomu vydrží víc, někomu výrazně méně. Tady je limit na kompresoru 237k... a jestli při 190k mám 200Nm, tak jsem celkem v bezpečí... Což se nedá říct s GT2560R, kde si to můžu přefouknout do nesmyslu... tak se držím 0,8b, ono i tak už to je celkem oheň :))).
-> m8rinek: Tak pokud se nepletu tak seriove miati motory maji limit 300Nm, pak to vzdaji ojnice.
-> T: zkušenosti zatiím minimální...
když chceš přeplňovat tak je to vždy 100+
motor pokud je v kondici tak by to měl do 1b snášet, tady máme přeplnění minimální (cca 0,3b, na turbu mam 0,8b)
náročnost zástavby v tomhle případě minimální, zvolil jsem malé tělo, aby se vešlo, vymyslel celkem dobré místo, nadrátoval jednotku... a tak
když chceš přeplňovat tak je to vždy 100+
motor pokud je v kondici tak by to měl do 1b snášet, tady máme přeplnění minimální (cca 0,3b, na turbu mam 0,8b)
náročnost zástavby v tomhle případě minimální, zvolil jsem malé tělo, aby se vešlo, vymyslel celkem dobré místo, nadrátoval jednotku... a tak
-> m8rinek: a porovnání s turbem? Výkon, spolehlivost, cena, dostupnost, náročnost?
-> pavucina: celý jsme to dělali www.facebook.com/m8garage ono tohle je taková hodně basic stavba, takže ani Karel na EGT netrval, není ani proč, nechceme po tom extra výkon, netlačíme nesmysl... jen si tak šotolíme :)))
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.21 19:01:05: Tohle se mi líbí.
Jo, vypadá to strasne, ale tomu použití bych rozuměl ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml 24.01.21 19:17:49: Já jsem spíše přes ty okruhový auta a navíc se mě nelíbí, když jsou kola mimo auto.
-> vhml: To mi pripomina, jak jsem hraval puvodni Mafii a stahnul jsem si spatne udepanej model nejakyho auta a jeho kola nebyla pod autem, ale jezdila po stranach kus od auta :-D
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.21 19:01:05: spravne rozsirena Miata vypadá takhle ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> m8rinek 24.01.21 16:16:51: jasně, už by to nebylo na okresky, ale takový Moby dick pro okruhy.
Mě se to vcelku líbí.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> m8rinek:
Jak znam pana Ladice z Liberce, velice ti doporucuji tam dat (pokud jiz neni) EGT do vyfuku, EMU mas, takze to nebude problem.
A kouknout na to.
A kompresor jsi si tam daval sam nebo jsi si to nechaval delat ?
Jak znam pana Ladice z Liberce, velice ti doporucuji tam dat (pokud jiz neni) EGT do vyfuku, EMU mas, takze to nebude problem.
A kouknout na to.
A kompresor jsi si tam daval sam nebo jsi si to nechaval delat ?
-> vhml 24.01.21 18:39:58: Myslím, že zrovna pro tohle užití kvality MX-5 zpochybňuje málo kdo.
-> m8rinek 24.01.21 14:13:42: ono se rika jak Miata nejede. Ale kdyz to drzis u huby s tim sestikvaltem nekde na uskakany okresce, tak teda rozhodne nemam pocit ze by to jelo pomalu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: spíš ne
-> m8rinek 23.01.21 20:34:04: a takhle to mělo být z fabriky široké?
www.facebook.com/31182497 8872031/.../44022282998316 58?sfnsn=moht...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.facebook.com/31182497 8872031/.../44022282998316 58?sfnsn=moht...
Tady to je hezky vidět. Spodní je mírně upravená atmosfera a horní je totéž násobené *1,3 Rotrexím koeficientem :))). Ještě trochu ten koeficient zvýším :)))
-> dragon_cb_cz: je tady celkem hnusně, ale už jsem se s tím svezl. V pátek nás čeká Most... Ono to je celé o tom, že většina uživatelů si neumí pro výkon ,,dojít,,. MX sama o sobě jede hezky, ale 4000rpm+. Tohle je trochu posílené, ale pro standardního tdi uživatele to stejně nepojede, protože to jede ,,až nahoře,,.
-> T: turbo, ale tam je dnes taky u ledacos jinak.. Tohle je proti tomu čajík :)))
-> m8rinek 23.01.21 20:34:04: Jo, to jsi řekl hezky
S těmahle parametrama věřím, že to hned je jiná káva... jízdně už jsi to vyzkoušel, nebo zatím jen na brzdě?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> m8rinek: taky pěkný, ale na NS jsi měl turbo nebo taky kompresor?
-> Eidy: Dobrý určitě, žádnej voheň, ale ještě 20k tam je celkem jednoduše schovanejch, vytáhnout posledních 20k už bude trochu problem a o to se možná asi ani pokoušet nebudu :)))
-> m8rinek: Kompresor. Taky dobrý.![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> m8rinek: pan turbo? ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Takový to, když das mx5 výkon co má mit z fabriky :))) 190k 200Nm
-> Luky: nojo, já to vlastně ani nepočítal, jen ty čísla vedle sebe mi neseděly k normální spotřebě ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
BTW, to jsem takhle jednou v Písku vzal do Eva plnou nádrž, chvíli tam jezdil po okruhu a při odjezdu vzal zase plnou nádrž. Vyšlo mi to na krásných 50/100 ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> T 17.01.21 19:46:27: tak to je 23,3/100, to od 20 není zase tak daleko...
Jeste se v nějakým témetu s Jardou řešilo, jestli je ta Mazda vyšší než Niva. Tady jsem vyhrabal celkem názornej obrázek ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: těch 20 bych věřil klidně, ale tak to jsem někde udělal chybu asi.... Protože dotankovat po 150 km 35 l je asi trošku moc ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: Presne kvuli tomuhle jsem miloval A4 quattro v Lpg, prejezd na plyn, hory benzin a zpet plyn ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> T 17.01.21 16:44:09: kolem 20 no. A to podle kilometrů na tachaci. Takze realita bude tak 25. Treba v Moste to zere kolem 16. Zatez podobna, ale ty kilometry naskakujou rychlejs :-)
E: Za poslední 2 vyjezdy to je 61 litru 100oktanu na 350km. S tim ze treba 150 byl normálně přejezd po silnici.
E: Za poslední 2 vyjezdy to je 61 litru 100oktanu na 350km. S tim ze treba 150 byl normálně přejezd po silnici.
-> vhml: víš spotřebu? Minule jsem tankoval po 150 km a nevím, jestli je to fakt nebo jsem se někde spletl ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: S tím Favoritem se taky nesere
Jinak teda závidím ty dlouhé lesní úseky. U nás je to buď krátký, nebo neprohrnutý.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak teda závidím ty dlouhé lesní úseky. U nás je to buď krátký, nebo neprohrnutý.
-> Kocvin:
Tak aspoň máte mrazy, u nás vloni nebylo vůbec nic, ani sníh, ani mráz.
Tak aspoň máte mrazy, u nás vloni nebylo vůbec nic, ani sníh, ani mráz.
-> palinator: Máme tu pravidelně právě úplné hovno..
Poslední zima jakš takš bohatá na sníh byla 09/10.. Poslední extrém 04/05.. Jinak furt jen břečky, bláto a maximálně týden nebo čtrnáct dní souvislé vrstvy sněhu..
O tom, že na rybníce bylo loni možnost bruslit jeden den a předloni dny čtyři, ani nemluvím..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
O tom, že na rybníce bylo loni možnost bruslit jeden den a předloni dny čtyři, ani nemluvím..
-> Kocvin 07.01.21 07:57:33:
Že tě huba nebolí, na východě máte pravidelně lepší zimy než v Čechách a když se to konečně po letech otočí, hned je všechno špatně.
A třeba na SZ mají taky úplný hovno.
Že tě huba nebolí, na východě máte pravidelně lepší zimy než v Čechách a když se to konečně po letech otočí, hned je všechno špatně.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Sita: Tak sedma je v pluhu celkem koza, zvláště s radlicí na čumáku..
Zlatý Crystal, ten jede jako tank..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> T 06.01.21 20:47:34: ja jsem si taky uzival pri prohrnovani prijezdovy cesty, ale byl jsem rad, ze jsem se vyhrabal zpatky do stodoly, traktor bez retezu i kdyz 4x4 s automatickou uzaverkou na predku mi na tomhle povrchu vubec nefunguje ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
jinak sry za ET, v prispevku neni nic japonskyho, ale dalo mi to vcera fakt zabrat![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
jinak sry za ET, v prispevku neni nic japonskyho, ale dalo mi to vcera fakt zabrat
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy 06.01.21 22:38:56: Jednička za jízdy už šla slušně i u Feldy, u O2 úplně bez problémů. JJ výfuk by asi pomohl, na mě je to takové moc uhlazene. Ale funguje to moc pěkně ještě v rukou někoho kdo umí.