-> Luky 03.01.21 17:37:00: Nevím jak tohle, ale mámy tříhrnkové Mini naopak s tím tříválcem má krásně spratkovitej zvuk. Jen člověk nesmí nechat ten automat řadit v default režimu, kdy to akorát podtáčí a drnčí to. Ve sportovním nebo manuálním už je to pohoda a jede to moc hezky, včetně zvuku.
-> Luky 03.01.21 17:05:37: Já obecně nemám rád turbomotory a rád si pro výkon tzv. dojdu a motor musí mít nějakou špičku. Třeba i starý turbo motory měly po nafouknutí turba pěkný nástup a měly pořád nějaký ten vrchol. Dneska se to staví tak, že to pomalu umře jak nafta absolutně bez vrcholu a ještě ke všemu bez toho zvuku...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.01.21 16:44:24: já teda vždycky žil v tom, že lineární zátah je žádoucí. Ti co se s tím svezli v rámci testu jsou z toho auta celkem unešení. Vzhled je subjektivní (ale taky se mi moc nelíbí, je to japonec no).
Jako auto na dnešní poměrně super, ale mě se nelíbí ani vzhledově, ani jízdně z toho co jsem zatím pochytil. Hlavně mě přijde, že to nemá žádný zvuk a žádnou špičku výkonu. Prostě takový ten dnešní typicky turbomotor co stále táhne, ale stále tak nějak stejně...
-> Jarda/felda: -> Luky: Možný je cokoliv, každopádně moc jich zjevně nebude... ale jak říkám, na moje současné poměry pořád přiiš drahá hračka (byť za ty peníze nejspíš fakt stojí).
-> Jarda/felda 03.01.21 12:57:51: Jak říkám, ta cenovka no Ono to asi na ceně (pokud to člověk nerozbije) moc ztrácet nebude, ale že bych chtěl míč uložit zrovna do tohodle, to úplně ne.
-> m8rinek 03.01.21 13:31:21: A to mi nedávno někdo tvrdil, že jich nebude žádný omezený počet kusů, že přece Toyota má ve flotilovém průměru dostatečný headroom...
-> vhml: Tak to si mě potěšil Mám to na tom svým pekáči a mají tu úžasnou vlastnost, že do kopce vytáhnou a přitom se s níma dá hezky klouzat. Akorát je mám teda cca 3 roky starý a jsou dost rozpraskaný, tak bych nerad, aby mně někde ruply