skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2433 příspěvků (zobrazeno 1551 až 1600) od 18.08.2015 do 29.11.2024, založil/a Mantrabeach
16:17:57
16.01.2018
16.01.2018
T
mě to nepřijde tak špatný...má to hardtop ( snad k tomu ) , jen motor má údajně prdlou vačku, takže počítám s motorem...o víkendu se snad potkám s majitelem osobně....dneska jsem se na to byl podívat jen v nějakém servise....
20:50:02
15.01.2018
15.01.2018
palinator
-> Luky:
Já? Já tomu rozumim co tim chtělo být řečeno, jen jsem se s takovou lidovou tvořivostí ještě nesetkal.
Já? Já tomu rozumim co tim chtělo být řečeno, jen jsem se s takovou lidovou tvořivostí ještě nesetkal.
20:40:34
15.01.2018
15.01.2018
Luky
-> palinator: čemu na tom nerozumíš?
20:34:22
15.01.2018
15.01.2018
palinator
-> m8rinek:
ventil
ventil
20:24:57
15.01.2018
15.01.2018
m8rinek
-> T: variable valve timing... jsou tim vybaveny až motory po faceliftu se 107kW
Pokud to auto nebylo bouraný a bude za velice dobrou cenu, tak ani svést se není nutné, protože vyřešit relativně jakýkoli problém není cenová sebevražda. Tj. hlavní problém je koroze. Aktuálně je NB motorů nedostatek. Novějších je dost, leč nejdou vyměnit kus za kus...
Pokud to auto nebylo bouraný a bude za velice dobrou cenu, tak ani svést se není nutné, protože vyřešit relativně jakýkoli problém není cenová sebevražda. Tj. hlavní problém je koroze. Aktuálně je NB motorů nedostatek. Novějších je dost, leč nejdou vyměnit kus za kus...
20:20:34
15.01.2018
15.01.2018
T
-> vhml: vvt je svor ? někde už jsem to tady zahlédl... :-D
20:19:47
15.01.2018
15.01.2018
T
-> vhml: , -> m8rinek: : proto se ptám rovnou na celý motor raději a cenu neznám a nemám představu jakou to cenu může mít....tak tam asi zajedu a uvidím co mi řekne...jen mě u těhle nepojízdných aut vždy straší, že se s tím člověk nemůže svézt :-/
20:11:43
15.01.2018
15.01.2018
m8rinek
-> T: Motor cca 15komplet, aktuálně nemam nic co by stálo za řeč. Nicméně slušnou hlavu tu někde sušim, tady bych asi neřekl, že by tomu mělo být víc, ale chce to se do toho mrknout...
19:47:44
15.01.2018
15.01.2018
vhml
-> T 15.01.18 15:00:17: NB , tj bez VVT. By me zajímalo co znamena praskla vacka. Co za to chce?
14:05:45
15.01.2018
15.01.2018
vhml
-> T 15.01.18 11:26:01: hlídat olej, hlídat olej, hlídat olej. Neverending story.
m8 jistě nějakej motor má :-) Jen záleží jestli chceš NB nebo NBfl kvůli VVT , elektrice kolem atd.
m8 jistě nějakej motor má :-) Jen záleží jestli chceš NB nebo NBfl kvůli VVT , elektrice kolem atd.
11:26:01
15.01.2018
15.01.2018
T
kolik tak může mít cenu auto bez motoru, respektive dá se sehnat 1,8 motor a za kolik ?
našel jsme jeden inzerát za barákem, tak abych věděl, jestli má cenu tam jezdit....
našel jsme jeden inzerát za barákem, tak abych věděl, jestli má cenu tam jezdit....
23:21:55
12.01.2018
12.01.2018
m8rinek
-> radekp: S 2,0 jsem nejel, takže nemám srovnání, klasicky dle internetů bývají slabší motory Mazdy pocitově točivější, zatímco silnější mají více krouťáku na spodku a tak se tváří tupější. MX není vyloženě sportovec, sportovní jízda začíná v zatáčkách s vytočeným motorem, na trhání asfaltu to auto není...
19:35:18
12.01.2018
12.01.2018
radekp
-> Tuner#2: prijed, tata ma NC, 2,0. A asi i bude na prodej.
-> m8rinek: i NC trpj na korozi asi jako kazda Mazda te doby. Nase ma zespodu povrchovou korozi. Ale nic, co by se muselo vyvarovat.
Popis mi, jak jezdi 1,8 NC. Nase 2,0 taky neni zadny sportovec. Vadi mi pomala odez a plynu.
-> m8rinek: i NC trpj na korozi asi jako kazda Mazda te doby. Nase ma zespodu povrchovou korozi. Ale nic, co by se muselo vyvarovat.
Popis mi, jak jezdi 1,8 NC. Nase 2,0 taky neni zadny sportovec. Vadi mi pomala odez a plynu.
19:15:27
12.01.2018
12.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 12.01.18 18:52:08: Vycházím z tohodle videa: -> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.17 22:53:01: Bohužel NC jsem osobně zatím nepotkal, jezdil jsem jen v NA a NB.
18:52:08
12.01.2018
12.01.2018
m8rinek
-> Tuner#2: Všechny auta z De (a asi z celýho světa) zažily zimu. Já pro tohle NC jel kvůli nájezdu, dobrým informacím od majitele (ne od handlera). Na místě bylo vše jak řekl, tak jsem spokojený. Už jsem zažil NA v Hanoveru a tam jsem se malém rozbrecel...
Pokud chceš auto na ježdění na výlety s manželkou a nehodláš se v tom o víkendech vrtat a přes zimu repasovat, pak je NC nejlepší varianta.
Pokud chceš auto na ježdění na výlety s manželkou a nehodláš se v tom o víkendech vrtat a přes zimu repasovat, pak je NC nejlepší varianta.
18:29:35
12.01.2018
12.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 12.01.18 18:18:29: Jako asi jo, když to vezmu že by to bylo spíše na pohodové výlety s paní a nebo jen vyvětrat hlavu, tak asi mě z toho taky vychází nejlépe. Podle mě jde sehnat snáze bez koroze než NB, kde je to hledání jehly v kupce sena. Koukám nepravidelně celou zimu a z nabídky u nás si nevyberu a na mobile.de apod. mě štvou děsně malý fotky a prakticky jízda pro auto naslepo. Navíc i tam se vyloženě letně ježděný kus s malým počtem km hledá blbě...
18:18:29
12.01.2018
12.01.2018
m8rinek
-> Tuner#2: rozhodně bych neřekl, že je nejhorší. Je jiné, proti NA a NB je to uplně jiné auto. Jezdí se v tom opravdu jinak. Upřímně na svezení je nejslabší NA v seriové podobě. Dnes je to auto prostě staré, vyskákané, rozměklé, motor tupý, podvozek měkký, brzdy slabé.
Těžší to auto určitě je, rozhodně je ale i tužší, projevem serioznější. Srovnám li seriové podoby aut navíc ve slabší variantě tak bych spíš tvrdil pravý opak. Pokud chci auto přestavět na něco čím není, tak je to určitě jednodušší u starší generace. Na velkém okruhu bude dle mě NC rychlejší, na malém asi bude vládnout NB...
Nevím kdo to říká, minimálně u miat se hrozně šíří internetové skazky, kdy někdo něco řekne a celý svět si to přebere jako fakt. Měl jsem několik NA ve všech výkonových variantách, NB také, kde jsou navíc znát rozdíly předface a poface. NC jsem dovezl, abych si ho vyzkoušel, osahal a mohl si sám rozhodnout co si o tom autě budu myslet, ne jen číst diskuze lidí co auto možná někde viděli.
Už jsem to tu psal mnohokrát:
NA1,6/1,8-stylovka, slabší reakce na plyn, horší podvozek (dán jak stářím, tak třeba měkkými tlumiči a stabilizátory), umím si představit jezdit takovým autem do práce, na sobotní kávu či výlet
NB1,6-nejlevnější varianta, nic proti ničemu, pokud nemám peníze a chci se hezky svést, či hodlám parkovat venku, pořídim právě tohle
NB1,8-za mě špička vpoměru cena/zábava, auto pokud má zdravý motor tak je takové rozjuchané, divoké
NBfl1,8-serioznější vzhled, tužší karoserie, zároveň kila navíc, auto je sterilnější, ale ve vyšších rychlostech určitě stabilnější než NB, ale maličko přišlo o tu hravost
NC1,8-díky objemu není třeba motor vytáčet do mrtva jako je tomu u starších slabých variant, podvozek tužší, přesto pohodlnější, interier za mě moc plasťák, ale zase relativně běžná klima je v MX k nezaplacení
Každé to auto má něco do sebe, ale ani jedno dle mě není nejhorší, jen je to jiné, poplatné době vzniku. Chce to si rozmyslet na co auto chci a takové si pořídit, samosebou asi je rozhodující vzhled, mě NC vzhledem přitahuje nejméně i když po tom co jsem si ho osahal musím říct, že se mi líbí. Pak je důležitá cena. Solidní MX NA či NB prostě stojí 100+ a díky bolestem, na které prostě cca 20-30let staré auto prostě už trpět musí, jsou investice nevyhnutelné. NC netrpí na korozi, 2,0 trochu trpí na motory, ale myslím, že je to spíše o majiteli, než o motoru a pokud nekoupím uplnou kaši tak věřím tomu, že vyměním olej, možná rozvody a auto bude fungovat dalších 10let bez problému... Při nákupu NB si člověk za příštích 10let střihne nosníky, lemy a repas podvozku :D.
Těžší to auto určitě je, rozhodně je ale i tužší, projevem serioznější. Srovnám li seriové podoby aut navíc ve slabší variantě tak bych spíš tvrdil pravý opak. Pokud chci auto přestavět na něco čím není, tak je to určitě jednodušší u starší generace. Na velkém okruhu bude dle mě NC rychlejší, na malém asi bude vládnout NB...
Nevím kdo to říká, minimálně u miat se hrozně šíří internetové skazky, kdy někdo něco řekne a celý svět si to přebere jako fakt. Měl jsem několik NA ve všech výkonových variantách, NB také, kde jsou navíc znát rozdíly předface a poface. NC jsem dovezl, abych si ho vyzkoušel, osahal a mohl si sám rozhodnout co si o tom autě budu myslet, ne jen číst diskuze lidí co auto možná někde viděli.
Už jsem to tu psal mnohokrát:
NA1,6/1,8-stylovka, slabší reakce na plyn, horší podvozek (dán jak stářím, tak třeba měkkými tlumiči a stabilizátory), umím si představit jezdit takovým autem do práce, na sobotní kávu či výlet
NB1,6-nejlevnější varianta, nic proti ničemu, pokud nemám peníze a chci se hezky svést, či hodlám parkovat venku, pořídim právě tohle
NB1,8-za mě špička vpoměru cena/zábava, auto pokud má zdravý motor tak je takové rozjuchané, divoké
NBfl1,8-serioznější vzhled, tužší karoserie, zároveň kila navíc, auto je sterilnější, ale ve vyšších rychlostech určitě stabilnější než NB, ale maličko přišlo o tu hravost
NC1,8-díky objemu není třeba motor vytáčet do mrtva jako je tomu u starších slabých variant, podvozek tužší, přesto pohodlnější, interier za mě moc plasťák, ale zase relativně běžná klima je v MX k nezaplacení
Každé to auto má něco do sebe, ale ani jedno dle mě není nejhorší, jen je to jiné, poplatné době vzniku. Chce to si rozmyslet na co auto chci a takové si pořídit, samosebou asi je rozhodující vzhled, mě NC vzhledem přitahuje nejméně i když po tom co jsem si ho osahal musím říct, že se mi líbí. Pak je důležitá cena. Solidní MX NA či NB prostě stojí 100+ a díky bolestem, na které prostě cca 20-30let staré auto prostě už trpět musí, jsou investice nevyhnutelné. NC netrpí na korozi, 2,0 trochu trpí na motory, ale myslím, že je to spíše o majiteli, než o motoru a pokud nekoupím uplnou kaši tak věřím tomu, že vyměním olej, možná rozvody a auto bude fungovat dalších 10let bez problému... Při nákupu NB si člověk za příštích 10let střihne nosníky, lemy a repas podvozku :D.
16:03:40
12.01.2018
12.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 12.01.18 09:55:32: NC mě láká vzhledem. Líbí se mě ty bachratý blatníky a interiér ze všch nejvíc, ale když oni všichni říkaj, že je ze všech generací díky váze zcela nejhorší
10:49:11
12.01.2018
12.01.2018
koko
-> radekp: jj už druhá :)
10:12:06
12.01.2018
12.01.2018
radekp
-> koko: Už i Ty?
09:55:32
12.01.2018
12.01.2018
m8rinek
Kdyby jste někdo náhodou chtěl něco neprůstřelného, tak tu auto.bazos.cz/inzerat/...
/Mx5-NC-18-126PS-72006-naj
ezd-99xxxkm.php
22:33:46
04.01.2018
04.01.2018
koko
Chlapi, kdyby někdo věděl, tak poptávám nárazník NBfl v této barvě , 25g titanium grey metallic, protiúčtem mohu nabídnout originální boot luggage Mazda MX5
12:07:24
27.12.2017
27.12.2017
charon
Tak jinej dotaz. Neni tu nekde na vysocine (HB, ZR, JI a pod.) Nejakej dobrodinec, kterej by me svezl, pripadne me nechall nekde kousek ridit? Optimalne co nejseriovejsi auto.
08:32:15
27.12.2017
27.12.2017
RON
-> m8rinek 26.12.17 23:32:08: kde to mám podepsat?
nedá se popsat, jak MXo sedí a zatáčí, je to fakt motokára
nedá se popsat, jak MXo sedí a zatáčí, je to fakt motokára
00:03:03
27.12.2017
27.12.2017
Jirik_Tuňák1983
23:32:08
26.12.2017
26.12.2017
m8rinek
-> charon: hele fakt to chce se svést, ona se i ta nejobyčejnější 1,6NB řídí mnohem radostněji než většina aut co jsou k dispozici...
22:53:02
26.12.2017
26.12.2017
Venca.
-> vhml: Ale tak zas pokaď to bude mít svor tak by s tím taky asi byla sranda néé?
A za trochu lepší peníze
A za trochu lepší peníze
21:20:03
26.12.2017
26.12.2017
vhml
-> charon 25.12.17 17:28:18: v tomhle ohledu není Compact pro Miatu vůbec konkurence Byt třeba 323 pojede rovně o dost veselejs. Ale podvozek a koncepce auta je úplně jinde.
17:28:18
25.12.2017
25.12.2017
charon
Mě nejde až tak o rychlost a nutnost sundat střechu, ale spíš o to se zábavně svézt. Za cenu slušné MX5 jse, schopnej sehnat solidní 318ti, když bude štěstí tak 323ti. Jak řikám, nechci s tim jezdit závody, v Compactu toho v případě potřeby odvezu víc jak v MX5, zas MX5 se mi líbí víc ...
21:22:09
22.12.2017
22.12.2017
vhml
-> charon 21.12.17 20:46:01: známej má compacta na vrchy, slalomy. Po náležitým odlehčení, úpravě ramen, tlumičů, diferáku a vlastně úplně všeho, to už není tak o moc pomalejší než sériová MX-5 Motor v tom má přes veškerou péči už asi třetí, protože to iSo má dost sebevražedný sklony
21:07:46
22.12.2017
22.12.2017
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Hele já tomu prdlajs rozumím a jak říkám, moc jsem to auto nezkoumal. Ze zběžnýho pohledu to nejni shnilý, má to nějak ošetřenej spodek a všechno co má na tom funguje.... Asi za to auto zaplatil víc, než by nutně musel - to celkem ví a je s tím smířenej. Ale nekoupil žádnej průser (což je vzhledem ke způsobu nákupu menší zázrak).
Ruku do ohně za to auto samozřejmě dát nemůžu, jediný co vím jistě je, že za dobu co ho má je servisovaný stylem "udělejte co je potřeba", žádný předběžný nářky kolik že to bude stát a hádání o stokoruny, jestli to je opravdu nutný nebo ne.
Nebo co tím chtěl básník říct?
Ruku do ohně za to auto samozřejmě dát nemůžu, jediný co vím jistě je, že za dobu co ho má je servisovaný stylem "udělejte co je potřeba", žádný předběžný nářky kolik že to bude stát a hádání o stokoruny, jestli to je opravdu nutný nebo ne.
Nebo co tím chtěl básník říct?
20:18:36
22.12.2017
22.12.2017
m8rinek
-> dragon_cb_cz: tak to bude jistě pravda :D:D:D:D
12:06:24
22.12.2017
22.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> charon 21.12.17 20:46:01: zelenej MTX, BAZ i felda, kdybych tam nenavaril kousky lemu, mohl jsem to vytvorit jen z plechu..., mozna i cervenej 136 rapid, tam jeste uvidim, jestli budu menit predni blatniky... Rozebranej v garazi je pouze LUX , stale ve stenym stavu, jak jsem Ti ho ukazoval, pouze vic zarovnanej dilama :)
-> Luky 21.12.17 21:25:40: ale tak, kdyz se pred cestou do prace rozhodne a bude mit dost kotoucku do flexy... :)))
-> Luky 21.12.17 21:25:40: ale tak, kdyz se pred cestou do prace rozhodne a bude mit dost kotoucku do flexy... :)))
21:25:40
21.12.2017
21.12.2017
Luky
-> charon: u E36 jde hůř sundat střecha
20:59:28
21.12.2017
21.12.2017
dragon_cb_cz
-> charon: Kolega z práce bude na jaře prodávat NB 1.6... důvod prodeje je koupě té NC s PRHT Moc jsem to nezkoumal, koupil to někde z bazaru, ale servisujou mu to v Guru Racing Garage a celkem mu to pochvalili (ve smyslu ze nekoupil nalestene hovno), najel na tom bez vaznejsich problemu asi 30 tisic... je k tomu i hardtop. Tak kdybys chtěl, můžu zkontaktovat. Naprostou většinu doby co to měl to bylo garážovaný (doma i přes den v práci).
20:46:01
21.12.2017
21.12.2017
charon
-> Jarda: Ktera to jsou? Ta co zatim lezi polorozebrana v garazich?
Jinak pojmem co nejme jsem myslel 80 000 strop vsech stropů vč zakladniho servisu
Jinak by me zajimala jeste jedna vec - mate nekdo porovnani MX-5 versu BMW E36 Compact?
Jinak pojmem co nejme jsem myslel 80 000 strop vsech stropů vč zakladniho servisu
Jinak by me zajimala jeste jedna vec - mate nekdo porovnani MX-5 versu BMW E36 Compact?
19:50:03
21.12.2017
21.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 21.12.17 18:21:47: myslis kvuli tomu tuknutemu blataku? mam auta, na ktere jsem nikdy zadnou plecharinu nepotreboval
19:36:15
21.12.2017
21.12.2017
vhml
[p-> charon 20.12.17 20:50:16: NB 1. 6
18:21:47
21.12.2017
21.12.2017
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 21.12.17 16:46:03: a kde na to budeš shánět věci ? zejména pak karosařinu ?
16:46:03
21.12.2017
21.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> m8rinek 21.12.17 16:17:59: a motor uprostred a zadni nahon? :)
16:17:59
21.12.2017
21.12.2017
m8rinek
-> Jarda: Lol. Na tomhle je dobra jen cena :D
16:10:35
21.12.2017
21.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> charon 20.12.17 20:50:16: tak jdi do tohodle: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Prodam-MG-TF-135-RHD-s-ha
rdtopem--nabourany-z-blatn
ik.php me by u toho snad nevadil ani ten volant...
20:50:16
20.12.2017
20.12.2017
charon
-> vhml: Co nejméně :-)
22:21:43
19.12.2017
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> m8rinek: automat v x5 žere o dva litry víc no, ale ten manual se k tomu velkemu těžkému autu podle me ani moc nehodí...
22:15:12
19.12.2017
19.12.2017
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: Mam automat :)) a 8 to umí jen na dálnici.