Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18648 příspěvků (zobrazeno 4301 až 4350) od 04.01.2015 do 29.10.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
09:41:52
26.03.2021
MXMarek
-> Nwkt: Asi tusim o koho jde, ale presto, mohl bys mi poslat kontakt?
07:42:47
26.03.2021
Nwkt
-> MXMarek: Tak zrovna v havl brodu jeden takovej člověk je
21:43:55
25.03.2021
Milan 136
-> MXMarek 25.03.21 21:41:41: Ano.

Pokud je vada v nich jako že asi ano.
21:41:41
25.03.2021
MXMarek
-> Milan 136 25.03.21 20:51:08: Ok, diky. Vymena znamena sehnat jine budiky a nekoho s diagnostikou kvuli imobilizeru?
21:18:42
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 21:00:15: Krásný, díky moc. 4
21:01:04
25.03.2021
Milan 136
Je na tom oboustranka, která dost drží.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 25.03.2021 21:01:04
21:00:15
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983:

Číslo dílu 533 867 910A
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 25.03.2021 21:00:15
20:51:19
25.03.2021
Milan 136
20:51:08
25.03.2021
Milan 136
-> MXMarek 25.03.21 18:51:15: Asi tam byla špatně zalakovaná deska.

A když se s autem zajelo ze zimy do tepla a orosilo se, tak to navlhlo a lehlo.

A často ani nejelo.

Někdy to stačilo prohřát a zalakovat. Jindy to nešlo jinak než výměnou.
20:50:28
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 20:45:26: A bude to kompatibilní s autem z multikulti země? 1
20:45:26
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 20:43:37: Tohle byla origo od VW/Škoda.

Taková jako textilní, ale levnější a vyšší.

Zkusím pohledat číslo.
20:43:37
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 20:42:47: To zkusím taky. Co je to za pásku? 5
20:42:47
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 20:29:53: 3

Mně vzalo madlo na dveřích, ale fakt jen trochu.

Podlepil jsem místa, kde se to dotýká o sebe ty plasty a je klid.
20:36:48
25.03.2021
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, ja uz ho mam :-(
20:34:59
25.03.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Abys z toho neměl časem tenisovej (loketkovej) loket...
20:29:53
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 20:24:04: Podobnej zvuk jako ta madla mi vydává v autě ta loketka. Vypadá to na podobný materiál. Je tam kvůli SIPSu, aby se při posuvu sedaček rozmáčkla, bonus je ta jogurtová křehkost.

Když se mnou jede někdo cizí, dělám to tak, že mám hnátu v takové pozici, aby se spolujezdec nemohl opřít. Tím se vyhnu generování skřípacího zvuku a nemusím se zbytečně stydět. 3
upraveno 3x, naposled 25.03.2021 20:31:29
20:24:04
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 19:37:46: Kodiaq má ty madla tragický. To vrže už nový.

Strašnej plast.
20:22:46
25.03.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
Největší vrzači byly dědova 405 s 380 000 km na hrbu a kámošův Patrol Y60. To bylo hustý :-) Jinak ty dnešní levný auta nic moc no... :(
19:56:23
25.03.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Zrovna vrzací madlo u dveří byla třeba echt specialita u béčkový Vectry... tam vrzaly takhle všechny. Ale zase jí nevrzala loketka, která pro změnu umí bezvadně dělat bordel u OI. 3



A další věc je zkoumat co vrže při žmoulingu a co vrže při jízdě.



Jinak nejrozvrzanější věc na světě je můj Favorit, následuje Swift, pak Toledo a pak 120. Přitom u 120 to v podstatě dělaj snad jen clonítka.
19:37:46
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
Hele, tenhle pocit jsem měl z více nových aut, resp. z těch úsporných materiálů. 9

Škoda Kodiaq, vrzající interiér




Jinak nebudu zastírat, že v mém historickém hobbyšvédovi, nic při žmoulingu nevrže, ale to je 14 let staré auto. Konkrétně středová konzola s loketní opěrkou tím byla u S60 a V70 pověstná. Zbytek asi OK, občas se v zimě ozve čalounění pravých dveří rezonancí na dírách, asi vyměním špunty u tapecu.

U Karkule Fífy nevrže a neklepe v interiéru nic, je hodně poctivě a bytelně udělaný, to by se mi u toho švéckého papundeklu taky líbilo, kromě jedné věci - od montáže zámku řadicí páky, rezonuje tlačítko ruční brzdy při rozjezdu kolem 2000 rpm! Tlačítko se musí po odjištění brzdy trochu usadit / pootočit na střed. Ale nevím, jak se to tlačítko vyndavá a nebo jak ho zaaretovat na střed výřezu v páce, aby se nehýbalo. Jsem z toho ale úplně běsnej. :-(



Jinak co se týká videa, tak při tom píchání do ovládacího panelu ventilace, tam tam bude vrzat hodně aut.
upraveno 6x, naposled 25.03.2021 20:24:12
19:19:03
25.03.2021
MXMarek
Tak uz jsem doma a koukam na to, budiky uz celkem fungujou, jen obcas probliknou, predtim pry nesly vubec. Ale maxidot furt jakoby pohasina, nekdy na nem neni vubec nic a sviti jen jeho podsvetleni.
18:51:15
25.03.2021
MXMarek
-> Milan 136: Ano
18:46:33
25.03.2021
Milan 136
15:05:20
25.03.2021
MXMarek
Ted mi volala zena, ze na nasi O2 nejdou budiky. Je to nejaka klasicka zavada? Dekuji.
21:00:54
24.03.2021
King
-> Nwkt: Jo, trojka.
20:57:59
24.03.2021
Nwkt
-> King 23.03.21 20:01:45: Trojka? Tam myslím zase ukazuje jak má, ale vyzkoušený to ještě nemám
17:44:45
24.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 24.03.21 17:16:26: pravda, jasna volba... ja si ho tam nevsiml
17:16:26
24.03.2021
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 24.03.21 17:02:49: o ničem jiným než wahler bych ani nepřemýšlel
17:02:49
24.03.2021
Jarda - zrušená registrace
ten termostat nefunguje uplne dobre, co dat? naplno otevren uz pri 70°C

autodilos.cz/autodily/... /chlazeni-termostat-tesnen i?order=

dekuji
07:41:22
24.03.2021
King
-> U-Geen: 3
23:41:06
23.03.2021
dragon_cb_cz
23:05:58
23.03.2021
U-Geen
-> StepaNoFUN: u Subaru je to naštěstí OK, do nouzáku to nepadá, a tohle jsem si bohužel ověřil v praxi (ale v podstatě ještě bez nějaký vyšši polohy ručičky)
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od U-Geen vložen 23.03.2021 23:05:58
22:31:52
23.03.2021
StepaNoFUN
-> U-Geen: Neser. U transita to povýšili. Moc je o 1mm nad "akorát". Po dobu asi tak 20sec. Pak to sníží výkon motoru a do paměti zapíše - motor přehřátý... A do výkonu to nepustí, dokud motor nemá zase teplotu akorát. Kuwa ta cesta s karavanem do Bělý bylo utrpení. Vytočíš kvalt - nouzák. v půlce kopce přemejšlíš, že budeš řadit za jedna. Pak to schladne a zase jede normálně. Do pr... kdyby to začalo lízt k červenýmu, nebo něco napsalo na palubáku - OK. Ale pohybu rafičky o 1mm jsem si všimnul až když jsem měl vedle sebe noťas s diag a věděl na co koukat.
22:24:50
23.03.2021
U-Geen
-> King: j, dneska je jedno, jestli máš ručičku a nebo tříbarevnou kontrolku málo/akorát/moc...
20:57:05
23.03.2021
Milan 136
20:31:25
23.03.2021
saskyn2
-> King 23.03.21 20:01:45: To bude spíš tím že má zataženou clonku na pumpě3
20:18:13
23.03.2021
King
-> U-Geen: Tak bylo obdobi kdy automotive manazerstvo shledalo udaj o teplote motoru jako uplne zbytecnej, pak ho schovavali v nejakym x-tym menu a kdyz jsme si teplomer vydupali, tak ukazuje hausnumera hur nez ve stary skochtli :-)
20:11:37
23.03.2021
King
-> Jarda: Sorry, je to nakazlivy1
upraveno 1x, naposled 23.03.2021 20:11:55
20:11:05
23.03.2021
U-Geen
-> King: j, k Outbackoj jsem nekde videl graf rozmezi, ve kterym to ukazuje tu "konstantu" a nebyl to peknej pohled :-)
upraveno 2x, naposled 23.03.2021 20:12:28
20:09:37
23.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> King: to mi nedelej, pak fakt vaham, jak se to vlastne pice3

-> Nwkt 23.03.21 19:48:39: z toho mam strach, to zhaveni by melo jit i v otackach, kdyz to nejede, kdyz by nekdo slapl na plyn?

Nekdy bych urcite ten teplomer chtel poladit, oblbovani nemam rad...
upraveno 1x, naposled 23.03.2021 20:10:21
20:01:45
23.03.2021
King
-> Nwkt: Predpokladam, ze kdyz muj deaselovej Sup rano po ujeti cca 6km ukazuje "predpisovych " 90C, tak je to jenom velkorysou bulharskou konstantou v sw, kterej si vymejsli data pro ridice :-)
19:58:45
23.03.2021
Syny
-> Nwkt: Urcite budiky poladit chci, jen nevim jestli zrovna ten teplomer 3 Ono se mi libi, ze vyleze na 90°C a tam zustane - sladka nevedomost 3 Jestli to po tom tuningu pak ruzne popobiha sem a tam podle toho jak otevira termostat, tak to bych z toho byl akorat nervozni 1 Ono mam stejne na maxidotu furt zaplou teplotu oleje, takze jezdim hlavne podle toho. Jak nema olej alespon 75°C, tak to setrim.



E: Jen pro zajimavost, kdyz je venku kolem nuly, tak olej ma 50°C po cca 10km (1/3 mimo mesto a 2/3 dalnice - respektive rychlostka).
upraveno 4x, naposled 23.03.2021 20:02:07
19:55:16
23.03.2021
Nwkt
-> Syny: Chceš už poladit ty budíky, abys viděl reálnou teplotu? 1
19:50:34
23.03.2021
Syny
-> Jarda: Jestli te to uklidni, tak ja kdyz v zime, kdy je kolem nuly, dojedu do prace (15km), tak mam rucicku teplomeru tak na 80-85°C.
upraveno 2x, naposled 23.03.2021 19:52:52
19:48:39
23.03.2021
Nwkt
-> Jarda: Může být termostat. To žhavení se sepne až když dobíjí altík, myslím nad 2tis. otáček
19:46:40
23.03.2021
Jarda - zrušená registrace
mel bych dva dotazy k naftove PD ovci

Prijde mi, ze pri teplotach okolo 0 se to vyhoupne na budikovych 90°C (realne asi 78) az po 10km, to mi prijde hrozne dlouho, uz jak se hne raficka z 50°C je vlazna hadice k chladici, neni problem v termostatu?

Zhaveni do vody je rizene jak? (kdy to hrat ma a kdy ne?). Zhavicky jsou OK, ale kdyz nastartuju a dam na ni ruku, tak nehreji... tak jestli nebude spatne nejake rele treba. Dekuji.
13:57:56
23.03.2021
Jarda/felda
-> ptk 23.03.21 13:03:29: to samý se tvrdilo u tdi o ARL motorech že jsou kovaný a ono prd 4
13:57:52
23.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> ptk 23.03.21 13:03:29: hodnekrat jsem to slysel, tak ono jestli je kovanej pist nebo ne okem nepoznas, kdyby jsi mi je dal na zkousku v minule praci, tak bych rozdil poznal4
13:03:29
23.03.2021
ptk
inak páni neviem či zbytočne nerozdúcham ohnivú debatu, ale od človeka čo stavia tieto motory 132kW (ale skôr 110kW bo tie vraj majú vačší potenciál na úpravy) tvrdí, že mýtus o kovaných dieloch motora pre audi (165kW) je hlúposť.

ukazoval mi reálne spodok takého motoru z TT a že teraz to porovnaj s týmto z RS a povedz kde je rozdiel - a nebol.

nehádam sa, len vychádzam opäť z toho čo som počul a videl. môžu sa mýliť aj oni

4
06:20:38
23.03.2021
ptk
-> dragon_cb_cz: protokol môžem dodať, skúsim pred aj po. hodnoty si nepamätám z hlavy, no bolo mi to preložené ako jemne zvýšená spotreba oleja a brutálne presýtená zmes, iný problém z emisnej nenameral.

vstirky sú po ultrazvuku a podla všetkých dostupných meratelných parametrov je motor OK. tlaky OK, chvenie OK, vstriky OK,....
Extreme Tyres